-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Оснащення закладів загальної середньої освіти STEM- лабораторіями, в тому числі тих, що фінансуються з обласного бюджету
Торги відмінено
21 639 698.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 108 199.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 108 199.00 UAH
Період оскарження:
31.07.2020 16:31 - 28.08.2020 00:00
Скарга
Скасована
Невідповідність документації вимогам ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер:
fa2aec2ddb564fbb932c1667d8e3283f
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-31-006048-c.b7
Назва:
Невідповідність документації вимогам ЗУ "Про публічні закупівлі"
Скарга:
Невідповідність документації вимогам ЗУ "Про публічні закупівлі"
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Причина:
Період оскарження закінчився
Дата скасування:
28.08.2020 00:00
Вимога
Є відповідь
дискримінаційні умови в ТД Замовника
Номер:
c901c9e651664830bc40f2592c01ac22
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-31-006048-c.c6
Назва:
дискримінаційні умови в ТД Замовника
Вимога:
СУБ’ЄКТ ОСКАРЖЕННЯ:
Адвокатське об’єднання «АРТЕ ЛЕГІС»
Ідентифікаційний номер юридичної особи 43522634
Місцезнаходження:
01014, м. Київ, вул. Болсуновська, 8
Тел.: +380676156500
Електронна адреса: info@artelegis.com.ua
ЗАМОВНИК:
Комунальна установа "Центр фінансово-статистичного аналізу та матеріально-технічного забезпечення освітніх закладів" Полтавської обласної ради (Код ЄДРПОУ 38377934)
Адреса: 36000, Україна , Полтавська область обл., Полтава, Котляревського, 20/8
Тел.: 38(053)256-95-54
Електронна пошта: centrfsmt@ukr.net
Інформація про закупівлю:
Оснащення закладів загальної середньої освіти STEM- лабораторіями, в тому числі тих, що фінансуються з обласного бюджету
Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-07-31-006048-c
ID: d8186fca335c4d51adbb6f08e8008dfb
Вимога
щодо усунення порушень в тендерній документації
Комунальною установою "Центр фінансово-статистичного аналізу та матеріально-технічного забезпечення освітніх закладів" Полтавської обласної ради (далі – Замовником) 31 липня 2020 року була оголошена процедура відкритих торгів з публікацією англійською мовою https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-07-31-006048-c ДК 021:2015: 30210000-0 – Машини для обробки даних (апаратна частина) (оснащення закладів загальної середньої освіти STEM- лабораторіями, в тому числі тих, що фінансуються з обласного бюджету), ідентифікатор закупівлі: UA-2020-07-31-006048-c, ID: d8186fca335c4d51adbb6f08e8008dfb (далі – Закупівля).
Вивчивши тендерну документацію по Закупівлі, затверджену рішенням тендерного комітету (у новій редакції, затвердженій рішенням тендерного комітету, протокол № 2 від 21.08.2020 року), в нас виникли зауваження, щодо досвіду виконання аналогічних договорів, який вимагається від Учасника.
В порядку статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі», просимо надати роз`яснення з приводу викладених нижче зауваженнь, та внести відповідні зміни до тендерної документації, а саме
Відповідно до частини 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу III «Інструкція з підготовки тендерної документації» тендерної документації, від Учасника в складі тендерної пропозиції вимагається подати в складі тендерної пропозиції подати документально підтверджену інформацію про відповідність учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до Додатку 2 цієї тендерної документації. При цьому, згідно до п.2 Додатку 2 до тендерної документації, встановлена наступна вимога:
Для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору учасник повинен подати інформаційну довідку на фірмовому бланку підприємства (за наявності), що підписується учасником або його уповноваженою особою і за наявності печатки може містити її відбиток за наведеною нижче формою.
В такій довідці повинні бути зазначенні не менше двох аналогічних договорів, що виконувалися учасником або 2017 році або в 2018 році або у 2019 році або 2020 році.
Аналогічним договором відповідно до умов цієї документації є договір, який підтверджує наявність в учасника досвіду щодо виконання поставки обладнання (товару) відповідно до предмету закупівлі ДК 021:2015: 30210000-4 – Машини для обробки даних (апаратна частина), очікувана вартість, якого відповідає проведенню процедури закупівель - відкритих торгів з публікацією англійською мовою.
Встановивши вимогу до досвіду виконання аналогічного договору таким чином, Замовник звузив коло потенційних учасників Закупівлі до, фактично, виключно постачальників комп’ютерного обладнання, які мають досвід постачання комп’ютерного обладнання у значних обсягах (з огляду на вимогу наявності досвіду виконання протягом одного року двох аналогічних договорів з вартістю, яка відповідає очикуваній вартості Закупівлі), що є штучним зменшенням потенційної кількості учасників Закупівлі, та порушує вимоги п1. частини першої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а також п.4 частини першої та частини четвертої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
При цьому, питома вага власне комп’ютерного обладнання (яке входить до Типового переліку комп’ютерного обладнання для закладів дошкільної, загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти, затвердженого Наказом Міністерства освіти та науки України від 02 листопада 2017 року № 1440, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 15 січня 2018 року за №55/31057), в складі предмету Закупівлі значно менше, ніж питома вага мультимедійного обладнання, електронних освітніх ресурсів та пристосувань для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій, які визначаються відповідно до Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій, затвердженого Наказом Міністерства освіти і науки України від 29 квітня 2020 року №574, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 07 травня 2020 року за №410/34693.
З огляду на сукупність вимог до досвіду виконання аналогічних договорів потенційними учасниками, взяти участь у Закупівлі зможе дуже обмежене коло постачальників саме електронних освітніх ресурсів, пристосувань для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій, хоча саме це і є фактичним предметом Закупівлі і має найбільшу питому вагу в її складі.
З огляду на вказане, з метою збільшення кола потенційних учасників Закупівлі, які власне є постачальниками обладнання навчальних кабінетів та STEM лабораторій, підвищення ефективності та економії під час Закупівлі, відповідно до п. 2 частини другої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», просимо викласти вимогу щодо досвіду виконання аналогічних договорів у наступному вигляді:
Для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору учасник повинен подати інформаційну довідку на фірмовому бланку підприємства (за наявності), що підписується учасником або його уповноваженою особою і за наявності печатки може містити її відбиток за наведеною нижче формою.
Аналогічним договором відповідно до умов цієї документації є договір, предметом якого є постачання навчального та/або лабораторного обладнання та/або STEM лабораторій та/або обладнання для них для закладів освіти протягом 2016, 2017,2018,2019,2020 років, який у грошовому вимірі є не меншим, ніж очікувана вартість предмету Закупівлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога до закупівлі UA-2020-07-31-006048.docx 21.08.2020 22:04
Дата подачі:
21.08.2020 22:04
Вирішення:
Доброго дня! Дякуємо за Ваше звернення.
Відповідно до ч.2 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) - замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Згідно до Наказу Міністерства розвитку економіки і торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 №708 „Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі” - предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.
Замовник керуючись зазначеними нормами чинного законодавства встановив у тендерній документації визначення аналогічного договору за предметом закупівлі.
Провівши моніторинг ринку товарів та електронної системи закупівель Prozorro замовником встановлена значна кількість завершених закупівель, в яких предмет закупівлі визначений за код ДК 021:2015: 30210000-4 – Машини для обробки даних (апаратна частина), а також очікувана вартість яких відповідає проведенню процедури закупівель - відкритих торгів з публікацією англійською мовою.
Крім того, в тендерній документації замовника зазначено, що в інформаційній довідці щодо наявності досвіду виконання аналогічних договорів повинні бути зазначенні не менше двох аналогічних договорів, що виконувалися учасником або 2017 році або в 2018 році або у 2019 році або 2020 році, у значенні за період протягом всіх вказаних років та відсутня така вимога, як виконання двох аналогічних договорів протягом одного року.
З метою встановлення добросовісної конкуренції серед учасників та розширення кола потенційних учасників у процедурі закупівель Замовник вважає вимогу щодо визначення грошового виміру не меншим, ніж очікувана вартість предмету Закупівлі такою, що не відповідає п.4 ч.1 ст. 5 Закону.
З огляду на вказане, вимога задоволенню не підлягає.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
ВИМОГА щодо усунення порушень у тендерній документації
Номер:
050ae85064bb4aa9bce84eb65038bb3f
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-31-006048-c.b5
Назва:
ВИМОГА щодо усунення порушень у тендерній документації
Вимога:
Комунальною установою «Центр фінансово-статистичного аналізу та матеріально-технічного забезпечення освітніх закладів» Полтавської обласної ради (далі – Замовник) 31 липня 2020 року була оголошена процедура відкритих торгів з публікацією англійською мовою https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-07-31-006048-c (ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина) (Оснащення закладів загальної середньої освіти STEM- лабораторіями, в тому числі тих, що фінансуються з обласного бюджету).
Ознайомившись та опрацювавши положення тендерної документації на закупівлю – ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина) (Оснащення закладів загальної середньої освіти STEM- лабораторіями, в тому числі тих, що фінансуються з обласного бюджету) (далі – Тендерна документація), виявлено ряд грубих порушень приписів Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та наказу Міністерства освіти і науки України «Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій» від 29 квітня 2020 року № 574
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога 20.08.2020 16:15
Дата подачі:
20.08.2020 16:16
Вирішення:
Доброго дня! Дякуємо за Ваше звернення. Ваші пропозиції щодо внесення змін до тендерної документації та до технічної частини тендерної документації враховані тендерним комітетом. Зміни до тендерної документації та до технічної частини тендерної документації оприлюднені в електронній системі відповідно до вимог закупівельного законодавства.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Є відповідь
щодо дискримінаційних умов в ТД Замовника
Номер:
d291c5d782964d80b29d367985c677b9
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-31-006048-c.a4
Назва:
щодо дискримінаційних умов в ТД Замовника
Вимога:
щодо дискримінаційних умов в ТД Замовника
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога_UA-2020-07-31-006048-c_2.doc 19.08.2020 16:19
- Вимога_UA-2020-07-31-006048-c_2.pdf 19.08.2020 16:23
Дата подачі:
19.08.2020 16:23
Вирішення:
Доброго дня! Дякуємо за Ваше звернення. Ваші пропозиції щодо внесення змін до тендерної документації та до технічної частини тендерної документації враховані тендерним комітетом. Зміни до тендерної документації та до технічної частини тендерної документації оприлюднені в електронній системі відповідно до вимог закупівельного законодавства.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Є відповідь
Вимога
Номер:
a0f0443b1f3b4f8b88c560a4af6d91eb
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-31-006048-c.c3
Назва:
Вимога
Вимога:
щодо дискримінаційних умов в ТД Замовника
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога_UA-2020-07-31-006048-c_1 1.doc 17.08.2020 13:54
- Вимога_UA-2020-07-31-006048-c_1 1.pdf 17.08.2020 13:54
Дата подачі:
17.08.2020 13:54
Вирішення:
Доброго дня! Дякуємо за Ваше звернення. Ваші пропозиції щодо внесення змін до тендерної документації та до технічної частини тендерної документації будуть розглянуті на засіданні тендерного комітету найближчим часом. У випадку прийняття рішення щодо внесення змін до тендерної документації - зміни будуть оприлюднені в електронній системі відповідно до вимог закупівельного законодавства.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Є відповідь
Вимога щодо усунення дискримінаційних вимог
Номер:
6e63169b5121432f9abdd7c2d4449a1e
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-31-006048-c.a2
Назва:
Вимога щодо усунення дискримінаційних вимог
Вимога:
Вимога у вкладенні
Пов'язані документи:
Учасник
Дата подачі:
14.08.2020 17:54
Вирішення:
Доброго дня! Дякуємо за Ваше звернення. Ваші пропозиції щодо внесення змін до технічної частини тендерної документації будуть розглянуті на засіданні тендерного комітету найближчим часом. У випадку прийняття рішення щодо внесення змін до тендерної документації - зміни будуть оприлюднені в електронній системі відповідно до вимог закупівельного законодавства.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Є відповідь
Вимога
Номер:
fd2233112c1044479c2a73e9add07055
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-31-006048-c.a1
Назва:
Вимога
Вимога:
Шановний замовнику, звертаємо вашу увагу на дотримання Наказу Міністерства освіти і науки України № 1440 та № 574 при складанні тендерної документації. Не зазначивши вимоги до предмету закупівлі, як того вимагають вищезазначені Накази, ви порушуєте норми до обладнання для закладів освіти. Оскільки предмет закупівлі буде використовуватись у закладах освіти, його технічні характеристики повинні відповідати вимогам Наказу Міністерства освіти і науки України № 1440 та № 574:
1). У Наказі МОН № 1440 зазначено вимоги до ноутбуків, які повинні бути з тактовою частотою не менше 2.0 GHz. Вказавши у додатку 3 тендерної документації тактову частоту процесора 1.8 GHz, ви отримаєте пропозиції учасників, значно гірших ніж зазначені в наказі, що призведе до порушення чинного законодавства щодо вимог до предметів закупівлі для закладів освіти.
2). Згідно нової редакції наказу № 1440 МОН ємність батареї повинна бути не менше ніж 3000 mAh, в додатку 3 технічні вимоги до ноутбука вказана ємність акумулятора не менш ніж 48 Ват/годин, строк роботи від акумулятора до 11 годин, що порушує прописані технічні вимоги у наказі № 1440, а саме mAh з перерахунком на Ват/годин та строком роботи від акумулятора у годинах.
3). У вашому технічному завдані додаток 3 прописаний конкретно жорсткий диск HDD: ємністю не менше 1000 GB, швидкість обертання шпинделя не менше 7200 об\хв., що порушує самі технічні вимоги наказу № 1440 в якому чітко прописаний накопичувач HDD або SSD: об'єм HDD-не менше ніж 320 GB або SSD-не менше ніж 120 GB.
4). У Наказі МОН № 1440 вказані зовнішні інтерфейси: не менше ніж 2 порти USB Type A версії не нижче 3.0; не менше ніж 1 порт USB Type C версії не нижче 3.0; не менше ніж 1 Ethernet-порт (RJ-45); не менше ніж 1 порт VGA, або DVI, або HDMI, або mini-HDMI; не менше ніж 1 порт для підключення гарнітури (роз'єм під штекер TRS 3.5 mm). В додатку 3 тендерної документації вказані роз’єми: 4 x USB 3.1,
1 х HDMI , 1 х VGA, 1 х LAN (RJ-45), 1 х кард-рідер, 1 х комбінований аудіороз'єм для навушників/мікрофона, прописані умови суперечать вимогам по кількості та версії портів щодо наказу № 1440.
5). У наказі № 574 Таблиця 2 пункт 1.3. Комплект мультимедійного обладнання. Тип 3 прописані стислі вимога та складові. Ваші технічні умови додатку 3 щодо комплекту мультимедійного обладнання, вказуєте вимоги які звужують коло до одного потенційного виробника, чим дискримінуєте участь інших учасників та порушуєте вимоги Міністерства освіти та науки України Наказ № 574 від 29.04.2020р.
Внесіть зміни до ваших вимог щодо всіх вище вказаних пунктів, як зазначено у Наказі Міністерства освіти і науки України № 1440 та № 574, для запобігання закупівлі обладнання з невідповідними характеристиками для потреб освіти.
Вимагаємо привести тендерну документацію у відповідність до Наказів МОН № 1440 та № 574, або надати відповідь по всім пунктам вимоги.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
14.08.2020 13:19
Вирішення:
Доброго дня! Дякуємо за Ваше звернення. Ваші пропозиції щодо внесення змін до технічної частини тендерної документації будуть розглянуті на засіданні тендерного комітету найближчим часом. У випадку прийняття рішення щодо внесення змін до тендерної документації - зміни будуть оприлюднені в електронній системі відповідно до вимог закупівельного законодавства.
Статус вимоги:
Задоволено