-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
"Капітальний ремонт асфальтового покриття прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів за адресою: пров. Кості Гордієнка, 2-А, 4, 8" у Печерському районі міста Києва.
"Капітальний ремонт асфальтового покриття прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів за адресою: пров. Кості Гордієнка, 2-А, 4, 8" у Печерському районі міста Києва.
Завершена
1 868 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 18 685.00 UAH
мін. крок: 1% або 18 685.00 UAH
Період оскарження:
31.07.2020 08:48 - 11.08.2020 00:00
Скарга
Виконана замовником
СКАРГА на дії Замовника
Номер:
a9de4f52b7fc4d638ec338109ed62919
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-31-000063-b.b2
Назва:
СКАРГА на дії Замовника
Скарга:
СКАРГА
на дії Замовника
Управлінням житлово-комунального господарства та будівництва Печерської районної в місті Києві державної адміністрації (далі - Замовник) було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) "Капітальний ремонт асфальтового покриття прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів за адресою: пров. Кості Гордієнка, 2-А, 4, 8" у Печерському районі міста Києва; ДК 021:2015: 45233000-9 - Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг, що зазначено в оголошенні про проведення відкритих торгів (додається) та тендерній документації (далі - ТД). Ідентифікатор даної закупівлі: UA-2020-07-31-000063-b.
Товариство з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «Спецбудсервіс» (далі - ТОВ «БК «СПЕЦБУДСЕРВІС» або Товариство) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно з тендерною документацією в установленому порядку подало свою тендерну пропозицію.
За результатами розгляду пропозиції Товариства Замовником було прийнято рішення про її відхилення, що оформлено протоколом № 01/09-2 від 01.09.2020, який додається.
Товариство не може погодитися з рішенням Замовника щодо відхилення пропозиції Товариства, оскільки воно є безпідставним і необґрунтованим, та вважає, що такі дії Замовника порушують норми Закону України «Про публічні закупівлі», права та законні інтереси Товариства.
Позиція ТОВ «БК «СПЕЦБУДСЕРВІС» стосовно неправомірності відхилення Замовником пропозиції Товариства підтверджується наступним.
У підпункті 1) протоколу № 01/09-2 від 01.09.2020 зазначено, що причиною відхилення пропозиції Товариства є «порушення пункту 25 та 15 додатку 2 до ДКТ кошторисна документація складена не у відповідності до Збірника «Ціноутворення у будівництві» та не із застосуванням цін і розцінок, що склалися в регіоні на дату складання кошторисної документації:
- Щебінь фр 5-20 по збірнику (усереднена ціна по м. Києву) 495,00 грн. за м3 з ПДВ, учасником застосовано 672 грн. за 1 м3 з ПДВ, допускається відхилення до 10% від усередненої по регіону».
Відхилення пропозиції Товариства з цієї причини Товариство вважає необґрунтованим і безпідставним з огляду на наступне.
У кошторисній документації, наданій Товариством у складі тендерної пропозиції, (копія додається), не застосовувався щебінь фр 5-20, тому посилання Замовника на порушення учасником п. 15 і п. 25 додатку 2 до ТД безпідставне.
Зазначаємо, що на виконання п. 25 додатку 2 до ТД Товариством надано лист-підтвердження від 10.08.2020 р. № 10/08-20/21 про те, що кошторисна документація складена у відповідності до Збірника «Ціноутворення у будівництві» із застосуванням цін і розцінок, що склалися в регіоні на дату складання кошторисної документації. Лист оформлено відповідно до вимог цього пункту ТД. Копія листа додається.
Отже, Замовником безпідставно відхилено пропозицію Товариства з причини нібито невірно визначеної ціни на «Щебінь фр 5-20», оскільки такого показника у кошторисній документації Товариства немає.
У підпункті 2) протоколу № 01/09-2 від 01.09.2020 зазначено, що причиною відхилення пропозиції Товариства є «порушення пункту 15 додатку 2 до ДКТ: в відомості ресурсів враховані кошти на заготівельно-складські витрати на суміші асфальтобетонні, суміші бетонні готові, розчин готовий важкий, ці матеріали використовуються відразу після приготування і не зберігаються на складах».
Відхилення пропозиції Товариства з цієї причини Товариство вважає необґрунтованим і безпідставним з огляду на наступне.
При підготовці кошторисної документації Товариство керувалося чинними нормами і правилами, в тому числі положеннями Збірника «Ціноутворення у будівництві», ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013.
В кошторисній документації, поданій Товариством у складі тендерної пропозиції, враховані кошти на заготівельно-складські витрати відповідно норм ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013 «НАСТАНОВА ЩОДО ВИЗНАЧЕННЯ ПРЯМИХ ВИТРАТ У ВАРТОСТІ БУДІВНИЦТВА», який установлює основні положення з визначення прямих витрат у вартості нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту та технічного переоснащення будинків, будівель і споруд будь-якого призначення, їх комплексів, лінійних об'єктів інженерно-транспортної інфраструктури, а також реставрації пам'яток архітектури та містобудування.
Згідно з п. 4.4.2.4 ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013 у складі кошторисної вартості матеріальних ресурсів враховуються заготівельно-складські витрати, призначені для покриття витрат будівельних організацій на утримання апарату заготівельних служб (відділи постачання, підрозділи виробничо-технологічної комплектації будівельних організацій тощо) та матеріальних базових складів, а також витрат, пов'язаних з втратами, які важко усуваються, і псуванням матеріалів при їх транспортуванні та зберіганні на складах.
Таким чином, Товариством правомірно враховані у складі кошторисної документації кошти на заготівельно-складські витрати, отже Товариством не порушено вимоги пункту 15 додатку 2 до ТД, відтак відхилення Замовником пропозиції Товариства з цієї причини є безпідставним.
У підпункті 3) протоколу № 01/09-2 від 01.09.2020 зазначено, що причиною відхилення пропозиції Товариства є «в договірній ціні для виконання робіт по Капітальному ремонту асфальтового покриття прибудинкових територій та внутрішньо квартальних проїздів врахована крупногабаритна техніка: крани на автомобільному ходу, автогрейдери, яка просто не заїде на об’єкт».
Відхилення пропозиції Товариства з цієї причини Товариство вважає необґрунтованим і безпідставним з огляду на наступне.
Кошторисна документація Товариства складена із застосуванням «Ресурсні елементні кошторисні норми на ремонтно-будівельні роботи» «Вказівки щодо застосування», «Національний Стандарт України» ДСТУ-Н Б Д.2.4-21:2012, чинний від 2014-01-01.
В п. 1.2. вказаного документу зазначено, що Ресурсні елементні кошторисні норми (РЕКНр) на ремонтно-будівельні роботи є обов’язковими при визначенні вартості ремонту, що здійснюється за рахунок бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів під державні гарантії. При визначенні вартості ремонту за рахунок інших джерел фінансування їх застосування обумовлюється договором.
В першому абзаці п. 3.1. вказаного документу зазначено, що Ресурсні елементні кошторисні норми застосовуються для визначення складу і потреби в ресурсах (витрати труда робітників, зайнятих на ремонтно-будівельних роботах, монтажників і робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні будівельних машин і механізмів; будівельних машин і механізмів; будівельних матеріалів, виробів і конструкцій), необхідних при визначенні вартості ремонту житла, об'єктів соціальної сфери і комунального призначення і благоустрою (при визначенні прямих витрат).
В п. 4.2. вказаного документу зазначено, що усі показники ресурсів, наведені в нормах РЕКНр, приймаються без змін, за винятком випадків, коли застосовуються коефіцієнти, що враховують специфічні особливості виконання робіт, передбачені проектною документацією і зазначені в технічних частинах відповідних збірників.
Слід зазначити, що у підпункті 6) протоколу № 01/09-1 від 01.09.2020 Замовником не зазначено яку саме норму порушено Товариством при врахуванні у кошторисній документації витрат на застосування крупногабаритної техніки: крани на автомобільному ходу, автогрейдери. Окрім того, у складі ТД відсутня документація, яка б передбачала специфічні особливості виконання робіт, які б однозначно вказували на можливість чи неможливість застосування на об’єкті виконання робіт вищевказаної техніки.
Отже, кошторисна документація Товариства складена вірно, а саме із застосуванням чинних норм і правил.
Таким чином, Товариством правомірно враховані у складі кошторисної документації кошти на застосування крупногабаритної техніки: крани на автомобільному ходу, автогрейдери, отже Товариством не порушено жодних вимог ТД, відтак відхилення Замовником пропозиції Товариства з цієї причини є безпідставним.
Враховуючи вищевикладене, причини, з яких Замовник відхилив пропозицію Товариства, є безпідставними і необґрунтованими, що підтверджується поданими Товариством документами у складі пропозиції, відтак, пропозиція ТОВ «БК «СПЕЦБУДСЕРВІС» повністю відповідає вимогам тендерної документації та, відповідно, кваліфікаційним критеріям, установленим ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», тому Замовник відхилив її безпідставно.
Вважаємо, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив пропозицію Товариства, що є порушенням принципу об’єктивності та неупередженої визначення переможця процедури закупівлі, встановленого ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Крім того, відхиливши пропозицію Товариства, яка відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим ст. 16 Закону України "Про публічні закупівлі", Замовник порушив ч. 1 ст. 31 Закону України "Про публічні закупівлі".
Оскільки пропозиція Товариства за результатами аукціону є найбільш економічно вигідною (з урахуванням відхилення пропозицій попередніх учасників) та повністю відповідає вимогам тендерної документації Замовника, кваліфікаційним критеріям, установленим ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», це є підставою для визнання ТОВ «БК «СПЕЦБУДСЕРВІС» переможцем процедури закупівлі відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі». З цих це підстав витікає неправомірність прийняття Замовником рішення про визначення ТОВ «МІШЕМ» переможцем даної процедури закупівлі.
Отже, Замовник порушив права та законні інтереси Товариства щодо визнання його тендерної пропозиції найкращою та укладання з Товариством договору за результатом відповідної процедури закупівлі.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ПРОСИМО:
1. Прийняти цю скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі (відкриті торги) "Капітальний ремонт асфальтового покриття прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів за адресою: пров. Кості Гордієнка, 2-А, 4, 8" у Печерському районі міста Києва, код ДК 021:2015: 45233000-9 - Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг (ідентифікатор закупівлі: UA-2020-07-31-000063-b).
3. Визнати неправомірними дії Управління житлово-комунального господарства та будівництва Печерської районної в місті Києві державної адміністрації щодо відхилення пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «Спецбудсервіс», поданої під час процедури закупівлі (відкриті торги) "Капітальний ремонт асфальтового покриття прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів за адресою: пров. Кості Гордієнка, 2-А, 4, 8" у Печерському районі міста Києва, код ДК 021:2015: 45233000-9 - Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг (ідентифікатор закупівлі: UA-2020-07-31-000063-b).
4. Зобов’язати Управління житлово-комунального господарства та будівництва Печерської районної в місті Києві державної адміністрації усунути порушення процедури закупівлі (відкриті торги) "Капітальний ремонт асфальтового покриття прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів за адресою: пров. Кості Гордієнка, 2-А, 4, 8" у Печерському районі міста Києва, код ДК 021:2015: 45233000-9 - Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг (ідентифікатор закупівлі: UA-2020-07-31-000063-b ), а саме: скасувати рішення про відхилення пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «Спецбудсервіс», зазначене у протоколі № 01/09-2 від 01.09.2020, та всі наступні рішення, прийняті Замовником в межах цієї процедури закупівлі.
Додатки:
1. Оголошення про проведення відкритих торгів UA-2020-07-31-000063-b.
2. Тендерна документація на закупівлю: "Капітальний ремонт асфальтового покриття прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів за адресою: пров. Кості Гордієнка, 2-А, 4, 8" у Печерському районі міста Києва, код ДК 021:2015: 45233000-9 - Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг (ідентифікатор закупівлі: UA-2020-07-31-000063-b.
3. Додаток 2 до тендерної документації «Перелік документів для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника» (ідентифікатор закупівлі UA-2020-07-31-000063-b).
4. Протокол Замовника № 01/09-2 від 01.09.2020 про відхилення пропозиції Товариства.
5. Кошторисна документація, яка подавалася Товариством у складі пропозиції.
6. Лист-підтвердження про відповідність складання кошторисної документації від 10.08.2020 р. № 10/08-20/21.
7. Протокол Замовника № 01/09-7 від 01.09.2020 про визначення ТОВ «МІШЕМ» переможцем закупівлі.
Всі наведені вище документи та інші документи, що стосуються процедури закупівлі UA-2020-07-31-000063-b, в тому числі тендерна пропозиція Товариства в повному обсязі, опубліковані на сайті з питань закупівель https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-07-31-000063-b .
Директор С. С. Кіндратенко
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга від 11 09 2020 р. № 11_09-20_05.pdf 11.09.2020 16:00
- Дод 1_Оголошення.pdf 11.09.2020 16:00
- Дод 2_ДКТ.pdf 11.09.2020 16:00
- Дод 3_Перелік документів (Додаток 2).pdf 11.09.2020 16:00
- Дод 4_Протокол Замовника 01-09-2.pdf 11.09.2020 16:00
- Дод 5_15_Кошторис.pdf 11.09.2020 16:00
- Дод 6_25_Лист-підтвердження про кошторисну документацію.pdf 11.09.2020 16:00
- Дод 7_Протокол Замовника 01-09-7.pdf 11.09.2020 16:00
- Рішення від 16.09.2020 №17382.pdf 16.09.2020 20:35
- інформація про перенесення дати розгляду скарги №14967.pdf 24.09.2020 11:37
- рішення від 05.10.2020 №18628.pdf 06.10.2020 21:16
- рішення від 05.10.2020 №18628.pdf 08.10.2020 23:17
Дата прийняття скарги до розгляду:
11.09.2020 17:03
Дата розгляду скарги:
23.09.2020 10:00
Місце розгляду скарги:
АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
16.09.2020 20:36
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
08.10.2020 23:17
Дата виконання рішення Замовником:
15.10.2020 08:07
Коментар замовника щодо усунення порушень:
З рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 18628-р/пк-пз від 05.10.2020 ознайомлені.
Вимога
Є відповідь
ТОВ «УКРБУД КОЗАК» не погоджується із рішенням Замовника
Номер:
94773cb68e3e43b0b25d8760b28499f1
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-31-000063-b.b1
Назва:
ТОВ «УКРБУД КОЗАК» не погоджується із рішенням Замовника
Вимога:
ТОВ «УКРБУД КОЗАК» не погоджується із рішенням Замовника щодо визначення переможцем закупівлі ТОВ "МІШЕМ"
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга Кості Гордієнка.pdf 08.09.2020 12:34
- протокол 08.09.2020 13:58
Дата подачі:
08.09.2020 12:34
Вирішення:
Шановний ТОВ «Укрбуд Козак», за результатами розгляду Вашої скарги від 08.09.2020 № 08/01-в щодо скасування протоколу № 01/09-7 від 01.09.2020 стосовно визначення переможцем закупівлі ТОВ «МІШЕМ» комітет з конкурсних торгів Управління житлово-комунального господарства та будівництва Печерської районної в місті Києві державної адміністрації повідомляє наступне.
Органом оскарження в публічних закупівлях є Антимонопольний комітет України (АМКУ).
Порядок оскарження процедури закупівлі регламентується ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до ч. 1 ст. 18 Закону "Про публічні закупівлі" - АМКУ як орган оскарження з метою неупередженого та ефективного захисту прав і законних інтересів осіб, пов’язаних з участю у процедурах закупівлі, утворює постійно діючу адміністративну колегію (колегії) з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Рішення постійно діючої адміністративної колегії (колегій) ухвалюються від імені Антимонопольного комітету України.
Отже, якщо Ви вважаєте, що рішення замовника не правомірні Ви маєте право звернутися до АМКУ.
Статус вимоги:
Не задоволено