-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
- 1
Вогнезахисні матеріали для ВП ХАЕС
Інформація, що вимагається частиною 2 статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» не зазначена в оголошенні про проведення відкритих торгів, у зв’язку із відсутністю технічної можливості, міститься у тендерній документації. Кількість товару: 1 897,50 кг, 130 шт.
Завершена
2 467 215.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 24 672.15 UAH
мін. крок: 1% або 24 672.15 UAH
Період оскарження:
29.07.2020 16:31 - 05.12.2020 00:00
Скарга
Відхилено
СКАРГА про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Номер:
7376337f51c444ffab0240b411fe36c3
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-29-001895-b.c5
Назва:
СКАРГА про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Скарга:
Відповідно до оголошення, ID 80a673c8c2c449a1ac79037493d754a8, (ідентифікатор закупівлі UA-2020-07-29-001895-b) оприлюдненого на веб-порталі електронної системи з питань закупівель, ДП "НАЕК "Енергоатом" (надалі – Замовник) проводиться процедура закупівлі (відкриті торги) товару - вогнезахисні матеріали для ВП ХАЕС,код ДК 021:2015: 24950000-8 — Спеціалізована хімічна продукція.
Товариство з обмеженою відповідальністю «СІТІ СОУЛ» має намір взяти участь у процедурі закупівлі та скласти конкуренцію іншим учасникам, однак, внаслідок встановлення Замовником певних дискримінаційних вимог, Скаржник позбавлений такої можливості, що суперечить принципу рівної конкуренції серед учасників.
Після ознайомлення із тендерною документацією Скаржник виявив порушення Замовником законодавства у сфері публічних закупівель, внаслідок яких порушуються його права та охоронювані законом інтереси.
Рішенням Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 20156 -р/пк-пз від 29.10.2020 року зобов'язано державне підприємство «Національна атомна енергогенеруюча компанія «Енергоатом» внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі – «Вогнезахисні матеріали для ВП ХАЕС», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-07-29-001895-b, з метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині цього рішення.
10.11.2020 року Замовником було внесено зміни до тендерної документації.
Враховуючи положення ч. 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Замовником у тендерній документації з урахуванням внесених змін встановлено дискримінаційні вимоги щодо кваліфікаційних вимог до учасників закупівлі, що, як наслідок, обмежує конкуренцію та право Скаржника бути учасником відкритих торгів.
Скаржник вважає, що для уникнення дискримінації та для збільшення потенційного кола учасників та відповідно обрання товару, з найкращими технічними характеристиками за найнижчими цінами, необхідно внести зміни до тендерної документації, щоб забезпечити участь у відкритих торгах широкому колу учасників, представлених на ринку України.
І. 10.11.2020 року Замовником було внесено зміни до тендерної документації, а саме –
абзац 2 пункту 5.1 «Наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» розділу ІІІ тендерної документації змінено та викладено у новій редакції: «Аналогічними договорами вважаються виконані договори на постачання хімічної продукції, вогнезахисних матеріалів та договори на проведення робіт по нанесенню вогнезахисних матеріалів.
Пункт 5.1 «Наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» розділу ІІІ тендерної документації доповнено абзацом 3 та викладено у новій редакції: «На підтвердження інформації, зазначеної у довідці, учасник надає:
- договір (-и) з усіма додатками, на який (і) є посилання у довідці;
- документ (-и), який підтверджує (-ють) повне виконання учасником договору (-ів), зазначеного (-их) у довідці (видаткова накладна або акт приймання-передачі, або інший документ, який підтверджує постачання учасником товару (виконання робіт) належної якості),
та/або
- лист-відгук (-и) від контрагента (-ів), який (-і) підтверджує (-ють) постачання товару (виконання робіт) належної якості відповідно до умов договору (-ів), зазначеного (-их) у довідці.»
4. Додаток 7 до ТД «Опитувальний аркуш до предмета закупівлі» змінено та викладено у новій редакції.
Відповідно до п. 22 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі за текстом – «Закон»), предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку.
Згідно з п. 21 ч. 1 ст. 1 Закону, послуги - будь-який предмет закупівлі, крім товарів і робіт, зокрема транспортні послуги, освоєння технологій, наукові дослідження, науково-дослідні або дослідно-конструкторські розробки, медичне та побутове обслуговування, найм (оренда), а також фінансові та консультаційні послуги, поточний ремонт.
роботи - розроблення проектної документації на об’єкти будівництва, науково-проектної документації на реставрацію пам’яток архітектури та містобудування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого та невиробничого призначення, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт (п. 27 ч. 1 ст. 1 Закону).
товари - продукція, об’єкти будь-якого виду та призначення, у тому числі сировина, вироби, устаткування, технології, предмети у твердому, рідкому і газоподібному стані, а також послуги, пов’язані з постачанням таких товарів, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих товарів (п. 34 ч. 1 ст. 1 Закону).
Отже, Законом передбачено розмежування предмету закупівлі на товари, роботи та послуги, при визначенні яких застосовується Єдиний закупівельний словник.
Зазначаємо, що Замовником оголошено закупівлю виключно товару - Вогнезахисні матеріали для ВП ХАЕС, та, відповідно визначено предмет закупівлі за класифікатором закупівлі - ДК 021:2015: 24950000-8 - Спеціалізована хімічна продукція.
Враховуючи те, що товари, роботи та послуги є окремими предметами закупівлі, при визначенні яких застосовуються різні коди класифікатора ДК 021:2015, встановлення Замовником, який проводить закупівлю товару за кодом ДК 021:2015: 24950000-8 - Спеціалізована хімічна продукція, вимоги наявності досвіду «проведення робіт по нанесенню вогнезахисних матеріалів» є надмірною, протиправною та дискримінаційною.
Предмет закупівлі за кодом ДК 021-2015:45300000-0 Будівельно-монтажні роботи (вимогу до аналогічних договорів, яку встановлено Замовником), не можна віднести, а ні до розділу, а також а ні до групи, класу або до категорії визначення товару за класифікатором закупівлі - ДК 021:2015: 24950000-8 - Спеціалізована хімічна продукція.
Таким чином, на виконання вимог абзацу 2 пункту 5.1. розділу ІІІ тендерної документації в частині підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), неможливо визнати договір (договори) на проведення робіт по нанесенню вогнезахисних матеріалів, аналогічними договорами за предметом закупівлі товарів – Вогнезахисних матеріалів за класифікатором закупівлі - ДК 021:2015: 24950000-8 - Спеціалізована хімічна продукція.
Для підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), мають бути визначені Замовником виключно аналогічні договори на постачання хімічної продукції, вогнезахисних матеріалів, які дійсно підтверджують досвід виконання за визначеним Замовником предметом закупівлі – товарів – вогнезахисних матеріалів за класифікатором закупівлі - ДК 021:2015: 24950000-8 - Спеціалізована хімічна продукція.
Таким чином, Замовник у тендерній документації встановив вимоги, які взагалі не стосуються предмету закупівлі, встановлені з метою дискримінації потенційних учасників-постачальників вогнезахисних матеріалів, порушують основні принципи здійснення публічних закупівель, визначених ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме, принципи добросовісної конкуренції серед учасників, недискримінації учасників та максимальної економії та ефективності, а також штучно обмежують конкуренцію, а також норму ст. 16 Закону.
Згідно ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення торгів, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій.
Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю.
Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після розгляду тендерних пропозицій на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначення відповідності учасників кваліфікаційним критеріям, подаються протягом п'яти днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу протоколу розгляду тендерних пропозицій.
Якщо до тендерної документації замовником вносилися зміни після закінчення строку, встановленого для подання тендерних пропозицій в оголошенні про їх проведення, не підлягають оскарженню положення тендерної документації, до яких зміни не вносилися.
Якщо до органу оскарження було подано скаргу (скарги) щодо оскарження положень тендерної документації, за результатами якої (яких) органом оскарження було прийнято одне чи кілька рішень по суті, після закінчення строку, встановленого для подання тендерних пропозицій в оголошенні про їх проведення, не підлягають оскарженню ті положення тендерної документації, щодо яких скаргу (скарги) до закінчення цього строку суб'єктами не було подано.
Після закінчення строку, встановленого для подання тендерних пропозицій в оголошенні про їх проведення, скарги можуть подаватися лише щодо змін до тендерної документації, внесених замовником.
У разі порушення строків, визначених в абзацах першому - третьому цієї частини, скарги автоматично не приймаються системою електронних закупівель.
Скарги щодо укладених договорів про закупівлю розглядаються в судовому порядку.
На підставі викладеного та керуючись ст. 3, ч. 5 ст. 5, ст. 18, ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ПРОШУ:
1. Прийняти скаргу до розгляду та призупинити процедуру закупівлі, що проводить ДП "НАЕК "Енергоатом" на закупівлю вогнезахисних матеріалів для ВП ХАЕС,код ДК 021:2015: 24950000-8 — Спеціалізована хімічна продукція, ідентифікатор закупівлі UA-2020-07-29-001895-b .
2. Встановити порушення, допущені замовником, та зобов'язати замовника усунути дискримінаційні вимоги, зазначені в тендерній документації шляхом внесення змін до неї.
3. У випадку неможливості усунення порушень відмінити торги.
Пов'язані документи:
Учасник
- требование об внесении изменений в тендерную докумен 13.11.2020 15:21
- требование об внесении изменений в тендерную докумен 20.11.2020 16:48
- інформація ТОВ Сіті соул 20.11.2020 doc 20.11.2020 17:01
- рішення від 17.11.2020 № 21293 + лист Замовнику.pdf 17.11.2020 23:41
- Інформація про резолютивну частину рішення від 24.11.2020 № 21808.pdf 25.11.2020 16:25
- рішення від 24.11.2020 № 21808.pdf 27.11.2020 17:50
- Лист на АМКУ+ пояснення по суті скарги від 13.11.2020.pdf 19.11.2020 17:23
- Пояснення по суті скарги від 13.11.2020.docx 19.11.2020 17:23
Дата прийняття скарги до розгляду:
13.11.2020 15:26
Дата розгляду скарги:
24.11.2020 12:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
17.11.2020 23:42
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
27.11.2020 17:50
Скарга
Виконана замовником
СКАРГА про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Номер:
bbc62cac200c4e11a022b1d97257f6ef
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-29-001895-b.c4
Назва:
СКАРГА
про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Скарга:
Відповідно до оголошення, ID 80a673c8c2c449a1ac79037493d754a8, (ідентифікатор закупівлі UA-2020-07-29-001895-b) оприлюдненого на веб-порталі електронної системи з питань закупівель, ДП "НАЕК "Енергоатом" (надалі – Замовник) проводиться процедура закупівлі (відкриті торги) товару - вогнезахисні матеріали для ВП ХАЕС, код ДК 021:2015: 24950000-8 — Спеціалізована хімічна продукція.
KALAVIA TECHNOLOGY OÜ має намір взяти участь у процедурі закупівлі та скласти конкуренцію іншим учасникам, однак, внаслідок встановлення Замовником певних дискримінаційних вимог, Скаржник позбавлений такої можливості, що суперечить принципу рівної конкуренції серед учасників.
Після ознайомлення із тендерною документацією Скаржник виявив порушення Замовником законодавства у сфері публічних закупівель, внаслідок яких порушуються його права та охоронювані законом інтереси.
Рішенням Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №17946 -р/пк від 23.09.2020 року зобов'язало державне підприємство "Національна атомна енергогенеруюча компанія "Енергоатом" внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі - "ДК 021:2015: 24950000-8 — Спеціалізована хімічна продукція", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-07- 29-001895-b, з метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині цього рішення.
12.10.2020 року Замовником було внесено зміни до тендерної документації, а саме – викладено Додаток 3 «Технічні вимоги та умови постачання. Вогнезахисні матеріали для поверхневого покриття кабелів, металевих конструкцій та матеріали для вогнезахисного заповнення (ущільнення) кабельних проходок у приміщеннях АЕС» в новій редакції, а також доповнено тендерну документацію Додатком 7 «Опитувальний аркуш».
Враховуючи положення ч. 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Замовником у тендерній документації встановлено дискримінаційні вимоги щодо технічних вимог до предмету закупівлі, що, як наслідок, обмежує конкуренцію та право Скаржника бути учасником відкритих торгів.
Скаржник вважає, що для уникнення дискримінації та для збільшення потенційного кола учасників та відповідно обрання товару, з найкращими технічними характеристиками за найнижчими цінами, необхідно внести зміни до тендерної документації, щоб забезпечити участь у відкритих торгах широкому колу учасників, представлених на ринку України та країнах ЄС.
І. Відповідно до п. 7 Таблиці 1 Додатку № 3 до тендерної документації «Технічні вимоги та умови постачання. Вогнезахисні матеріали для поверхневого покриття кабелів, металевих конструкцій та матеріали для вогнезахисного заповнення (ущільнення) кабельних проходок у приміщеннях АЕС» в новій редакції вогнезахисні матеріали (надалі –ВЗМ) повинні бути сумісні із раніше нанесеними вогнезахисними матеріалами (уточнююча інформація приводиться в опитувальному листі).
В свою чергу, Додаток 7 Опитувальний аркуш до предмета закупівлі Вогнезахисні матеріали для поверхневого покриття кабелів, металевих конструкцій та матеріали для вогнезахисного заповнення кабельних проходок у приміщеннях АЕС» містить посилання на те, що закупівлі проводиться на підставі позапланових заявок ВП ХАЕС від 21.04.2020 №61-3176, від 11.08.2020 №61-6828/7663, від 14.09.2020 №61-7896/8863, при цьому, згідно цих заявок, до закупівлі планується продукція конкретного виробника, а саме - Вогнезахисний матеріал ПІРО-СЕЙФ Фламмопласт КС-1, Вогнезахисний матеріал ПІРО-СЕЙФ Фламмопласт КС-3, Вогнезахисний матеріал ПІРО-СЕЙФ Фламмопласт СП-А2.
При цьому, як в новій редакції Додатку 3, так і у Додатку 7 відсутні технічні параметри вже нанесених ВЗМ, в т.ч. параметри допустимої адгезії для покритів інших виробників, які б забезпечили сумісність аналогічного покрівельного матеріалу із попередньо нанесеним, та, відповідно, посилання на можливість запропонувати еквівалентну продукцію, що в сукупності із вимогою п. 2 Додатку 7 свідчить про сумісність із попередньо нанесеними ВЗМ лише продукції ПІРО-СЕЙФ Фламмопласт (Німеччина).
Таким чином у закупівлі зможуть взяти участь лише ті учасники, які є постачальниками ВЗМ ПІРО-СЕЙФ Фламмопласт, що значно звужує коло потенційних учасників та фактично робить можливим участь у закупівлі лише певних учасників.
ІІ. Згідно п.9 Таблиці 1 Додатку № 3 до тендерної документації «Технічні вимоги та умови постачання. Вогнезахисні матеріали для поверхневого покриття кабелів, металевих конструкцій та матеріали для вогнезахисного заповнення (ущільнення) кабельних проходок у приміщеннях АЕС» ВЗМ повинен бути придатним для відновлення раніше нанесеного покриття у разі його пошкодження (уточнююча інформація приводиться в опитувальному листі).
Пунктом 3 Додатку 7 до тендерної документації визначено, що відновлення раніше нанесеного покриття у разі його пошкодження можливе виключно ВЗМ певного виробника, а саме такими ВЗМ: Вогнезахисний матеріал ПІРО-СЕЙФ Фламмопласт КС-1, покритий зверху лаком, Вогнезахисний матеріал ПІРО-СЕЙФ Фламмопласт КС-3, Вогнезахисний матеріал ПІРО-СЕЙФ Фламмопласт СП-А2, що свідчить про встановлення дискримінаційних вимог, які складено під конкретну продукцію конкретного виробника.
Таким чином, Замовник у тендерній документації встановив вимоги, які дискримінують KALAVIA TECHNOLOGY OÜ як учасника, порушують основні принципи здійснення публічних закупівель визначених ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме, принципи добросовісної конкуренції серед учасників, недискримінації учасників та максимальної економії та ефективності, а також штучно обмежують конкуренцію.
Згідно ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення торгів, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій.
Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю.
Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після розгляду тендерних пропозицій на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначення відповідності учасників кваліфікаційним критеріям, подаються протягом п'яти днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу протоколу розгляду тендерних пропозицій.
Якщо до тендерної документації замовником вносилися зміни після закінчення строку, встановленого для подання тендерних пропозицій в оголошенні про їх проведення, не підлягають оскарженню положення тендерної документації, до яких зміни не вносилися.
Якщо до органу оскарження було подано скаргу (скарги) щодо оскарження положень тендерної документації, за результатами якої (яких) органом оскарження було прийнято одне чи кілька рішень по суті, після закінчення строку, встановленого для подання тендерних пропозицій в оголошенні про їх проведення, не підлягають оскарженню ті положення тендерної документації, щодо яких скаргу (скарги) до закінчення цього строку суб'єктами не було подано.
Після закінчення строку, встановленого для подання тендерних пропозицій в оголошенні про їх проведення, скарги можуть подаватися лише щодо змін до тендерної документації, внесених замовником.
У разі порушення строків, визначених в абзацах першому - третьому цієї частини, скарги автоматично не приймаються системою електронних закупівель.
Скарги щодо укладених договорів про закупівлю розглядаються в судовому порядку.
На підставі викладеного та керуючись ст. 3, ч. 5 ст. 5, ст. 18, ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ПРОШУ:
1. Прийняти скаргу до розгляду та призупинити процедуру закупівлі, що проводить ДП "НАЕК "Енергоатом" на закупівлю вогнезахисних матеріалів для ВП ХАЕС, код ДК 021:2015: 24950000-8 — Спеціалізована хімічна продукція, ідентифікатор закупівлі UA-2020-07-29-001895-b .
2. Встановити порушення, допущені замовником, та зобов'язати замовника усунути дискримінаційні вимоги, зазначені в тендерній документації шляхом внесення змін до неї.
3. У випадку неможливості усунення порушень відмінити торги.
Пов'язані документи:
Учасник
- Kalavia_technology_жалоба_16_10_2020.pdf 16.10.2020 17:57
- рішення від 21.10.2020№19609+лист замовнику.pdf 21.10.2020 19:20
- Інформація про резолютивну частину рішення від 29.10.2020№20156.pdf 30.10.2020 21:04
- рішення від 29.10.2020 №20156.pdf 03.11.2020 22:51
- Лист АМКУ+інформація по суті скарги від 16.10.2020.pdf 26.10.2020 17:13
- Інформація по суті скарги.docx 26.10.2020 17:13
Дата прийняття скарги до розгляду:
16.10.2020 18:08
Дата розгляду скарги:
29.10.2020 12:00
Місце розгляду скарги:
АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
21.10.2020 19:21
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
03.11.2020 22:51
Дата виконання рішення Замовником:
10.11.2020 17:46
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 29.10.2020 № 20156-р/пк-пз внесено зміни до тендерної документації та подовжено кінцевий строк подання тендерних пропозицій до 18.11.2020
Скарга
Виконана замовником
СКАРГА про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Номер:
a98bc3e006474782b785694e5349e014
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-29-001895-b.b3
Назва:
СКАРГА
про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Скарга:
Відповідно до оголошення, ID 80a673c8c2c449a1ac79037493d754a8, (ідентифікатор закупівлі UA-2020-07-29-001895-b) оприлюдненого на веб-порталі електронної системи з питань закупівель, ДП "НАЕК "Енергоатом" (надалі – Замовник) проводиться процедура закупівлі (відкриті торги) товару - вогнезахисні матеріали для ВП ХАЕС, код ДК 021:2015: 24950000-8 — Спеціалізована хімічна продукція.
KALAVIA TECHNOLOGY OÜ має намір взяти участь у процедурі закупівлі та скласти конкуренцію іншим учасникам, однак, внаслідок встановлення Замовником певних дискримінаційних вимог, Скаржник позбавлений такої можливості, що суперечить принципу рівної конкуренції серед учасників.
Після ознайомлення із тендерною документацією Скаржник виявив порушення Замовником законодавства у сфері публічних закупівель, внаслідок яких порушуються його права та охоронювані законом інтереси.
Враховуючи положення ч. 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Замовником у тендерній документації встановлено дискримінаційні вимоги щодо технічних вимог до предмету закупівлі, що, як наслідок, обмежує конкуренцію та право Скаржника бути учасником відкритих торгів.
Скаржник вважає, що для уникнення дискримінації та для збільшення потенційного кола учасників та відповідно обрання товару, з найкращими технічними характеристиками за найнижчими цінами, необхідно внести зміни до тендерної документації, щоб забезпечити участь у відкритих торгах широкому колу учасників, представлених на ринку України.
І. Відповідно до п. 6.2.7. Додатку № 3 до тендерної документації «Технічні вимоги та умови постачання. Вогнезахисні матеріали для поверхневого покриття кабелів, металевих конструкцій та матеріали для вогнезахисного заповнення (ущільнення) кабельних проходок у приміщеннях АЕС» вогнезахисні матеріали (надалі –ВЗМ) повинні бути сумісні із раніше нанесеними вогнезахисними матеріалами.
Вважаємо за необхідне зазначити, що враховуючи вимоги пп.5.1-5.3 СОУ НАЕК 005 (внутрішній стандарт ДП «НАЕК «Енергоатом»), які регламентують порядок розроблення Додатку №3 до ТД «Технічні вимоги та умови постачання. Вогнезахисні матеріали для поверхневого покриття кабелів, металевих конструкцій та матеріали для вогнезахисного заповнення (ущільнення) кабельних проходок у приміщеннях АЕС» відсутні будь які обґрунтування включення п.6.2.7 в текст Додатку №3 до ТД.
До того ж, для отримання висновків щодо сумісності ВЗМ різних виробників необхідно проведення складних та дорогих лабораторних випробувань, для проведення яких, також, необхідно попередньо знайти інформація про типи та марку ВЗМ, яка була раніше використана у приміщеннях або системах, для яких проводиться поточка закупівля.
Таким чином, у закупівлі зможуть взяти участь лише ті учасники, які вже постачали ВЗМ Замовнику або ж ті, які вже мають відповідні висновки, що значно звужує коло потенційних учасників та фактично робить можливим участь у закупівлі лише певних учасників.
ІІ. Згідно п.6 розділу III документу «6583 – ТД» якщо учасник не є виробником, у складі тендерної пропозиції додатково надається документальне підтвердження статусу уповноваженого представника (дилера, дистриб’ютора тощо) виробника.
Як вбачається із додатку №2 до тендерної документації «Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі» передбачається закупівля продукції різних виробників.
З цього приводу необхідно зауважити, що жоден з представлених на ринку України виробників вогнезахисних матеріалів не виробляє всі наведені в Додатку №2 до ТД продукти, а тому для участі в закупівлі потенційному учаснику необхідно отримати підтвердження статусу уповноваженого представника виробника декількох від декількох виробників одночасно, що суттєво звужує коло можливих учасників, оскільки тільки певне коло учасників є одночасно уповноваженими представниками кількох виробників, більшість же учасників є дистриб’юторами продукції певного виробника, а продукцію, дистриб’юторами якої вони не є, придбавається ними у посередників.
Таким чином, враховуючи наведені обставини, встановлення вимоги щодо надання документального підтвердження статусу уповноваженого представника виробника є дискримінаційним та спрямоване виключно на умисне обмеження кола учасників торгів.
ІІІ. Додатком №3 до тендерної документації встановлено ряд вимог стосовно застосування ВЗМ в умовах експлуатації згідно групи розміщення Е1.1 за СОУ НАЕК 100 (всередині герметичної зони, де розташована реакторна установка), що в свою чергу вимагає від учасника надання багатьох протоколів випробувань та сертифікатів на стійкість щодо радіаційного опромінення, стійкість до дезактивуючих розчинів, високих температур (до 150 градусів С при відносній вологості повітря 100%) та ін.
При цьому, у разі використання ВЗМ поза герметичною зоною, в умовах експлуатації згідно груп розміщення Е1.2-Е1,4, Е2.1-Е2.3 згідно СОУ НАЕК 100 – вимоги значно простіші, і в даних умовах є більше можливостей для участі широкого кола потенційних учасників.
Враховуючи той факт, що ВЗМ будуть використовуватися в різних типах приміщення, в тому числі з групами умов експлуатації Е2.1, Е2.2, Е2.3, необхідним є конкретизація вимог для кожного типу приміщення, оскільки встановлення вимог виключно для типу приміщень згідно групи розміщення Е1.1 за СОУ НАЕК 100 значно звужує коло потенційних учасників та носить дискримінаційний характер, оскільки позбавляє права, в тому числі і Скаржника взяти участь у закупівлі.
Додатково зазначимо, що Замовником на електронному майданчику в системі Прозорро було розміщено інформацію про те, що використовувати ВЗМ (виключно для цієї закупівлі) у приміщеннях за групами умов експлуатації Е1.1 – Е1.4 згідно СОУ НАЕК 100 не передбачається. Тобто, у даному випадку, Замовник встановлює у тендерній документації вимоги щодо застосування ВЗМ в умовах експлуатації згідно групи розміщення Е1.1 за СОУ НАЕК 100, при цьому сам Замовник повідомляє про відсутність потреби використання приміщень згідно групи розміщення Е1.1, що зайвий раз свідчить про дискримінаційний характер такої вимоги.
Таким чином, Замовник у тендерній документації встановив вимоги, які дискримінують KALAVIA TECHNOLOGY OÜ як учасника, порушують основні принципи здійснення публічних закупівель визначених ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме, принципи добросовісної конкуренції серед учасників, недискримінації учасників та максимальної економії та ефективності, а також штучно обмежують конкуренцію.
Згідно ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення торгів, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій.
Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю.
Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після розгляду тендерних пропозицій на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначення відповідності учасників кваліфікаційним критеріям, подаються протягом п'яти днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу протоколу розгляду тендерних пропозицій.
Якщо до тендерної документації замовником вносилися зміни після закінчення строку, встановленого для подання тендерних пропозицій в оголошенні про їх проведення, не підлягають оскарженню положення тендерної документації, до яких зміни не вносилися.
Якщо до органу оскарження було подано скаргу (скарги) щодо оскарження положень тендерної документації, за результатами якої (яких) органом оскарження було прийнято одне чи кілька рішень по суті, після закінчення строку, встановленого для подання тендерних пропозицій в оголошенні про їх проведення, не підлягають оскарженню ті положення тендерної документації, щодо яких скаргу (скарги) до закінчення цього строку суб'єктами не було подано.
Після закінчення строку, встановленого для подання тендерних пропозицій в оголошенні про їх проведення, скарги можуть подаватися лише щодо змін до тендерної документації, внесених замовником.
У разі порушення строків, визначених в абзацах першому - третьому цієї частини, скарги автоматично не приймаються системою електронних закупівель.
Скарги щодо укладених договорів про закупівлю розглядаються в судовому порядку.
На підставі викладеного та керуючись ст. 3, ч. 5 ст. 5, ст. 18, ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ПРОШУ:
1. Прийняти скаргу до розгляду та призупинити процедуру закупівлі, що проводить ДП "НАЕК "Енергоатом" на закупівлю вогнезахисних матеріалів для ВП ХАЕС, код ДК 021:2015: 24950000-8 — Спеціалізована хімічна продукція, ідентифікатор закупівлі UA-2020-07-29-001895-b.
2. Встановити порушення, допущені замовником, та зобов'язати замовника усунути дискримінаційні вимоги, зазначені в тендерній документації шляхом внесення змін до неї.
3. У випадку неможливості усунення порушень відмінити торги.
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга Калавия Технолоджи.pdf 28.08.2020 18:22
- рішення від 02.09.2020 № 16506 + лист Замовнику.pdf 02.09.2020 16:10
- інформація про перенесення розгляду скарги № 14277.pdf 14.09.2020 13:18
- Інформація про резолютивну частину рішення від 23.09.2020 № 17946.pdf 24.09.2020 23:27
- рішення від 23.09.2020 № 17946.pdf 28.09.2020 21:35
- Лист до АМКУ_Інформація по суті скарги (6583).pdf 07.09.2020 16:59
- Відповідь по суті скарги KALAVIA TECHNOLOGY OU торги 6583.docx 07.09.2020 16:59
- Лист до АМКУ_08.09.2020.pdf 08.09.2020 16:39
- 6583 - витяг з протоколу засідання ТК від 12.10.2020.pdf 12.10.2020 15:43
Дата прийняття скарги до розгляду:
28.08.2020 18:31
Дата розгляду скарги:
10.09.2020 17:00
Місце розгляду скарги:
АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
02.09.2020 16:11
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
28.09.2020 21:35
Дата виконання рішення Замовником:
12.10.2020 15:43
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 23.09.2020 № 17946-р/пк-пз внесено зміни до тендерної документації та подовжено кінцевий строк подання тендерних пропозицій до 21.10.2020.
Скарга
Скасована
Дискримінаційні вимоги, зазначені в тендерній документації
Номер:
63e3b35e6b3f4b1aae54568e4d6fa073
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-29-001895-b.a2
Назва:
Дискримінаційні вимоги, зазначені в тендерній документації
Скарга:
Замовником у тендерній документації встановлено дискримінаційні вимоги щодо технічних вимог до предмету закупівлі
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга СОИ ГРУПП.pdf 28.08.2020 17:14
Причина:
Період оскарження закінчився
Дата скасування:
03.09.2020 00:03
Скарга
Скасована
Дискримінаційні вимоги, зазначені в тендерній документації
Номер:
0fbc4b8691d4400bb98d512b11939371
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-29-001895-b.a1
Назва:
Дискримінаційні вимоги, зазначені в тендерній документації
Скарга:
Замовником у тендерній документації встановлено дискримінаційні вимоги щодо технічних вимог до предмету закупівлі
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга СОИ ГРУПП.pdf 28.08.2020 17:00
Причина:
Період оскарження закінчився
Дата скасування:
03.09.2020 00:03
Скарга
Виконана замовником
СКАРГА про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Номер:
66a95751e3e9463c9c455bbd2f362006
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-29-001895-b.b8
Назва:
СКАРГА про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Скарга:
Відповідно до оголошення, ID 80a673c8c2c449a1ac79037493d754a8, (ідентифікатор закупівлі UA-2020-07-29-001895-b) оприлюдненого на веб-порталі електронної системи з питань закупівель, ДП "НАЕК "Енергоатом" (надалі – Замовник) проводиться процедура закупівлі (відкриті торги) товару - вогнезахисні матеріали для ВП ХАЕС,код ДК 021:2015: 24950000-8 — Спеціалізована хімічна продукція.
Товариство з обмеженою відповідальністю «СІТІ СОУЛ» (надалі - Скаржник) приймає участь у даній процедурі закупівлі та подало свою пропозицію у повній відповідності із вимогами тендерної документації.
Однак рішенням Замовника, оформленим протоколом засідання тендерного комітету від 05 січня 2021 року, пропозицію скаржника відхилено у зв’язку із нібито невідповідностю пропозиції вимогам тендерної документації, а саме:
- «відповідно до п. 2 ч. 1 ст. 31 Закону ТОВ «СІТІ СОУЛ» не відповідає встановленим абз. 1 ч. 3 ст. 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, а саме: всупереч вимогам п. 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики» р. III «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» учасник у складі тендерної пропозиції не надав документальне підтвердження статусу уповноваженого представника (дилера, дистриб'ютора тощо) виробника».
З цього приводу слід зазначити, що відповідно до п. 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики» розділу III «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати документальне підтвердження статусу уповноваженого представника (дилера, дистриб'ютора тощо) виробника.
На виконання зазначеної вимоги Скаржником у складі тендерної документації завантажено файл «Підтвердження статусу представника.pdf», який містить необхідне документальне підтвердження від виробника, компанії «svt Brandschutz», про те, що ТОВ «СІТІ СОУЛ» є уповноваженим представником в Україні вказаного виробника та має необхідні повноваження на участь у процедурах закупівлі, що проводить Замовник.
Таким чином, Скаржником належним чином та в повному обсязі виконано вимогу п. 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики» розділу III «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції», в свою чергу Замовник безпідставно відхилив пропозицію Скаржника, чим порушив його права та охоронювані Законом інтереси.
Враховуючи наведене, є всі підстави для скасування рішення Замовника про відхилення пропозиції ТОВ «СІТІ СОУЛ».
Згідно ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення торгів, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій.
Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю.
Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після розгляду тендерних пропозицій на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначення відповідності учасників кваліфікаційним критеріям, подаються протягом п'яти днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу протоколу розгляду тендерних пропозицій.
Якщо до тендерної документації замовником вносилися зміни після закінчення строку, встановленого для подання тендерних пропозицій в оголошенні про їх проведення, не підлягають оскарженню положення тендерної документації, до яких зміни не вносилися.
Якщо до органу оскарження було подано скаргу (скарги) щодо оскарження положень тендерної документації, за результатами якої (яких) органом оскарження було прийнято одне чи кілька рішень по суті, після закінчення строку, встановленого для подання тендерних пропозицій в оголошенні про їх проведення, не підлягають оскарженню ті положення тендерної документації, щодо яких скаргу (скарги) до закінчення цього строку суб'єктами не було подано.
Після закінчення строку, встановленого для подання тендерних пропозицій в оголошенні про їх проведення, скарги можуть подаватися лише щодо змін до тендерної документації, внесених замовником.
У разі порушення строків, визначених в абзацах першому - третьому цієї частини, скарги автоматично не приймаються системою електронних закупівель.
Скарги щодо укладених договорів про закупівлю розглядаються в судовому порядку.
На підставі викладеного та керуючись ст. 3, ч. 5 ст. 5, ст. 18, ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ПРОШУ:
1. Прийняти скаргу до розгляду та призупинити процедуру закупівлі, що проводить ДП "НАЕК "Енергоатом" на закупівлю вогнезахисних матеріалів для ВП ХАЕС,код ДК 021:2015: 24950000-8 — Спеціалізована хімічна продукція, ідентифікатор закупівлі UA-2020-07-29-001895-b .
2. Скасувати рішення Замовника, ДП "НАЕК "Енергоатом", оформлене протоколом засідання тендерного комітету від 05 січня 2021 року, в частині відхилення тендерної пропозиції ТОВ «СІТІ СОУЛ» .
Пов'язані документи:
Учасник
- Cкарга АМКУ Енергоатом Сіті Соул ВЗМ відхилення 06.01.2021 18:14
- рішення від 12.01.2021 № 360 + лист замовнику.pdf 13.01.2021 13:30
- інформація про перенесення розгляду скарги від 19.01.2021 №641.pdf 19.01.2021 21:10
- інформація про резулятивну частину рішення від 20.01.2021 №975.pdf 21.01.2021 16:20
- рішення від 20.01.2021 №975 .pdf 25.01.2021 21:48
- Інформація по суті скарги ТОВ СІТІ СОУЛ від 06.01.2021 № UA-2020-07-29-001895-b.b8.pdf 16.01.2021 13:18
- Інформація по суті скарги.docx 16.01.2021 13:18
Дата прийняття скарги до розгляду:
06.01.2021 18:29
Дата розгляду скарги:
19.01.2021 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
13.01.2021 13:30
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
25.01.2021 21:49
Дата виконання рішення Замовником:
17.02.2021 17:02
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішень Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 20.01.2021 № 961-р/пк-пз та № 975 р/пк пз скасовано рішення тендерного комітету ДП «НАЕК «Енергоатом» від 05.01.2021 у частині відхилення тендерних пропозицій учасників ТОВ «Лекора», ТОВ «СІТІ СОУЛ».
Задовільнена:
Так
Скарга
Виконана замовником
СКАРГА про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Номер:
284685b6cdc94e87b956c0ea8f339298
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-29-001895-b.b6
Назва:
СКАРГА
про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Скарга:
СКАРГА
про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Відповідно до оголошення, ID 80a673c8c2c449a1ac79037493d754a8, (ідентифікатор закупівлі UA-2020-07-29-001895-b) оприлюдненого на веб-порталі електронної системи з питань закупівель, Замовником - ДП "НАЕК "Енергоатом" було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) товару - вогнезахисні матеріали для ВП ХАЕС, код ДК 021:2015: 24950000-8 — Спеціалізована хімічна продукція.
Товариство з обмеженою відповідальністю «ЛЕКОРА» (надалі - Учасник) виявило бажання взяти участь у відповідній закупівлі та згідно тендерної документації закупівлі (далі – документації) подало пропозицію на участь у закупівлі.
Однак рішенням Замовника, оформленим протоколом засідання тендерного комітету від 05 січня 2021 року, пропозицію скаржника відхилено у зв’язку із невідповідністю пропозиції вимогам тендерної документації, а саме:
- «Відповідно до п. 2 ч. 1 ст. 31 Закону ТОВ «ЛЕКОРА» не відповідає встановленим абз. 1 ч. 3 ст. 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, а саме: всупереч вимогам п. 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики» р. III «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» учасник у складі тендерної пропозиції не надав документальне підтвердження статусу уповноваженого представника (дилера, дистриб’ютора тощо) виробника.».
Учасник не може погодитись з таким рішенням Замовника та вважає його таким, що порушує права та інтереси Учасника виходячи з наступного:
Відповідно до п. 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики» розділу III «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати документальне підтвердження статусу уповноваженого представника (дилера, дистриб'ютора тощо) виробника.
На виконання зазначеної вимоги Скаржником у складі тендерної документації завантажено файл «доверенность.pdf», який містить необхідне документальне підтвердження від виробника, компанії «svt Brandschutz» про те, що ТОВ «ЛЕКОРА» є повноважним представником в Україні вказаного виробника та має необхідні повноваження на участь у процедурах закупівлі, що проводить Замовник.
Таким чином, на виконання п. 6 «Інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики» розділу III «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» Скаржником належним чином та в повному обсязі виконано зазначену вимогу, в свою чергу Замовник безпідставно відхилив пропозицію Скаржника, чим порушив його права та охоронювані Законом інтереси.
Отже, на підставі викладеного та керуючись ст. 3, ч. 5 ст. 5, ст. 18, ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ПРОШУ:
1. Прийняти скаргу до розгляду та призупинити процедуру закупівлі, що проводить ДП "НАЕК "Енергоатом" на закупівлю вогнезахисних матеріалів для ВП ХАЕС, код ДК 021:2015: 24950000-8 — Спеціалізована хімічна продукція, ідентифікатор закупівлі UA-2020-07-29-001895-b.
2. Скасувати рішення Замовника, ДП "НАЕК "Енергоатом", оформлене протоколом засідання тендерного комітету від 05 січня 2021 року, в частині відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЛЕКОРА».
Пов'язані документи:
Учасник
- Xerox Scan_06012021162732.PDF 06.01.2021 16:20
- рішення від 12.01.2021 №348+ Лист Замовнику.pdf 13.01.2021 15:25
- Інформація про резолютивну частину рішення від 20.01.2021 №961 .pdf 21.01.2021 15:28
- рішення від 20.01.2021 №961 .pdf 25.01.2021 19:35
- Інформація по суті скарги ТОВ ЛЕКОРА від 06.01.2021 № UA-2020-07-29-001895-b.b6.pdf 16.01.2021 13:12
- Інформація по суті скарги.docx 16.01.2021 13:12
Дата прийняття скарги до розгляду:
06.01.2021 18:32
Дата розгляду скарги:
20.01.2021 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
13.01.2021 15:26
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
25.01.2021 19:35
Дата виконання рішення Замовником:
17.02.2021 17:01
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішень Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 20.01.2021 № 961-р/пк-пз та № 975 р/пк пз скасовано рішення тендерного комітету ДП «НАЕК «Енергоатом» від 05.01.2021 у частині відхилення тендерних пропозицій учасників ТОВ «Лекора», ТОВ «СІТІ СОУЛ».
Задовільнена:
Так
Скарга
Скасована
СКАРГА про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Номер:
55b35014f5634bc2bce92fca0e2c6d8b
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-29-001895-b.b7
Назва:
СКАРГА про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Скарга:
Відповідно до оголошення, ID 80a673c8c2c449a1ac79037493d754a8, (ідентифікатор закупівлі UA-2020-07-29-001895-b) оприлюдненого на веб-порталі електронної системи з питань закупівель, ДП "НАЕК "Енергоатом" (надалі – Замовник) проводиться процедура закупівлі (відкриті торги) товару - вогнезахисні матеріали для ВП ХАЕС,код ДК 021:2015: 24950000-8 — Спеціалізована хімічна продукція.
Товариство з обмеженою відповідальністю «СІТІ СОУЛ» (надалі - Скаржник) приймає участь у даній процедурі закупівлі та подало свою пропозицію у повній відповідності із вимогами тендерної документації.
Однак рішенням Замовника, оформленим протоколом засідання тендерного комітету від 05 січня 2021 року, пропозицію скаржника відхилено у зв’язку із нібито невідповідностю пропозиції вимогам тендерної документації, а саме:
- «відповідно до п. 2 ч. 1 ст. 31 Закону ТОВ «СІТІ СОУЛ» не відповідає встановленим абз. 1 ч. 3 ст. 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, а саме: всупереч вимогам п. 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики» р. III «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» учасник у складі тендерної пропозиції не надав документальне підтвердження статусу уповноваженого представника (дилера, дистриб'ютора тощо) виробника».
З цього приводу слід зазначити, що відповідно до п. 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики» розділу III «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати документальне підтвердження статусу уповноваженого представника (дилера, дистриб'ютора тощо) виробника.
На виконання зазначеної вимоги Скаржником у складі тендерної документації завантажено файл «Підтвердження статусу представника.pdf», який містить необхідне документальне підтвердження від виробника, компанії «svt Brandschutz», про те, що ТОВ «СІТІ СОУЛ» є уповноваженим представником в Україні вказаного виробника та має необхідні повноваження на участь у процедурах закупівлі, що проводить Замовник.
Таким чином, Скаржником належним чином та в повному обсязі виконано вимогу п. 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики» розділу III «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції», в свою чергу Замовник безпідставно відхилив пропозицію Скаржника, чим порушив його права та охоронювані Законом інтереси.
Враховуючи наведене, є всі підстави для скасування рішення Замовника про відхилення пропозиції ТОВ «СІТІ СОУЛ».
Згідно ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення торгів, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій.
Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю.
Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після розгляду тендерних пропозицій на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначення відповідності учасників кваліфікаційним критеріям, подаються протягом п'яти днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу протоколу розгляду тендерних пропозицій.
Якщо до тендерної документації замовником вносилися зміни після закінчення строку, встановленого для подання тендерних пропозицій в оголошенні про їх проведення, не підлягають оскарженню положення тендерної документації, до яких зміни не вносилися.
Якщо до органу оскарження було подано скаргу (скарги) щодо оскарження положень тендерної документації, за результатами якої (яких) органом оскарження було прийнято одне чи кілька рішень по суті, після закінчення строку, встановленого для подання тендерних пропозицій в оголошенні про їх проведення, не підлягають оскарженню ті положення тендерної документації, щодо яких скаргу (скарги) до закінчення цього строку суб'єктами не було подано.
Після закінчення строку, встановленого для подання тендерних пропозицій в оголошенні про їх проведення, скарги можуть подаватися лише щодо змін до тендерної документації, внесених замовником.
У разі порушення строків, визначених в абзацах першому - третьому цієї частини, скарги автоматично не приймаються системою електронних закупівель.
Скарги щодо укладених договорів про закупівлю розглядаються в судовому порядку.
На підставі викладеного та керуючись ст. 3, ч. 5 ст. 5, ст. 18, ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ПРОШУ:
1. Прийняти скаргу до розгляду та призупинити процедуру закупівлі, що проводить ДП "НАЕК "Енергоатом" на закупівлю вогнезахисних матеріалів для ВП ХАЕС,код ДК 021:2015: 24950000-8 — Спеціалізована хімічна продукція, ідентифікатор закупівлі UA-2020-07-29-001895-b .
2. Скасувати рішення Замовника, ДП "НАЕК "Енергоатом", оформлене протоколом засідання тендерного комітету від 05 січня 2021 року, в частині відхилення тендерної пропозиції ТОВ «СІТІ СОУЛ» .
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Причина:
Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування:
06.01.2021 18:09