• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина) (Машини для обробки даних (апаратна частина))

Завершена

1 000 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 10 000.00 UAH
Період оскарження: 31.07.2020 19:07 - 24.08.2020 00:00
Вимога
Вирішена

Дискримінаційні вимоги ТД

Номер: 1d0386de0be44b69bea9541dbc829c61
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-31-006677-c.a2
Назва: Дискримінаційні вимоги ТД
Вимога:
Шановний Замовнику! Детально ознайомившись з технічними вимогами до предмету закупівлі, що викладені у Додатку 2 до ТД, можна прийти до висновку, що вимога до портів вводу-виводу, а саме:• не менше ніж 5хUSB 3.1; • не менше ніж 2x Display Port – є дискримінаційною, оскільки задовольнити її може виключно єдиний виробник – НР. Враховуючи, частину 4 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі», Вами як Замовником, було реалізоване право Учасника запропонувати еквівалент, разом з тим, встановленими технічними характеристиками, які може задовольнити виключно один виробник, Ви обмежили коло потенційних Учасників та позбавили їх такого права. Керуючись частиною 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», а також частиною 4 статті 5 вищезазначеного Закону, НАПОЛЯГАЄМО, внести зміни до Тендерної документації доповнивши її наступними вимогами до портів вводу-виводу: «не менше ніж 4хUSB 3.0 + 2xUSB2.0; не менше ніж 1х HDMI або Display Port ».
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Задовольнити частково Вимогу від 06.08.2020 № UA-2020-07-31-006677-c.a2 щодо закупівлі товару за кодом ДК 021:2015 - 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (Машини для обробки даних (апаратна частина)) (оголошення UA-2020-07-31-006677-с), оприлюднену в електронній системі закупівель 06.08.2019, та внести відповідні зміни до тендерної документації (рішення додається).
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

Щодо надання автризаційного листа виробника

Номер: 9bcf2a4175924ffe9fb057c49845af6a
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-31-006677-c.c1
Назва: Щодо надання автризаційного листа виробника
Вимога:
Замовники повинні дотримуватись принципів здійснення публічних закупівель, установлених Законом України «Про публічні закупівлі», під час здійснення придбання замовником товарів, робіт і послуг за державні кошти. Звертаємо Вашу увагу, що надання авторизаційного листа-підтвердження від офіційного виробника є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником. Крім того, звертаємо Вашу увагу на наступне. По-перше, що наявність авторизаційного листа в розумінні Цивільного Кодексу України не може вважатися гарантією виконання учасником умов договору. По-друге, предмет закупівлі, за законодавством України не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Ані норми Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми Закону України «Про захист прав споживачів» не містять положення стосовно того, що єдиним належним доказом та гарантією виконання переможцем закупівлі умов договору та гарантією здійснення ним поставки товарів належної якості є саме лист від виробника або офіційного представництва виробника товару в Україні. Гарантійне обслуговування товару, що є предметом закупівлі здійснюється в авторизованих сервісних центрах на території України. Висновки Замовників, що авторизаційний лист – є гарантією постачання якісного товару може свідчити лише про те, шо дана вимога могла бути прописана під конкретного учасника, що є фактом порушення принципу відкритості та прозорість на всіх стадіях закупівель, запобігання корупційним діям і зловживанням. Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціоні. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників. Разом з тим, відповідно до Статті 5 Закону, Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. На підставі вищезазначеного просимо внести зміни до тендерної документації, та не вимагати від Учасників документів, які порушують умови проведення закупівель.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Відмовити Скаржнику у задоволенні його вимоги від 05.08.2020 № UA-2020-07-31-006677-c.c1 щодо закупівлі товару за кодом ДК 021:2015 -30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина) (Машини для обробки даних (апаратна частина)) (оголошення UA-2020-07-31-006677-с) (рішення додається).
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 28.08.2020 14:02