• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Роботи з проведення капітального ремонту водопровідної мережі підвального приміщення КП "Луцька міська дитяча поліклініка" по пр. Волі №3, м. Луцьк Волинської області

Завершена

195 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 000.00 UAH
Період оскарження: 30.07.2020 12:39 - 04.08.2020 13:00
Вимога
Залишено без розгляду

Порушення Закону України Про публічні закупівлі

Номер: 760a3305bded4d5aa61a531b0832d29d
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-30-003561-c.c1
Назва: Порушення Закону України Про публічні закупівлі
Вимога:
Шановний Замовник. В даній закупівлі відбулась ситуація коли два учасники з трьох подали кінцеві пропозиції в результаті проведеного аукціону необгрунтовано низькими, а саме лише тільки вартість матеріальних ресурсів в порівнянні з фінальною ставкою учасників є аномально низькою: учасник - ФОП "Скирський Олександр Валентинович" 99 900,00 грн (вартість матеріальних ресурсів - 115 772,00грн без врахування податку 5%). Та учасник - ТОВ "ІНКОМСИСТЕМ" - 99 890,00 грн -(вартість матеріальних ресурсів 111 405,00 грн. без врахування податку 5%). Згідно Закону України Про публічні закупівлі - " повідомляємо, що статтею 29 Закону встановлено, що електронний аукціон полягає в повторювальному процесі пониження цін або приведених цін з урахуванням показників інших критеріїв оцінки за математичною формулою, визначеною в методиці оцінки, що проводиться у три етапи в інтерактивному режимі реального часу. Тобто після проведення аукціону, вартість робіт, що пропонується учасником може бути зменшена(ЛИШЕ ВАРТІСТЬ РОБІТ!!!!!!). Відповідно до ч. 4 Статті 36 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. ". З вище сказаного вимагаємо відмінити рішення про перемогу ТОВ "ІНКОМСИСТЕМ" та відхилити пропозицію ТОВ "ІНКОМСИСТЕМ", а також відхилити пропозицію ФОП "Скирський Олександр Валентинович" за аналогічне порушення.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний Учаснику! По-перше, поняття аномально низької ціни чинним законодавством у сфері публічних закупівель не закріплено. Єдиний юридичний термін, який суміжно підпадає під описаний Вами зміст, - це аномально низька тендерна пропозиція або аномально низька ціна тендерної пропозиції. Відповідно до змісту визначення цього поняття, який викладено у п.3, ч.1, ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі- Закон), це поняття поширюється на тендери або ж тендерні закупівлі. П.13, ч.1, ст.1 Закону встановлено, що : «конкурентна процедура закупівлі (далі - тендер) - здійснення конкурентного відбору учасників за процедурами закупівлі відкритих торгів, торгів з обмеженою участю та конкурентного діалогу;», тобто, тендером є лише вищезазначені процедури закупівлі. Спрощена закупівля не є процедурою закупівлі, а є окремим видом закупівлі, який регламентується окремою статею Закону, та його загальними положеннями, які не стосуються конкретних видів закупівель. Тому, Ваша вимога з приводу «аномально низької ціни» не є обгрунтованою та не підлягає розгляду. Що ж до змісту статей 29 і 30 Закону, то жодним з їхніх положень не встановлюється зменшення лише вартості робіт або окремої їх частини в ході аукціону, регламентовано лише зменшення ціни всього комплексу послуг чи робіт, які становлять предмет закупівлі. Єдиними критерієм оцінки є ціна та «... умови оплати, строк виконання, гарантійне обслуговування, передача технології та підготовка управлінських, наукових і виробничих кадрів, застосування заходів охорони навколишнього середовища та/або соціального захисту, які пов’язані із предметом закупівлі...» (п.3, ч.2, ст. 29 Закону). Оскільки Вимогами закупівлі не було встановлено інших критеріїв оцінки – основним з них є ціна. З приводу всіх інших умов закупівлі, учасники подали гарантії у письмовому вигляді про погодження зі всіма умовами закупівлі та взяли на себе зобов’язання їх виконувати. Серед цих умов було положення про необхідність врахування всіх необхідних платежів, податків та зборів у ціну пропозицій, котрою вони зобов’язуються виконати роботи, вказані в дефектному акті, які учасниками було дотримано. Як було зазначено, умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту пропозиції, проте основні вимоги до договору про закупівлю та внесення змін до нього регламентуються статтею 41 Закону, а не ст. 36, зміст якої відрізняється від залишеної Вами. Окрім того, умови договору не суперечать змісту пропозиції, оскільки договір ще не було укладено та не розміщено в електронній системі закупівель на момент написання Вами вимоги, та не дає Вам можливості говорити про його відповідність чи невідповідність законодавству. Що ж до сумнівів відповідності ціни договору до ціни пропозиції, то вони є необгрунтованими, адже намір про укладення договору видається щодо ціни за результатами проведення аукціону, а не щодо застарілих калькуляцій до початкової пропозиції. Відносно ж до різниці в цінах між поданими розрахунками та кінцевою ціною пропозицій, то вона є закономірною, адже калькуляції, якими підкріплена початкова ціна, очевидно, не можуть збігатися з калькуляціями відповідно до ціни за результатами аукціону. Відповідно до Додатку № 4 до оголошення Учасник-переможець за результатами аукціону, з мінімальною ціною після процедури «Електронний аукціон», повторно протягом трьох робочих днів надає замовнику ЦІНОВУ ПРОПОЗИЦІЮ (згідно з Додатком № 4) – приведену у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону та підтверджену калькуляціями у складі: - Договірна ціна; - Локальний кошторис; - Підсумкова відомість ресурсів; - Дефектний акт; - Загальновиробничі витрати до договірної ціни; - Об`єктний кошторис № 2-1 (форма №4) та відомість трудомісткості і заробітної плати до об`єктного кошторису; - Порядок (послідовність, етапи) виконання робіт: згідно календарного графіку виконання робіт (який розробляє Переможець); - Розрахунок собівартості 1 машино-години машин та механізмів, які можуть бути задіяні при виконанні робіт (при наявності); - Кошторис на прибуток відповідно до технічного завдання з урахуванням будь - яких витрат ( ціна з ПДВ). Наданий учаснику строк на додання оновленої цінової пропозиції на момент написання Вами вимоги ще не сплив, що також не дозволяє Вам говорити про невідповідність документа, який ще не є доступним. Оновлені калькуляції до цінової пропозиції учасника закупівлі ТОВ "ІНКОМСИСТЕМ" було надано 12.08.2020 р. о 14 год. 16 хв. шляхом надсилання електронного листа відповідно до умов закупівлі (документи додаються). Що ж до вимоги до перспективного відхилення ціни наступного Учасника в Вашу користь, то вона також не підлягає задоволенню, оскільки ФОП "Скирський Олександр Валентинович" не є переможцем закупівлі та на нього не покладалася вимога надати оновлені калькуляції до цінової пропозиції відповідно до умов закупівлі, котрі Вами вказано як можливу причину відхилення цієї пропозиції. З огляду на вищезазначене, жодна з викладених Вами вимог не є юридично чи фактивно обгрунтованою та не підлягає задоволенню.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 15.08.2020 15:02
Задовільнена: Ні