-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Мобільний мультимедійний комплекс - код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 32320000-2 - Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Категорія замовника - відповідно до п.3 ч.4 ст.2 Закону Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Всі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції Учасника, складаються українською мовою. У разі надання цих документів іншою мовою, вони повинні бути перекладені українською мовою.
Завершена
774 400.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 872.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 872.00 UAH
Період оскарження:
31.07.2020 15:59 - 29.09.2020 00:00
Скарга
Виконана замовником
СКАРГА на дискримінаційні дії Замовника в процедурі публічних закупівель
Номер:
8b2bb6943d284ba495ff02eec87a8e15
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-31-001415-a.a3
Назва:
СКАРГА на дискримінаційні дії Замовника в процедурі публічних закупівель
Скарга:
Замовником встановлено дискримінаційні вимоги щодо предмету закупівлі, які унеможливлюють участь Скаржника у даній закупівлі, що є порушенням норм Закону України "Про публічні закупівлі" у частині дотримання принципів здійснення державних закупівель. Деталі у доданих файлах.
Пов'язані документи:
Учасник
- СКАРГА до АМКУ_В2В_Городоцька РДА.pdf 12.08.2020 18:56
- Додаток 1. Відмова_авторизація.JPG 12.08.2020 18:56
- Лист-Розяснення_1.pdf 19.08.2020 12:56
- Відповідь на пояснення.pdf 20.08.2020 20:15
- Відповідь на пояснення.docx 28.08.2020 10:22
- Порівняльна таблиця_Коментар В2В Солюшнз.docx 10.09.2020 14:36
- Відповідь на пояснення №2_В2В Солюшнз.pdf 10.09.2020 14:36
- Відповідь на пояснення №2_В2В Солюшнз.docx 10.09.2020 14:36
- рішення від 14.08.2020 № 15548.pdf 17.08.2020 10:09
- Інформація про перенесення розгляду скарги від 26.08.2020№13312.pdf 27.08.2020 12:45
- рішення про перенесення розгляду скарги від 09.09.2020 № 14170.pdf 09.09.2020 21:27
- Інформація про резолютивну частину рішення від 10.09.2020 № 17055.pdf 11.09.2020 20:06
- рішення від 10.09.2020 № 17055.pdf 15.09.2020 19:41
- Пояснення 20.08.2020 16:12
- Пояснення word 20.08.2020 16:12
- Пояснення від 10 09 2020 word 10.09.2020 11:28
- Пояснення від 10 09 2020 10.09.2020 11:28
- додаток 2 10.09.2020 11:28
- додаток 1 10.09.2020 11:28
- Додаток 3 10.09.2020 11:28
- Додаток лист 10.09.2020 12:27
- Додаток таблиця 10.09.2020 12:27
- 6-Протокол 05.10.2020 13:01
Дата прийняття скарги до розгляду:
12.08.2020 18:59
Дата розгляду скарги:
26.08.2020 15:00
Місце розгляду скарги:
АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
17.08.2020 10:09
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
15.09.2020 19:41
Дата виконання рішення Замовником:
05.10.2020 13:05
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Опубліковано інформацію про виконання рішення №17055-р/пк-пз
Вимога
Залишено без розгляду
Усунення дискримінаційних вимог!
Номер:
e975cba938864a2698c0ca580b1925ec
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-31-001415-a.a2
Назва:
Усунення дискримінаційних вимог!
Вимога:
Шановний замовник! Положеннями Додатку 2 «Технічні вимоги. Підтвердження відповідності технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам предмета закупівлі» визначені вимоги щодо наявності спеціалізованого програмного забезпечення навчального призначення для створення, перегляду та програвання інтерактивного навчального контент а саме: наявність бібліотеки 3D моделей (не менше 1100 одиниць); наявність бібліотеки відеороликів (не менше 900 одиниць); наявність бібліотеки зображень (не менше 5000 одиниць); наявність бібліотеки аудіо файлів (не менше 700 одиниць); наявність інструментів, ігор, програм (не менше 100 додатків), має можливість прямої роботи з web середовищем; весь внутрішній контент – україномовний, яким у сукупності відповідає лише одне програмне забезпечення - Mozabook Classroom (https://www.mozaweb.com/uk/mozabook).
Визначені технічні вимоги не відповідають приписам Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 29 квітня 2020 року № 574, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 07 травня 2020 р. за № 410/34693 (далі – Типовий перелік).
Акцентуємо, вашу увагу, що імперативними приписами пункту 1 Типового переліку закріплено, що лише цей перелік визначає вимоги до засобів навчання та обладнання, якими можуть бути обладнані навчальні кабінети біології, географії, математики, фізики, хімії і STEM-лабораторії державних і комунальних закладів загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти, що забезпечують здобуття повної загальної середньої освіти, (далі - навчальні кабінети і STEM-лабораторії), з урахуванням вимог новітніх освітніх технологій і методів навчання.
Ми як потенційний учасник звернулись до дистрибутора на території України програмного забезпечення Mozabook Classroom та отримали відмову.
Ураховуючи викладене, зазначення у тендерній документації вимог до обладнання (товару), які не встановлені Типовим переліком, є не лише незаконним, але також, можливо припустити (враховуючи вимогу щодо надання авторизаційного листа від виробника або офіційного дистриб’ютора), що технічні вимоги до обладнання у Тендерній документації усвідомлено виписані заздалегідь під конкретного постачальника товару, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно, вимагаємо видалити вимогу щодо наявності зазначеного преінстальованого програмного забезпечення та/або авторизаційного листа від його виробника або офіційного дистриб’ютора, або зазначити аналоги програмного забезпечення, яке задовольнить вимоги Замовника.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол 4 12.08.2020 17:19
Дата подачі:
07.08.2020 15:47
Вирішення:
Шановний Учаснику! Відповідно до частини третьої ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація, може містити також іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Окрім того, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, як зазначено в листі Мінекономрозвитку від 07.02.2017р. № 3302-06/3812-06.
Тлумачення поняття дискримінація наведено у Господарському кодексі України. Європейський суд з прав людини також дає визначення дискримінації: «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона «не має об’єктивного і розумного виправдання», тобто, якщо вона не переслідує «законної мети» або відсутня «розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети».
В даному випадку Замовник переслідує «законну мету» придбання обладнання, яке буде безпечним у використанні учнями та вчителями, кращим в своїй ціновій категорії та несе відповідальність за безпечність, якість на відповідність вимогам навчального обладнання та засобів навчання. Разом з тим звертаємо Вашу Увагу, що зазначені Замовником технічні характеристики не мають посилань на конкретного виробника або модель. Деталізація технічних характеристик Замовником має на меті спростити потенційним Учасникам підбір товарних категорій, а також провести закупівлю навчальних засобів які повністю задовольняють сучасні вимоги до методології викладання та забезпечать гармонійний розвиток учнів. Зазначені технічні параметри є універсальними та уніфікованими і зазначаються усіма відомими виробниками. Учасники можуть запропонувати аналог товару який буде повністю відповідати технічним вимогам Замовника або еквівалент, технічні характеристики якого є кращими. Отже, враховуючи все вищевикладене вимога не підлягає задоволенню.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
05.10.2020 13:09
Вимога
Відхилено
ТУ
Номер:
35bfa836a0fc4a0baf116f6eecc73c22
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-31-001415-a.a1
Назва:
ТУ
Вимога:
Шановний Замовник!
Згідно з тендерною документаціїю ви вимагаєте від учасників:
Гарантійний лист від виробника мультимедійних комплексів (статус виробника мобільних мультимедійних комплексів підтверджується наданням копії титульної сторінки ТУ на виробництво мультимедійного обладнання) щодо надання офіційної гарантії та безкоштовні гарантійні ремонтні та обслуговуючі роботи протягом гарантійного терміну.
Дана вимога - щодо надання копії титульної сторінки ТУ на виробництво мультимедійного обладнання - є дискримінуючою для потенційних учасників, які хочуть взяти участь у тендерній закупівлі.
Також вказана умова є дискримінаційною по відношенню до іноземних виробників, оскільки вони не мають рівного доступу до подібної сертфікації, вказане погодження нормативно врегульовано відносно українських виробників. При цьому, дана умова не свідчить про якість товарів, оскільки товари можуть відповідати нормам ДСТУ або іншим міжнародним стандартам. У даному випадку більш доцільним та правомірним було б надання свідоцтва/грифу МОН відповідно до наказу МОН 17.06.2008 N 537 “Про затвердження Порядку надання навчальній літературі, засобам навчання і навчальному обладнанню грифів та свідоцтв Міністерства освіти і науки України” або декларації про відповідність вимогам Технічного регламенту радіообладнання відповідно до Постанови КМУ від 24 травня 2017 р. № 355 “Про затвердження Технічного регламенту радіообладнання”.
Тому вимагаємо виключити вказану умову з ТД.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол 3 07.08.2020 12:39
Дата подачі:
04.08.2020 10:46
Вирішення:
Замовник при проведенні процедури закупівлі керується чинним законодавством у сфері публічних закупівель та нормативно-правовими актами Міністерства освіти і науки України. Закон «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII зі змінами (далі-Закон) не регламентує, які саме документи, щодо безпеки та якості обладнання, та їх зміст повинен або може вимагати Замовник у тендерній документації.
Відповідно до частини третьої ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація, може містити також іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Окрім того, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, як зазначено в листі Мінекономрозвитку від 07.02.2017р. № 3302-06/3812-06.
Тлумачення поняття дискримінація наведено у Господарському кодексі України. Європейський суд з прав людини також дає визначення дискримінації: «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона «не має об’єктивного і розумного виправдання», тобто, якщо вона не переслідує «законної мети» або відсутня «розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети».
В даному випадку Замовник переслідує «законну мету» придбання обладнання, яке буде безпечним у використанні учнями та вчителями, кращим в своїй ціновій категорії та несе відповідальність за безпечність, якість на відповідність вимогам навчального обладнання та засобів навчання. Вимога щодо надання ТУ та грифу МОН не є дискримінаційною, так як такі документи можна отримати в офіційних виробників або їх представників на території України.
Також, вказана умова не є дискримінаційною до іноземних виробників, оскільки відповідно до п 5. Розділу ІІІ. Тендерної документації : «Учасник нерезидент повинен надати зазначені документи з урахуванням особливостей законодавства його країни походження. У разі відсутності аналогів зазначених документів учасник нерезидент повинен надати замість нього лист з поясненням відсутності ненаданого документа». Ненадання учасником нерезедентом документів у складі пропозиції, які не передбачені законодавством його країни походження та у разі наявності відповідного листа роз’яснення, не може бути підставою відхилення такої тендерної пропозиції.
Враховуючи вищевикладене, Замовником прийнято рішення про відхилення вимоги.
Статус вимоги:
Відхилено