• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Тверде паливо (Дрова паливні хвойних порід)

В дровах не допускається зовнішня трухлява, гниль. Продукція не повинна бути в попередній експлуатації. Дрова можуть бути як в корі, так і без кори. Наявність кори не більше 5% на 1 м. куб. Дрова повинні бути очищені від сучків і гілок. Висота сучків, що залишилася не повинна перевищувати 30 мм. Дрова приймаються партіями обсягом до 12,0 куб. м. Під час проведення спрощених закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Усі документи, що мають відношення до пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою. У разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений підписом учасника торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника).

Торги відмінено

199 800.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 1 998.00 UAH
Період оскарження: 31.07.2020 13:09 - 05.08.2020 15:00
Вимога
Залишено без розгляду

неправомірне відхилення тендерної пропозиції учасника торгів

Номер: 06359164da72488a99d63149c1d0402a
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-31-003384-c.a3
Назва: неправомірне відхилення тендерної пропозиції учасника торгів
Вимога:
ВИМОГА Замовником торгів, ВП «Рубіжанський політехнічний коледж імені О.Є. Порай-Кошиці Луганського національного університету імені Тараса Шевченка», було оголошено закупівлю UA-2020-07-31-003384-c (ДК 021:2015: 09110000-3 Тверде паливо) - Тверде паливо (Дрова паливні хвойних порід). При розгляді пропозицій тендеру, тендерна пропозиція ФОП Бойко В.В. була відхилена згідно протоколу тендерної комісії № 14 від 14.08.2020 року. Ми не згодні з рішенням тендерної комісії, та повідомляємо наступне: 1. Згідно Протоколу № 14 від 14.08.2020р. тендерної комісії: 1). Замовник вважає, що учасник порушив вимогу Додатка 3, а саме: « Скановані документи, що входять до складу пропозиції Учасника не повинні містити різних накладень, малюнків, (наприклад, накладених підписів, печаток).» та на наданих документах видно накладені підписи. Ми не згодні з наступним висновком: По-перше: У Додатку 3 Замовник також вимагає: «Пропозиція Учасника у будь-якому випадку повинна містити накладений електронний підпис (або кваліфікований електронний підпис) учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів.» Відповідно до п.5 ст. 22 Закону «Про публічні закупівлі», Замовник взагалі не має права вимагати накладання підпису та печатки, якщо на документи накладено КЕП. Закон України «Про публічні закупівлі» наголошує: «...Стаття 22. Тендерна документація 5. Замовникам забороняється вимагати від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису…». По- друге: Стверджувати про недійсність підпису, Замовник не має права без проведеної експертизи. Це прерогатива відповідних правоохоронних органів після офіційного звернення. Факт провини встановлює суд. 2. Замовник вважає що учасник порушив вимогу Додатка 6 По-перше: Додаток 6 взагалі відсутній у документації. По- друге: Що стосується вимоги Додатка 3 п.5, а саме надати: Сертифікати якості, сертифікати відповідності, паспорти якості, декларації виробника або інші документи, що підтверджують якість та безпечність товару. У разі неможливості надання зазначених документів в складі своєї пропозиції, учасник повинен надати довідку в довільній формі із зазначенням законодавчих підстав відсутності таких документів. Наступним повідомляємо, що Учасником надана інформація стосовно цієї вимоги у довідці № 148 від 07.08.2020р. Технічна специфікація, а саме в п. 5; «… 5. При поставці товару будуть надані всі необхідні супровідні документи, що підтверджують його походження, якість, відповідність державним стандартам. Відповідно до вимог чинного законодавства, з 01.01.2018р. відсутня обов’язкова сертифікація продукції, що виконувалась відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 10.05.1993р. № 46-93 « Про стандартизацію і сертифікацію», у зв’язку з скасуванням дії постанови. Також предмет закупівлі не внесено до Переліку товарних груп, що потребують проведення санітарно-епідеміологічної експертизи, яка затверджена Постановою Державної санітарно-епідеміологічної служби України № 25 від 26.12.2008р. Тому, Фізична Особа Підприємець Бойко Володимир Вікторович (Учасник) надає тільки сертифікат якості, виданий постачальником(виробником).Виробник-Державне підприємство «Станично-Луганське досвідне лісомисливське господарство», Луганська обл., смт. Станиця Луганська вул. Букаева …» У своїй вимозі Замовник вимагав надання документів: Сертифікати якості, сертифікати відповідності, паспорти якості, декларації виробника або інші документи, що підтверджують якість та безпечність товару. Тобто, не всі перелічені документи, а або інші документи, що підтверджують якість та безпечність товару. Учасник, ФОП Бойко В.В., надав Сертифікат якості (файл «3_Сертифікат_якості_лісгосп») та надав пояснення щодо ненадання інших документів. Тому вважаємо наше відхилення безпідставним, та вимагаємо скасувати рішення тендерного комітету, стосовно дискваліфікації ФОП Бойко В.В. Сподіваємось на об'єктивний та неупереджений розгляд нашої вимоги тендерною комісією. Застосувавши дискримінаційний підхід під час розгляду нашої пропозиції , тендерною комісією було порушено одне з основних принципів здійснення закупівель, визначеного статтею 3 Закону, а саме – недискримінація учасників. Згідно Закону України «Про публічні закупівлі», а саме статті 3, процедури закупівлі здійснюються за такими принципами: «…1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням…» Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» мета процедури закупівлі полягає в забезпеченні рівних та недискримінаційних умов для кожного потенційного учасника, а також досягнення найбільшої економічної ефективності та економії витрачення державних коштів.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Шановний Володимир Вікторович! На Вашу вимогу № 191 від 18.08.2020 повідомляю про наступне. Рішення по спрощеним закупівлям приймає уповноважена особа, а не тендерний комітет (Згідно з Законом України «Про публічні закупівлі» 922-VII редакції Закону № 114-ІХ від 19.09.2019, яка набрала чинності від 19.04.2020 (далі Закон)). По-перше: У Додатку 3 Абзац 5 зазначено: «Скановані документи, що входять до складу пропозиції Учасника не повинні містити різних накладень, малюнків, (наприклад, накладених підписів, печаток)». Тобто Документи які надає Учасник повинні бути підписані оригінальним підписом і засвідчені кольоровою печаткою (у разі її наявності). У Додатку 3 Абзац 6 зазначено: «Пропозиція Учасника у будь-якому випадку повинна містити накладений електронний підпис (або кваліфікований електронний підпис (КЕП)) учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів». Тобто Учасник засвідчує надання своєї пропозиції накладенням КЕП на документи. На основі вищезазначеного порушення вимог Закону немає. По-друге: Так, дійсно, предмет закупівлі не підлягає обов'язковій сертифікації, а з 01.01.2018 взагалі скасована обов’язкова сертифікація продукції, що виконувалася відповідно до Декрету Кабінету Міністрів України від 10.05.1993 № 46-93 "Про стандартизацію і сертифікацію" (втратив чинності сам Декрет). Основною метою сертифікації, є, передусім, запобігання реалізації продукції, небезпечної для життя, здоров’я та майна громадян і навколишнього природного середовища та сприяння споживачеві у компетентному виборі продукції. Тому, при бажанні прийняти участь у цій спрощеній процедурі будь-якій особі (фізичній чи юридичній) ніщо не заважає бути учасником добровільної сертифікації, отримати в органі сертифікації сертифікат відповідності на товар, що є предметом закупівлі, і подати його у складі пропозиції. Наявність Сертифікату якості від ДП «Станично-Луганське ДЛМГ», відповідає вимогам пункту 5 Додатку 3 до Оголошення. Але у ньому «Деревина дров’яна» вказана довжиною 2,1 – 4,0 метра, що не відповідає характеристикам товару у Додатку 1 пункт 5. З огляду на вищезазначене, Ваша вимога скасування рішення є безпідставною.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 22.08.2020 11:04
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога щодо усунення порушення

Номер: 29a369cc903345ec98776bc22d3a1222
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-31-003384-c.c1
Назва: Вимога щодо усунення порушення
Вимога:
Вимагаю скасувати своє рішення про відхилення пропозиції Фізичної особи-підприємця Мостовий Володимир Маркович, зазначене у протоколі розгляду тендерних пропозицій №12 від «13» серпня 2020 року. Вимога наведена в окремому файлі, що додається.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний Володимир Маркович! На Вашу вимогу за № 69 від 17.08.2020 повідомляю, що згідно з Законом України «Про публічні закупівлі» 922-VII редакції Закону № 114-ІХ від 19.09.2019, яка набрала чинності від 19.04.2020 (Стаття 14) Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та проект договору про закупівлю публікується разом, тобто Проект Договору є невід’ємною частиною до Оголошення. Крім того, проект Договору має бути заповнений та підписаний, бо це є невід’ємною частиною до Оголошення. В Оголошенні відсутні вимоги щодо підпису кожної сторінки Договору учасником спрощеної закупівлі. Виконання пункту 7 Додатку 3 до Оголошення є обов’язковою вимогою (спираючись на пункт 3 підпункт 3.1 Оголошення). Ваша претензія на визнання Вашої пропозиції, як найкращої, є безпідставною з огляду на вищезазначене.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 21.08.2020 11:48