-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт пішохідних доріжок з улаштуванням елементів благоустрою в Міському парку на початку вул. Героїв Майдану та вул. Вокзальна в м. Ічня Ічнянського району Чернігівської області
Завершена
2 595 654.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 5% або 129 782.70 UAH
мін. крок: 5% або 129 782.70 UAH
Період оскарження:
30.07.2020 12:29 - 15.08.2020 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога про незаконність визнання переможця
Номер:
4ac4efa63da44360a33b6f934c95bc9e
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-30-003445-c.c1
Назва:
Вимога про незаконність визнання переможця
Вимога:
Вимога Замовнику
08 вересня 2020 року тендерним комітетом Ічнянської міської ради було прийнято рішення щодо визнання переможцем закупівлі (відкриті торги) по об’єкту «Капітальний ремонт пішохідних доріжок з улаштуванням елементів благоустрою в Міському парку на початку вул. Героїв Майдану та
вул. Вокзальна в м. Ічня Ічнянського району Чернігівської області» учасника торгів Фізичну особу-підприємця Адаменко Людмилу Анатоліївну.
ТОВ «Чернігів Буд» не може погодитися з таким рішенням та вважає дії Замовника такими, що не відповідають нормам Закону України «Про публічні закупівлі», а також порушують наші права та інтереси. Рішення тендерного комітету вважаємо помилковим та вимагаємо відмінити рішення тендерного комітету від 08 вересня 2020 року та продовжити оцінку наступних тендерних пропозицій Учасників процедури закупівлі з наступних мотивів:
1) Згідно додатку 2 до тендерної документації Учасник має надати інформацію про наявність в Учасника дозвільних документів, а саме ліцензію на право проведення робіт з провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів архітектури, дійсну на час виконання робіт, при йому надати її окремим файлом.
Однак, Учасник ФО-П Адаменка Л.А. не надала такої ліцензії, що є грубим порушенням умов процедури відкритих торгів, при цьому, тендерний комітет при визнанні переможцем ФО-П Адаменко Л.А. ВЗАГАЛІ НЕ ЗВЕРНУВ УВАГИ НА ЦЕЙ ФАКТ, що є грубим порушенням чинного законодавства України у державних закупівлях.
2) Додатком 2 до тендерної документації передбачено надання Учасником Проєкту виконання робіт.
Проєкт виконання робіт Учасником ФО-П Адаменка Л.А. не наданий, а надана лише схема, яка була подана в тендерній документації, що не відповідає тендерній документації та Державним будівельним нормам України, а саме ДБН А.3.1-5: 2016 «Організація будівельного виробництва», згідно до якого Проект виконання робіт (навіть на окремі види робіт в т.ч. опоряджувальні) повинен містити наступні розділи:
I. календарний графік виконання відповідних робіт;
II. будівельний генеральний план( згідно п.п б, п. К1, додатку К до ДБН) із зазначенням:
1. меж будівельного майданчика і видів огорожі діючих і тимчасових підземних, надземних і повітряних мереж і комунікацій,
2. постійних і тимчасових доріг, схем руху засобів транспорту і механізмів,
3. місць установки будівельних і вантажопідіймальних машин із зазначенням шляхів їх переміщення й зон дії,
4. розміщення постійних, споруджуваних і тимчасових об'єктів,
5. місць розташування знаків геодезичної основи,
6. небезпечних зон,
7. шляхів і засобів підйому працюючих на робочі яруси (поверхи), а також підходів до об'єктів будівництва,
8. розміщення джерел і засобів енергопостачання й освітлення будівельного майданчика із зазначенням розташування заземлюючих контурів,
9. місць розташування пристроїв для складання, зберігання і видалення будівельного сміття, відходів будівельних матеріалів,
10. майданчиків і приміщень для складування матеріалів і конструкцій, майданчиків укрупнювального складання конструкцій,
11. розташування приміщень для санітарно-побутового обслуговування будівельників, питних установок, місць відпочинку, а також місць виконання робіт, пов'язаних з використанням відкритого вогню (розігрів бітуму й готування мастик тощо),
12. зон виконання робіт підвищеної небезпеки.
III. технологічну карту або схему виконання робіт, в тому числі зі схемами послідовності виконання робіт і операційного контролю якості;
IV. дані про потребу в основних матеріалах, конструкціях і виробах, а також використовуваних машинах, пристосуваннях і оснащенні;
V. пояснювальну записку, згідно п.п Н, п К1. Додатку К ДБН А.3.1-5:2016, що містить:
1. обґрунтування рішень з виконання робіт, у тому числі у зимовий період та у літній період за температури повітря, більшій за 27 °С (перелік і обсяги додаткових робіт, збільшення витрат праці і часу роботи машин і механізмів);
2. потребу в енергетичних ресурсах і рішення з її покриття;
3. перелік інвентарних об'єктів і пристроїв з розрахунком потреби й обґрунтуванням умов прив'язки їх до ділянок будівельного майданчика;
4. заходи із забезпечення якості виконання робіт, зокрема із здійснення вхідного контролю проектної документації, конструкцій, виробів, матеріалів та устаткування, операційного та приймального контролю будівельних робіт;
5. заходи, спрямовані на забезпечення зберігання матеріалів, виробів, конструкцій та устаткування на будівельному майданчику;
6. заходи щодо забезпечення безпеки під час спільної роботи декількох вантажопідіймальних та інших машин і механізмів;
7. заходи щодо захисту існуючих об'єктів будівництва від пошкодження, а також природоохоронні заходи;
8. опис способів і порядку складання, зберігання і видалення відходів будівельних матеріалів і сміття;
Це є доказом того, що ФО-П Адаменко Л.А. не надано проекту виконання робіт, що є грубим порушенням тендерної документації.
Отже, Замовник, не виявивши невідповідність в наведених вище документах, наданих Переможцем на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію, порушив норми чинного законодавства.
Виходячи з вищевказаного та керуючись ст. 5, 16, 18, ч. 4 ст. 22, ч. 11 ст. 26, ч. 16 ст. 29, п.3 абз. 3 ч 12, ст. 29, 30. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ВИМАГАЄМО:
1. Надати роз’яснення чи перевірялася у відповідності до тендерної документації наявність у ФО-П Адаменко Л.А. ліцензії. Якщо не перевірялася то повідомити на підставі яких чинних нормативно-правових актів України така перевірка не була проведена.
2. Скасувати рішення тендерного комітету Ічнянської міської ради про визнання переможцем ФО-П Адаменко Л.А. зазначене у протоколі №25 від «08» вересня 2020 року, у зв’язку з тим, що Замовником помилково зазначено, що Учасник, який оголошений переможцем відповідає кваліфікаційним критеріям, визначеним тендерною документацією.
3. Продовжити оцінку тендерних пропозицій наступних учасників закупівлі «Капітальний ремонт пішохідних доріжок з улаштуванням елементів благоустрою в Міському парку на початку вул. Героїв Майдану та вул. Вокзальна в м. Ічня Ічнянського району Чернігівської області»
4. Надати ТОВ «Чернігів Буд» відповідь на дану вимогу не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження даного звернення через електронну систему закупівель.
Повідомити всіх членів тендерного комітету під розписку про надходження даної вимоги та ознайомити їх зі змістом вимоги, попередивши про адміністративну та кримінальну відповідальність за прийняття завідомо корупційного рішення за результатами розгляду цієї вимоги та при визначенні переможця процедури закупівлі.
У випадку ігнорування та незадоволення даної вимоги ТОВ «Чернігів Буд» буде вимушене звернутися за захистом своїх прав до АМКУ з відповідними заявами.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
11.09.2020 16:38
Вирішення:
Тендерним комітетом Ічнянської міської ради розглянуто вимогу (скаргу) ТОВ «Чернігів Буд» від 11.09.2020 року про незаконність визнання переможця, яка надійшла на електронну систему закупівель в 16:38, ID:UA-2020-07-30-003445-с.с1.
За результатами розгляду повідомляємо наступне.
У Вимозі зазначено:
Згідно додатку 2 до тендерної документації Учасник має надати інформацію про наявність в Учасника дозвільних документів, а саме ліцензію на право проведення робіт з провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів архітектури, дійсну на час виконання робіт, при йому надати її окремим файлом.
Згідно з пунктом 6 «Інформація про технічні, кількісні та якісні характеристики предмета закупівлі розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації Клас наслідків (відповідності) – СС1 – незначні наслідки.
Відповідно до пункту 9 частини першої статті 7 Закону України «Про ліцензування певних видів господарської діяльності» Ліцензуванню підлягають такі види господарської діяльності будівництво об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, за переліком видів робіт, що визначається Кабінетом Міністрів України, - з урахуванням особливостей, визначених Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності».
Отже, наявність ліцензії на право проведення робіт з провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів архітектури, дійсну на час виконання робіт для об’єктів, які належать до класу наслідків відповідальності – незначні – СС1 не передбачено законодавством України.
Відповідно до частини одинадцятої статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Ураховуючи те, що для об’єктів, які належать до класу наслідків відповідальності – незначні – СС1 наявність ліцензії не передбачена законодавством України та, відповідно до вимог ч. 11 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» відсутність у складі тендерної пропозиції ФОП Адаменко Л.А. ліцензії на право проведення робіт з провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів архітектури, дійсну на час виконання робіт не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції ФОП Адаменко Л.А.
У Вимозі зазначено:
Додатком 2 до тендерної документації передбачено надання Учасником проекту виконання робіт. Проєкт виконання робіт Учасником ФО-П Адаменка Л.А. не наданий, а надана лише схема, яка була подана в тендерній документації, що не відповідає тендерній документації.
Зазначені посилання спростовуються наступним.
Тендерною документацією, у тому числі Додаток 2 до тендерної документації, не було передбачено, що проект виконання робіт повинен відповідати Державним будівельним нормам України, а саме ДБН А.3.1-5: 2016 «Організація будівельного виробництва», на які посилається ТОВ «Чернігів Буд» у вимозі.
У складі тендерної пропозиції ФОП Адаменко Л.А. наданий проєкт виконання робіт скорочений, що узгоджується з вимогами Додатку 2 Тендерної документації.
Щодо вимог:
1. Надати роз’яснення чи перевірялася у відповідності до тендерної документації наявність у ФО-П Адаменко Л.А. ліцензії. Якщо не перевірялася то повідомити на підставі яких чинних нормативно-правових актів України така перевірка не була проведена.
Наявність у ФОП Адаменко Л.А. ліцензії не була перевірена на підставі пункту 9 частини першої статті 7 Закону України «Про ліцензування певних видів господарської діяльності», оскільки ліцензуванню підлягають такі види господарської діяльності будівництво об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, за переліком видів робіт, що визначається Кабінетом Міністрів України, - з урахуванням особливостей, визначених Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності», а клас наслідків відповідальності – незначні – СС1 не підлягає ліцензуванню.
2. Скасувати рішення тендерного комітету Ічнянської міської ради про визнання переможцем ФО-П Адаменко Л.А. зазначене у протоколі №25 від «08» вересня 2020 року, у зв’язку з тим, що Замовником помилково зазначено, що Учасник, який оголошений переможцем відповідає кваліфікаційним критеріям, визначеним тендерною документацією.
Відповідно до ч. 1 статті 19 Конституції України правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством.
Законом України «Про публічні закупівлі», зокрема статтею 31 Закону, не передбачено обов’язок Замовника чи навіть право за результатами розгляду вимоги скасовувати рішення про визначення переможця.
Також звертаємо увагу на те, що вимоги про надання ліцензії та Проєкт виконання робіт ніякого відношення до кваліфікаційних критеріїв не мають.
3.Продовжити оцінку тендерних пропозицій наступних учасників закупівлі «Капітальний ремонт пішохідних доріжок з улаштуванням елементів благоустрою в Міському парку на початку вул. Героїв Майдану та вул. Вокзальна в м. Ічня Ічнянського району Чернігівської області».
Відповідно до частини 11 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі відхилення тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію/пропозицію у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, у порядку та строки, визначені цією статтею.
Оскільки ФО-П Адаменко Л.А. визначена переможцем, підстав для продовження оцінки наступних учасників не має.
4. Стосовно вимоги Повідомити всіх членів тендерного комітету під розписку про надходження даної вимоги та ознайомити їх зі змістом вимоги, попередивши про адміністративну та кримінальну відповідальність за прийняття завідомо корупційного рішення за результатами розгляду цієї вимоги та при визначенні переможця процедури закупівлі.
У випадку ігнорування та незадоволення даної вимоги ТОВ «Чернігів Буд» буде вимушене звернутися за захистом своїх прав до АМКУ з відповідними заявами.
Ураховуючи те, що рішення про надання відповіді на вимогу приймається протоколом засідання тендерного комітету, який підписують члени Тендерного комітету, члени ТК знайомі зі змістом вимоги.
Частиною 4 статті 33 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено чіткий перелік питань, які можуть бути поставлені у вимозі, до яких порушені у цьому абзаці вимоги питання не відносяться.
Статус вимоги:
Не задоволено