• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Антисептичні засоби

Завершена

40 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 400.00 UAH
Період оскарження: 03.08.2020 23:05 - 06.08.2020 23:10
Вимога
Відхилено

Незрозуміла та не ясна причина відмови

Номер: 792ab3cbfe9f4a988d87b41ad7e04f6d
Ідентифікатор запиту: UA-2020-08-03-002459-b.a2
Назва: Незрозуміла та не ясна причина відмови
Вимога:
Ви відмовили учасникам, в т.ч. ТОВ МАСТЕР 7, які офіційно закуповують антисептик КЛІН СТРІМ у завода виробника. ТОВ МАСТЕР 7 є офіційним дилером заводу. проте фоп Парфенюк Тарас не купує продукцію у ТОВ КЛІН СТРІМ, тому не зрозуміло що, та якої якості він планує Вам поставити. На сайті виробника чітко зазначено , що тільки він має право виготовляти антисептик та бідь-яке інше цого виробництво є контрафактом. Більш детально - http://www.cleanstream.com.ua/ukr/contact-ukr . Також ві обрали переможця з найбільш високою ціною серед учасників по незрозумілим причинам., які просимо пояснити причину відмови ТОВ МАСТЕР 7. ПРосимо пояснити причину обрання переможцем з найбільш високою ціною та товаром сумнівного походження - не оригіналом продукції.. Також РЕКОМЕНДУЄМО Вам перевірити походження антисетика КЛІН СТРІМ у ФОП, якого Ві обрали переможцем. у протилежному випадку для з'ясування даного питання ми повінні будемо звернутись до компетентних органів
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Доброго дня! Шановний учасник ТОВ "МАСТЕР 7" вашу пропозицію було відхилено тому, що ви не надали у своій пропозиції технічну специфікацію згідно вимог цього оголошення, у вигляді порівняльної таблиці згідно додатку 3 оголошення.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога щодо внесення змін в Оголошення про проведення допорогової закупівлі

Номер: ef04aa855811417ba3e3f3c934590094
Ідентифікатор запиту: UA-2020-08-03-002459-b.a1
Назва: Вимога щодо внесення змін в Оголошення про проведення допорогової закупівлі
Вимога:
Шановний Замовнику! В додатку №3 вимого до предмету закупівлі Антисептичні засоби (Ідентифікатор закупівлі UA-2020-08-03-002459-b), Замовником зазначено конкретної назви товару з їхніми детальними технічними характеристиками, тобто Замовник допускає подачу еквівалентів, а от аналоги вказаної продукції не пропонувати зазначає Замовник, що також підтверджується відповіддю на запитання в закупівлі. Крім того, Замовником в п. 14 Інша інформація вимагається надання порівняльної таблиці з метою підтвердження відповідності товару технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам, що є доказом того, що замовник все ж допускає до розгляду еквіваленти. Адже, еквівалентність це достатність різних результатів оцінки відповідності для забезпечення одного і того ж рівня підтвердження відповідності стосовно одних і тих же встановлених вимог. ЕКВІВАЛЕ́НТНИЙ, тобто який повністю замінює щось у якому-небудь відношенні, є його еквівалентом. Закупівля оголошена Замовником є допороговою, тож підпадає під дію Закону України «Про публічні закупівлі», метою якого є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Тож, звертаємо Вашу увагу на беззаперечне порушення з вашого боку процедури допорогових закупівель, де однією з ключових вимог до проведення допорогової закупівлі є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру. Натомість Замовник зазначив конкретну назву товару без зазначення про можливість подання еквівалентів. Такий підхід грубо порушує положення Закону «Про публічні закупівлі», згідно якого Замовник повинен керуватися принципами недискримінаційного підходу до Учасників. Саме не розгляд еквівалентів і є дискримінацією учасників, тому що значно звужує їх коло. Цей факт можна також трактувати, як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника, та його представників, Замовник свідомо встановлює таку вимогу, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та віддати перемогу заздалегідь визначеному постачальнику. Законом України «Про захист економічної конкуренції» передбачено, що економічна конкуренція (конкуренція) - змагання між суб’єктами господарювання з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб’єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб’єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб’єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку. Також статтею 4 цього Закону передбачено, що органи влади, органи місцевого самоврядування, а також органи адміністративно-господарського управління та контролю зобов’язані сприяти розвитку конкуренції та не вчиняти будь-яких неправомірних дій, які можуть мати негативний вплив на конкуренцію. Крім того, просимо звернути увагу Замовника на те, що на дезінфікуючі засоби проводиться державна реєстрація, яка може підтверджуватись свідоцтвом про державну реєстрацію дезінфікуючих засобів, яке чинне до закінчення строку дії державної реєстрації дезінфекційного засобу. Також у відповідності ПОРЯДОКУ державної реєстрації (перереєстрації) дезінфекційних засобів затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 3 липня 2006 р. № 908 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 14 березня 2018 р. № 178) зазначено, що за результатами розгляду документів МОЗ приймає рішення про державну реєстрацію (перереєстрацію) засобу або відмову в ній. Протягом трьох робочих днів з дня прийняття рішення про державну реєстрацію (перереєстрацію) засобу інформація про засіб вноситься до Державного реєстру дезінфекційних засобів (далі - Реєстр). Засіб вважається зареєстрованим з моменту внесення його до Реєстру. Реєстр розміщується на офіційному веб-сайті МОЗ для вільного доступу. Тобто свідоцтво про державну реєстрацію дезінфікуючого засобу на сьогоднішній день не видається. Інформацію щодо реєстрації дезінфікуючих засобів можна перевірити за посиланням http://moz.gov.ua/vidkriti-dani?preview=1. Тож, вимога про те, що дезінфікуючий засіб має міститись у державному реєстру за 2020 рік є некоректною та дискримінаційною, оскільки як за 2018 рік так і за 2019 рік у Реєстрах міститься інформація про реєстрацію дезінфікуючих засобів та термін дії реєстрації. Також на підтвердження державної реєстрації дезінфікуючих засобів МОЗ на запит видає листи щодо переліку зареєстрованих засобів. На підставі вищевикладеного, Вимагаємо внести відповідні зміни в додаток №3 вимого до предмету закупівлі Антисептичні засоби , якими передбачали можливість подачі учасниками в тендерній пропозиції еквівалентів Дезінфекційних засобів, а також внести зміни в Оголошення частині надання інформації про реєстрацію дезінфікуючих засобів (Ідентифікатор закупівлі UA-2020-08-03-002459-b). Результати розгляду даної Вимоги просимо оприлюднити на офіційному веб-порталі. У випадку ігнорування вищезгаданих вимог, ми будемо змушені звернутися до Державної аудиторської служби України, представників Громадського контролю щодо надання ними належної правової оцінки умовам Оголошення на предмет встановлених дискримінаційний умов.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідь на вимогу від 05.08.2020, 10:56. ID: UA-2020-08-03-002459-b.a1 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі розроблено Замовником з дотриманням вимог Закону України Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель зі змінами, зокрема статті 10 та статті 14 Закону. Умови оголошення та документації не порушують ні чиїх прав та законних інтересів, пов'язані з участю у Процедурі закупівлі, та не позбавляють можливості подати свою тендерну пропозицію через наявні умови Документації. В той же час, згідно чинного законодавства України не визначено вичерпних критеріїв та класифікаційних ознак поняття «дискримінації», в тому числі у сфері публічних закупівель. З урахуванням практики розгляду скарг щодо порушення законодавства з питань публічних закупівель органом оскарження вбачається, що дискримінаційними можуть вважатись умови, що створюють нерівні умови для участі у торгах для різних учасників, що є правомочними на участь у торгах (наприклад, вимога щодо необхідності подання документу, що не є обов’язковим згідно чинного законодавства для здійснення господарської діяльності, тощо). Згідно абзацу 2 п. 4 статті 14 У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. У цій статті вказано може вказати але не зобов’язаний. Отже за таких обставин відсутні факти, які б свідчили про створення перешкод для участі будь-кого з потенційних учасників, кожен з яких фактично має змогу ознайомитись зі змістом документації та надати відповідні документи пропозиції, що вимагаються замовником. Також повідомляємо, що товар який є предметом закупівлі продають близько 50 – ти організацій. Отже, з урахуванням норм Закону України Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» від 19 вересня 2019 року № 114-IX вимоги оголошення та документації є такими, що забезпечують конкуренцію та участь необмеженого кола потенційних учасників, не є дискримінаційними та анти конкурентними.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 08.08.2020 20:46