-
Відкриті торги
-
Однолотова
-
КЕП
57859 - Система обробки тканинних зразків ІВД, автоматична, 15158 - Ротаційний мікротом, 15190 - Процесор тканини, 35734-Дозатор рідини лабораторний, ручний
обладнання для патанатомії
Завершена
3 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 15 000.01 UAH
мін. крок: 0.5% або 15 000.01 UAH
Період оскарження:
31.07.2020 15:36 - 13.08.2020 00:00
Вимога
Вирішена
ЗВЕРНЕННЯ та УТОЧНЕННЯ
Номер:
59afd8c845764d1baa8d44aecb386c91
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-31-001346-a.a1
Назва:
ЗВЕРНЕННЯ та УТОЧНЕННЯ
Вимога:
ЗВЕРНЕННЯ та УТОЧНЕННЯ
Пов'язані документи:
Учасник
- STP120 Instruction Manual 387718.pdf 05.08.2020 12:44
- ЗВЕРНЕННЯ та УТОЧНЕННЯ 05.08.2020 12:44
- Інструкція 05.08.2020 12:44
Дата подачі:
05.08.2020 12:44
Вирішення:
КНП КОР "Київський обласний онкологічний диспансер" отримано вимогу про усунення порушення ID: UA-2020-07-31-001346-a.a1 (Дата подання: 05 серпня 2020 12:44) процедури відкритих торгів на закупівлю ДК 021:2015: 33950000-4 - Устаткування та приладдя для клінічної та судової медицини (57859 - Система обробки тканинних зразків ІВД, автоматична, 15158 - Ротаційний мікротом, 15190 - Процесор тканини, 35734-Дозатор рідини лабораторний, ручний», що стосується встановлених якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, що приведені у додатку №2 до Тендерної документації.
До звернення додаються файли «ЗВЕРНЕННЯ та УТОЧНЕННЯ», «STP120 Instruction Manual 387718.pdf» та «Інструкція».
Особа, що звернулася до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі, вважає, що умови тендерної документації (у.т.ч зображення) описують обладнання певної торгівельної марки та просить:
1) Навести малюнки до Технічних вимог (Таблиця 3) та Технічних вимог (Таблиця 4), по аналогії з Таблицею 1 та Таблицею 2, для розуміння процесу роботи виробів, що закуповуються (п.3, частини другої ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі) [Особа, що звернулася до замовника не вказує положення, які потребують роз’яснень в Технічних вимогах (Таблиця 3) та Технічних вимог (Таблиця 4)];
2) Додати до Технічних вимог на кожну позицію товару, що закуповується вираз "або еквівалент" (п.3, частини другої ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі);
3) Оскільки Технічні вимоги, на її думку, містять посилання на конкретну торговельну марку, фірму, патент конструкцію та тип предмета закупівлі, джерело його походження та виробника, згідно п.3. частини другої ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» просить надати обґрунтування необхідності таких посилань (п.3, частини другої ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі);
4) Підтвердити, що «Таблиця 4.1 «Обсяги закупівлі Дозатору рідини лабораторного ручного» містить дані про необхідний об'єм дозування кожного дозатору, шо відповідають дійсності;
5) Роз'яснити, чи дійсно Закупівля не передбачає придбання дозаторів, які б перекривали весь об'єм дозування, зокрема у тому числі у діапазоні 100-1000 мл;
Надалі, надаємо відповідь на Ваше звернення:
Стосовно твердження, що умови тендерної документації (у т.ч. Зображення) описують обладнання певної торгівельної марки
Вважаємо твердження стосовно того, що положення Тендерної документації містять посилання на конкретну торговельну марку, фірму, патент конструкцію та тип предмета закупівлі, джерело його походження та виробника – надуманими.
Інформуємо Вас, що вимоги до обладнання, що закуповується, були сформульовані виключно виходячи із потреб Замовника у закуповуваному обладнання, із дотриманням принципів закупівель, що визначені у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі зокрема, принципів добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії, ефективності, пропорційності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівлі, недискримінації учасників та рівного ставлення до них.
Технічні вимоги, що подані у вигляді малюнків, надаються замовником у спосіб, що прямо передбачений п.3 частини другої статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі». Так, інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація, у разі потреби включають в себе плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі.
Вважаємо очевидним, що технічні вимоги до таких виробів, як:
• Система обробки тканинних зразків ІВД, автоматична;
• Ротаційний мікротом;
які, згідно Технічних умов, мають виконувати автоматизовані процеси в запрограмованій користувачем послідовності, доцільно відобразити у вигляді малюнків на яких показано етапи їх послідовної роботи, розташування елементів виробів на кожному такому етапі, тощо.
Важливо відмітити, що умовами Тендерної документації передбачено, що вказані малюнки додаються для розуміння процесу роботи виробів, що закуповуються. Це означає, що дані малюнки описують роботу приладу та не містять вимог, щодо точної відповідності приведеним зображенням.
Крім того, було встановлено, що приведені схеми розташування елементів приладів, зображення етапів їх роботи, незалежно один від одного, зображуються щонайменше у двох різних виробників закуповуваних виробів.
Беручи до уваги той факт, що технічні вимоги до предмету закупівлі, що обговорюються, дозволяють пропонувати обладнання різних виробників, умови закупівлі не надають переваг окремому (-им) учаснику (-ам) та не обмежують інших учасників у пропозиції товарів, представлених щонайменше 2-ма виробниками, вважаємо твердження Особи, що звернулася до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі, такими, що не відповідають дійсності.
1. Щодо необхідності Навести малюнки до Технічних вимог (Таблиця 3) та Технічних вимог (Таблиця 4), по аналогії з Таблицею 1 та Таблицею 2, для розуміння процесу роботи виробів, що закуповуються (п.3, частини другої ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі)
Згідно положень пункту 31 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону.
Ураховуючи викладене, замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, та з дотриманням законодавства в цілому.
Разом з тим, особа, що звернулася до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі не вказує на Технічні вимоги, які є для неї дискримінаційними, або положення, які потребують роз’яснень.
Вважаємо, вимогу навести малюнки до Технічних вимог (Таблиця 3) та Технічних вимог (Таблиця 4), по аналогії з Таблицею 1 та Таблицею 2, для розуміння процесу роботи виробів, що закуповуються (п.3, частини другої ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі) - недоцільною.
2. Щодо вимоги, Додати до Технічних вимог на кожну позицію товару, що закуповується вираз "або еквівалент" (п.3, частини другої ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі)
Положенням абз.2, частини третьої статті 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлено необхідність додавання виразу "або еквівалент", у разі, якщо технічні специфікації містять посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами.
Слід відмітити, що Інформація про необхідні якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (додатку 2 до Тендерної документації), не містить жодного посилання на технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами.
Враховуючи сказане, вважаємо внесення запропонованих змін - недоцільним.
3. Щодо інших пунктів звернення (пункти 4, 5 Звернення)
3.1 Стосовно інформації про необхідний об'єм дозування кожного дозатору -
Відповідно до п.31 частини першої статті 1 ЗУ «Про публічні закупівлі», тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель.
Відповідно до положень статті 22 Закону, Тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель. Тендерна документація не є об’єктом авторського права та/або суміжних прав.
Відповідно до положень пункту 1 частини другої статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», в тендерній документації зазначаються, інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
Інформація про необхідні якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі «ДК 021:2015: 33950000-4 Устаткування та приладдя для клінічної та судової медицини (код НК 024:2019: 57859 - Система обробки тканинних зразків ІВД, автоматична, 15158 - Ротаційний мікротом, 15190 - Процесор тканини, 35734-Дозатор рідини лабораторний, ручний) приведена у додатку 2 до Тендерної документації.
Особа, що звернулася до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі, нічим не обмежена у можливості ознайомитися з тендерною документацією та її невід’ємними додатками (у т.ч. - Додатком 2), на сайті Уповноваженого органу за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-07-31-001346-a.
Ознайомитися з інформацією про необхідний об'єм дозування кожного дозатору Ви зможете ознайомившись зі змістом таблиці Таблиця 4.1, додатку 2 до Тендерної документації.
3.2 Стосовно підтвердження значення технічних вимог
Відповідно до положень частини першої статті 24 ЗУ «Про публічні закупівлі» фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів із дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону.
Відповідно до Статті 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України
Разом з тим, товари про які йдеться у пункті 5 Вашого звернення (дозатори, які б перекривали весь об'єм дозування, у діапазоні 100-1000 мл), не є предметом закупівлі даної процедури відкритих торгів тому, у замовника відсутня можливість надати пояснення в цій частині звернення.
Сподіваємося, що надана відповідь на Ваше звернення була вичерпною та такою, що допоможе правильно підготувати Вашу Тендерну пропозицію.
В свою чергу нагадуємо, що у разі не погодження з рішенням замовника, згідно пункту 30 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» фізична чи юридична особа може звернутися до органу оскарження з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи.
Статус вимоги:
Задоволено