• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (сумки-укладки)

Торги не відбулися

11 436.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 114.36 UAH
Період оскарження: 30.07.2020 11:07 - 11.08.2020 00:00
Вимога
Без відповіді

Вимога

Номер: 72fd3b5001894d7f999733101b5b3206
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-30-002119-c.c2
Назва: Вимога
Вимога:
Відповідно до ст. 11 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» обладнання, яке є предметом закупівлі не відноситься до об’єктів державної санітарно-епідеміологічної експертизи що виключає обов’язок учасників отримувати висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Рішення замовника не обгрунтоване і не прикріплюється законом. Якщо замовник не надасть рішення згідно закону, і не визнає нас переможцем, ми будемо зобовязані подати скаргу в АМКУ. Зазначаємо ще раз, висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи являється не обовязковим для даного товару, і не може вимагатись замовником. Нами було надано лист де ми інформуємо замовника про це
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вимога
Є відповідь

Просимо зробити крок назад і визнати нас переможцем

Номер: 4048480f76e44dda885d82c975315f26
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-30-002119-c.c1
Назва: Просимо зробити крок назад і визнати нас переможцем
Вимога:
Вимагаємо виключити вимогу про надання діючого сертифікату відповідності УкрСЕПРО та висновок санітарно-епідеміологічної експертизи (додати копію вказаних документів). Відповідно до Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні, що затверджений Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України №1308 від 06.11.2013 року обладнання, що є предметом закупівлі, не віднесено до продукції, що на даний час підлягає обов’язковій сертифікації. Відповідно до ст. 11 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» обладнання, яке є предметом закупівлі не відноситься до об’єктів державної санітарно-епідеміологічної експертизи що виключає обов’язок учасників отримувати висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи на обладнання. Таким чином, отримання сертифікату УкрСЕПРО та Висновку СЕЕ наразі проводиться на добровільних, а отже, учасники, які завчасно не знали про публікацію закупівлі з такою вимогою та не отримували сертифікати УкрСЕПРО та Висновки СЕЕ на свою продукцію, оскільки це не вимагається законодавством, не можуть брати участь у закупівлі. Замовник не має права вимагати від учасників документи, які не передбачені для них законодачо. Просимо переглянути своє рішення на рахунок визнання нас переможцем. У разі відхилення нашої вимоги просимо аргументувати свою позицію з посилання на пункт частину та назву нормивно-правового акту, який законодавчо підтвержує позицію Замовника та ЗОБОВ'ЯЗУЄ УЧАСНИКІВ ОТРИМУВАТИ ВИЩЕЗАЗНАЧЕНІ ДОКУМЕНТИ, а отже, і подавати у складі пропозицій.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Наказ від 06.11.2013 № 1308 "Про внесення змін до Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні", на який спирається скаржник, втратив чинність на підставі Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі № 93 від 26.01.2018. Крім того висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи - це документ, який підтверджує, що продукція, вироблена на території України, що ввозиться в Україну або вивозиться за її межі відповідає санітарно епідеміологічним нормам, затвердженим законодавством України (МОЗ). Тож вимога про надання висновоку державної санітарно-епідеміологічної експертизи зумовленна тим, що даний документ установленої форми засвідчує відповідність об'єкта державної санітарно-епідеміологічної експертизи медичним вимогам безпеки для здоров'я і життя людини. Також, у разі відсутності предмету закупівлі в переліку товарів, що підлягають обов'язковій сертифікації в Україні, є можливість добровільно отримати висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні