• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Мультимедійний комплекс

Торги відмінено

120 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 600.00 UAH
Період оскарження: 03.08.2020 14:46 - 07.08.2020 14:00
Вимога
Вирішена

Вимога

Номер: ae04542ecf7648559144998186be4be8
Ідентифікатор запиту: UA-2020-08-03-004046-c.b3
Назва: Вимога
Вимога:
У ТД зазначена вимога про надання копії чинного на дату подання сертифікату ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015 на виробництво інтерактивних комплексів або на кожну її складових окремо . Вважаємо дану вимогу дискримінаційною, що звужує коло учасників та суперечить вимогам законодавства в сфері публічних закупівель, позбавляє права учасників на добросовісну конкуренцію та недискримінацію учасників. Звертаємо увагу, що дане питання регулюється Законом України від 05.06.2014 № 1315-VII «Про стандартизацію». Частиною другою статті 16 Закону України від 05.06.2014 № 1315-VII «Про стандартизацію» визначено, що стандарти, прийняті підприємствами, застосовуються на добровільної основі. Відповідно до частини другої статті 15 Господарського кодексу України застосування стандартів чи їх окремих положень є обов'язковим для:суб'єктів господарювання, якщо обов’язковість застосування стандартів установлено нормативно-правовими актами;учасників угоди (контракту) щодо розроблення, виготовлення чи постачання продукції, якщо в ній (ньому) є посилання на певні стандарти;виробника чи постачальника продукції, якщо він склав декларацію про відповідність продукції певним стандартам чи застосував позначення цих стандартів у її маркуванні. Галузеві нормативні документи також застосовуються на добровільній основі, крім випадків, якщо обов’язковість їх застосування встановлена нормативно-правовими актами. Сертифікати ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015 не є обов'язковими, дана сертифікація проводиться в добровільному порядку і має лише рекомендаційний характер. Засоби навчання та навчальне обладнання, що поставляються та використовуються у навчально-виховному процесі загальноосвітніх навчальних закладів, повинні мати на момент поставки висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, та/або технічний паспорт на виріб, та/або декларацію про відповідність вимогам технічних регламентів. Разом з тим, частиною 4 статті 22 ЗаконуУкраїни "Про здійснення державних закупівель" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Підтвердженням дискримінаційності подібних вимог щодо стандартів ISO є практика рішень АМКУ - рішення № 866-Р/ПК-СК від 27.08.2012р. (розглядалось у відповідності до Закону України «Про здійснення державних закупівель», але суть дискримінаційності вимог не змінилась і з введенням в дію Закону України «Про публічні закупівлі»). Вимагаємо, виключити з ТД вимогу щодо подачі учасниками копії сертифікатів ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015 на виробництво інтерактивних комплексів або на кожну її складових окремо.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Період уточнень тривав 5 днів,закінчився 07.08.2020 року о 14:00. Ваша вимога надійшла 07.08.20 о 13:04. Згідно законодавства замовник зобов'язаний надати відповідь,роз'яснення на звернення,а також внести зміни до оголошення протягом одного робочого дня. В данний момент зміни і уточнення в оголошення внести не є можливим по закінченню терміну уточнень. Для відміни закупівлі немає причин згідно чинного законодавства.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

щодо усунення дискримінаційних вимог

Номер: 901429974b79481ca616ae45318dcc5e
Ідентифікатор запиту: UA-2020-08-03-004046-c.a2
Назва: щодо усунення дискримінаційних вимог
Вимога:
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, саме тому відсутність дискримінаційних умов є обов’язковою вимогою при здійсненні закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Тендерна документація щодо закупівлі Мультимедійний комплекс для НУШ код ДК 021:2015 - 32322000-6 – Мультимедійне обладнання ((ультракороткофокусний проектор, інтерактивна дошка, монтажний комплект) містить вимоги, які саме обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно до Додатку 2 до тендерної документації учасником має бути надано копії свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогам на інтерактивний комплекс виданий відповідним органом Міністерства освіти України (ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти»)та лист про надання грифу МОН України (схвалено/рекомендовано для використання в ЗНЗ) на спеціалізоване програмне забезпечення навчального призначення виданий відповідним органом Міністерства освіти України (ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти»). Вказану вимогу суб’єктам господарської діяльності неможливо виконати, адже період отримання вказаного свідоцтва відповідно до Наказу МОН України № 537 від 17.06.2008р. «Про затвердження Порядку надання навчальній літературі, засобам навчання і навчальному обладнанню грифів та свідоцтв Міністерства освіти і науки України» складає не менше ніж 45 днів, а строк на подачу пропозицій є на порядок меншим . Для учасника неможливо отримати свідоцтво до кінцевого строку подання тендерної пропозиції, оскільки він не може знати, які саме вироби будуть закуповуватися замовником і заздалегідь отримати відповідні свідоцтва . Отже, відповідні документи на конкретні вироби, що є предметом закупівлі, могли отримати лише ті учасники, які були повідомлені Замовником заздалегідь про вид та технічні характеристики товару, що будуть предметом закупівлі. Інститут модернізації змісту освіти надає роз’яснення про те, що отримання Свідоцтв «Про визнання відповідності педагогічним вимогам» є добровільним, а не обов’язковим для виробників. Вимоги про обов’язкову наявність таких свідоцтв у виробників не встановлено жодним нормативним актом чинного законодавства України та суперечить європейським нормам, які взяла на себе Україна в рамках Зони вільної торгівлі. Відповідно до ч.4 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі»: документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Рішенням Антимонопольного комітету України №7733-р/пк-пз від 02.11.2017р. згідно аналогічної скарги по закупівлі UA-2017-10-06-000232-c (Замовник закупівлі - Департамент освіти і науки Донецької обласної державної адміністрації) було встановлено, що умови Замовника щодо надання учасниками в складі тендерної пропозиції копій свідоцтв про визнання відповідності педагогічним умовам можуть виконати лише суб’єкти господарювання, які на момент оприлюднення оголошення про проведення Процедури закупівлі вже мали в наявності свідоцтва «Про визнання відповідності педагогічним вимогам» товару, технічні характеристики якого визначені у Документації, та відомі такому учаснику, що є дискримінацією та порушує положення ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Рішення було прийнято на користь Скаржника та його вимоги були задоволені. Тому, вважаємо, що вимога про наявність в учасників Свідоцтв про визнання відповідності педагогічним вимогам є дискримінаційною та порушує принципи здійснення публічних закупівель відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме такі як: добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. В Додатку №2 до Тендерної документації встановлена вимога вказати в таблиці відповідності електронне посилання на сайт, що містить підтвердження характеристик спеціалізованого програмного забезпечення, що вимагаються в технічному завданні. Дана вимога є дискримінаційною по відношенню до потенційних учасників, які планують взяти участь у процедурі закупівлі, оскільки в разі якщо у виробника даного товару немає сайту, то учасник, який пропонує товар такого виробника не зможе взяти участь у даній процедурі закупівлі, що порушує принцип недискримінації учасників, закріплений у статті 3 Закону. У зв’язку з цим, вказані порушення можуть бути усунені шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації. Зважаючи на вищевикладене, просимо внести зміни до тендерної документації та привести її у відповідність до норм чинного законодавства, а саме виключити із тендерної документації вимогу щодо зазначення в таблиці відповідності електронного посилання на сайт, надання свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогам та грифу МОН України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Період уточнень тривав 5 днів,закінчився 07.08.2020 року о 14:00. Ваша вимога надійшла 07.08.20 о 12:05. Згідно законодавства замовник зобов'язаний надати відповідь,роз'яснення на звернення,а також внести зміни до оголошення протягом одного робочого дня. В данний момент зміни і уточнення в оголошення внести не є можливим по закінченню терміну уточнень. Для відміни закупівлі немає причин згідно чинного законодавства.
Статус вимоги: Задоволено
Задовільнена: Ні
Вимога
Вирішена

Щодо внесення змін до Оголошення

Номер: dff468508ca340a89738df1b88364fc1
Ідентифікатор запиту: UA-2020-08-03-004046-c.c1
Назва: Щодо внесення змін до Оголошення
Вимога:
У Додатку 2 Оголошення Вами встановлено вимогу щодо необхідності надання Копії чинного на дату подання сертифікату ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015 на виробництво інтерактивних комплексів. Звертаємо Вашу увагу, що обладнання, яке входить до складу інтерактивного комплексу (інтерактивна дошка, проектор) виготовляється РІЗНИМИ виробниками, а не як єдиний готовий виріб (інтерактивний комплекс), тому кожен з цих виробників має свій Сертифікат ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015 на виробництво ОКРЕМО інтерактивних дошок, проекторів. Учасники, які беруть участь у закупівлі є дистриб’юторами складових комплексу, тому об'єднуючи їх в інтерактивний комплекс, вони не здійснюють будь-яких дій, які б змінювали їх технічні характеристики або функціональне призначення (тобто дій, які пов’язані з ВИРОБНИЦТВОМ). Виходячи з цього, надання Сертифікату ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015 на виробництво інтерактивних комплексів не є можливим. Більше того, зазначені Сертифікати не визначені як обов’язкові жодним Наказом МОН та не підтверджують якість обладнання. Таким чином, вимагаємо внести зміни до Додатку 2 Оголошення та викласти пункт 2.6. в наступній редакції: «Копію чинного на дату подання сертифікату ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015 на виробництво інтерактивних комплексів або на кожну з їх складових»
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Ваше зауваження прийнято та виправлено. Зміни внесено до Додатоку 2. Дякую за уточнення.
Статус вимоги: Задоволено