-
Відкриті торги
-
Однолотова
-
КЕП
Машини для обробки даних (апаратна частина) (ноутбуки для НУШ)
Протокол від 31.07.2020
Завершена
112 700.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 563.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 563.50 UAH
Період оскарження:
31.07.2020 15:08 - 13.08.2020 00:00
Вимога
Вирішена
Щодо надання автризаційного листа виробника
Номер:
f9be0e4a999f43db80504990a26149a1
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-31-001156-b.c2
Назва:
Щодо надання автризаційного листа виробника
Вимога:
Замовники повинні дотримуватись принципів здійснення публічних закупівель, установлених Законом України «Про публічні закупівлі», під час здійснення придбання замовником товарів, робіт і послуг за державні кошти.
Звертаємо Вашу увагу, що надання авторизаційного листа-підтвердження від офіційного виробника є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником.
Крім того, звертаємо Вашу увагу на наступне. По-перше, що наявність авторизаційного листа в розумінні Цивільного Кодексу України не може вважатися гарантією виконання учасником умов договору. По-друге, предмет закупівлі, за законодавством України не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Ані норми Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми Закону України «Про захист прав споживачів» не містять положення стосовно того, що єдиним належним доказом та гарантією виконання переможцем закупівлі умов договору та гарантією здійснення ним поставки товарів належної якості є саме лист від виробника або офіційного представництва виробника товару в Україні. Гарантійне обслуговування товару, що є предметом закупівлі здійснюється в авторизованих сервісних центрах на території України. Висновки Замовників, що авторизаційний лист – є гарантією постачання якісного товару може свідчити лише про те, шо дана вимога могла бути прописана під конкретного учасника, що є фактом порушення принципу відкритості та прозорість на всіх стадіях закупівель, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціоні. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників.
Разом з тим, відповідно до Статті 5 Закону, Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
На підставі вищезазначеного просимо внести зміни до тендерної документації, та не вимагати від Учасників документів, які порушують умови проведення закупівель.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
05.08.2020 17:20
Вирішення:
Шановний учасник на вашу вимогу повідомляємо, що замовником помилково було вказано в додатку №4 тендерної документації наступні вимоги:
1. Інформацію про відповідність запропонованого до поставки Товару технічним та якісним вимогам Замовника, шляхом надання під час проведення процедури (повинні бути завантажені в електронну систему на момент проведення аукціону) закупівлі сканованих копій наступних документів завірених мокрою печаткою учасника:
2. Порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника (обов‘язково зазначається виробник та модель для можливості перевірки запропонованого обладнання технічним вимогам
3. Копію чинного на дату проведення аукціону висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на ноутбуки.
4.Копію сертифікату відповідності (декларацію про відповідність) на ноутбуки .
5. Гарантійний лист про надання гарантії на все обладнання строком не менше 12 місяців.
6. Копію авторизаційного листа від виробника або їх офіційного представництва в Україні по підтвердженню повноважень постачальника згідно тендерної пропозиції із зазначенням найменування Замовника, найменування запропонованого Товару, номера оголошення та дати оприлюднення в електронній системі закупівель ProZorro (найменування учасника) не пропонує, не дає або не погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій посадовій особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі.
В найближчий час внесемо зміни до відповідного розділу, всі інші розділи та вимоги тендерної документації замовника залишаються без змін.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Не відповідність тех.характеристик ноутбука, мінімальним у Наказі МОН України!!!
Номер:
951ee8827efa4da79a5e7d35a073a151
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-31-001156-b.c1
Назва:
Не відповідність тех.характеристик ноутбука, мінімальним у Наказі МОН України!!!
Вимога:
Шановний Замовник!
Технічні вимоги до ноутбуків, що визначені у Вашій тендерній документації повинні відповідати мінімальним типовим вимогам, що зазначені у наказі МОН України №1440 від 02.11.2017, з відповідними доповненнями та змінами 2020 року внесеними згідно з Наказами Міністерства освіти і науки: № 752 від 30.05.2019 та № 574 від 29.04.2020. Ви можете ознайомитись із останньої редакцією даного наказу за посиланням - https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0055-18 .
Так, окремі параметри Ваших мінімальних вимог до ноутбуків, такі як тип матриці - НЕ відповідають цьому наказу та є суттєво гіршими і призведуть до пропозицій товару учасниками, що не відповідають мінімальним вимогам типового переліку даного Наказу МОН України! Відповідно просимо внести зміни до документації зазначивши вимогою до ноутбуків наступне: "Дисплей: діагональ не менше ніж 15,6”, максимальна роздільна здатність не менше ніж 1920 х 1080; тип матриці - IPS" Наголошуємо, що саме тип матриці IPS, що наявний у модельних рядах кожного виробника ноутбуків є суттєвим моментом чіткого та яскравого зображення і кардинально покращує якість зображення у порівнянні із звичайними ноутбуками на базі простих дешевих матриць типу TN, VA, SVA та інших подібних. Заздалегідь дякуємо!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
31.07.2020 15:21
Вирішення:
Шановний учасник на вашу вимогу повідомляємо, що Броварська загальноосвітня школа I-III ступенів №2 ім.В.О.Сухомлинського Броварської міської ради Київської області у своїй діяльності дотримується вимог Закону України «Про публічні закупівлі», у тому числі усіх принципів здійснення публічних закупівель та жодним чином не встановлює дискримінаційних критеріїв до учасників, у тому числі: додаткових обмежувальних вимог.
Технічні вимоги до предмета закупівлі визначені відповідно до вимог чинного законодавства та не є унікальними. Тендерна документація не містить посилань на конкретну торгівельну марку чи фірму або виробника.
Таким чином, що виділено на закупівлю досить не великої кількості грошових коштів, та ризиків не наявності конкуренції під час закупівлі, чи навіть відсутність тендерних пропозиції, було прийнято рішення про обрання саме даних технічних характеристик. Просимо також засвідчити, що дані характеристики ніяким чином не порушують право учасників на конкуренцію, даний тип матриці є у абсолютно кожного виробника. Зазначаємо, що учасник може запропонувати обладнання, що відповідає визначеним вимогам Замовника, проте які не є гіршим, аніж вимагається документацією.
Також у відповідності до п.3 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник в тендерній документації має повне право встановити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію ( у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) виходячи з його потреби.
Ураховуючи зазначене, вимоги Замовника залишаються без змін.
Статус вимоги:
Задоволено