• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

Поточний ремонт туалетних приміщень для закладів загальної середньої освіти Криворізького району

Завершена

1 078 633.14 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 2 215.19 UAH
Період оскарження: 31.07.2020 13:30 - 17.08.2020 00:00
Скарга
Виконана замовником

СКАРГА

Номер: 2f5a29c3f81345ebb2cdabacffa5b19d
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-31-003573-c.a5
Назва: СКАРГА
Скарга:
Товариство з обмеженою відповідальністю «БУДСТАР-КР» 50065 Україна, Дніпропетровська обл. м. Кривий Ріг, вул. Костенко, буд. 25, прим. 4 МФО 305750 в КФ КБ «Приватбанк», Код ЄДРПОУ 37272598, Свід.ПДВ №200102057 Тел. (067) 9041340,budstar@і.ua Вих. 41/20 Від 23.09.2020 р. Орган оскарження: Антимонопольний комітет України Постійно діюча адміністративна колегія 03035, м. Київ—35, вул. Митрополита Василя Липківського, 45 Суб’єкт оскарження: Товариство з обмеженою відповідальністю «БУДСТАР-КР» 50065, м. Кривий Ріг, вул. Костенко, б.25, оф.4 КОД ЄДРПОУ: 37272598 e-mail: budstar@i.ua тел. (067)904-13-40 Замовник: Управління освіти, культури, молоді та спорту Криворізької районної державної адміністрації 53020 Дніпропетровська область, Криворізький р-н, с. Лозуватка, вул. Миру, буд.1 Код ЄДРПОУ: 41597964 e-mail: hoz.grupa.kvo@gmail.com тел. (067)180-83-31 Інформація про закупівлю: План закупівлі: UA-P-2020-07-31-002175-c Тендер ІD: UA-2020-07-31-003573-c. Процедура відкритих торгів: «Поточний ремонт туалетних приміщень для закладів загальної середньої освіти Криворізького району (ДК 021:2015 – 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) Лот 3 Поточний ремонт туалетних приміщень для ОКНЗ Красівського НВК ІD: ca9fb5b8e5b04393b0daec8101443375 Очікувана вартість закупівлі: 515 495,09 грн. Дата, коли суб’єкту оскарження стало відомо про неправомірні дії та рішення Замовника – 21.09.2020 р СКАРГА ЩОДО ДІЙ ТА ПРИЙНЯТОГО РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА ВИЗНАЧЕННЯ ПЕРЕМОЖЦЯ Управлінням освіти, культури, молоді та спорту Криворізької районної державної адміністрації (надалі - Замовник) 31.07.2020 р. було розпочато процедуру відкритих торгів – «Поточний ремонт туалетних приміщень для закладів загальної середньої освіти Криворізького району (ДК 021:2015 – 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи). Лот3 Поточний ремонт туалетних приміщень для ОКНЗ Красівського НВК. Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-07-31-003573-c. Товариство з обмеженою відповідальністю «БУДСТАР-КР» (надалі Підприємство або Скаржник) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно Тендерної документації подало тендерну пропозицію. 7 вересня 2020 року ТОВ «БУДСТАР-КР» було визнано переможцем даної закупівлі, але після викладеної вимоги Учасника ТОВ «ТЕКБУД» (копія вимоги додається) до Замовника, тендерну пропозицію ТОВ «БУДСТАР-КР» було відхилено згідно протоколу № 683 від 18.09.2020 р. з наступної підстави: «тендерна пропозиція не відповідає кваліфікаційним та технічним вимогам закупівлі Поточний ремонт туалетних приміщень для закладів загальної середньої освіти Криворізького, лот 3 Поточний ремонт туалетних приміщень для ОКНЗ Красівського НВК (копія протоколу додається). ТОВ «БУДСТАР-КР» не погодився з даним рішенням Замовника та вважає, що Замовник, до розгляду тендерної пропозиції Учасника ТОВ «БУДСТАР-КР» віднісся упереджено, розглянув її суто формально, без аналізу та повної перевірки тендерної пропозиції ТОВ «БУДСТАР-КР», чим порушив основні принципи публічних закупівель та вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» в частині вивчення, оцінки тендерних пропозицій та визначення переможця, а також вимоги самої тендерної документації. Рішення Замовника є безпідставним, надуманим, суперечить вимогам Тендерної документації на закупівлю та положенням Закону України «Про публічні закупівлі». Учасник ТОВ «Будстар-КР», як учасник закупівлі має право розраховувати на те, що Замовник діятиме і прийматиме рішення виключно в рамках Закону. Проте, неодноразові, фактичні дії та рішення Замовника вказують на протилежне. 19.09.2020 р. Скаржник звернувся до Замовника з вимогою через електронну систему закупівель щодо неправомірного рішення Замовника стосовно розгляду тендерної пропозиції ТОВ «БУДСТАР-КР» та відхилення тендерної пропозиції ТОВ «БУДСТАР-КР» (копія вимоги додається). 21.09.2020 р. Замовником в електронній системі закупівель було розміщено резолюцію на вищевказану вимогу, відповідно до якого вимогу Скаржника не задоволено (копія резолюції додається). Звертаємо увагу Колегії на упереджене ставлення Замовника до оцінки тендерної пропозиції ТОВ «БУДСТАР-КР». Скаржник не може погодитися з прийнятим рішенням та вважає дії Замовником такими, що порушують його права та інтереси, також дії Замовника і прийняте його рішення порушують норми Закону України «Про публічні закупівлі» з наступних підстав: І. Відповідно до Тендерної документації на закупівлю, вимогою Замовника до Розділу 5. Відхилення тендерних пропозицій. п.3. Відхилення тендерних пропозицій. п.3.1. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: 1) учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Таким чином, Замовник не дотримався своїх зобов’язань викладених в тендерній документації на закупівлю перед Учасником ТОВ «БУДСТАР-КР» (не зазначив аргументації відхилення тендерної пропозиції та не надав 24 години на усунення ймовірних невідповідностей). Також, Замовником порушено ЗАКОН УКРАЇНИ «Про публічні закупівлі», а саме: Стаття 26. Порядок подання тендерних пропозицій Ч.9 Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або не виправлення учасниками виявлених невідповідностей. Таким чином, Замовник порушив ст.26 ЗУ «Про публічні закупівлі», не надавши Учаснику ТОВ «БУДСТАР-КР» 24 години для усунення ймовірних невідповідностей. Стаття 29. Розгляд та оцінка тендерних пропозицій Ч.16 Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Таким чином, Замовником не наданий перелік ймовірних виявлених невідповідностей в тендерній пропозиції Учасника ТОВ «БУДСТАР-КР». Стаття 31. Відхилення тендерних пропозицій Ч.1. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: 1) учасник процедури закупівлі: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону; не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства; зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону; не наддав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції; не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; 3. У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ятьднів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Таким чином, Замовник відхилив тендерну пропозицію Учасника ТОВ «БУДСТАР-КР», не надавши йому можливості (24 години) для усунення невідповідностей, якщо такі були б, а також не зазначив у протоколі № 683 від 18.09.2020 р. підстави відхилення тендерної пропозиції ТОВ «БУДСТАР-КР». ІІ. Замовник у своїй резолюції від 21.09.2020 р. повністю керується текстом вимоги ТОВ «ТЕКБУД» від 14.09.2020 р., яка по своєї суті не містить жодних правочинних дій і вводить в оману Замовника про «порушення» Тендерної документації Учасником ТОВ «БУДСТАР-КР», а саме: Відповідно до Тендерної документації на закупівлю, розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції п.1 Замовник не заперечує щодо надання учасником за його бажанням будь-яких додаткових документів про досвід учасника та його технічні можливості щодо постачання предмета закупівлі. Так, наданий ТОВ «БУДСТАР-КР» договір № 04/10 (реєстр 2 стор.3-5) та сертифікати попередньої дії, на які посилається Замовник, є додатковими документами про досвід учасника ТОВ «БУДСТАР-КР» (розділ 3 п.1 Тендерної документації) та зовсім не вимагаються замовником. Таким чином, відповідно до пункту 1 розділу 3 Інструкції з підготовки тендерної пропозиціїї, ТОВ «БУДСТАР-КР» не порушив вимоги Тендерної документації на закупівлю стосовно надання додаткових документів, які є не обов’язковою вимогою Замовника. ТОВ «БУДСТА-КР» надав довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази в повній відповідності до додатку 2 п.1 Тендерної документації (реєстр 2 стор.2). Також ТОВ «БУДСТАР-КР» надав сертифікати, які в повній мірі підтверджують якість матеріалів, а також котрі повністю дають можливість не брати до уваги сертифікати, на які посилається Замовник. Сертифікати на суміші будівельні, шпаклівки, гіпсові, в’яжучі та ін. містяться в реєстрі 3 стор.4,38,39,40. Сертифікати на вироби керамічні, санітарні, фарфорові містяться в реєстрі 3 стор.30,31,32,33. Таким чином, відповідно до додатку 2 п.1 Тендерної документації, ТОВ «БУДСТАР-КР» не порушив вимоги Тендерної документації на закупівлю стосовно надання додаткових документів, які є не обов’язковою вимогою Замовника. Вимогою Замовника в Розділі 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції п.6. «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» 1,2) «Інформація про відповідність запропонованого предмету закупівлі вимогам тендерної документації повинна бути підтверджена шляхом надання у складі тендерної пропозиції: - таблиці відповідності запропонованих учасником послуг вимогам, викладеним у Додатку 4 (відповідний Лот) тендерної документації, яка повинна містити вимоги замовника та інформацію учасника про відповідність встановленій вимозі, параметру». Учасник ТОВ «БУДСТРА-КР» в повному обсязі виконав дану вимогу Замовника, надавши інформацію про відповідність запропонованого предмету закупівлі. Таблиці відповідності (реєстр №1 стр.64-65). Таким чином, відповідно до пункту 6 розділу 3 Інструкції з підготовки тендерної пропозиціїї, ТОВ «БУДСТАР-КР» не порушив вимоги Тендерної документації на закупівлю стосовно надання інформації про відповідність запропонованого предмету закупівлі. ІІІ. Відповідно до частини шістнадцятої статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, зокрема, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі». Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Відповідно ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Відповідно вимоги тендерної документації розділу 5 п.3 Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Враховуючи викладене, Замовник, не виявивши невідповідність в наведених вище документах, наданих Переможцем на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію, визначеному статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та не надавши учаснику можливість виправити невідповідності, якщо такі були б в наявності порушив вимоги ч.9 ст.26, ч.16 ст.29, ч.1 ст.31 ЗУ «Про публічні закупівлі» та вимоги Тендерної документації Розділ 5 п 3. ІV. Обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси суб’єкта оскарження. Згідно ч.5 ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) скарга, серед іншого, повинна містити обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи. Закон наділяє учасника процедури закупівлі такими правами: - право на неупереджену оцінку тендерної пропозиції; - правом на рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця; - правом на визнання переможцем та укладення договору про закупівлю). З огляду на рішення Конституційного Суду України по справі 1-10/2004 від 01.12.2004 поняття «охоронюваний законом інтерес», що вживається в частині першій статті 4 Цивільного процесуального кодексу України та інших законах України у логічно-смисловому зв’язку з поняттям «права», треба розуміти як прагнення до користування конкретним матеріальним та/або нематеріальним благом, як зумовлений загальним змістом об’єктивного і прямо не опосередкований у суб'єктивному праві простий легітимний дозвіл, що є самостійним об'єктом судового захисту та інших засобів правової охорони з метою задоволення індивідуальних і колективних потреб, які не суперечать Конституції і законам України, суспільним інтересам, справедливості, добросовісності, розумності та іншим загально правовим засадам. Відповідно до ч.1 ст.79 Господарського кодексу України господарськими товариствами визнаються підприємства або інші суб’єкти господарювання, створені юридичними особами та/або громадянами шляхом об'єднання їх майна і участі в підприємницькій діяльності товариства з метою одержання прибутку. Основним видом діяльності підприємства ТОВ «Будстар-КР» є інші роботи із завершення будівництва. ТОВ «Будстар-КР» надає послуги у сфері будівництва, у тому числі шляхом участі у процедурах закупівлі, що проводяться за допомогою електронної системи публічних закупівель «ProZorro». Участь підприємства ТОВ «Будстар-КР» у публічних закупівлях носить систематичний характер. Інтерес підприємства ТОВ «Будстар-КР» в участі у публічних закупівлях в цілому та конкретно в цій Процедурі закупівлі полягає в укладенні договору про закупівлі та одержанні прибутку від надання послуг. Цей інтерес за усіма ознаками відповідає визначенню, наведеному у вищезазначеному рішенні Конституційного Суду України, а отже може вважатися законним інтересом у контексті Закону України «Про публічні закупівлі». Внаслідок усього вищезазначеного, вважаємо, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив пропозицію Учасника ТОВ «БУДСТАР-КР», так як тендерна пропозиція ТОВ «БУДСТАР-КР» повністю відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами, а також вимогам ЗУ «Про публічні закупівлі» та вимогам діючого законодавства України. Таким чином, тендерна пропозиція Учасника ТОВ «БУДСТАР-КР» повинна бути визначена Замовником переможцем по процедурі закупівлі та прийнято відповідне рішення про намір укласти договір. Всі документи та матеріали, які згадуються чи на які посилається ТОВ «БУДСТАР-КР» наявні в електронній формі у вигляді pdf формату файла та є розміщенні у відкритому доступі на сайті закупівлі, та підтверджують порушення процедури закупівлі в частині неправомірності рішень, дій або бездіяльності Замовника. Тендерна документація за предметом закупівлі розміщена на веб-порталі Уповноваженого органу, план закупівлі UA-P-2020-07-31-002175-c, Тендер ІD: UA-2020-07-31-003573-c. Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст.ст.3,5,18,26,29,31 Законом України «Про публічні закупівлі» та КонституцієюУкраїни, ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення в діях Замовника - Управління освіти, культури, молоді та спорту Криворізької районної державної адміністрації порушень процедури закупівель. 3. Зобов’язати Замовника - Управлінням освіти, культури, молоді та спорту Криворізької районної державної адміністрації скасувати своє рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «БУДСТАР-КР», ЄДРПОУ 37272598, відповідно до Протоколу № 683 від 18.09.2020 р. на закупівлю товарів «Поточний ремонт туалетних приміщень для закладів загальної середньої освіти Криворізького району (ДК 021:2015 – 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи). Лот3 Поточний ремонт туалетних приміщень для ОКНЗ Красівського НВК. Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-07-31-003573-c. 4. Проаналізувати повторно тендерну пропозицію ТОВ «БУДСТАР-КР» та визнати ТОВ «БУДСТАР-КР» переможцем даної закупівлі. Додатки: 1. Копія протоколу № 683 від 18.09.2020 р.; 2. Копія вимоги Скаржника до Замовника №40-а/20 від 19.09.2020 р.; 3. Копія резолюції Замовника на вимогу Скаржника від 21.09.2020 р. ; 4. Копія вимоги ТОВ «ТЕКБУД» від 14.09.2020 р; З повагою, Директор ТОВ «БУДСТРА-КР» ___________________ О.М. Кондратенко
Дата розгляду скарги: 06.10.2020 10:00
Місце розгляду скарги: АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 25.09.2020 22:39
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 10.10.2020 00:38
Дата виконання рішення Замовником: 12.10.2020 15:17
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення № 18745-р/пк-пз від 06.10.2020 виконано в повному обсязі. В заупівлі скинуто кваліфікацію, з мотою здійснення правомірного визначення переможця закупівлі.
Автор: ТОВ "БУДСТАР-КР", Кондратенко Олег Миколайович +380679041340 budstar@i.ua
Вимога
Є відповідь

Скасування рішення Замовника та відхилення тендерної пропозиції Учасника

Номер: 720d05165617476782ea52df272e499e
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-31-003573-c.c4
Назва: Скасування рішення Замовника та відхилення тендерної пропозиції Учасника
Вимога:
Шановний Замовнику! За результатами проведеної процедури закупівлі відкриті торги (аукціон закінчено 25.08.2020 року о 12:48) по предмету: «Поточний ремонт туалетних приміщень для закладів загальної середньої освіти Криворізького району (ДК 021:2015 – 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) по ЛОТу 3 Поточний ремонт туалетних приміщень для ОКНЗ Красівського НВК переможцем визначено ФОП Лапіна О.В. На підставі протоколу № 633 тендерна пропозиція згаданого учасника відхилена. В той же час, згідно протоколу замовника № 634 від 02.09.2020 року розглянута тендерна пропозиція наступного учасника ФОП Марчук В.В. За результатами розгляду ФОП Марчук В.В. кваліфікований переможцем процедури закупівлі. В подальшому у відповідності до протоколів № 655 від 07.09.2020 року, № 683 від 18.09.2020 року пропозиції ФОП Марчук В.В. та наступного учасника – ТОВ «БУДСТАР-КР» відхилені, переможцем визначено учасника – ТОВ «ПРОФ РЕМОНТ-КР». Не погоджуючись з таким рішенням Замовника, акцентуємо вашу увагу на наступних порушеннях законодавства та невиконанні вимог ТД учасником ТОВ «ПРОФ РЕМОНТ-КР». • Зокрема, у тексті ТД (п. 6 Розділ 3) Замовником вказано, що учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим даною ТД та Додатком 6 ( відповідний Лот) до неї. Інформація про відповідність запропонованого предмету закупівлі вимогам тендерної документації повинна бути підтверджена шляхом надання у складі тендерної пропозиції таблиці відповідності запропонованих учасником послуг вимогам, викладеним у Додатку 4 (відповідний Лот) тендерної документації, яка повинна містити вимоги замовника та інформацію учасника про відповідність встановленій вимозі, параметру. Тендерна пропозиція, що не відповідає технічним вимогам відповідного Лоту, щодо якого учасник приймає участь, викладеним у Додатку 4, буде відхилена як така, що не відповідає умовам тендерної документації. Учасником ТОВ «ПРОФ РЕМОНТ-КР» не надана таблиця (про відповідність встановленим вимогам, параметрам), яка повинна бути підготовлена згідно вимог п. 6 розділу 3 ТД та Додатку 4 до тендерної документації (Лот 3), що прямо порушує вимоги тендерної документації Замовника. • На виконання кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» (згідно ст. 16 Закону «Про публічні закупівлі» та Додатку 2) Учасником ТОВ «ПРОФ РЕМОНТ-КР» наданий договір будівельного підряду № 04/12/2019/1 від 04.12.2019 року та договір будівельного підряду 01/04/2020/1 від 01.04.2020 року, а також відповідні акти приймання виконаних будівельних робіт. В той же час, оригінали листів-відгуків від замовників по вказаним договорам у тендерній пропозиції відсутні, що є грубим порушенням вимог тендерної документації Замовника. Кваліфікаційний критерій Учасником не підтверджений. • У складі тендерної пропозиції Учасником ТОВ «ПРОФ РЕМОНТ-КР» надані документи, що підтверджують якість та походження товарів, які на дату розкриття тендерних пропозицій втратили чинність, а саме: сертифікат відповідності № UA0.YT.071722-19 від 17.07.2019 з Додатком 1 (стор. 116-117), сертифікат відповідності № UA0.YT.071729-19 від 17.07.2019 з Додатком 1 (стор. 121-122). • Учасником ТОВ «ПРОФ РЕМОНТ-КР» також не надана інформація передбачена ч. 3 ст. 17 Закону (щодо підтвердження відсутності в Учасника невиконаних договірних зобов’язань перед Управлянням освіти, культури, молоді та спорту Криворізької РДА та іншими замовниками у попередніх періодах, п. 13 ч. 1 ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі»). Як вказано в п. 1 Розділу 3 ТД, неспроможність надати всю інформацію, що потребує ТД або подання пропозиції, яка не відповідає встановленим вимогам, буде віднесена на ризик Учасника та спричинить відхилення тендерної пропозиції. Згідно п. 5 Розділу 3 ТД, для підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі , кожен Учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати документи наведені у Додатку 2 та Додатку 3 до ТД. У відповідності до п. 2 ч. 1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі якщо: тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. З врахуванням всього вищевикладеного, вимагаємо скасувати рішення, затверджене протоколом Замовника № 684 від 18.09.2020 року та відхилити тендерну пропозицію Учасника ТОВ «ПРОФ РЕМОНТ-КР». В разі незадоволення нашої вимоги, також просимо надати ґрунтовне пояснення причин.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Положення Вашої вимоги будуть враховані та здійсненно аналіз тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ПРОФ РЕМОНТ-КР».
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

Вимога

Номер: f5dd1ae677e24357bff658886f74bb74
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-31-003573-c.a3
Назва: Вимога
Вимога:
Товариство з обмеженою відповідальністю «БУДСТАР-КР» 50065 Україна, Дніпропетровська обл. м. Кривий Ріг, вул. Костенко, буд. 25, прим. 4 МФО 305750 в КФ КБ «Приватбанк», Код ЄДРПОУ 37272598, Свід.ПДВ №200102057 Тел. (067) 9041340,budstar@і.ua Вих. 40-а/20 Від 19.09.2020 р. Замовник: Управління освіти, культури, молоді та спорту Криворізької районної державної адміністрації 50000, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, м-н Вознесенський, буд.7В Код ЄДРПОУ: 41597964 Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «БУДСТАР-КР» 50065, м. Кривий Ріг, вул. Костенко, б.25, оф.4 КОД ЄДРПОУ: 37272598 e-mail: budstar@i.ua тел. (067)904-13-40 Інформація про закупівлю: План закупівлі: UA-P-2020-07-31-002175-c Тендер ІD: UA-2020-07-31-003573-c. Процедура відкритих торгів: «Поточний ремонт туалетних приміщень для закладів загальної середньої освіти Криворізького району (ДК 021:2015 – 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) ІD: ca9fb5b8e5b04393b0daec8101443375 ВИМОГА щодо порушень під час розгляду тендерної пропозиції та визнання переможця Управлінням освіти, культури, молоді та спорту Криворізької районної державної адміністрації (надалі - Замовник) 31.07.2020 р. було розпочато процедуру відкритих торгів – «Поточний ремонт туалетних приміщень для закладів загальної середньої освіти Криворізького району (ДК 021:2015 – 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи). Лот3 Поточний ремонт туалетних приміщень для ОКНЗ Красівського НВК. Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-07-31-003573-c. Товариство з обмеженою відповідальністю «БУДСТАР-КР» виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно Тендерної документації на закупівлю подало тендерну пропозицію. Замовником згідно протоколу № 683 від 18.09.2020 р. тендерну пропозицію ТОВ «БУДСТАР-КР» було відхилено з наступної підстави: «тендерна пропозиція не відповідає кваліфікаційним та технічним вимогам закупівлі Поточний ремонт туалетних приміщень для закладів загальної середньої освіти Криворізького, лот 3 Поточний ремонт туалетних приміщень для ОКНЗ Красівського НВК. Таке рішення Замовника є безпідставним, надуманим, суперечить вимогам Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та положенням Закону України «Про публічні закупівлі». Учасник ТОВ «БУДСТАР-КР» не згоден з даним рішенням Замовника та вважає, що Замовник, до розгляду тендерної пропозиції ТОВ «БУДСТАР-КР» віднісся упереджено, розглянув її суто формально, без аналізу та повної перевірки тендерної пропозиції, чим порушив основні принципи публічних закупівель та вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» в частині вивчення, оцінки тендерних пропозицій та визначення переможця, а також вимоги самої тендерної документації. Учасник ТОВ «Будстар-КР», як учасник закупівлі має право розраховувати на те, що Замовник діятиме і прийматиме рішення виключно в рамках Закону. Проте, неодноразові, фактичні дії та рішення Замовника вказують на протилежне. Відповідно до Тендерної документації на закупівлю, вимогою Замовника до Розділу 5. Відхилення тендерних пропозицій. п.3. Відхилення тендерних пропозицій. п.3.1. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: 1) учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Таким чином, Замовник не дотримався своїх зобов’язань викладених в тендерній документації на закупівлю перед Учасником ТОВ «БУДСТАР-КР» (не зазначив аргументації відхилення тендерної пропозиції та не надав 24 години на усунення ймовірних невідповідностей). Також, Замовником порушено ЗАКОН УКРАЇНИ «Про публічні закупівлі», а саме: Стаття 26. Порядок подання тендерних пропозицій Ч.9 Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або не виправлення учасниками виявлених невідповідностей. Таким чином, Замовник порушив ст.26 ЗУ «Про публічні закупівлі», не надавши Учаснику ТОВ «БУДСТАР-КР» 24 години для усунення ймовірних невідповідностей. Стаття 29. Розгляд та оцінка тендерних пропозицій Ч.16 Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Таким чином, Замовником не наданий перелік ймовірних виявлених невідповідностей в тендерній пропозиції Учасника ТОВ «БУДСТАР-КР». Стаття 31. Відхилення тендерних пропозицій Ч.1. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: 1) учасник процедури закупівлі: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону; не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства; зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону; не наддав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції; не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; 3. У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ятьднів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Таким чином, Замовник відхилив тендерну пропозицію Учасника ТОВ «БУДСТАР-КР», не надавши йому можливості (24 години) для усунення ймовірних невідповідностей. Якщо Замовник керується текстом вимоги ТОВ «ТЕКБУД» від 14.09.2020 р., яка по своєї суті не містить жодних правочинних дій і вводить в оману Замовника про «порушення» Тендерної документації Учасником ТОВ «БУДСТАР-КР», тоді ТОВ «БУДСТРАР-КР» пояснює наступне: Відповідно до Тендерної документації на закупівлю, розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції п.1 Замовник не заперечує щодо надання учасником за його бажанням будь-яких додаткових документів про досвід учасника та його технічні можливості щодо постачання предмета закупівлі. Так, наданий ТОВ «БУДСТАР-КР» договір № 04/10 (реєстр 2 стор.3-5) та сертифікати попередньої дії, на які посилається ТОВ «ТЕКБУД», є додатковими документами про досвід учасника ТОВ «БУДСТАР-КР» (розділ 3 п.1 Тендерної документації) та зовсім не вимагаються замовником. ТОВ «БУДСТА-КР» надав довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази в повній відповідності до додатку 2 п.1 Тендерної документації (реєстр 2 стор.2). Також ТОВ «БУДСТАР-КР» надав сертифікати, які в повній мірі підтверджують якість матеріалів, а також котрі повністю дають можливість не брати до уваги сертифікати, на які посилається ТОВ «ТЕКБУД». Сертифікати на суміші будівельні, шпаклівки, гіпсові, в’яжучі та ін. містяться в реєстрі 3 стор.4,38,39,40. Сертифікати на вироби керамічні, санітарні, фарфорові містяться в реєстрі 3 стор.30,31,32,33. Вимогою Замовника в Розділі 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції п.6. «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» 1,2) «Інформація про відповідність запропонованого предмету закупівлі вимогам тендерної документації повинна бути підтверджена шляхом надання у складі тендерної пропозиції: - таблиці відповідності запропонованих учасником послуг вимогам, викладеним у Додатку 4 (відповідний Лот) тендерної документації, яка повинна містити вимоги замовника та інформацію учасника про відповідність встановленій вимозі, параметру». Учасник ТОВ «БУДСТРА-КР» в повному обсязі виконав дану вимогу Замовника, надавши інформацію про відповідність запропонованого предмету закупівлі. Таблиці відповідності (реєстр №1 стр.64-65). Відповідно до частини шістнадцятої статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, зокрема, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі». Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Відповідно ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Відповідно вимоги тендерної документації розділу 5 п.3 Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Враховуючи викладене, Замовник, не виявивши невідповідність в наведених вище документах, наданих Переможцем на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію, визначеному статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та не надавши учаснику можливість виправити ймовірні невідповідності, порушив вимоги ч.9 ст.26, ч.16 ст.29, ч.1 ст.31 ЗУ «Про публічні закупівлі» та вимоги Тендерної документації Розділ 5 п 3. Вважаємо, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив пропозицію Учасника ТОВ «БУДСТАР-КР», так як тендерна пропозиція ТОВ «БУДСТАР-КР» повністю відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами, а також вимогам ЗУ «Про публічні закупівлі» та вимогам діючого законодавства України. Таким чином, тендерна пропозиція Учасника ТОВ «БУДСТАР-КР» повинна бути визначена Замовником переможцем по процедурі закупівлі та прийнято відповідне рішення про намір укласти договір. Всі документи та матеріали, які згадуються чи на які посилається ТОВ «БУДСТАР-КР» наявні в електронній формі у вигляді pdf формату файла та є розміщенні у відкритому доступі на сайті закупівлі, та підтверджують порушення процедури закупівлі в частині неправомірності рішень, дій або бездіяльності Замовника. Тендерна документація за предметом закупівлі розміщена на веб-порталі Уповноваженого органу, план закупівлі UA-P-2020-07-31-002175-c, Тендер ІD: UA-2020-07-31-003573-c. У випадку не задоволення Вимоги ТОВ «БУДСТАР-КР» № 40-а/20 від 19.09.2020 р. Замовником, ТОВ «БУДСТАР-КР» змушений буде звернутися до Антимонопольного комітету України. Виходячи з вищевикладеного та керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» та КонституцієюУкраїни, ВИМАГАЄМО: 1. Усунути допущені Замовником вказані вище порушення та скасувати Протокол № 683 від 18.09.2020 р. тендерного комітету Управління освіти, культури, молоді та спорту Криворізької районної державної адміністрації. 2. Проаналізувати повторно тендерну пропозицію ТОВ «БУДСТАР-КР» та підтвердити ТОВ «БУДСТАР-КР» переможцем даної закупівлі. ДиректорТОВ «БУДСТРА-КР» ___________________ О.М. Кондратенко
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Проаналізувавши Вашу вимогу, Замовник дійшов рішення, про неможливість повторного аналізу тендерної пропозиції ТОВ «БУДСТАР-КР», оскільки останнього дискваліфіковано оскільки це не можливо через відсутність даної можливості у функціоналі електронної системи закупівель Прозорро. Крім того, зазначаємо, що тендерну пропозицію ТОВ «БУДСТАР-КР» було відхилено з дотриманням вимог Закону України "Про публічні закупівлі", оскільки тендерна пропозиція останнього не відповідає вимогам тендерної документації, а саме: 1.Відсутня таблиця відповідності запропонованих учасником послуг вимогам, викладеним у Додатку 4 (відповідний Лот) тендерної документації. 2.№ 04/10 від 04.10.2016 року про надання послуг вантажним транспортом, будівельними машинами та механізмами має дату підписання 2016 рік і навіть попри наявність в ньому пункту про те, що договір вступає в законну силу з моменту його підписання сторонами і діє до 31.12.2016 року. Якщо жодною із сторін до дати закінчення даного договору не буде пред’явлено намір в письмовій формі про розірвання даного договору, його можна вважати пролонгованим строком на один рік на тих же умовах. В той же час, станом на дату розкриття тендерних пропозицій зазначений договір є таким, що втратив чинність. Жодних додаткових угод, які б підтверджували його чинність на 2018, 2019 та 2020 роки учасником не надано. 3. Було надано сертифікати, які втратили чинність, а саме: сертифікат відповідності № UA0.YT.082103-19, сертифікат UA-GC/1/062:2017, сертифікат 321011084/2.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Вимога
Є відповідь

Скасування рішення Замовника та відхилення тендерної пропозиції Учасника

Номер: 09a6bb5fe599412b8ec8e9d39dd23965
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-31-003573-c.c2
Назва: Скасування рішення Замовника та відхилення тендерної пропозиції Учасника
Вимога:
Шановний Замовнику! За результатами проведеної процедури закупівлі відриті торги (аукціон закінчено 25.08.2020 року о 12:48) по предмету: «Поточний ремонт туалетних приміщень для закладів загальної середньої освіти Криворізького району (ДК 021:2015 – 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) по ЛОТу 3 Поточний ремонт туалетних приміщень для ОКНЗ Красівського НВК, переможцем визначено ФОП Лапіна О.В. На підставі протоколу № 633 тендерна пропозиція згаданого учасника відхилена. В той же час, згідно протоколу замовника № 634 від 02.09.2020 року розглянута тендерна пропозиція наступного учасника ФОП Марчук В.В. За результатами розгляду ФОП Марчук В.В. кваліфікований переможцем процедури закупівлі. В подальшому у відповідності до протоколу № 655 від 07.09.2020 року пропозиція ФОП Марчук В.В. відхилена, переможцем визначено наступного учасника – ТОВ «БУДСТАР-КР». Не погоджуючись з таким рішенням Замовника, акцентуємо вашу увагу на наступних порушеннях законодавства та невиконанні вимог ТД учасником ТОВ «БУДСТАР-КР»; • Так, у тексті ТД (п. 6 Розділ 3) Замовником вказано, що учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим даною ТД та Додатком 6 ( відповідний Лот) до неї, а саме інформація про відповідність запропонованого предмету закупівлі вимогам тендерної документації повинна бути підтверджена шляхом надання у складі тендерної пропозиції таблиці відповідності запропонованих учасником послуг вимогам, викладеним у Додатку 4 (відповідний Лот) тендерної документації, яка повинна містити вимоги замовника та інформацію учасника про відповідність встановленій вимозі, параметру. Тендерна пропозиція, що не відповідає технічним вимогам відповідного Лоту, щодо якого учасник приймає участь, викладеним у Додатку 4, буде відхилена як така, що не відповідає умовам тендерної документації. Однак, учасником ТОВ «БУДСТАР-КР» не надана таблиця (про відповідність встановленим вимогам, параметрам), яка повинна бути підготовлена згідно вимог п. 6 розділу 3 ТД та Додатку 4 до тендерної документації (Лот 3), що прямо порушує вимоги тендерної документації замовника. • На виконання кваліфікаційного критерію «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» (згідно ст. 16 Закону «Про публічні закупівлі» та Додатку 2) учасником надана копія договору № 04/10 від 04.10.2016 року про надання послуг вантажним транспортом, будівельними машинами та механізмами. В Розділі 8 (Додаткові умови) зазначено, що договір вступає в законну силу з моменту його підписання сторонами і діє до 31.12.2016 року. Якщо жодною із сторін до дати закінчення даного договору не буде пред’явлено намір в письмовій формі про розірвання даного договору, його можна вважати пролонгованим строком на один рік на тих же умовах. В той же час, станом на дату розкриття тендерних пропозицій зазначений договір є таким, що втратив чинність. Жодних додаткових угод, які б підтверджували його чинність на 2018, 2019 та 2020 роки учасником не надано. • У складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «БУДСТАР-КР» надані документи, що підтверджують якість та походження товарів, які на дату розкриття тендерних пропозицій втратили чинність, зокрема: сертифікат відповідності № UA0.YT.082103-19 (стор. 24 Реєстру 3), сертифікат UA-GC/1/062:2017 (стор. 35 Реєстру 3), сертифікат 321011084/2 (стор. 36 Реєстру 3). Яке вказано в п. 1 Розділу 3 ТД, Неспроможність надати всю інформацію, що потребує ТД або подання пропозиції, яка не відповідає встановленим вимогам, буде віднесена на ризик учасника та спричинить відхилення тендерної пропозиції. Більш того, згідно п. 5 Розділу 3 ТД, прийняття замовником рішення про відповідність учасників кваліфікаційним критеріям буде базуватися не лише на наявності відповідних документів, а виходячи саме зі змісту інформації, яка міститься в таких документах та враховуючи специфіку конкретної закупівлі. У відповідності до п. 2 ч. 1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі якщо: тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. З врахуванням всього вищевикладеного, вимагаємо скасувати рішення, затверджене протоколом Замовника № 660 від 09.09.2020 року та відхилити тендерну пропозицію Учасника ТОВ «БУДСТАР-КР». В разі незадоволення вимоги, також просимо надати ґрунтовне пояснення причин.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник. З метою недопущення порушення законодавства в сфері публічних закупівель, тендерним комітетом замовника було вивчено зміст Вашої вимоги та як наслідок прийнято рішення про повернення ТОВ «БУДСТАР-КР» на кваліфікацію з метою детального вивчення тендерної пропозиції останнього.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

Скасування рішення Замовника та відхилення тендерної пропозиції Учасника

Номер: 3ef5d7e7b2ac467390f69d9655beff61
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-31-003573-c.b1
Назва: Скасування рішення Замовника та відхилення тендерної пропозиції Учасника
Вимога:
Шановний Замовнику! За результатами проведеної процедури закупівлі відриті торги (аукціон закінчено 25.08.2020 року о 12:48) по предмету: «Поточний ремонт туалетних приміщень для закладів загальної середньої освіти Криворізького району (ДК 021:2015 – 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) по ЛОТу 3 Поточний ремонт туалетних приміщень для ОКНЗ Красівського НВК, переможцем визначено ФОП Лапіна О.В. На підставі протоколу № 633 тендерна пропозиція згаданого учасника відхилена. В той же час, згідно протоколу замовника № 634 від 02.09.2020 року розглянута тендерна пропозиція наступного учасника ФОП Марчук В.В. За результатами розгляду ФОП Марчук В.В. кваліфікований переможцем процедури закупівлі. Не погоджуючись з таким рішенням Замовника, акцентуємо вашу увагу на наступних порушеннях законодавства та невиконанні вимог ТД учасником ФОП Марчук В.В. • Зокрема, у тексті ТД Замовником вказано, що учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим даною ТД та Додатком 6 ( відповідний Лот) до неї, а саме інформація про відповідність запропонованого предмету закупівлі вимогам тендерної документації повинна бути підтверджена шляхом надання у складі тендерної пропозиції таблиці відповідності запропонованих учасником послуг вимогам, викладеним у Додатку 4 (відповідний Лот) тендерної документації, яка повинна містити вимоги замовника та інформацію учасника про відповідність встановленій вимозі, параметру. Тендерна пропозиція, що не відповідає технічним вимогам відповідного Лоту, щодо якого учасник приймає участь, викладеним у Додатку 4, буде відхилена як така, що не відповідає умовам тендерної документації. В складі учасника ФОП Марчук В.В. взагалі відсутня технічна специфікація (таблиця відповідності) підготовлена у відповідності з вимогами п.6 розділу 3 тендерної документації та Додатку 4 до тендерної документації (Лот 3). • У п. 1 Розділу 3 ТД також зазначається, що у складі пропозиції учасником подається лист, згідно з яким учасник гарантує, що інформація, надана ним у довільній формі у складі пропозиції є достовірною. Такий лист ФОП Марчук В.В. не наданий. • У п. 1 Розділу 5 ТД вказано, що у випадку, якщо учасник не являється платником ПДВ, він визначає ціну на предмет закупівлі без ПДВ та додатково надає довідку в довільній формі, завірену уповноваженою особою учасника та печаткою, що він не є платником податку на додану вартість. Згадана довідка ФОП Марчук В.В. не надана. • Також зазначаємо, що згідно вимог Замовника, ТД повинна містити реєстр наданих документів та інформацію із зазначенням номерів сторінок наданих документів/інформації, який повинен бути першим з документів тендерної пропозиції. Усі сторінки тендерної пропозиції Учасника, які містять інформацію, у т.ч. документи, отримані в електронній формі згідно з чинним законодавством та роздруковані, повинні бути пронумеровані, а також містити підпис уповноваженої особи учасника (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади), дату підпису. Всі документи тендерної пропозиції подаються у сканованому вигляді одним файлом. Дані вимоги, а також щодо засвідчення копій документів учасником ФОП Марчук В.В. повністю проігноровані. Всі перелічені вище порушення не є формальними в розумінні вимог ТД Замовника. • Учасником ФОП Марчук В.В. також не надана інформація передбачена ч. 3 ст. 17 Закону (щодо підтвердження відсутності в Учасника невиконаних договірних зобов’язань перед Управлянням освіти, культури, молоді та спорту Криворізької РДА та іншими замовниками у попередніх періодах, п. 13 ч. 1 ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі»). • Додатково інформуємо, що надані у складі тендерної пропозиції документи, що підтверджують якість та походження товарів, зокрема: Сертифікат відповідності № UA.ХОДС.07.0163-19 від 02.04.2019 року, сертифікат відповідності № UA.PN.060.0785-19 від 01.08.2019 року, висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи № 05.03.02-04/17786 від 27.04.2015 року, сертифікат відповідності № № UA.PN.060.0784-19 від 01.08.2019 року станом на дату розкриття тендерних пропозицій є такими, що втратили чинність. У відповідності до п. 2 ч. 1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі якщо: тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. З врахуванням всього вищевикладеного, вимагаємо скасувати рішення, затверджене протоколом Замовника № 634 від 02.09.2020 року та відхилити тендерну пропозицію Учасника ФОП Марчук В.В. В разі незадоволення вимоги, також просимо надати ґрунтовне пояснення причин.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Замовник вивчить Вашу вимогу та у разі наявності пілствав здійснить перекваліфкацію участникв.
Статус вимоги: Задоволено