• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Тверде паливо

з ПДВ

Завершена

307 200.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 536.00 UAH
Період оскарження: 31.07.2020 11:08 - 13.08.2020 00:00
Вимога
Без відповіді

Вимога про скасування рішення про визнання переможцем учасника ТОВ "Біогумос"

Номер: 2a30679efa444beaae0dbeb8e0b8f8ea
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-31-001936-c.b1
Назва: Вимога про скасування рішення про визнання переможцем учасника ТОВ "Біогумос"
Вимога:
ВІДДІЛ ОРГАНІЗАЦІЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ РАДЕХІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ Закупівля: UA-2020-07-31-001936-c Вих. №040920/1 Від «04» вересня 2020р. ВИМОГА Товариство з обмеженою відповідальністю «Лопатинський торфобрикетний завод» (далі – ТзОВ «Лопатинський ТБЗ») є учасником Відкритих торгів по предмету закупівлі: Торф’яні брикети за кодом національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 09110000-3 – Тверде паливо (UA-2020-07-31-001936-c). На підставі Протоколу засідання ТЕНДЕРНОГО КОМІТЕТУ РАДЕХІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ від 25.08.2020р. було виявлено, що тендерна пропозиція ТОВ «БіоГумос» повністю відповідає вимогам тендерної документації Замовника, відповідно було визначено переможцем процедури закупівлі ТОВ «БіоГумос» та було прийнято рішення про намір укласти договір на закупівлю Торф’яні брикети за кодом національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 09110000-3 – Тверде паливо (UA-2020-07-31-001936-c) з учасником ТОВ «БіоГумос». ТзОВ «Лопатинський ТБЗ» категорично не погоджується з такими діями та рішенням ТЕНДЕРНОГО КОМІТЕТУ РАДЕХІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ, оскільки це порушує норми Закону України «Про публічні закупівлі», вимоги Тендерної документації Замовника, законні права та інтереси ТзОВ «Лопатинський ТБЗ», як учасника торгів. Отже, уважно ознайомившись із тендерною пропозицією ТОВ «БіоГумос» зазначаємо, що подані документи не відповідають вимогам Тендерної документації Замовника та тендерна пропозиція учасника ТОВ «БіоГумос» має бути відхиленою Замовником з огляду на наступне: 1. Відповідно до п.5 Розділу ІІІ Тендерної документації встановлено, що для участі у процедурі закупівлі Замовником, відповідно до ст. 16 Закону, визначено, що Учасники повинні мати кваліфікаційні дані, які відповідають наступним критеріям: - наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; - наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). - наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Звертаємо увагу на те, що у складі тендерної пропозиції ТОВ «БіоГумос», вказаним учасником було подано фінансову звітність за 2019 рік та за 1 квартал 2020 року, яка відображає збитковий стан учасника ТОВ «БіоГумос». Таким чином, подана звітність не підтверджує наявність фінансової спроможності учасника ТОВ «БіоГумос», відповідно, ТОВ «БіоГумос» не виконав вимоги тендерної документації Замовника та не відповідає кваліфікаційним критеріям, вимогам ст.16 та ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі», що є підставою для відхилення тендерної пропозиції. 2. Відповідно з Додатком №1 до тендерної документації зі змінами від 07.08.2020р. встановлено перелік документів, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим Замовником відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: - Довідка від уповноваженого органу (ДПСУ), про інформацію щодо зареєстрованих рахунків учасника, виданою не раніше червня 2020 року; - Оригінал довідки з банку про відсутність простроченої заборгованості за кредитами або заборгованості за кредитними угодами станом на червень 2020 року. У складі тендерної пропозиції учасник ТОВ «БіоГумос» надав довідку №33608/10/52.13 від 14 серпня 2020р. про перелік банківських рахунків. Даною довідкою встановлюється, що учасник ТОВ «БіоГумос» має відкриті банківські рахунки у наступних установах: - Львівська філія АКБ «ІНДУСТРІАЛБАНК» (МФО 385424), - Львівська Ф ПАТ «Банк «Київська Русь» (МФО 385543), - Західне ГРУ АТ КБ «Приватбанк» м. Львів (МФО 325321), - АТ «Альфа-Банк» у м.Києві (МФО 300346), - Казначейство України (ел. адм. подат.) (МФО899998). Також учасник ТОВ «БіоГумос» надав довідку № 200811SU10183558 вiд 11.08.2020p, видану АТ КБ «Приватбанк» (МФО 325321), що підтверджує відсутність простроченої заборгованості за кредитами або заборгованості за кредитними угодами. Звертаємо увагу на те, що учасник ТОВ «БіоГумос» має відкриті рахунки у п’ятьох банківських установах, але у складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «БіоГумос» надано лише одну довідку про відсутність простроченої заборгованості за кредитами або заборгованості за кредитними угодами лише з однієї банківської установи. Отже, даний факт вказує на порушення учасником ТОВ «БіоГумос» вимог тендерної документації та підтверджує невідповідність кваліфікаційним критеріям встановленим Замовником відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та є підставою для відхилення його тендерної пропозиції. 3. Згідно Додатку 4 Тендерної документації Замовника передбачено наступне: «3. Якість запропонованого товару підтверджується посвідченням якості (або декларацією виробника)* (відповідно до вимог ДСТУ 2042-92 «Брикети торф’яні для комунально-побутових потреб. Технічні вимоги») або копіями сертифікатів, які підтверджують відповідність предмета закупівлі вимогам, установленим в тендерній документації*». Звертаємо увагу на те, що ДСТУ 2042-92 передбачає наступне: « 2. Правила приймання 2.1. Приймальний контроль брикетів у виробника виконує інспекція «Укрінспаливо» партіями по ГОСТ 13674-78. На кожну партію продукції видається документ про якість.» Отже, ДСТУ 2042-92 не передбачає можливості оформлення документів про якість в будь-яких інших установах, крім інспекції «Укрінспаливо». Серед поданих документів, що входять до складу тендерної пропозиції учасника ТОВ «БіоГумос», відсутні будь-які документи, що видано інспекцією «Укрінспаливо». Тому інформація про відповідність продукції ТОВ «БіоГумос» до ДСТУ 2042-92 є недостовірною, що грубо порушує вимоги тендерної документації Замовника та слугує підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «БіоГумос». 4. Відповідно до п.1 Розділу V Тендерної документації встановлено: «3.1. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: … 3) переможець процедури закупівлі: відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону; не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини 2 статті 41 цього Закону; … ». У складі тендерної пропозиції учасник ТОВ «БіоГумос» надав довідку №589 від 14 серпня 2020р. про ліцензування господарської діяльності, в якій зазначив що діяльність (виготовлення і постачання торфобрикету) не підлягає обов’язковому ліцензуванню та не потребує відповідних дозволів відповідних органів. Слід зазначити, що чинне законодавство України дійсно не передбачає обов’язкову наявність ліцензій або спеціального дозволу, або будь-якого іншого дозвільно документу на виготовлення чи постачання предмету закупівлі - Торф’яні брикети за кодом національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 09110000-3 – Тверде паливо. Але, з метою дотримання норм чинного законодавства України, для виготовлення товару Торф’яні брикети за кодом національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 09110000-3 – Тверде паливо, виробники мають використовувати легально видобуту сировину (торф). Тобто, легальний видобуток сировини (торфу) передбачає обов’язкову наявність дійсного Спеціального дозволу на користування надрами. Звертаємо увагу на те, що на виконання вищевказаної вимоги тендерної документації Замовника та чинного законодавства України учасник ТОВ «БіоГумос» не надав копію Спеціального дозволу на користування надрами. Ймовірно неподання спеціального дозволу було допущено навмисно, оскільки даний документ передбачає цільове використання надр. Важливо відзначити про те, що нам достеменно відомо з відкритих джерел інформації, що учасник ТОВ «БіоГумос» має відповідний Спеціальний дозвіл на користування надрами №5890 від 24.12.2013р., який передбачає використання надр виключно з метою: «видобування торфу, придатного для покращення фізичних властивостей піщаних та супіщаних ґрунтів». Таким чином, відповідно до наданого дозволу, ТОВ «БіоГумос» не має права використовувати видобутий торф з Ділянки «Західна» родовища «Дмитровичі» для виготовлення предмету закупівлі - Торф’яні брикети за кодом національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 09110000-3 – Тверде паливо. Також згідно довідок учасника ТОВ «БіоГумос» №599 від 14 серпня 2020р., №602 від 14 серпня 2020р. та №603 від 14 серпня 2020р. підтверджується, що виробником запропонованого товару є ТОВ «БіоГумос». Також учасник ТОВ «БіоГумос» декларував, що не буде залучати субпідрядників для виконання поставки товару у разі визнання його переможцем. Отже є всі підстави вважати, що учасник ТОВ «БіоГумос» навмисно вводить Замовника в оману та пропонує Замовнику постачати Товар, вироблений з порушенням чинного законодавства України та це підтверджує невідповідність кваліфікаційним критеріям встановленим Замовником відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та є підставою для відхилення його тендерної пропозиції. Відповідно до норм Закону України «Про публічні закупівлі» та тендерної документації Замовника визначено про те, що у разі необхідності Замовник має право запросити від будь-якого Учасника процедури закупівлі повторне підтвердження відповідності його кваліфікаційним вимогам. Отже, Замовник має можливість перевірити вищезазначене. 5. Відповідно до вимог Тендерної документації Замовника передбачено подання учасниками документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції, а сааме в Додатку 1 до ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ передбачено наступну вимогу: «й) Якщо учасником процедури являється товариство з обмеженою відповідальністю чи з додатковою відповідальністю – в такому випадку на підтвердження повноважень на підписання договору про закупівлю учасником подається Рішення загальних зборів учасників про надання згоди на укладення договору по даному тендеру з посиланням на номер (ідентифікатор) закупівлі в електронній системі (Відповідно до Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» від 17.06.2018р.).» У складі тендерної пропозиції учасник ТОВ «БіоГумос» надав Рішення №2 Засновника (учасника) Товариства з обмеженою відповідальністю «БіоГумос» від 14 серпня 2020р. Даним Рішенням передбачено: « 1. Прийняти участь в тендері (держзакупівлі) з ідентифікатором UA-2020-07-20-002280-a. 2. Надати згоду на укладення договору по даному тендеру (UA-2020-07-20-002280-a). 3. Уповноважити директора Жук Юрія Петровича на укладення і підписання договору про закупівлю по даному тендеру (UA-2020-07-20-002280-a), з правом передоручення третім особам.» Звертаємо увагу на те, що номер (ідентифікатор) закупівлі в електронній системі UA-2020-07-20-002280-a належить до закупівлі, що проводилась 07.08.2020р. Замовником Старовижівська селищна рада. ВІДДІЛ ОРГАНІЗАЦІЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ РАДЕХІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ проводив процедуру закупівлі з номером (ідентифікатором) в електронній системі UA-2020-07-31-001936-c. Отже, учасник ТОВ «БіоГумос» порушив вимоги Тендерної документації, оскільки не надав відповідне Рішення загальних зборів учасників про надання згоди на укладення договору по даному тендеру з посиланням на номер (ідентифікатор) закупівлі в електронній системі (Відповідно до Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» від 17.06.2018р.). Таким чином даний факт є безперечною підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «БіоГумос». Згідно ч.4 ст.28 Закону України «Про публічні закупівлі» після оцінки тендерних пропозицій Замовник розглядає їх на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Відповідно до п.30 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція – пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає Замовнику відповідно до вимог тендерної документації. Наголошуємо, тендерна пропозиція учасника ТОВ «БіоГумос» подана з порушеннями вимог тендерної документації, норм Закону України «Про публічні закупівлі» та подана особою, яка не мала на то повноважень. Відповідно до ч.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено вичерпний перелік підстав для відхилення тендерних пропозицій, зокрема і в разі, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. З даного приводу звертаємо увагу Замовника, що відхилення тендерних пропозицій з підстав наведених у цій статті Закону є обов’язком Замовника. На підставі викладеного, враховуючи вимоги Тендерної документації, керуючись ст.19 Конституції України, ст.ст.1,3,5,11,18,22,28,30 Закону України «Про публічні закупівлі», вимагаємо: скасувати рішення про визнання ТОВ «БіоГумос» переможцем у відкритих торгах Тверде паливо (брикети торфові, напівбрикети торф’яні) ДК021:2015 -09110000-3, UA-2020-07-31-001936-c (протокол засідання тендерного комітету щодо проведення процедури закупівлі твердого палива від 25.08.2020р.). У разі невжиття заходів, спрямованих на усунення порушень норм Закону України «Про публічні закупівлі» ТзОВ «Лопатинський ТБЗ» залишає за собою право на оскарження дій Замовника, в порядку ст. 18 Закону «Про публічні закупівлі». Директор ТзОВ «Лопатинський ТБЗ» _____________ Бойко Р.І.
Пов'язані документи: Учасник