• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

«Виготовлення проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок на ділянці км 0+000 – км 62+724, км 64+169 – км 146+204 автомобільної дороги загального користування державного значення Н-13 Львів – Самбір – Ужгород, орієнтовною площею земель близько 476,37 га у постійне користування ДК 021:2015 (71250000-5 Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги)»

Категорія замовника Служби автомобільних доріг у Львівській області – відповідно до п.3 ч.1. ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі" в новій редакції від 19.04.2020 р. – юридична особа є одержувачем бюджетних коштів. Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції – українська. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі безумовної та безвідкличної електронної банківської гарантії (далі — банківська гарантія) з накладеним електронним цифровим підписом / кваліфікованим електронним підписом гаранта (далі — Банк-гарант) відповідно до вимог чинного законодавства. Банківська гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити електронний цифровий підпис / кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження ЕЦП / КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково повинен надати такий договір разом з банківською гарантією. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням ЕЦП / КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Банківська гарантія надана банком-нерезидентом та долучена Учасником до своєї тендерної пропозиції, повинна бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою (Uniform Rulesfor Demand Guarantees, ICC Publication 758 — URDG758 або International Standby Practices, ICC Publication 590 — ISP98). Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі тендерної пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням ЕЦП/КЕП авізуючого банку. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії банківської гарантії) – не менше 120 календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Забезпечення тендерної пропозиції повинне бути чинним впродовж дії тендерної пропозиції. В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено: - Зобов’язання Банку-гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимог Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов; - Умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою Учасника, без згоди та погодження з Замовником, після її передавання / надсилання Замовнику. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії надається довідка з Банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком-гарантом, завірені печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із наданням підтвердження повноважень такої Уповноваженої особи від Банку-гаранта. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Тендерна пропозиція, у складі якої буде банківська гарантія, що не відповідає умовам тендерної документації, буде відхилена Замовником. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії: Служба автомобільних доріг у Львівській області, IBAN UA968201720355179011088001058 у ГУДКСУ у Львівській області, МФО – 820172, ЄДРПОУ – 25253009.

Завершена

3 160 014.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 15 800.07 UAH
Період оскарження: 03.08.2020 16:24 - 15.08.2020 00:00
Скарга
Відхилено

Скарга щодо встановлення Замовником дискримінаційних вимог у документації конкурсних торгів

Номер: 814c9855b88a484fa0d7beaf35ec8cea
Ідентифікатор запиту: UA-2020-08-03-002082-b.c1
Назва: Скарга щодо встановлення Замовником дискримінаційних вимог у документації конкурсних торгів
Скарга:
«03» серпня 2020 року Служба автомобільних доріг у Львівській області (Далі — Замовник) оприлюднив Оголошення про заплановану закупівлю «Виготовлення проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок на ділянці км 0+000 – км 62+724, км 64+169 – км 146+204 автомобільної дороги загального користування державного значення Н-13 Львів – Самбір – Ужгород, орієнтовною площею земель близько 476,37 га у постійне користування ДК 021:2015 (71250000-5 Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги)». Ознайомившись з Тендерною документацією (Далі — Документація), ми виявили в ній вимоги, які не відповідають законодавству та обмежують конкуренцію, а саме: Відповідно до пункту 3 додатку 2 до Документації Замовник встановив кваліфікаційні критерії до учасників, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Поряд з цим, Замовником визначено, що Аналогічним договором є виконаний договір з виготовлення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки під існуючою автомобільною дорогою та/або відведення земельної ділянки для розміщення та експлуатації будівель і споруд автомобільного транспорту та дорожнього господарства, результатом якого було відведення такої земельної ділянки у постійне користування, що діяв у період 2012-2020 років. Вважаємо, що така вимога Замовника в Документації є дискримінаційною, така що порушує наші права та не відповідає чинному законодавству з наступних підстав. Відповідно до статті 50 Закону України «Про землеустрій» вказано, що проекти землеустрою щодо відведення земельних ділянок складаються у разі зміни цільового призначення земельних ділянок або формування нових земельних ділянок, більше дана стаття передбачає, що проекти землеустрою щодо відведення земельних ділянок погоджуються та затверджуються в порядку, встановленому Земельним кодексом України, а також цією статтею визначений вичерпний перелік документів що є складовими проекту землеустрою. Тобто законодавець визначив вичерпні вимоги до порядку виготовлення проекту землеустрою незалежно від цільового призначення (виду використання) та форми власності земельної ділянки. Також частиною 7 статті 1861 Земельного кодексу України визначено, що органам які здійснюють погодження проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок забороняється вимагати: додаткові матеріали та документи, не включені до проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки відповідно до статті 50 Закону України "Про землеустрій"; надання погодження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки будь-якими іншими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями; проведення будь-яких обстежень, експертиз та робіт. Враховуючи вище викладене, процедура виготовлення та змість проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок однакова для земельних ділянок незалежно від цільового призначення (виду використання) та форми власності земельної ділянки. Отже, ПП «РІГА» вважає, що наявність документально підтвердженого досвіду, щодо виконання проектів землеустрою щодо відведення земельної ділянки під лініями електропередачі, під залізничним коліями чи під іншими об’єктами є аналогічним до досвіду виготовлення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки під існуючою автомобільною дорогою та/або відведення земельної ділянки для розміщення та експлуатації будівель і споруд автомобільного транспорту та дорожнього господарства результатом якого було відведення такої земельної ділянки у постійне користування, і не впливає на якість надання послуг. Звертаємо увагу, що ПП «РІГА» має значний успішний досвід із виготовлення проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок різного цільового призначення (виду використання) та форм власності, проте згідно вимоги замовника щодо аналогічного договору пропозиція нашого підприємства буде відхилена, оскільки не відповідає вимогам Замовника. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що ПП «РІГА» бажає взяти участь у відповідній процедурі та реально претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того ПП «РІГА» є реальним учасником відповідного рику землевпорядних та геодезичних послуг. Проте, через дискримінаційні та незаконні вимоги Замовника до предмету закупівлі, ПП «РІГА» не може прийняти участь у закупівлі. Відповідно до Документації кінцевий строк для подання пропозицій встановлено «19» серпня 2020 року. Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОСИМО: 1. Прийняти Скаргу до розгляду 2. Зобов’язати Замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та викласти вимоги до аналогічного договору у наступному формулюванні, а саме: Аналогічним договором є виконаний договір з виготовлення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки, що діяв у період 2012-2020 років.
Дата розгляду скарги: 25.08.2020 17:00
Місце розгляду скарги: АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 17.08.2020 10:25
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 14.09.2020 20:49
Автор: ПП "РІГА", Пилипчук Роман Борисович +380973688120 r.pylypchuk.88@gmail.com