-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу (нагрудні камери-відеореєстратори)
Якісні та технічні характеристики предмета закупівлі, инші вимоги містяться у технічному описі предмета закупівлі Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження - п. 8 протоколу уповноваженої особи Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв - п. 9 протоколу уповноваженої особи
Завершена
160 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 800.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 800.00 UAH
Період оскарження:
29.07.2020 17:09 - 04.08.2020 17:00
Вимога
Відхилено
СКАРГА НА РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЇ ОСОБИ
Номер:
f25545fce56341429f4a1288c2432447
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-29-008767-c.c1
Назва:
СКАРГА НА РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЇ ОСОБИ
Вимога:
17 серпня 2020 року Уповноваженою особою Управління "Інспекція з благоустрою міста Суми" Сумської міської ради (далі – Замовник) було прийнято рішення про обрання переможцем в тендері №6641600 " апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу (нагрудні камери-відеореєстратори)» ТОВ «СЕКУР СЕКУР ІНТЕГРАЦІЯ».
ТОВ «НК ІТ-ПРОЕКТ», не погоджується з таким рішенням уповноваженої особи з наступних підстав.
Протоколом Уповноваженої особи № 1 від 29 липня 2020 року встановлено вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження. Так п.8. передбачає, що Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді у складі своєї пропозиції наступні документи:
8.1. цінову пропозицію, яка містить інформацію про перелік товарів
з найменуванням фірми-виробника і технічних параметрів та його вартість;
8.2. документи, що підтверджують якість товарів (сертифікат якости
із зазначенням характеристик товару).
Звертаємо увагу замовника на те, що поняття сертифікат якості (виробника) тотожнє поняттю паспорт якості (виробника) і означає документ, що містить дані для ідентифікації та фактичні значення показників якості продукції виробника, отримані в результаті лабораторних випробувань, а також інформацію про їх відповідність вимогам нормативних документів. Також паспорт якості містить відмітку проходження перевірки відділом з контролю якості (ВТК) підприємства виробника на відповідність фактичних параметрів отриманих в результаті лабораторних випробувань нормативним документам (ДСТУ, ГОСТ, ТУ, тощо).
ТОВ «СЕКУР ІНТГЕРАЦІЯ» у складі пропозиції надало лише технічний паспорт , який не є документом, що підтверджує якість продукції та який не містить жодних підтверджень щодо відповідності продукції, яка була ним запропонована в тенедері, технічним регламентам ДСТУ тощо.
Тобто, в порушення вимог тендерної документації ТОВ «СЕКУР ІНТЕГРАЦІЯ» не надало документів, що підтверджують якість товарів
Зважаючи на вищевикладене, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» ВИМАГАЄМО :
1.Скасувати Рішення Уповноваженої особи від 17 серпня 2020 року №4 в тендері
Управління "Інспекція з благоустрою міста Суми" Сумської міської ради № 6641600 про визначення переможцем ТОВ «СЕКУР ІНТЕГРАЦІЯ».
2. Визнати пропозицію ТОВ «СЕКУР ІНТЕГРАЦІЯ» такою що не відповідає вимогам закупівлі та перейти до оцінки наступної пропозиції.
Генеральний директор
ТОВ «НК ІТ-ПРОЕКТ» Заремба В.С.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf 17.08.2020 13:44
- IMG_20200818_091925.jpg 18.08.2020 09:22
- IMG_20200818_091945.jpg 18.08.2020 09:22
Дата подачі:
17.08.2020 13:44
Вирішення:
Єдиним критерієм оцінки поданих в рамках проведення вказаної спрощеної закупівлі пропозицій є ціна – 100 % (з урахуванням всіх податків, зборів і всіх обов’язкових платежів, які сплачує учасник). Тому я, як уповноважена особа, орієнтувалася на результати проведеного електронного аукціону, результати якого
є загальнодоступними.
Після визначення переможця аукціону мною засобами телефонного зв’язку було витребувано у представника переможця наступні документи:
документи, що підтверджують якість товарів (сертифікат якости
із зазначенням характеристик товару), а також офіційну інформацію про дату виготовлення товару, що буде предметом договору.
Скан-копії даних документів були направлені представником переможця засобами електронного зв’язку. Оригінали будуть надані разом із підписаним договором купівлі-продажу.
Відповідно до загального визначення (ідентичного у всіх трьох кодексах), електронними доказами є інформація у цифровій формі, що містить дані про обставини у справі: електронні документи, веб-сайти, текстові, мультимедійні
та голосові повідомлення, метадані, бази даних та інші дані в електронній формі.
Відповідно до ст. 8 Закону України «Про електронні документи
та електронний документообіг» від 22.05.2003 р. №851‑IV, юридична сила електронного документа не може бути заперечена виключно через те, що він має електронну форму.
У Постанові Верховного суду України від 27.11.2018 р. колегія суддів зробила висновок, зазначивши, що висновки судів щодо неналежності роздруківок електронного листування суперечать приписам ст. 8 Закону України
«Про електронні документи та електронний документообіг», оскільки сила електронного документа як доказу не може бути заперечена виключно через те,
що він має електронну форму та додатково не підтверджується показами свідків (учасників листування).
Із викладеного випливає наступне:
Результати проведеної спрощеної закупівлі повністю відповідають вимогам замовника. Документи щодо якости товару були надані не у складі пропозиції,
але належним чином.
Не існує законних підстав для відхилення пропозиції учасника, визнаного переможцем, так як єдиним критерієм оцінки поданих в рамках проведення вказаної спрощеної закупівлі пропозицій є ціна.
Статус вимоги:
Відхилено