-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Телевізійне й аудіовізуальне обладнання - за кодом CPV за ДК 021:2015 - 32320000-2 (Зовнішній світлодіодний екран – 1 комплект)
Телевізійне й аудіовізуальне обладнання - за кодом CPV за ДК 021:2015 - 32320000-2 (Зовнішній світлодіодний екран – 1 комплект)
Завершена
397 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 985.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 985.00 UAH
Період оскарження:
31.07.2020 15:14 - 17.08.2020 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога про перегляд визначення переможцем ТОВ "СЕА ЕЛЕКТРОНІКС УКРАЇНА" у зв'язку із невідповідністю Загальним вимогам Технічної Специфікації (Додаток 2)
Номер:
6e983db6e5e548c6a613429998349ee8
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-31-001241-a.c1
Назва:
Вимога про перегляд визначення переможцем ТОВ "СЕА ЕЛЕКТРОНІКС УКРАЇНА" у зв'язку із невідповідністю Загальним вимогам Технічної Специфікації (Додаток 2)
Вимога:
Доброго дня , шановний Замовник торгів. Хочемо звернути Вашу увагу на порушення вимог тендерної документації у пропозиції поданої учасником ТОВ "СЕА ЕЛЕКТРОНІКС УКРАЇНА", яке є таким, що не відповідає вимогам тендерного оголошення та чинного законодавства.
Вимагаємо повторно розглянути пропозицію ТОВ "СЕА ЕЛЕКТРОНІКС УКРАЇНА", та прийняти справедливе рішення відповідно до чинного законодавства про державні закупівлі ( Ст 30 закону України про публічні закупівлі).
Звертаємо Вашу увагу на заявлену Вами вимогу щодо закупівлі Телевізійне й аудіовізуальне обладнання - за кодом CPV за ДК 021:2015 - 32320000-2 (Зовнішній світлодіодний екран – 1 комплект) у Додатку 2 ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ / ТЕЛЕВІЗІЙНЕ Й АУДІОВІЗУАЛЬНЕ ОБЛАДНАННЯ - ЗА КОДОМ CPV ЗА ДК 021:2015 - 32320000-2 (ЗОВНІШНІЙ СВІТЛОДІОДНИЙ ЕКРАН – 1 КОМПЛЕКТ) у Розділі 1 Загальні вимоги у п.5 зазначено:
5. Обов'язкове представництво монтажної організації виконавця в м. Дніпро для оперативного обслуговування екрану.
На виконання даної вимоги учасником ТОВ "СЕА ЕЛЕКТРОНІКС УКРАЇНА" була подана інформація короткою припискою у Довідці про матеріально-технічну базу, де вказано наступне:
«Наявність сервісного центру у м.Дніпро:
Повна назва: ФІЗИЧНА ОСОБА ПІДПРИЄМЕЦЬ КЛЕЩАР ВОЛОДИМИР ЄВГЕНОВИЧ»
Що жодним чином не стосується вимоги щодо представництва монтажної організації.
По перше, учасник ТОВ "СЕА ЕЛЕКТРОНІКС УКРАЇНА" не подав ніяких підтверджувальних документів щодо взаємовідносин із вказаним ФОП Клещар Володимир Євгенович.
По друге, згідно із чинним законодавством, та здоровим глуздом, «монтажна організація» та «сервісний центр» в особі фізичної особи, - це зовсім різні , абсолютно не тотожні поняття.
По третє, згідно із Цивільним кодексом України представництвом юридичної особи (мається на увазі ТОВ "СЕА ЕЛЕКТРОНІКС УКРАЇНА") може бути лише юридична особа (ТОВ, ін. організація), а не фізична особа.
Окрім того зазначаємо, що щодо цієї вимоги (п.5, Розділ 1, Технічна Специфікація) не було подано жодного іншого документу, не було додано пояснень та не було оскаржено у відведені на це строки.
Інформуємо Вас про те, що у разі ігнорування такого порушення законодавства у сфері державних закупівель, ми будемо змушені звертатись із оскарженням до Антимонопольного комітету України та ін. контролюючих органів.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
02.09.2020 11:13
Вирішення:
Повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (в редакції Закону № 114-IX від 19.09.2019) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
Так, відповідно до пункту 18 частини другої статті 22 Закону зазначається вимога про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Учасник на виконання зазначених вимог Закону надав відповідну довідку із зазначенням необхідної інформації. Також у новій редакції Закону прямо передбачена можливість учасника залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям згідно з абзацом другим частини третьої статті 16 Закону. Нова редакція Закону надає учасникам ширші правові можливості для залучення субпідрядників/співвиконавців до виконання робіт / надання послуг.
В той час Замовник відповідно до статті 5 Закону в своєму рішенні дотримувався принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, а саме добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія, ефективність та пропорційність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Статус вимоги:
Не задоволено