-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Контейнери для сміття
Завершена
199 911.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 999.56 UAH
мін. крок: 0.5% або 999.56 UAH
Період оскарження:
30.07.2020 12:23 - 04.08.2020 13:00
Вимога
Вирішена
Скарга стосовно надання статусу Переможця
Номер:
f68aee1f1ebe4c69b6613422340cbc24
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-30-000762-b.c1
Назва:
Скарга стосовно надання статусу Переможця
Вимога:
За результатами проведених торгів із закупівлі UA-2020-07-30-000762-b (Контейнери для сміття, 44610000-9 Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску), Учасник ФОП Онищенко Анна Миколаївна була обрана як переможець. З цим рішеннямми категорично погодитися не можемо в силу наступних фактів. Учасник допустив при подачі пропозиції помилки, що відповідно ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», які є причиною для відхилення тендерної пропозиції, а саме:
В Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі через систему електронних закупівель в «Вимогах до кваліфікації учасників» Замовником зазначено наступне, що «Учасник повинен надати (завантажити в електронну систему закупівель) до закінчення терміну подання пропозиції, встановленого Замовником копію Свідоцтва про державну реєстрацію(для юридичних осіб та суб’єктів підприємницької діяльності) (у разі наявності) або Виписки з Єдиного державного реєстру юридичної та фізичних осіб – підприємств із зазначенням відповідних відомостей» . Заміст Виписки був наданий Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань;
- В Витягу з реєстру платників єдиного податку (дата витягу вказана 25.06.2018р), зазначені види діяльності, які не відповідають видам діяльності за якою ФОП має право здійснювати при виготовленні контейнерів. Також в Витягу з реєстру платників податку вказана тільки податкова адреса суб’єкта господарювання, впровадження господарської діяльністю не зазначено. Це свідчить, що місце проведення господарської діяльності відсутнє. За Витягом з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців місце проживання Київська обл., м.Боярка, вул.Шевченко, 143. Якщо були зміни в реєстраційних документах у ФОП то це повинно бути підтверджено Випискою з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців як і вимагалося в вимогах Замовника (Виписка це результат реєстраційної дії, коли відбувається зміна відомостей, які перебувають на обліку в державних органах. Зміна видів економічної діяльності, місцезнаходження чи місця реєстрації тощо). Довідка про взяття на облік платника податків повинна надаватися з змінами видів господарської діяльності . Бо за наданої довідкою про взяття на облік платника податків даний Учасник не має проводити дану закупівлю.
ФОП Онищенко А.М надала на фарбу сертифікат якості без висновку державної санітарно-епідеміологічної служби . У ФОП не має підтвердження гігієнічних підстав на використання фарб, та підтверджень сфери її використання та відповідності встановленим медичним та екологічним критеріям безпеки.
Замовником було вказано, що на товар повинна була надаватися гарантій термін не менше 1 року. В паспорті якості на товар не зазначений такий показник, як гарантійний термін на товар.
Просимо переглянути своє рішення стосовно статусу переможця та відмінити рішення Замовника про обрання переможцем ФОП Онищенко Анна Миколаївна з питання невідповідності тендерної пропозиції ЗУ «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга Укрінмаш.pdf 14.08.2020 17:03
Дата подачі:
14.08.2020 17:03
Вирішення:
У К Р А Ї Н А
СЛОБОДО – ШАРГОРОДСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
ШАРГОРОДСЬКОГО РАЙОНУ ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
С.Слобода-Шаргородська вул. Першотравнева,13
23505 телефон (8-04344) 2-73-24 Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ 13326759
radaslob@ukr.net
17.08.2020 №306
Відповідь на скаргу від ТОВ "УКРІНМАШ" по закупівлі
UA-2020-07-30-000762-b «Контейнери для сміття»
1) В Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі через систему електронних закупівель в «Вимогах до кваліфікації учасників» Замовником зазначено наступне, що «Учасник повинен надати (завантажити в електронну систему закупівель) до закінчення терміну подання пропозиції, встановленого Замовником копію Свідоцтва про державну реєстрацію(для юридичних осіб та суб’єктів підприємницької діяльності) (у разі наявності) або Виписки з Єдиного державного реєстру юридичної та фізичних осіб – підприємств із зазначенням відповідних відомостей» . Замість Виписки був наданий Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань.
Закон України про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань трактує поняття виписки з ЄДР як документу в електронній або паперовій формі, який формується та оновлюється за результатами проведення реєстраційних дій та містить відомості про юридичну особу (чи її окремий підрозділ), фізичну особу-підприємця. Тобто виписка – це результат реєстраційної дії.
Документ, який може замінити виписку, тобто містить відомості, актуальні на даний час, і які відсутні у Виписці, і є витягом. Закон розуміє останній як документ у паперовій або електронній формі, що сформований програмним забезпеченням Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань за зазначеним заявником критерієм пошуку та містить відомості з ЄДР, які є актуальними на момент формування витягу
ФОП Онищенко А.М. у зв`язку з розширенням своєї діяльності вносила зміни (зокрема видів економічної діяльності), тому надала актуальний розгорнутий Витяг з усіма видами економічної діяльності.
Тобто і Виписка,і Витяг містить відомості про юридичну особу чи ФОПа, яка утворились внаслідок реєстраційної дії, і підтверджують законність її діяльності.
2) В Витягу з реєстру платників єдиного податку (дата витягу вказана 25.06.2018р), зазначені види діяльності, які не відповідають видам діяльності за якою ФОП має право здійснювати при виготовленні контейнерів. Також в Витягу з реєстру платників податку вказана тільки податкова адреса суб’єкта господарювання, впровадження господарської діяльністю не зазначено. Це свідчить, що місце проведення господарської діяльності відсутнє. За Витягом з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців місце проживання Київська обл., м.Боярка, вул.Шевченко, 143. Якщо були зміни в реєстраційних документах у ФОП то це повинно бути підтверджено Випискою з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців як і вимагалося в вимогах Замовника (Виписка це результат реєстраційної дії, коли відбувається зміна відомостей, які перебувають на обліку в державних органах. Зміна видів економічної діяльності, місцезнаходження чи місця реєстрації тощо). Довідка про взяття на облік платника податків повинна надаватися з змінами видів господарської діяльності . Бо за наданої довідкою про взяття на облік платника податків даний Учасник не має проводити дану закупівлю.
Витяг з реєстру платників єдиного податку надається Замовнику для підтвердження про взяття на облік платника податків.
ФОП Онищенко А.М. надала Витяг від 25.06.2018р, в якому вказано групу та ставку платника єдиного податку.
Види господарської діяльності, які дають нам право брати участь в даній закупівлі, прописані в актуальному Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних та фізичних осіб – підприємств.
Прикріплюємо додатково оновлений Витяг з реєстру платників єдиного податку з видами економічної діяльності, які дають право брати участь в даній закупівлі.
У Витягу з реєстру платників податку вказана податкова адреса ФОП Онищенко А.М.
В Витягу з Єдиного державного реєстру юридичної та фізичних осіб – підприємств вказана адреса провадження діяльності.
Згідно законодавства, «якщо підприємець – платник єдиного податку планує здійснювати діяльність у заздалегідь не визначених місцях (надання послуг, торгівля на виставках, ринках), то у графі «Область, район, населений пункт» поля 6 «Місце провадження господарської діяльності» Заяви зазначається: «Надання послуг на території України» та/або «Торгівля на території України». При цьому інші графи поля 6 Заяви не заповнюються».
У ФОП Онищенко А.М. види діяльності дозволяють не вказувати місце провадження діяльності, оскільки це он-лайн послуги, різні міста України, он-лайн торгівля, а обладнання і матеріально-технічна база для виробництва орендовані (про що надається довідка).
3) ФОП Онищенко А.М надала на фарбу сертифікат якості без висновку державної санітарно-епідеміологічної служби . У ФОП не має підтвердження гігієнічних підстав на використання фарб, та підтверджень сфери її використання та відповідності встановленим медичним та екологічним критеріям безпеки.
Згідно тендерної документації необхідно надати:
«документи що підтверджують відповідність товару державним стандартам. Документи про якість ( сертифікат відповідності, сертифікат/паспорт якості, висновок державної санітарно-епідеміологічної служби) встановлені діючим законодавством.»
ЗАМОВНИК надав право вибору УЧАСНИКАМ надати документ, підтверджуючий якість товару : або сертифікат відповідності, або сертифікат/паспорт якості, або висновок державної санітарно-епідеміологічної служби.
ФОП Онищенко А.М. надала паспорт якості на товар та сертифікат якості на грунтівку і метал від постачальника.
4) Замовником було вказано, що на товар повинна була надаватися гарантій термін не менше 1 року. В паспорті якості на товар не зазначений такий показник, як гарантійний термін на товар.
ФОП Онищенко А.М. в паспорті якості на першій сторінці прописала: рік виготовлення 2020, термін гарантії 12 міс.
У довідці про відповідність технічним, якісним і кількісним характеристикам ця інформація також продубльована:
«Гарантійний термін на товар не менше 1 року.
ФОП Онищенко А.М. зобов’язується дотримуватись умов технічного завдання тендерної документації»
Вважаємо, що вказані Вами зауваження є не критичними, надаємо Вам роз`яснення і прикріплюємо підтверджуючі документи.
ФОП Онищенко А.М. запропонувала найбільш економічно вигідну пропозицію, яка зекономить приблизно 64 000 тис. грн. бюджетних коштів, від початкового бюджету даної закупівлі з додержанням всіх вимог тендерної документації.
Бажаємо Вам успіхів у наступних тендерах.
З повагою
Голова Слободо – Шаргородської сільської ради Л.В. Гуменюк
Статус вимоги:
Задоволено