• Відкриті торги
  • Однолотова
  • КЕП

Навчально-дидактичний матеріал для забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» в загальноосвітніх закладах Саксаганського району

Місцезнаходження замовника - 50071, Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, вул. Володимира Великого, будинок 32. Категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Вид закупівлі процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень (відкриті торги).

Завершена

847 559.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 3% або 25 426.80 UAH
Період оскарження: 31.07.2020 16:17 - 13.08.2020 00:00
Скарга
Відхилено

щодо неправомірної дискваліфікації

Номер: efbb436d3d0f4c899845d0e2c9096ae9
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-31-001382-b.c3
Назва: щодо неправомірної дискваліфікації
Скарга:
щодо неправомірної дискваліфікації
Дата розгляду скарги: 08.09.2020 10:00
Місце розгляду скарги: АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 02.09.2020 11:19
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 24.09.2020 21:43
Автор: ФОП "РИМАШЕВСЬКА ЮЛІЯ ЮРІЇВНА", Юлія Римашевська +380935185042 radisons03@gmail.com
Вимога
Є відповідь

Вимога щодо скасування закупівлі

Номер: ca0de4516b9d4eb78246240e6bb84135
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-31-001382-b.a2
Назва: Вимога щодо скасування закупівлі
Вимога:
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником Відділ освіти виконкому Саксаганської районної у місті ради було оголошено закупівлю ID UA-2020-07-31-001382-b на Навчально-дидактичний матеріал для забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» в загальноосвітніх закладах Саксаганського району ДК 021:2015: 39160000-1. Рішенням засіданням тендерного комітету відділу освіти виконкому Саксаганської районної у місті ради з питання розгляду тендерних пропозицій від 20 серпня 2020 року (Протокол №253), тендерну пропозицію ПП «Торговий Дім «Едельвейс і К» відхилено. Підставою відхилення зазначено наступне: Відповідно до пункту 6 Додатку №5 ТД, Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати «оригінал листа авторизації від виробника, із зазначенням замовника та номеру оголошення про проведення Процедури закупівлі торгів, щодо можливості поставки виробником товару учаснику, за умовами даної пропозиції у необхідній кількості та з необхідними технічними характеристиками». Учасником було надано у складі пропозиції авторизаційний лист від виробника без підтвердження щодо можливості поставки виробником товару учаснику, за умовами даної пропозиції у необхідній кількості та з необхідними технічними характеристиками. Відповідно до пункту 5 розділу 3 «Учасник у складі пропозиції надає довідку у довільній формі від замовника датована не пізніше кінцевої дати подання пропозиції про відсутність/наявність підстав щодо відхилення учасника відповідно до вищезазначених вимог»- зазначена довідка відсутня у складі тендерної пропозиції ПП «Торговий Дім «Едельвейс і К». Згідно п.1 підпункту 21 розділу 1 ТД Учасником не надано у складі тендерної пропозиції згоди на обробку персональних даних за формою визначеною тендерною документацією справжність підписів яких повинна бути нотаріально посвідчена. Відповідно до пункту 6 розділу 3 Учасником не було надано у складі пропозиції скановану копію відповіді від уповноваженого органу що здійснює реалізацію державної політики із здійснення державного нагляду (контролю) у сфері навколишнього природнього середовища про дотримання виробником екологічного законодавства. Детально проаналізувавши тендерну документацію та підстави відхилення тендерної пропозиції ПП «Торговий Дім «Едельвейс і К», було встановлено наявність дискримінаційних положень, які суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель, та порушують наше право як учасника даних торгів згідно встановленого законом порядку, що являється підставою для відміни закупівлі. По-переше, вимога щодо надання згоди на обробку персональних даних за формою визначеною тендерною документацією справжність підписів яких повинна бути нотаріально посвідчена замовником була передбачена не у розділі 3 Інструкція з підготовки тендерних пропозицій, а у розділі 1 Загальні положення. Вважаємо таке завуальоване розміщення вимоги до подачі документів є свідомим та зроблено з метою щоб більшість учасників не знайшли дану вимогу до подачі документів, так як вона розміщена у пункті де надавалось визначення термінів, що застосовуються у тендерній документації. І ми як учасник даної закупівлі, вказану вимогу не знайшли. Щодо вимоги нотаріального посвідчення згоди на обробку персональних даних суперечить положенню ЗУ «Про публічні закупівлі» і є незаконною. По-друге, вимога замовника закупівлі щодо надання довідки у довільній формі від цього ж замовника датована не пізніше кінцевої дати подання пропозиції про відсутність/наявність підстав щодо відхилення учасника з підстав не виконання ним своїх зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору є незаконною, так як ставить учасника під пряму залежність від дій самого замовника, а отже є дискримінаційною, також чинним законодавством не передбачена вимога надання подібних довідок, а інформація щодо невиконання учасником своїх зобов’язань за попередніми договорами є загальнодоступною для замовника і яку він перевіряє самостійно. Доцільно зазначити, що як і попередню вимогу, замовником свідомо було розміщено її серед переліку підстав для прийняття ним рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника або відмовити в участі у переговорній процедурі закупівлі, що ускладнило учаснику знайти вказану вимогу замовника. По-третє, є незаконною вимога замовника щодо надання учасниками відповіді від уповноваженого органу що здійснює реалізацію державної політики із здійснення державного нагляду (контролю) у сфері навколишнього природнього середовища про дотримання виробником екологічного законодавства, так як замовником не конкретизовано яку саме довідку і від якого саме контролюючого органу необхідно надати учасникам, що ставить учасників у пряму залежність від рішення замовника та є дискримінаційною по відношенню до учасників. Окрім того ПП «Торговий Дім «Едельвейс і К» було надано лист-роз’яснення, що ТОВ «Торговий дім «Альфа і Омега» направлено лист до Державної екологічної інспекції у Вінницькій області щодо дотримання ними як виробником екологічного законодавства, однак на момент подання тендерної пропозиції відповіді не отримано (з доданою копією листа та доказами його направлення). Зазначена обставина не була замовником зазначена та не взята до уваги. По-четверте, щодо надання ПП «Торговий Дім «Едельвейс і К» авторизаційного листа від виробника у якому не було зазначено підтвердження щодо можливості поставки виробником товару учаснику, за умовами даної пропозиції у необхідній кількості та з необхідними технічними характеристиками, доцільно зазначити, що відповідно до пункту 6 додатку 5 Тендерної документації передбачено надання інформації щодо можливості поставки виробником товару для Учасників, які є офіційними представниками, покупцями, посередниками, дилерами тощо – оригінал листа авторизації від виробника. Згідно ж наданого авторизаційного листа ПП «Торговий Дім «Едельвейс і К» являється партнером виробника ТОВ «Торговий дім «Альфа і Омега», а відповідна вимога до партнерів тендерною документацією передбачена не була. Окрім того ПП «Торговий Дім «Едельвейс і К» були надані відповідні гарантійні листи щодо поставки ним товару у випадку визнання переможцем. Враховуючи викладене вимагаємо замовника Відділ освіти виконкому Саксаганської районної у місті ради усунути порушення шляхом скасування закупівлі UA-2020-07-31-001382-b на Навчально-дидактичний матеріал для забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» в загальноосвітніх закладах Саксаганського району.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний Учаснику! Щодо Вашої вимоги надаємо відповіді. Стосовно першого та другого питання. Відповідно до пункту 1 абзацу 13 розділу 3, а саме " іншою інформацією та документами, відповідно до вимог цієї тендерної документації та додатків до неї". Стосовно іншого питання: листа авторизації, "для Учасників, які є офіційними представниками, покупцями, посередниками, дилерами тощо" - під тощо відносяться усі інші. Стосовно іншого питання. Відповідно до статті 3 Закону України «Про нотаріат» Нотаріус - це уповноважена державою фізична особа, яка здійснює нотаріальну діяльність у державній нотаріальній конторі, державному нотаріальному архіві або незалежну професійну нотаріальну діяльність, зокрема посвідчує права, а також факти, що мають юридичне значення, та вчиняє інші нотаріальні дії, передбачені законом, з метою надання їм юридичної вірогідності. Отже, нотаріус це особа, яка вчиняє нотаріальні дії з метою надання їм юридичної вірогідності. Вірогідність - властивість знання, істинність якого твердо встановлена суб'єктом. Правилами ведення нотаріального діловодства, затвердженого наказом Міністерства юстиції України 22.12.2010 № 3253/5, зареєстровано в Міністерстві юстиції України 23 грудня 2010 р. за № 1318/18613 встановлено порядок документування нотаріальної діяльності та зберігання архіву і визначають порядок організації роботи з документами в державних нотаріальних конторах, державних нотаріальних архівах, приватними нотаріусами. Під час нотаріальних дій, нотаріус здійснює відповідний запис до книги, журналу, реєстру із зазначенням змісту нотаріальних дій, місця вчинення нотаріальних дій тощо. Відповідно до статті 1 Закону України «Про нотаріат» Нотаріат в Україні - це система органів і посадових осіб, на які покладено обов'язок посвідчувати права, а також факти, що мають юридичне значення, та вчиняти інші нотаріальні дії, передбачені цим Законом, з метою надання їм юридичної вірогідності. Частиною 15 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено імперативну норму, а саме Замовнику надано право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника. Таким чином, звернення Замовника до уповноваженої державою фізичної особи (нотаріуса) щодо підтвердження справжності засвідчення певного документу, його змісту, дати, місця тощо, який наданий будь-яким Учасником зменшує ризик його підроблення, оскільки у сучасний час графічно-комп'ютерне редагування відсканованих документів не є перешкодою для Учасників. Документи Учасників можуть фактично містити різні накладення малюнків (наприклад, накладених підписів, печаток) на скановані документи. Уповноважена державою фізична особа (нотаріус) не є у цьому питанні та не може бути на стороні Учасника або Замовника, нотаріус у цьому випадку є неупереджено особою, яка підтверджує фактичну юридичну вірогідність. Стосовно інших питань: "Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів із дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону." Питань стосовно роз'яснень від Учасників не надходило.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Вирішена

щодо аналогічних договорів

Номер: b570b4d48e8d4948be40a924d18e4d02
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-31-001382-b.a1
Назва: щодо аналогічних договорів
Вимога:
Шановний замовнику,а Вам нездається,що Ваша вимога надати"Інформація про виконання аналогічних договорів не менш ніж 5 договір (аналогічний договір є договір який ідентичний за предметом закупівлі по цій закупівлі, за наступною формою:" є дискримінаційною.Прочитайте уважно ЗУ "Про публічні закупівлі",а саме те що стосується ст 16 та внесіть зміни в ТД .Дуже цікаво звідки Ви взяли цифру 5 чому не 25 або 50???
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Добрий день. Повідомляємо, що тендерну документацію зі змінами буде оприлюднено в електронній системі у відповідності до чинного законодавства.
Статус вимоги: Задоволено