-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Бензин А-95 та паливо дизельне
Завершена
1 191 480.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 957.40 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 957.40 UAH
Період оскарження:
03.08.2020 17:25 - 15.08.2020 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога у відповідності до ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер:
9efc960541dd43798ecd43eda7a77b29
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-08-03-005286-c.b3
Назва:
Вимога у відповідності до ЗУ "Про публічні закупівлі"
Вимога:
ТОВ "ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА" просить замовника невідкладно скасувати його рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА" як таке, що є неправомірним (безпідставним) і таким, що не відповідає нормам ЗУ "Про публічні закупівлі".
Наголошуємо на тому, що тендерна документація не містила вимог стосовно обов'язкової наявності в учасника АЗС (зокрема, партнерських) в УСІХ ОБЛАСТЯХ України, а лише містила вимоги щодо наявності АЗС у м. Запоріжжі (не менше п'яти) та ІНШИХ (не вказано яких саме!) регіонах України.
Враховуючи наявність у ТОВ "ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА" розгалуженої партнерської мережі АЗС в м. Запоріжжі (GLUSCO), а також наявність ще більше 100 АЗС по всій Україні, ми подавали свою тендерну пропозицію і маємо змогу виконати у повному обсязі (якісно та вчасно) вимоги замовника, у тому числі, технічні, по розташуванню АЗС тощо.
Також повідомляємо про свій намір, у разі ігнорування та/або незадоволення даної вимоги, передати відповідні матеріали та інформацію до ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ, інших правоохоронних органів (у тому числі, СЛУЖБИ БЕЗПЕКИ УКРАЇНИ та НАЦІОНАЛЬНОЇ ПОЛІЦІЇ УКРАЇНИ), для вжиття ними заходів у межах компетенції, а також до органу оскарження у сфері публічних закупівель – АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ - з відповідною скаргою.
Зауважуємо, що згідно з абзацами шістнадцятим та сімнадцятим підпункту 1 пункту 7 розділу X ЗУ "Про публічні закупівлі" стаття 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення передбачає НАКЛАДЕННЯ ШТРАФУ на службових (посадових), уповноважених осіб замовника - від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (25 500 - 51 000 грн) за відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення) (що і має місце бути).
Крім того, окрім неправомірного відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА" замовник незаконно визначив переможця процедури закупівлі - ТОВ "ВОГ КАРД", пропозиція якого підлягали відхиленню відповідно до закону, що ДОДАТКОВО тягне за собою НАКЛАДЕННЯ ШТРАФУ на службових (посадових), уповноважених осіб замовника у розмірі 25 500 - 51 000 грн.
Отже, такі неправомірні дії замовника, які наразі не скасовані у визначеному законодавством порядку, можуть "КОШТУВАТИ" ПОСАДОВИМ ОСОБАМ ЗАМОВНИКА близько 100 тис. грн.
Разом з цим, у разі усунення вищевказаних порушень, у контролюючих органів не буде підстав для накладення штрафів.
Сподіваємось на об’єктивний та неупереджений розгляд вами даної вимоги та прийняття виваженого і справедливого рішення, спрямованого на усунення порушень законодавства.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
01.09.2020 09:06
Вирішення:
Відповідь на вимогу ТОВ "ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА" від 01.09.2020 р.
Тендерною документацією, а саме абзацом 4 п. 3.6.4, чітко визначено наступну вимогу до тендерних пропозицій учасників процедури відкритих торгів:
«Учасник повинен забезпечити можливість відпуску Товару безпосередньо з АЗС у м. Запоріжжі та по інших регіонах України. При цьому кількість АЗС у м. Запоріжжя повинна бути не менше п’яти.»
Доводимо до відома Учасника, що згідно ст. 133 Конституції України, під поняття «регіони України» підпадають наступні адміністративно-територіальні одиниці (області):
«Автономна Республіка Крим, Вінницька, Волинська, Дніпропетровська, Донецька, Житомирська, Закарпатська, Запорізька, Івано-Франківська, Київська, Кіровоградська, Луганська, Львівська, Миколаївська, Одеська, Полтавська, Рівненська, Сумська, Тернопільська, Харківська, Херсонська, Хмельницька, Черкаська, Чернівецька, Чернігівська області, міста Київ та Севастополь.»
Учасник, у складі тендерної пропозиції, надав документи, які підтверджують наявність мережі АЗС у наступних регіонах України:
«Волинська область, Дніпропетровська область, Запорізька область, Івано-Франківська область, Київська область, Кіровоградська область, Львівська область, Миколаївська область, Херсонська область, Полтавська область, Донецька область, Харківська область».
Тобто, мережа АЗС Учасника не розповсюджується на регіони України, а лиш на їх частину.
Також хочемо зазначити, що вимога Замовника щодо наявності мережі АЗС в інших (усіх) регіонах України обґрунтована умовами діяльності Служби автомобільних доріг у Запорізькій області, зокрема робочими відрядження по всій території України. Як наслідок, наявність повсюдної та повсякчасної можливості заправки транспортних засобів є необхідною умовою для виконання Службою поставлених перед нею завдань.
Отже, згідно із рішенням Тендерного комітету Служби автомобільних доріг у Запорізькій області, було визначено, що тендерна пропозиція Учасника ТОВ "ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА" не відповідає вимогам Тендерної документації і підлягає відхиленню. (Протокол засідання Тендерного комітету № 5 від 26.08.2020 року).
Своє рішення вважаємо неупередженим і прийнятим виключно в рамках законодавства України.
Статус вимоги:
Не задоволено
Скарга
Виконана замовником
Скарга у відповідності до Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер:
c62709ec338c4fe3916ea5ffdd1ca63b
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-08-03-005286-c.b2
Назва:
Скарга у відповідності до Закону України "Про публічні закупівлі"
Скарга:
Детальніше у файлах, що додаються
Пов'язані документи:
Учасник
- Відхилення Глуско.pdf 01.09.2020 08:33
- скарга_UA-2020-08-03-005286-c.docx 02.09.2020 18:03
- підтвердження плати.pdf 02.09.2020 18:04
- скарга_UA-2020-08-03-005286-c.pdf 03.09.2020 08:30
- скарга_UA-2020-08-03-005286-c.pdf.p7s 03.09.2020 08:30
- рішення від 04.09.2020№16666+лист замовнику.pdf 04.09.2020 18:40
- Інформація про резолютивну частину рішення від 15.09.2020№17353.pdf 16.09.2020 17:57
- рішення від 15.09.2020№17353.pdf 18.09.2020 18:37
- Пояснення по суті скарги ТОВ ГЛУСКО-КАРТ Бензин.docx 08.09.2020 13:58
- Пояснення по суті скарги ТОВ ГЛУСКО-КАРТ Бензин.pdf 08.09.2020 13:58
- Протокол про виконання рішення АМКУ.pdf 23.09.2020 10:43
Дата прийняття скарги до розгляду:
02.09.2020 17:30
Дата розгляду скарги:
15.09.2020 10:00
Місце розгляду скарги:
АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
04.09.2020 18:40
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
18.09.2020 18:37
Дата виконання рішення Замовником:
23.09.2020 10:43
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 17353-р/пк-пз від 15 вересня 2020 року скасувати:
1) Рішення тендерного комітету Служби автомобільних доріг у Запорізької області №5 від 26 серпня 2020 року про відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю "ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА";
2) Рішення тендерного комітету Служби автомобільних доріг у Запорізької області №7 від 26 серпня 2020 року про визначення Переможця та прийняття рішення про намір укласти договір із ТОВ "ВОГ КАРД".
у процедурі закупівлі: «Бензин А-95 та паливо дизельне».
Вимога
Вирішена
Вимога
Номер:
263f87165fab4851aa609c7beece1d13
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-08-03-005286-c.a1
Назва:
Вимога
Вимога:
З метою приведення умов тендерної документації у відповідність до вимог чинного законодавства України (в тому числі до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», Цивільного кодексу України, Господарського кодексу України), керуючись умовами ЗУ «Про публічні закупівлі» просимо Вас внести зміни в тендерну документацію та проект договору щодо наступного:
• Предмет закупівлі – нафтопродукти в асортименті, а не талони, для прикладу редакція пункту щодо предмету:
Постачальник/Учасник приймає на себе зобов'язання передати Покупцю/Замовнику у власність Товари, а Покупець зобов'язується сплатити і прийняти вказаний Товар, відповідно до ДК 021:2015 – код 09130000-9 Нафта і дистиляти (Бензин А-95, дизельне пальне).
Найменування Товару: Бензин А-95, дизельне пальне.
Асортимент, кількість та ціна Товару зазначається в специфікації, яка є невід’ємною частиною даного Договору (Додаток № 1).
Відпуск Товару з АЗС здійснюється за довірчими документами (скретч-картками або талонами номіналом по ___ літрів) на отримання товару відповідно «Правил роздрібної торгівлі нафтопродуктами» затверджених Постановою Кабінету Міністрів України № 1442 від 20.12.1997 р.
• Чіткий опис інструменту продажу нафтопродуктів:
1. Талони/скретч-картки/картки на пальне (штрих-картки)/бланки-дозволи – документи внутрішнього обігу на отримання Товару відповідно до «Правил роздрібної торгівлі нафтопродуктами», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України № 1442 від 20.12.1997 р. Талони/скретч-картки/картки на пальне (штрих-картки)/бланки-дозволи – є товарно-розпорядчими документами на Товар, на підставі яких здійснюється видача Товару за місцем знаходження Товару (АЗС) та не є розрахунковим чи платіжним засобом.
2. Право власності на Товар переходить до Покупця/Замовника з моменту підписання Сторонами видаткової накладної на Товар.
3. Детальний опис інструменту продажу:
Після погодження Сторонами асортименту, кількості та ціни Товару (товарної партії) Постачальник/Учасник надає за видатковою накладною Покупцю/Замовнику картку(и) на пальне встановленої форми відповідного номіналу (далі по тексту – картка(и) на пальне або картка(и). Картка на пальне виготовляється на паперовому носії; глянцевому паперовому носії, заламінованого плівкою; пластиковому носії. Містить емблему торгової марки, вказівку на вид (марку) Товару та номінал. На картку нанесено штрих-код, голографічне зображення та/або інші ступені захисту.
Передача Покупцю карток на пальне здійснюється за місцезнаходженням офісу Постачальника уповноваженій особі Покупця. Факт передачі карток на пальне від Постачальника Покупцю підтверджується підписанням Сторонами видаткової накладної на Товар
Товар видається Покупцю/Замовнику лише на підставі та в обмін на картку на пальне, видану Постачальником/Учасником Покупцеві/Замовнику на умовах, передбачених даним Договором. Картка на пальне є товарно-розпорядчим документом на Товар, на підставі якого здійснюється видача (повернення) Товару за місцем знаходження Товару (АЗС). Картка на пальне не є розрахунковим чи платіжним засобом. Для отримання Товару (заправки пальним транспортного засобу на АЗС) водій пред’являє оператору АЗС картку на пальне. Оператор АЗС здійснює відповідну ідентифікацію картки на пальне, і на підставі цього здійснює фактичну передачу (видачу) Товару відповідної марки та кількості. При видачі Товару, картка на пальне залишається у оператора, що є підтвердженням факту отримання Покупцем Товару відповідного асортименту та кількості.
Видача (передача) Товарів Покупцю/Замовнику підтверджується фактом отоварення картки на пальне (тобто повернення Постачальнику/Учаснику картки на пальне в обмін на виданий (переданий) ним Товар), що підтверджується чеком касового апарату (РРО).
Товар Покупця видається Постачальником/Учасником (Користувачем АЗС) тільки пред'явнику картки на пальне. Покупець/Замовник підтверджує, що кожен пред’явник картки на пальне є його уповноваженим представником на отримання Товару.
Видача Товару на пошкоджену, протерміновану, заблоковану, підроблену картку на пальне або таку, що не містить реквізитів, вказаних у Договорі, Постачальником/Учасником (Користувачем АЗС) не здійснюється.
• Зміни ціни на товар згідно умов, передбачених ЗУ «Про публічні закупівлі»:
Також просимо внести зміни в тендерну документацію та проект договору про зміну ціни на предмет закупівлі (товар), згідно п. 5, ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме:
Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків:
˗ збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії;
˗ покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю;
˗ погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку;
˗ зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування;
˗ зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни.
• Зміна істотних умов договору:
Керуючись специфікою діяльності з реалізації нафтопродуктів з використанням талонів (карток на пальне) просимо внести зміни в тендерну документацію та проект договору та передбачити такі істотні умови за договором:
Талони/скретч-картки/картки на пальне (штрих-картки)/бланки-дозволи – документи внутрішнього обігу на отримання Товару відповідно до «Правил роздрібної торгівлі нафтопродуктами», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України № 1442 від 20.12.1997 р. Талони/скретч-картки/картки на пальне (штрих-картки)/бланки-дозволи – є товарно-розпорядчими документами на Товар, на підставі яких здійснюється видача Товару за місцем знаходження Товару (АЗС) та не є розрахунковим чи платіжним засобом.
та/або
Право власності на Товар переходить до Покупця/Замовника з моменту підписання Сторонами видаткової накладної на Товар.
та/або
Розрахунки за Товар (партію Товару) Покупець/Замовник здійснює протягом _______(______________) банківських днів з дати підписання Сторонами відповідної видаткової накладної на Товар.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
05.08.2020 14:45
Вирішення:
Замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Статус вимоги:
Задоволено