• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Роботи по об"єкту "Капітальний ремонт тротуару від підвісного мосту до вул.Набережна с-ща Опитне Бахмутського району Донецької області"

тендерна пропозиція учасника надається українською мовою

Завершена

1 133 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 2% або 22 670.00 UAH
Період оскарження: 30.07.2020 15:57 - 11.08.2020 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга на дії Замовника

Номер: a9c3d3fb99874f66a80a68342715dad2
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-30-006568-c.a2
Назва: Скарга на дії Замовника
Скарга:
Замовником торгів було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги), ідентифікатор закупівлі: UA-2020-07-30-006568-c. Товариство з обмеженою відповідальністю «ДОНІНТЕРПЛАСТ» (надалі - Підприємство) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно вимог зазначених в тендерній пропозиції Замовника (надалі ТД) подало тендерну пропозицію. Предмет закупівлі: «Роботи по об’єкту "Капітальний ремонт тротуару від підвісного мосту до вул. Набережна с-ща Опитне Бахмутського району Донецької області», що зазначено у оголошенні та ТД. За результатами розгляду пропозиції Підприємства, Замовником було прийнято рішення про відхилення пропозиції Підприємства (протокол засідання тендерного комітету Управління розвиту міського господарства та капітального будівництва Бахмутської міської ради від 18.08.2020 року). Підставою для відхилення зазначено наступне: – «згідно судового рішення №74254033 від 24.05.2018 ТОВ «ДОНІНТЕРПЛАСТ» має статус особи, хто надає неправомірну вигоду, будь-якої дії з використанням наданої їй влади чи службового становища, поєднаної з вимаганням неправомірної вигоди, зокрема надання ії інженеру з технічного нагляду за підписання актів виконаних робіт, що підпадає під дію Закону України «Про запобігання корупції». – «податковий борг станом на 28.07.2020 року складає 97726 тис. грн.» (відповідно до протоколу від 18.08.2020 року) Скаржник не може погодитися з такими рішеннями та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми ЗУ «Про публічні закупівлі». Стосовно підстав відхилення повідомляємо наступне: 1. Відповідно до ч. 1 ст. 31 Закону, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі: «зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону». Всупереч вимогам ч. 15 ст. 29 цього Закону, Замовник не здійснив наступні дії: - не визначив нас переможцем торгів та не прийняв рішення про намір укласти договір про закупівлю; - не звернувся за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції; - не отримав достовірну інформацію про підстави, установлені частиною першою статті 17 Закону, а саме пунктами 2, 3, 6, 13; відповідно до ч.6 цієї статті – «переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті». 2. Всупереч інформації, наведеної головою тендерного комітету Трофимовою Н.В., ТОВ «ДОНІНТЕРПЛАСТ» НЕ МАЄ статусу «особи, яка надає неправомірну вигоду». Якщо б голова та члени тендерного комітету уважно ознайомилися з вироком Слов'янського міськрайонного суду Донецької області №74254033 від 24.05.2018 року в справі № 243/5734/17 за обвинуваченням головного інженера з технічного нагляду за будівництвом комунального підприємства Слов'янської міської ради «Слов'янське управління капітального будівництва», то зрозуміла, що посадові особи ТОВ «ДОНІНТЕРПЛАСТ» своїми діями спільно з правоохоронними органами навпаки викрили факт вчинення кримінального правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 368 Кримінального Кодексу України. Посадові особи ТОВ «ДОНІНТЕРПЛАСТ» не притягувались до кримінальної відповідальності та не вчиняли жодних злочинів. Крім того. надаємо довідку Міністерства внутрішніх справ України про те, що уповноважена посадова особа Замовника, яка підписала тендерну пропозицію, – директор Ященко Сергій Дмитрович не притягувався до кримінальної відповідальності. 3. Всупереч інформації, наведеної головою тендерного комітету Трофимовою Н. В., ТОВ «ДОНІНТЕРПЛАСТ» не мало та НЕ МАЄ «податкового боргу станом на 28.07.2020 року у сумі 97726 тис. грн.». Дана інформація підтверджується на офіційному сайті Державної фіскальної служби України у розділі «Дізнайся більше про свого бізнес-партнера» за посиланням (http://sfs.gov.ua/businesspartner). На підтвердження надаємо скановану довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи від 25.08.2020 року №54182. Підтвердження інформації за цією довідкою можна перевірити за посиланням https://cabinet.tax.gov.ua/registers/debit. Крім того, всі Учасники закупівлі (окрім Підприємства), в тому числі Переможець, порушили вимоги пп. 1.3 п. 1 розділу «III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД оскільки документи, подані у складі тендерної пропозиції у формі електронних документів, надані Учасниками через електронну систему закупівель без завірення кваліфікованим електронним підписом на кожному з цих документів. Незважаючи на всі вище та нижче перелічені порушення вимог діючого законодавства України, Замовником визнано Переможцем процедури відкритих торгів щодо закупівлі робіт по об’єкту "Капітальний ремонт тротуару від підвісного мосту до вул. Набережна с-ща Опитне Бахмутського району Донецької області» на суму 846984,00 без ПДВ ФОП "ГАПЄЄВ РОМАН АНАТОЛІЙОВИЧ" (код 2846807756, далі – Переможець). Вважаємо що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»: 1) добросовісна конкуренція серед учасників (дискваліфікація Підприємства на підставі вигаданих та неправдивих відомостей та перекручення інформації, отриманої з офіційних джерел, а саме: Вироку Слов'янського міськрайонного суду Донецької області №74254033 від 24.05.2018 року в справі № 243/5734/17); 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність (пропозиція Підприємства була найнижчою); 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель (Замовник розмістив на сайті https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-07-30-006568-c неповну відповідь на Вимогу Підприємства та не спростував недостовірну інформацію, яка порочить честь та бездоганну ділову репутацію Підприємства); 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них (вважаємо всі вище та нижче перелічені обставини дискримінацією, оскільки за всіма вимогами Підприємство повинно було бути визнане переможцем); 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі (вважаємо, що Замовник прийняв упереджене рішення стосовно Підприємства з метою визнання переможцем торгів «своїх» кандидатів); 6) запобігання корупційним діям і зловживанням (все вищеперелічене викликає обґрунтовані підозри в існуванні корупційної складової між Замовником та одним із учасників торгів, оскільки підприємство ТОВ «ДОНІНТЕРПЛАСТ» дискваліфіковано по вигаданим надуманим та неправдивим підставам, які доведено вище, а Учасник ФОП "ГАПЄЄВ РОМАН АНАТОЛІЙОВИЧ" (код 2846807756, далі - Переможець) визнаний Переможцем, незважаючи на низку порушень в ТД Переможця, недостатню кваліфікацію та вищу ціну, ніж запропонувало Підприємство. Про зазначений факт Підприємством підготовлено та спрямовано до органів прокуратури України Заяву в порядку ст.ст. 214, 477 КПК України про вчинення кримінальних злочинів та замах на злочин для внесення до ЄРДР та початок досудового розслідування). Вважаємо, що Замовник не об’єктивно та упереджено оцінив пропозицію Скаржника, адже наша пропозиція повністю відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами. Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення пропозиції Скаржника, яка повністю відповідає Вимогам ТД, що в свою чергу потягнуло за собою порушення його майнових прав. Крім того, незаконне відхилення нашої пропозиції призвело до незаконного визнання Переможцем ФОП "ГАПЄЄВ РОМАН АНАТОЛІЙОВИЧ" (код 2846807756), наслідком чого може стати подальше розкрадання бюджетних коштів, подальший розвиток корупції в Україні. Наявність порушених прав обґрунтовується також тим фактом, що Скаржник є Учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником будівельного ринку, що підтверджується інформацією розміщеною на офіційному порталі оприлюднення інформації про публічні закупівлі України «PROZORRO» Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі. 3. Зобов’язати замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції ТОВ «ДОНІНТЕРПЛАСТ», зазначене у Протоколі засідання тендерного комітету Управління розвиту міського господарства та капітального будівництва Бахмутської міської ради від 18.08.2020 року, та всі наступні рішення, включаючи рішення про відмову у задоволенні Вимоги на протокольне рішення Замовника Підприємства від 19.08.2020 року та включаючи рішення про визнання переможцем ФОП "ГАПЄЄВ РОМАН АНАТОЛІЙОВИЧ" (код 2846807756, далі - Переможець), зазначене у протоколі без № від 26.08.2020 року
Дата розгляду скарги: 09.09.2020 10:00
Місце розгляду скарги: АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 31.08.2020 22:19
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 14.09.2020 20:26
Дата виконання рішення Замовником: 01.10.2020 14:08
Коментар замовника щодо усунення порушень: Протоколом засідання тендерного комітету від 16.09.2020 скасовано рішення про визначення переможцем учасника ФОП Гапєєв Роман Анатолійович"
Автор: ТОВ "ДОНІНТЕРПЛАСТ", Сергій Ященко +380992907647 doninterplast@ukr.net
Вимога
Є відповідь

ВИМОГА на протокольне рішення Замовника

Номер: 53cb868b24a14789bd80b18e1c10d461
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-30-006568-c.a1
Назва: ВИМОГА на протокольне рішення Замовника
Вимога:
Відповідно до вимог частини 3 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», (далі Закон) підприємство ТОВ «ДОНІНТЕРПЛАСТ» має право звернутися до Змовника з Вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності нашої пропозиції умовам тендерної документації на закупівлю робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт тротуару від підвісного мосту до вул. Набережна с-ща Опитне Бахмутського району Донецької області» (ДК 021:201545453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)», ідентифікатор закупівлі UA-2020-07-30-006568-с, розміщеної на сайті prozorro.gov.ua, які проводяться відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» на очікувану суму 1 133 500,00 грн., замовником - Управління розвитку міського господарства та капітального будівництва Бахмутської міської ради, ЄДРПОУ – 34503713 (далі Замовник). За результатами розгляду пропозиції підприємства ТОВ «ДОНІНТЕРПЛАСТ», згідно протокольного рішення засідання тендерного комітету Управління розвитку міського господарства та капітального будівництва Бахмутської міської ради (далі Протокол) від 18 серпня 2020 року, члени тендерного комітету, в порушення вимог Закону України «Про публічні закупівлі», одноголосно прийняли рішення відхилити тендерну пропозицію ТОВ «ДОНІНТЕРПЛАСТ» з посиланням на ч.1 ст. 31 Закону із зазначенням наступних причин: «учасник зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначені результатів процедури закупівлі» Окрім цього, голова тендерного комітету Замовника ТРОФИМОВА Надія, беручи інформацію з відкритих джерел Інтернету та без проведення її перевірки, розмістила (поширила) неперевірену та неправдиву інформацію стосовно посадових осіб та розрахунків з бюджетом Товариства з обмеженою відповідальністю «ДОНІНТЕРПЛАСТ» на сайті prozorro.gov.ua, який має публічний доступ, а саме цитуємо: – «згідно судового рішення №74254033 від 24.05.2018 ТОВ «ДОНІНТЕРПЛАСТ» має статус особи, хто надає неправомірну вигоду, будь-якої дії з використанням наданої їй влади чи службового становища, поєднаної з вимаганням неправомірної вигоди, зокрема надання ії інженеру з технічного нагляду за підписання актів виконаних робіт, що підпадає під дію Закону України «Про запобігання корупції». – «податковий борг станом на 28.07.2020 року складає 97726 тис. грн.» Вважаємо дії голови та членів тендерного комітету Замовника незаконними та такими, що суперечать вимогам Конституції України, законодавству України про публічні закупівлі та такими, що псують ділову репутацію Товариства з обмеженою відповідальністю «ДОНІНТЕРПЛАСТ», як учасника суспільних відносин, а саме: 1. Відповідно до частини першої статті 31 Закону, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі: «зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону». Всупереч вимогам частини п’ятнадцятої статті 29 цього Закону, Замовник не здійснив наступні дії: 1. не визначив нас переможцем торгів та не прийняв рішення про намір укласти договір про закупівлю; 2. не звернувся за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції; 3. не отримав достовірну інформацію про підстави установлені частиною першою статті 17 Закону, а саме пунктів 2, 3, 6, 13, які відповідно до частини шостої цієї статті – «переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті». 2. Всупереч інформації наведеної головою тендерного комітету ТРОФИМОВОЮ Надією ТОВ «ДОНІНТЕРПЛАСТ» НЕ МАЄ статусу «особи, яка надає неправомірну вигоду». Якщо б голова та члени тендерного комітету уважно ознайомилися з вироком Слов'янського міськрайонного суду Донецької області №74254033 від 24.05.2018 року в справі № 243/5734/17 за обвинуваченням головного інженера з технічного нагляду за будівництвом комунального підприємства Слов'янської міської ради «Слов'янське управління капітального будівництва», то зрозуміли, що посадові особи ТОВ «ДОНІНТЕРПЛАСТ» своїми діями спільно з правоохоронними органами навпаки викрили факт вчинення кримінального правопорушення, передбаченого частиною першою статті 368 Кримінального Кодексу України. Посадові особи ТОВ «ДОНІНТЕРПЛАСТ» не притягувались до кримінальної відповідальності та не вчиняли жодних злочинів. 3. Всупереч інформації, наведеної головою тендерного комітету ТРОФИМОВОЮ Надією, ТОВ «ДОНІНТЕРПЛАСТ» не мало та НЕ МАЄ «податкового боргу станом на 28.07.2020 року у сумі 97726 тис. грн.». Дана інформація підтверджується на офіційному сайті Державної фіскальної служби України у розділі «Дізнайся більше про свого бізнес-партнера». На підставі викладеного, керуючись ч.3 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», - ВИМАГАЄМО: 1. Надати підтверджуючу інформацію, з посиланням на розділ, пункт, підпункт, абзац, конкретну фразу судового рішення №74254033 від 24.05.2018 про те, що ТОВ «ДОНІНТЕРПЛАСТ» має статус «особи, хто надає неправомірну вигоду»; 2. Надати підтверджуючу інформацію з посиланням на офіційні джерела або надати підтвердження від органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції, щодо статусу ТОВ «ДОНІНТЕРПЛАСТ» «особи, хто надає неправомірну вигоду». 3. Надати підтверджуючу інформацію з посиланням на офіційні джерела або надати підтвердження від Державної фіскальної служби, щодо наявності у ТОВ «ДОНІНТЕРПЛАСТ» податкового боргу станом на 28.07.2020 року у сумі 97726 тис. грн. 4. Скасувати незаконне протокольне рішення членів тендерного комітету від 18.08.2020 року про відхилення нашої тендерної пропозиції. 5. Повернути нашу тендерну пропозицію на кваліфікацію. 6. Публічно спростувати недостовірну інформацію в той самий спосіб, яким ії було поширено. 7. Відкликати Протокол засідання тендерного комітету Управління розвитку міського господарства та капітального будівництва Бахмутської міської ради від 18 серпня 2020 року з сайту prozorro.gov.ua, в якому міститься неправдива інформація, та прийняти міри щодо його подальшому непоширенню. 8. Надати відповідь на кожен пункт вимоги окремо не пізніш як через п’ять днів з дня надходження вказаного звернення через електронну систему закупівель. (ч. 3 ст. 31 Закону). У разі невиконання законних вимог ТОВ «ДОНІНТЕРПЛАСТ» з боку членів тендерного комітету, залишаємо за собою право на звернення до правоохоронних органів із заявою в порядку ст.ст. 214, 477 КПК України про притягнення винних до кримінальної відповідальності.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Інформація про податковий борг ТОВ "ДОНІНТЕРПЛАСТ" оприлюднена на сайті PROZORRO, також вся інформація про учасника публикується у розділі "Досье компанії". Якщо учасник не згоден з рішенням Замовника він має право на оскарження даного рішення у порядку, встановленному ст.18 Закону України "Про публічні закупівлі": органом оскарження процедури закупівель є Антимонопольний комітет України.
Статус вимоги: Відхилено