• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з трансформації бухгалтерського обліку за ПСБО за 2020 рік у бухгалтерський облік, що відповідає вимогам Міжнародних стандартів фінансової звітності (далі - МСФЗ), а також складання проміжної та річної фінансової звітності Підприємства відповідно до МСФЗ за 2020 рік з порівняльними періодами 2019 року

1. Найменування замовника: Державне підприємство «Поліграфічний комбінат «Україна» по виготовленню цінних паперів». 1.1.Місцезнаходження замовника: вул. Дегтярівська, 38-44, м. Київ, Шевченківський район, 04119. 1.2.Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 16286441. 1.3. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті другої Закону України «Про публічні закупівлі» (юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади). 2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Послуги з трансформації бухгалтерського обліку за ПСБО за 2020 рік у бухгалтерський облік, що відповідає вимогам Міжнародних стандартів фінансової звітності (далі - МСФЗ), а також складання проміжної та річної фінансової звітності Підприємства відповідно до МСФЗ за 2020 рік з порівняльними періодами 2019 року, код ДК 021:2015 – 79210000-9 - "Бухгалтерські та аудиторські послуги"; поділу на лоти не передбачено. 3. Кількість товарів, обсяг робіт або послуг: послуги з трансформації бухгалтерського обліку за ПСБО за 2020 рік у бухгалтерський облік, що відповідає вимогам Міжнародних стандартів фінансової звітності (далі - МСФЗ), а також складання проміжної та річної фінансової звітності Підприємства відповідно до МСФЗ за 2020 рік з порівняльними періодами 2019 року (згідно Додатку 2 до тендерної документації). 3.1. Місце поставки товарів, місце виконання робіт чи надання послуг: за місцем знаходження Замовника за адресою: м. Київ, вул. Дегтярівська, 38-44 та за місцем знаходження Учасника (для обробки отриманої від Підприємства інформації). 4. Очікувана вартість предмета закупівлі: 3 176 700,00 грн. (три мільйони сто сімдесят шість тисяч сімсот грн. 00 коп.) з ПДВ. 5. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: учасник приступає до надання послуг після підписання сторонами договору та зобов’язується надати їх в строк до 22.02.2021 року відповідно п’яти етапів заходів (згідно Додатку 2 до тендерної документації та Додатку 3 до тендерної документації). 6. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: о 11.00 год 04 вересня 2020 року. 7. Умови оплати: оплата послуг за договором здійснюється в національній валюті України у безготівковій формі шляхом перерахування замовником грошових коштів на поточний рахунок учасника у такому порядку: - оплату 40% від вартості договору замовник перераховує учаснику впродовж 10 (десяти) робочих днів з дати підписання сторонами Актів приймання-передачі послуг за етапами, що визначені у Завданні, а саме: по I етапу «Трансформація бухгалтерського обліку на 01.01.2020» та II етапу «Трансформація бухгалтерського обліку на 31.03.2020»; - оплату 20% від вартості договору замовник перераховує учаснику впродовж 10 (десяти) робочих днів з дати підписання сторонами Акту приймання-передачі послуг за III етапом «Трансформація бухгалтерського обліку на 30.06.2020», що визначений у Завданні; - оплату 20% від вартості договору замовник перераховує учаснику впродовж 10 (десяти) робочих днів з дати підписання сторонами Акту приймання-передачі послуг за IV етапом «Трансформація бухгалтерського обліку на 30.09.2020», що визначений у Завданні; - оплату 20% від вартості договору замовник перераховує учаснику впродовж 10 (десяти) робочих днів з дати підписання Сторонами Акту приймання-передачі послуг за V етапом «Трансформація бухгалтерського обліку на 31.12.2020», що визначений у Завданні. 8. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. 9. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не передбачено. 9.1. Вид забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не передбачено. 9.2. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не передбачено. 10. Дата розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону: -. 10.1. Час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону: -. 11. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 32 000,00 грн. 12. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): -.

Завершена

3 176 700.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 32 000.00 UAH
Період оскарження: 31.07.2020 16:36 - 31.08.2020 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга

Номер: 585b9f995e784b659b0e2adb583a743f
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-31-006092-c.b1
Назва: Скарга
Скарга:
Деталі у файлі з текстом скарги
Дата розгляду скарги: 02.10.2020 12:00
Місце розгляду скарги: АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 24.09.2020 23:01
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 07.10.2020 23:08
Дата виконання рішення Замовником: 25.11.2020 12:35
Коментар замовника щодо усунення порушень: Про скасування рішення тендерного комітету Державного підприємства «Поліграфічний комбінат «Україна» по виготовленню цінних паперів» від 11 вересня 2020 року (Протокол № 216) про визнання тендеру таким, що не відбувся на закупівлю "Послуги з трансформації бухгалтерського обліку за ПСБО за 2020 рік у бухгалтерський облік, що відповідає вимогам Міжнародних стандартів фінансової звітності (далі - МСФЗ), а також складання проміжної та річної фінансової звітності Підприємства відповідно до МСФЗ за 2020 рік з порівняльними періодами 2019 року", код Національного класифікатора України "Єдиний закупівельний словник" ДК 021:2015 – 79210000-9 – «Бухгалтерські та аудиторські послуги», оголошення про проведення відкритих торгів № UA-2020-07-31-006092-c, оприлюдненого в електронній системі закупівель (www.prozorro.gov.ua) 31.07.2020 року відповідно до рішення №18553-р/пк-пз від 02.10.2020 Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Автор: ПрАТ "Аудиторська фірма "Де Візу"", Вікторія Шерстюк +380442790000 y.hontarzhevska@devisu.ua http://devisu.ua/