• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

«Частини та приладдя до моторних транспортних засобів, н. в. і. у.» код 29.32.3 за ДК 016:2010; («Частини локомотивів чи рухомого складу» код 34631000-9 за ДК 021:2015) (вузли та деталі до електричного обладнання тролейбусів)

Завершена

2 918 696.70 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 29 000.00 UAH
Період оскарження: 09.12.2016 13:40 - 16.01.2017 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Поставка аналогів статичних перетворювачів

Номер: 1609dd72938b4fdf92c036ebfceb3442
Ідентифікатор запиту: UA-2016-12-09-000308-a.a1
Назва: Поставка аналогів статичних перетворювачів
Вимога:
ТОВ "Інститут Силової Електроніки" (місто Київ) виготовляє на протязі 15 років статичні перетворювачі електроенергії під торговою маркою "іРТ830-27/150", які являються аналогами "Перетворювач статичний бортовий 600/27В", конкурс на закупку яких об'явлено у тендері №526821. Так само ми могли б запропонувати аналоги до іншої продукції, зазначеної в тендері - Перетворювач статичний, Перетворювач статичний бортовий (ПСБ), Перетворювач статичний компресора. Наша продукція конкурентоспроможна як за ціною так і по гарантійному обслуговуванню. Але на жаль ми не можемо прийнятий участь в тендері через присутність в одному лоті комплектуючих, продажами яких ми не займаємося. Просимо Вас, для отримання більш економічно вигідних пропозицій, розглянути можливість розбити тендер на кілька лотів.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Комунальне підприємство «Київпастранс» (далі – Замовник) у відповідь на скаргу товариства з обмеженою відповідальністю «Інститут силової електроніки» від 16.12.2016 № UA-2016-12-09-000308-A.A1 повідомляє наступне. Відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі по тексту – Закон) на веб-порталі Уповноваженого органу Замовником оприлюднено оголошення № UA-2016-12-09-000308-a по відкритим торгам на закупівлю «Частини та приладдя до моторних транспортних засобів, н. в. і. у.» код 29.32.3 за ДК 016:2010; («Частини локомотивів чи рухомого складу» код 34631000-9 за ДК 021:2015) (вузли та деталі до електричного обладнання тролейбусів). Необхідність закупівлі полягає у виробничій потребі філій та відокремлених підрозділів КП «Київпастранс» та зумовлена необхідністю проведення ремонтів рухомого складу. Визначення очікуваної вартості закупівлі здійснювалось управлінням внутрішнього контролю Замовника на основі цінового аналізу, інформації із відкритих джерел (веб-сайтів компаній виробників та їх представників) та договорів минулого періоду. З зазначеного аналізу вбачається, що у учасників наявна можливість запропонувати одночасно товар, який закуповується Замовником. Відповідно до п. 18 частини першої ст. 1 Закону предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом. Згідно п. 32 частини першої ст. 1 зазначеного Закону товари - продукція, об’єкти будь-якого виду та призначення, у тому числі сировина, вироби, устаткування, технології, предмети у твердому, рідкому і газоподібному стані, а також послуги, пов’язані з постачанням таких товарів, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих товарів. Відповідно до п. 35 частини першої ст. 1 Закону учасник процедури закупівлі (далі - учасник) - фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Визначення предмету закупівлі встановлено у Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454 (далі – Порядок). Так, відповідно до п. 1 розділу ІІ Порядку предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону України “Про публічні закупівлі” та на основі Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, за показником п'ятого знака із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників третьої – п'ятої цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, а також конкретної назви товару чи послуги. Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показниками третьої – п'ятої цифр основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками шостого – десятого знаків Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. При цьому Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. Тобто, розподіляти предмет закупівлі на лоти є правом, а не обов’язком Замовника. Вимога скаржника розділити предмет закупівлі на окремі лоти є, по суті, його власним (суб’єктивним) бажанням та ніяким чином не порушує принципи здійснення публічних закупівель, оскільки згідно з вимогами тендерної документації та Закону учасником закупівлі може бути як і виробник, так і постачальник товару. Таким чином, вимога скаржника щодо розподілу предмета закупівлі даної Процедури закупівлі на лоти є необґрунтованою. Враховуючи вищевикладене, вважаємо, що скаржником не доведена та документально не підтверджена необхідність розподілу предмета закупівлі на лоти, у зв’язку з чим підстави для задоволення даної скарги відсутні. Аналогічна позиція міститься у рішенні Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель від 29.04.2015 № 616-р/пк-ск.
Статус вимоги: Не задоволено