• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Код ДК 021:2015: 71410000-5 — Послуги у сфері містобудування (Розробка генерального плану з планом зонування села Клюсівка Новосанжарського району Полтавської області)

джерело фінансування власні кошти ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 «ПРАВИЛА ВИЗНАЧЕННЯ ВАРТОСТІ ПРОЕКТНО-ВИШУКУВАЛЬНИХ РОБІТ ТА ЕКСПЕРТИЗИ ПРОЕКТНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ НА БУДІВНИЦТВО») відповідно до Додатку Ж ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 (зі змінами)

Завершена

199 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 990.00 UAH
Період оскарження: 29.07.2020 18:37 - 04.08.2020 00:00
Вимога
Відхилено

Код ДК 021:2015: 71410000-5 — Послуги у сфері містобудування (Розробка генерального плану з планом зонування села Клюсівка Новосанжарського району Полтавської області)

Номер: f61fcca4fe3243c79dade5b00a6f0e23
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-29-009252-c.b3
Назва: Код ДК 021:2015: 71410000-5 — Послуги у сфері містобудування (Розробка генерального плану з планом зонування села Клюсівка Новосанжарського району Полтавської області)
Вимога:
Я, Пастушенко Марина Вікторівна, не згодна із зауваженнями, згідно яких мою пропозицію відхилено. Додаю роз’яснення та вимагаю переглянути результати тендеру за цією закупівлею. З протоколу розгляду пропозицій, розміщеному на майданчику: По п.9 переліку документів: 1) В розрахунку договірної ціни застосовані не остаточні положення ДСТУ Б.Д.1.1-7:2013 «Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» ,зокрема, застосована не остаточна зміна. – не зрозуміло, що саме порушено - В кошторисі на проєктно-планувальні роботи, який покладений в розрахунок договірної ціни на виконання проектно-планувальних робіт, не враховані роботи по виконанню додаткових розділів до проекту містобудівної документації, передбачених технічним завданням (вимогами) до тендерної документації, завданням на проектування та календарним планом робіт в проекті договору до тендерної документації, зокрема: Розділ інженерно-технічних заходів цивільного захисту (цивільної оборони) на особливий час та мирний час та особливий період в складі генерального плану території села Клюсівка Новосанжарського району Полтавської області; - Звіт про стратегічну екологічну оцінку генерального плану території села Клюсівка Новосанжарського району Полтавської області. – вартість цих розділів передбачена розрахунком на генеральний план (строка 2 таблиці), та є частиною цього розрахунку, як того вимагає таблиця 40-22 розділу 40 ЗЦПРБ-90, таблиця “Относительная стоимость разработки проектной документации генерального плана сельского населенного пункта”, в якій зазначені ці розділи як частина генерального плану (як і було прораховано), а не окремий документ. Тобто, розрахунок повинен здійснюватись на генеральний план села з цими розділами. Якщо розраховувати вартість цих розділів як окремий документ, необхідно віднімати вартість цих розділів від базової вартості Генерального плану, що, до речі, не зроблено у ФОП “Дронь М.С.”, тобто розрахунок у цього учасника виконаний не вірно. 2) В кошторисі на проєктно-планувальні роботи при розрахунку виду робіт «Інженерногеодезичні вишукування (виготовлення топографо-геодезичної основи масштабу 1:2000)» розрахунок вартості передбачений за окремим кошторисом, який не доданий до складу документів учасника; - в тендерній документації (Оголошення зміни) не було вимоги для учасника подавати кошториси, лише розрахунок договірної ціни (форма договірної ціни складена відповідно до ДСТУ Б.Д.1.1-7:2013). Кошторис буде додано під час укладання договору як його додаток. 3) В кошторисі на проєктно-планувальні роботи при розрахунку виду робіт «План зонування території села» відсутні назва документа, обгрунтування та № частин, глав, таблиць, пунктів, згідно якого здійснено розрахунок вартості робіт – розрахунок договірної ціни робіт з виконання плану зонування території виконаний з урахуванням положень ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 «ПРАВИЛА ВИЗНАЧЕННЯ ВАРТОСТІ ПРОЕКТНО-ВИШУКУВАЛЬНИХ РОБІТ ТА ЕКСПЕРТИЗИ ПРОЕКТНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ НА БУДІВНИЦТВО») відповідно до Додатку Ж ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 (зі змінами) та табл.40-20 розділу 40 ЗЦПРБ-90 та є аналогічним з наданим ФОП Дронь М.С., тобто є або правильним у обох учасників, або у обох учасників неправильним. По п.11 переліку документів: Відсутній витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, отриманий учасником не раніше дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення спрощеної закупівлі – витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань був отриманий під час відкриття діяльності, у 2019 році (так як і у Дронь М.С. (2018 рік), тобто або обидві пропозиції учасників торгів за цим показником мають бути відхилені, або це не може бути причиною відхилення пропозиції. Витяг, що отриманий учасником не раніше дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення спрощеної закупівлі, буде подано для укладання договора як з переможцем торгів. По п.12 переліку документів: наданий гарантійний лист із погодження з умовами проекту договору з додатковими умовами учасника, проте не доданий сам проект договору, з яким погоджується учасник - в тендерній документації (Оголошення зміни) не було вимоги для учасника подавати проект договору, так як він є додатком до цієї документації, що зазначено в листі-гарантії від ФОП Пастушенко М.В.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Замовником уважно розглянуто Ваші вимоги з роз'ясненнями до переліку поданих документів і повідомляємо наступне: 1) По питанням розрахунку кошторисної вартості робіт відповідно до вимог ДСТУ Б.Д.1.1-7:2013 «Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» з урахуванням роз'яснення може бути враховано за технічну помилку, де є посилання на зміну 2. 2) Щодо відсутності в кошторисі на проєктно-планувальні роботи розрахунку на виконання додаткових розділів до проекту містобудівної документації звертаємо увагу, що дана вимога викладена в Технічному завданні до закупівлі (Додаток №3) і виділена в текстовій частині завдання окремим жирним шрифтом з підкресленням для концентрування уваги учасників на даний пункт. Крім того, Ваше посилання наразі у вимозі на таблицю 40-22 розділу 40 ЗЦПРБ-90 не є правомірним до даного предмета закупівлі, оскільки дана таблиця передбачає розрахунок для розробки «Проекта детальной планировки сельского населенного пункта», а предмет закупівлі «Генеральний план території», тож вимогами даного оголошення передбачено необхідність врахування положень таблиці 40-20 розділу 40 ЗЦПРБ-90 «Генеральные планы сельских населенных пунктов». На Ваше роз'яснення щодо вартості додаткових розділів, яка передбачена Вашим розрахунком на генеральний план з обгрунтуванням «(строка 2 таблиці), та є частиною цього розрахунку, як того вимагає таблиця 40-22 розділу 40 ЗЦПРБ-90, таблиця “Относительная стоимость разработки проектной документации генерального плана сельского населенного пункта”, в якій зазначені ці розділи як частина генерального плану» повідомляємо наступне: таблиця 40-22 розділу 40 ЗЦПРБ-90 не передбачає розрахунок вартості робіт по розробці генерального плану (хибне посилання), і крім того, звертаємо увагу, що даний збірник розроблений в 1990 році, а вимоги по розробці розділу інженерно-технічних заходів цивільного захисту (цивільної оборони) передбачені ДБН Б.1.1-5:2007, який розроблений в 2007 році; вимоги до розробки Звіту стратегічної екологічної оцінки території викладені в Законі України «Про стратегічну екологічну оцінку» 2018 року, тому даний збірник ЗЦПРБ-90 1990-го року (в якого не вносилися зміни згідно вимог чинного законодавства) не може мати вимог щодо розробки даних розділів. Враховуючи викладене та відсутність у Вашій пропозиції і переліку поданих документів будь-яких посилань на розробку розділів інженерно-технічних заходів цивільного захисту (цивільної оборони) та звіту про стратегічну екологічну оцінку, замовник має підстави для відхилення даного обгрунтування. 3) Вимога щодо надання Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, отриманий учасником не раніше дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення спрощеної закупівлі, викладена в п.11 оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Даного документу не було подано Вами як учасником торгів, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні та вимогам до предмета закупівлі згідно ст.17 ч.13 п.1 ЗУ «Про публічні закупівлі». В пропозиції ФОП Дронь М.С. даний документ є другим по переліку документів, поданих з пропозицією. 4) По питанню проекту договору повторно повідомляємо, що Вашим гарантійним листом надано згоду з умовами проекту договору, яким Вами виставлено до Замовника додаткові умови, а саме «за умови виправлення «технічних помилок»», проте, не роз'яснено з якими саме умовами договору Ви не погоджуєтесь і не прикладено самого проекту договору, на який Ви погоджуєтесь. Враховуючи викладене, Вашу вимогу щодо перегляду результатів тендеру за цією закупівлею відхилено.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником

Код ДК 021:2015: 71410000-5 — Послуги у сфері містобудування (Розробка генерального плану з планом зонування села Клюсівка Новосанжарського району Полтавської області)

Номер: 27ab437336df45e9999e97cedfb52951
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-29-009252-c.a2
Назва: Код ДК 021:2015: 71410000-5 — Послуги у сфері містобудування (Розробка генерального плану з планом зонування села Клюсівка Новосанжарського району Полтавської області)
Вимога:
Я, Пастушенко Марина Вікторівна, не згодна із зауваженнями, за якими відхилено мою тендерну пропозицію. А саме:
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: неповна форма
Дата скасування: 21.08.2020 16:05
Вимога
Відхилено

Щодо сертифікованих спеціалістів

Номер: 12ed9f8ffebf41a5bf66d6b82e9f4ec9
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-29-009252-c.c1
Назва: Щодо сертифікованих спеціалістів
Вимога:
Доброго дня! Згідно п.4.5 наказу №290 від 16.11.2011 року Мінрегіону «Про затвердження порядку розроблення містобудівної документації», Генеральний план населеного пункту, план зонування території та детальний план території розробляється суб'єктами господарювання, які мають у своєму складі архітектора, що має кваліфікаційний сертифікат. Таким чином, вимога щодо наявності двох сертифікованих архітекторів, тим більше, що саме керівник (директор) Учасника має бути сертифікованим спеціалістом є абсолютно дискримінаційною. Просимо внести зміни до тендерної документації та виправити дану невідповідність, в іншому випадку ми будемо змушені звернутися зі скаргою до АМКУ.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник! Вимоги до учасників сформовано відповідно до норм ст.14 ч.4.ЗУ «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги: Відхилено