• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Спеціальний робочий одяг ( власні кошти спеціального фонду) Комплект: сорочка з довгим рукавом, напівкомбінезон, берет - 30шт; черевики робочі - 60пар;Закриті вентильовані захисні окуляри 602.01.00.00 з прозорою лінзою з полікарбонату з не прямою вентиляцією - 60шт; Комплект: куртка, штани, берет - 30шт)

Завершена

75 834.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 758.34 UAH
Період оскарження: 03.08.2020 14:56 - 07.08.2020 15:00
Вимога
Відхилено

щодо сертифікатів

Номер: 9321470c16594ace986816473453538c
Ідентифікатор запиту: UA-2020-08-03-002910-a.c2
Назва: щодо сертифікатів
Вимога:
http://grik.kiev.ua Це офіційний сайт підприємства, чиї сертифікати були предоставлені. Як бачите окуляри на сайті лише відкриті і закритих окулярів вони ніколи не випускали. Це говорить про те, що окуляри куплені без документів і предоставлені лише підробні. Це практика на тендерах. До яких вдається терновька та ТОВ "Талан пром, де вона співпрацювала. Де був скандал на тендерах, що були предоставлені сертифікати, які не відповідали дійсності.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: ПОЯСНЕННЯ в заперечення вимоги товариства з обмеженою відповідальністю "АЛЮР"(надалі – Скаржник) б/н) щодо порушення порядку проведення процедури закупівлі відкриті торги за предметом – «ДК 021:2015, код 18130000-9–«Спеціальний робочий одяг» (надалі -Процедура закупівлі) згідно оголошення, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу за UA-2020-08-03-002910-а (надалі – Процедура закупівлі) Вищим професійним училищем №17 (надалі – Замовник) Вимога, що подана потенційним учасником закупівлі ТОВ «АЛЮР» (код 19097605) на вимоги зазначені у тендерній документації є безпідставною, неаргументованою, такою що не підтверджується жодними доказами. По суті вимоги зазначаємо наступне: 1.По першому питанню: Вимоги, що стосуються тендерної документації та прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій. На цьому етапі суб’єкти оскарження мають право оскаржувати неправомірність (з їх точки зору) умов, визначених тендерною документацією, наприклад, строк передачі зразків. Відповідно Додатку №1 до Тендерної документації на етапі вибору переможця протягом 1 робочого дня Постачальник зобов’язаний надати Замовнику можливість огляду предмету закупівлі для підтвердження якості, відповідності технічних та якісних вимог та підтвердження того, що Товар є новим (таким, що не був використаний), не пошкодженим, рік виготовлення. В файлі «тех.умови училище 17 лист 2.pdf» ТОВ «АЛЮР» підтвердив готовність надати Замовнику можливість огляду предмету закупівлі на етапі вибору переможця протягом 1-го робочого дня. В технічній документації Замовник чітко вказав технічні, якісні та кількісні характеристики до предмету закупівлі, а саме: • куртка, штани, напівкомбінезон повінні бути пошиті з тканини «Грета» 235 Премиум- щільна костюмна сумішева саржа з підвищеним вмістом бавовни склад – 65% поліестера, 35% - бавовни; • сорочка і берет повинна бути виготовлена з сорочняної тканини (склад - 35% поліестера, 65% бавовни). Вами були надані зразки 18.08.2020 р. о 13:45, а саме комплект (сорочка з довгим рукавом, напівкомбінезон, берет) та комплект (куртка, штани, берет), які не відповідали технічним вимогам тендерної документації; на виробах було відсутнє маркування. Маркування, згідно з вимогами наказу Мінекономіки України від 19.04.07 №104 передбачає інформацію про артикул, склад матеріалу, номер моделі, розмір, гатунок, дату випуску. Крім цього тканина не відповідала вимогам технічної документації. Крім цього під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Всі документи пропозиції подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом завантаження сканованих документів або електронних документів в електронну систему закупівель. Документи мають бути належного рівня зображення (чіткими та розбірливими для читання). Учасник повинен накласти електронний цифровий підпис (ЕЦП) або кваліфікований електронний підпис (КЕП) на пропозицію або на кожен електронний документ пропозиції окремо. Документи пропозиції учасника, що складені безпосередньо учасником, а саме: довідки/листи в довільній формі /листи-роз’яснення/гарантійні листи повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання). Вами був розміщений один документ у файлі «висновок костюми комбінезони.pdf» та «серт.костюми-кобінезони тощо.pdf». При цьому висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 31.07.2018 №602-123-20-1/33580 був завірений печаткою та підписом ФОП Терновський М.М. Щодо сертифікату відповідності – зазначений документ Вами наданий не був. 2.По другому питанню: Документи надані ФОП Терновським М.М. в файлі «сертифікат окуляри (1).pdf» завірені належним чином та надані в повному обсязі. Відповідно до вимог ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

щодо фальшивих сертифікатів

Номер: 0a6f4db1f31f41809c6074d23c519a02
Ідентифікатор запиту: UA-2020-08-03-002910-a.b1
Назва: щодо фальшивих сертифікатів
Вимога:
Наше підприємство подає офіційну скарзу на Замовника. Суть документу в тому, що цей тендер був заздалегідь домовленим з терновським...Тому що на всіх площадках Прозорро прописаний срок передачі зразків впродовж 3-днів. Це пов*язано з тим, ща учасник висилає зразки Новою поштою. У Вас на це був дан лише 1день. Коли йшов період уточнень ми дзвонили десять разів. Але не головний бухгалтер ні представники тендерного комітету трубки не брали. У нас не було згоди приїхати і подивитися зразки. Після тендеру дивним чином всі почали нам телефонувати. І на наш запрос дати 1день, щоб зробити інші зразки не дали. Йдемо далі. Ми взяли офіційний лист від власників ТОВ "Зварювальні технології, де сказано про те, що ця компанія ніколи не випускала закриті окуляри. Тому сертифікат терновського... вважати фальсифікованим. Він ніяк не може предоставити окуляри цієї фірми. І наш представник має право приїхати і перевірити яку саме фірму представить Терновський. Закриті окуляри нажаль зараз на Україні в зв*язку з вірусом обежений доступ. І зварювальні технології його не предоставляли. Якщо Ви не прореагуєте на цей запрос. Ми будемо вимушені цей сертифікат офіційно вивісити на Прозорро як не відповідаючий дійсності. А Вам пред*явити скаргу на корупцію. Тому що у Вас були зразки тканин. І по умогам тендеру ми повинні були з ними ознайомитися. Зразки тканин міг предоставити тільки терновський, що дає змогу нам вважати про домовленіст...
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: ПОЯСНЕННЯ в заперечення вимоги товариства з обмеженою відповідальністю "АЛЮР"(надалі – Скаржник) б/н) щодо порушення порядку проведення процедури спрощеної закупівлі за предметом – «ДК 021:2015, код 18130000-9–«Спеціальний робочий одяг» (надалі -Процедура закупівлі) згідно оголошення, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу за UA-2020-08-03-002910-а (надалі – Процедура закупівлі) Вищим професійним училищем №17 (надалі – Замовник) Вимога, що подана потенційним учасником закупівлі ТОВ «АЛЮР» (код 19097605) на вимоги зазначені у тендерній документації є безпідставною, неаргументованою, такою що не підтверджується жодними доказами. По суті вимоги зазначаємо наступне: 1.По першому питанню: Вимоги, що стосуються тендерної документації та прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій. На цьому етапі суб’єкти оскарження мають право оскаржувати неправомірність (з їх точки зору) умов, визначених тендерною документацією, наприклад, строк передачі зразків. Відповідно Додатку №1 до Тендерної документації на етапі вибору переможця протягом 1 робочого дня Постачальник зобов’язаний надати Замовнику можливість огляду предмету закупівлі для підтвердження якості, відповідності технічних та якісних вимог та підтвердження того, що Товар є новим (таким, що не був використаний), не пошкодженим, рік виготовлення. В файлі «тех.умови училище 17 лист 2.pdf» ТОВ «АЛЮР» підтвердив готовність надати Замовнику можливість огляду предмету закупівлі на етапі вибору переможця протягом 1-го робочого дня. В технічній документації Замовник чітко вказав технічні, якісні та кількісні характеристики до предмету закупівлі, а саме: • куртка, штани, напівкомбінезон повінні бути пошиті з тканини «Грета» 235 Премиум- щільна костюмна сумішева саржа з підвищеним вмістом бавовни склад – 65% поліестера, 35% - бавовни; • сорочка і берет повинна бути виготовлена з сорочняної тканини (склад - 35% поліестера, 65% бавовни). Вами були надані зразки 18.08.2020 р. о 13:45, а саме комплект (сорочка з довгим рукавом, напівкомбінезон, берет) та комплект (куртка, штани, берет), які не відповідали технічним вимогам тендерної документації; на виробах було відсутнє маркування. Маркування, згідно з вимогами наказу Мінекономіки України від 19.04.07 №104 передбачає інформацію про артикул, склад матеріалу, номер моделі, розмір, гатунок, дату випуску. Крім цього тканина не відповідала вимогам технічної документації. Крім цього під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Всі документи пропозиції подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом завантаження сканованих документів або електронних документів в електронну систему закупівель. Документи мають бути належного рівня зображення (чіткими та розбірливими для читання). Учасник повинен накласти електронний цифровий підпис (ЕЦП) або кваліфікований електронний підпис (КЕП) на пропозицію або на кожен електронний документ пропозиції окремо. Документи пропозиції учасника, що складені безпосередньо учасником, а саме: довідки/листи в довільній формі /листи-роз’яснення/гарантійні листи повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання). Вами був розміщений один документ у файлі «висновок костюми комбінезони.pdf» та «серт.костюми-кобінезони тощо.pdf». При цьому висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 31.07.2018 №602-123-20-1/33580 був завірений печаткою та підписом ФОП Терновський М.М. Щодо сертифікату відповідності – зазначений документ Вами наданий не був. 2.По другому питанню: Документи надані ФОП Терновським М.М. в файлі «сертифікат окуляри (1).pdf» завірені належним чином та надані в повному обсязі. Відповідно до вимог ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник маєправо звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції
Статус вимоги: Відхилено