-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт покрівлі Жашківської спеціалізованої школи №1 з поглибленим вивченням окремих предметів Жашківської міської ради в м.Жашків Черкаської області
Замовник - юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою.Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова чи російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Торги не відбулися
2 937 348.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 14 686.74 UAH
мін. крок: 0.5% або 14 686.74 UAH
Період оскарження:
29.07.2020 12:45 - 10.08.2020 00:00
Скарга
Виконана замовником
оскарження рішення
Номер:
00589cafb61c4963b26dc33a98baed72
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-29-004179-c.b1
Назва:
оскарження рішення
Скарга:
Замовником торгів було розпочато процедуру закупівлі (відкрити торги) Ідентифікатор закупівлі UA-2020-07-29-004179-c .Назва предмету закупівлі Капітальний ремонт покрівлі Жашківської спеціалізованої школи №1 з поглибленим вивченням окремих предметів Жашківської міської ради в м.Жашків Черкаської області (код ДК 021:2015 - 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи)
Відповідно п. 8 ст. 18 Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом десяти днів з дня, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
Згідно з офіційною інформацією що розміщена на веб-порталі Уповноваженого органу кінцевим строком оскарження щодо кваліфікації учасника є 28.08.2020 00:00.
Згідно п. 5 ст. 18 Скарга повинна містити таку інформацію: обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи.
Закон наділяє учасника процедури такими правами:
- Правом на упереджену оцінку тендерної пропозиції (ст. 3 Закону)
- Правом на рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця (ч.3 ст. 11 Закону)
- Правом на визнання переможцем та укладання договору про закупівлю( ст. 32 Закону)
З оглядом на рішення Конституційного суду України по справі 1-10/204 від 01.12. 2004 р поняття «охоронюваний законом інтерес» що вживається в частині першій статі 4 Цивільного процесуального кодексу України та інших Законах України у логічно-смисловому зв’язку з поняттям « права», треба розуміти як прагнення до користування конкретним матеріальним та/або нематеріальним благом, як зумовлений загальним змістом об’єктивного і прямого не опосередкований у суб’єктивному праві простий легітимний дозвіл, що є самостійним об’єктом судового захисти та інших засобів правової охорони з метою задоволення індивідуальних та колективних потреб, які не суперечать Конституції та Законам України, суспільним інтересам, справедливості, добросовісності, розумності та іншим загально правовим засадам.
Відповідно ч.1 ст. 179 Господарського кодексу господарськими товариствами визнаються підприємства або інші суб’єкти господарювання, створенні юридичними особами та/або громадянами шляхом об’єднання їх майна і участі в підприємницької діяльності товариства з метою одержання прибутку.
Основним видом діяльності підприємства є будівництво будівель. Наше підприємство виконує роботи , в тому числі шляхом участі у процедурах закупівлі, що проводяться за допомогою електронної системи публічних закупівель у системі «ProZorro».Участь нашого підприємства у системах закупівель носять систематичний характер.
Інтерес нашого підприємства в участі у публічних закупівлях в цілому та конкретно в цій процедурі закупівлі полягає в укладанні договору про закупівлю та одержанню прибутку від виконання договору. Цей інтерес за всіма ознаками відповідає визначенню, наведеному у вищезазначеному рішенні Конституційного Суду України, а отже може вважаться законним інтересом у контексті ч.1 ст. 18 Закону про публічні Закупівлі.
Замовник, в особі тендерного комітету ВІДДІЛ ОСВІТИ ЖАШКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ , своїм рішенням за № 114 засідання тендерного комітету від 17 серпня 2020 року, м. Жашків ВИРІШИЛИ:
1. Визначити переможцем процедури відкритих торгів згідно предмету закупівлі Капітальний ремонт покрівлі Жашківської спеціалізованої школи №1 з поглибленим вивченням окремих предметів Жашківської міської ради в м.Жашків Черкаської області (код ДК 021:2015 - 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи) учасника торгів – Товариство з обмеженою відповідальністю « АРСЕНАЛ 2007» з пропозицією 1999000,00 грн.
2. Прийняти рішення про намір укласти договір з Переможцем.
3.Протягом одного дня з дня прийняття цього рішення оприлюднити через авторизований електронний майданчик на Веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом, повідомлення про намір укласти договір на закупівлю.
Обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення , дії чи бездіяльності Замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси суб’єкта оскарження .
Посилання на порушення процедури закупівлі та обґрунтування вимог об’єкта оскарження
1) Відповідно до п. 5.1.3. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази (власної, або такої, що використовується на правах оренди, лізингу, тощо): Довідка в довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для виконання робіт, та застосовуються учасником відповідно до розділу ІІ відомості ресурсів, розділу 5 . Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону тендерної документації , а саме Учасник, шляхом подання у складі тендерної пропозиції документів, що передбачені згідно цієї документації, повинен документально підтвердити наявність підстав користування матеріально-технічною базою, або право користування матеріально-технічною базою на договірних засадах, або отримання відповідних послуг (забезпечення) на договірних засадах від інших осіб/суб’єктів господарювання.
Під документальним підтвердженням замовник має на увазі копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів або/та технологічних транспортних засобів на всі транспортні засоби та технологічні транспортні засоби, або копії правовстановлюючих документів договірного характеру, що підтверджують законні підстави використання учасником на договірних засадах транспортних засобів та технологічних транспортних засобів, та які за своєю формою відповідають вимогам чинного законодавства України, в тому числі вимогам Цивільного кодексу України /або копії документів договірного характеру, що підтверджують забезпечення учасника третіми особами відповідними послугами (послуги будівельної техніки, тощо) з використанням транспортних засобів та технологічних транспортних засобів.
Якщо будівельні машини і механізми (основні засоби) не підлягають державній реєстрації, учасник повинен надати видаткові накладні або інвентарні картки, складені відповідно до вимог чинного законодавства
Згідно Підсумковій відомості ресурсів , програмний комплекс АВК -5 (3.5.1) номер будови 80 ДЦ ИВР, що надало ТОВ « АРСЕНАЛ 2007» , розділ ІІ містить таку інформацію про Будівельні машини та механізми:
п.9 Кран переносний, вантажопідйомність 1т,
п.10 Установка для зварювання ручного дугового
п.11 Перевезення сміття до 25 км
З метою документального підтвердження ТОВ « АРСЕНАЛ 2007» надає довідку про наявність у учасника відповідного обладнання та матеріально- технічної бази для виконання умов договору, за вих.№ 114 від 10.08.2020 в якої вказує:
п1. Кран переносний Піонер КЛ3 (власна техніка)
п.2 Трактор МТЗ-80 дн.22877СА (Договір надання послуг №П-12/04/20 з ТОВ «Жашків-Райагробуд»
п.3 Зварювальний інвертор Патон ВДІ-250Е (власна техніка)
з поміткою що вище перелічене є цілком достатнім для виконання вимог наведених у «Технічних вимогах» тендерної документації.
З наданої ТОВ « АРСЕНАЛ 2007» довідки розуміємо, що трактор МТЗ-80 залучений для перевезення сміття до 25 км. Згідно з описом моделі, це колісний універсальний трактор з заднім ведучим мостом тягового класу. Сфера застосування достатньо велика, використовуються на різний роботах та агрегатируються з навісним, полунавісним та причіпним обладненням. Тобто МТЗ-80 це універсально-пропашний трактор з задним приводом та малой кабиною. Використання його для перевезення сміття можливо лише при наявності причепу зі своїми окремими державними реєстраційними номерами. ( п.30.1 ПДР Власники механічних транспортних засобів і причепів до них повинні зареєструвати (перереєструвати) їх в уповноваженому органі МВС або провести відомчу реєстрацію в разі, якщо законом установлена обов’язковість проведення такої реєстрації, незалежно від їхнього технічного стану протягом 10 діб з моменту придбання (отримання), митного оформлення або переобладнання чи ремонту, якщо необхідно внести зміни до реєстраційних документів.)
З огляду на вищенаведене ТОВ « АРСЕНАЛ 2007» у своєї тендерної документації не надав підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для виконання робіт, та застосовуються учасником відповідно до розділу ІІ відомості ресурсів, в частині п.11 Перевезення сміття до 25 км
Невідповідність тендерної документації ТОВ « АРСЕНАЛ 2007» розділу 5 . Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону в частині п. 5.1.3. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази (власної, або такої, що використовується на правах оренди, лізингу, тощо): Довідка в довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для виконання робіт, та застосовуються учасником відповідно до розділу ІІ відомості ресурсів, свідчить про її невідповідність Закону та тендерній документації Замовника
2) Відповідно до п. 5.1.3. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази (власної, або такої, що використовується на правах оренди, лізингу, тощо): Довідка в довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для виконання робіт, та застосовуються учасником відповідно до розділу ІІ відомості ресурсів, розділу 5 . Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону тендерної документації , а саме Учасник, шляхом подання у складі тендерної пропозиції документів, що передбачені згідно цієї документації, повинен документально підтвердити наявність підстав користування матеріально-технічною базою, або право користування матеріально-технічною базою на договірних засадах, або отримання відповідних послуг (забезпечення) на договірних засадах від інших осіб/суб’єктів господарювання.
Під документальним підтвердженням замовник має на увазі копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів або/та технологічних транспортних засобів на всі транспортні засоби та технологічні транспортні засоби, або копії правовстановлюючих документів договірного характеру, що підтверджують законні підстави використання учасником на договірних засадах транспортних засобів та технологічних транспортних засобів, та які за своєю формою відповідають вимогам чинного законодавства України, в тому числі вимогам Цивільного кодексу України /або копії документів договірного характеру, що підтверджують забезпечення учасника третіми особами відповідними послугами (послуги будівельної техніки, тощо) з використанням транспортних засобів та технологічних транспортних засобів.
Якщо будівельні машини і механізми (основні засоби) не підлягають державній реєстрації, учасник повинен надати видаткові накладні або інвентарні картки, складені відповідно до вимог чинного законодавства
Згідно Підсумковій відомості ресурсів , програмний комплекс АВК -5 (3.5.1) номер будови 80 ДЦ ИВР, що надало ТОВ « АРСЕНАЛ 2007» , розділ ІІ містить таку інформацію про Будівельні машини та механізми:
п.9 Кран переносний, вантажопідйомність 1т,
п.10 Установка для зварювання ручного дугового
п.11 Перевезення сміття до 25 км
З метою документального підтвердження ТОВ « АРСЕНАЛ 2007» надає довідку про наявність у учасника відповідного обладнання та матеріально- технічної бази для виконання умов договору, за вих.№ 114 від 10.08.2020 в якої вказує:
п1. Кран переносний Піонер КЛ3 (власна техніка)
п.2 Трактор МТЗ-80 дн.22877СА (Договір надання послуг №П-12/04/20 з ТОВ «Жашків-Райагробуд»
п.3 Зварювальний інвертор Патон ВДІ-250Е (власна техніка)
з поміткою що вище перелічене є цілком достатнім для виконання вимог наведених у «Технічних вимогах» тендерної документації.
Згідно договору надання послуг № П-12/04/20 від 01квітня 2020 р. Замовник :Товариство з обмеженою відповідальністю «АРСЕНАЛ 2007» в особі директора Смиковської С.П. доручає а Виконавець Товариство з обмеженою відповідальністю « ЖАШКІВ-РАЙАГРОБУД» в особі директора Довгановської В.М. зобовязається надавати автопослуги, в тому числі трактора МТЗ-80 22877СА. Пункт 1.2 цього договору для виконання умов цього Договору Виконавець використовує власний автотранспорт спеціально пристосований для виконання робіт, передбачених цим Договором. Також п.7 цього Договору Юридичні адреси і банківські реквізити сторін в частині: ТОВ «ЖАШКІВ-РАЙАГРОБУД», вказує код ОКПО 37934974. Згідно відкритих реєстрів: за кодом 37934974 обліковується ТОВ «ЖАШКІВ-РАЙАГРОБУД» , стан зареєстровано, дата реєстрації 31.10.2011 р., діяльність -будівництво житлових і нежитлових будівель, керівник Долгановська В.М. Але в наданому свідоцтві на реєстрацію машини трактор колесний , МТЗ-80,рік випуску 1994, власником є «ТОВ «Жашків Райагробуд», код 36570092. Згідно відкритих реєстрів: за кодом 36570092 обліковується ТОВ «ЖАШКІВ РАЙАГРОБУД» , стан припинено, дата реєстрації 16.11.2009 р., діяльність -будівництво будівель, керівник Притика М.П.
З огляду на вищевказане наданий договір надання послуг № П-12/04/20 від 01квітня 2020 р є нікчемним.
ТОВ « АРСЕНАЛ 2007» у своєї тендерної документації не надав підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для виконання робіт, та застосовуються учасником відповідно до розділу ІІ відомості ресурсів, в частині п.11 Перевезення сміття до 25 км
Невідповідність тендерної документації ТОВ « АРСЕНАЛ 2007» розділу 5 . Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону в частині п. 5.1.3. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази (власної, або такої, що використовується на правах оренди, лізингу, тощо): Довідка в довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для виконання робіт, та застосовуються учасником відповідно до розділу ІІ відомості ресурсів, свідчить про її невідповідність Закону та тендерній документації Замовника
3) Згідно Додатку №2 тендерної документації Замовника п.3.2 Договірна ціна є динамічною та складає ____________________ (сума прописом) грн., у т.ч. ПДВ __________________ (сума прописом) грн. (заповнюється, якщо Підрядник є платником ПДВ).
п.3 Ціна договору , Замовником визначено що договірна ціна є динамічною. ТОВ « АРСЕНАЛ 2007» у своєї тендерної документації надав документ Договірна ціна , програмний комплекс АВК-5 (3.5.1) номер будівлі 80 ДЦ ДЦ в якої вид договірної ціни зазначено як тверда. Відповідно до ДСТУ Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» договірну ціну можуть установлювати за твердим (тверда договірна ціна) і приблизним (динамічна договірна ціна) кошторисами. Твердий кошторис (тверда договірна ціна) встановлюють незмінним на весь обсяг будівництва з наданням виконавцем робіт гарантій, у тому числі фінансових, щодо реалізації проектних рішень в установлені строки за фіксовану ціну. Відповідно до п.п. 6.3.2.3 та 6.4.4.1 ДСТУ приблизний кошторис (динамічна договірна ціна) встановлюється відкритим і може уточнюватися протягом всього строку будівництва. При проведенні взаєморозрахунків за обсяги виконаних робіт за динамічної договірної ціни вартість матеріальних ресурсів у складі прямих витрат визначається на підставі виконаних обсягів робіт, нормативних витрат матеріальних ресурсів, визначених за ресурсними елементними кошторисними нормами, та уточнених цін ресурсів, прийнятих в договірній ціні.
З вищенаведеного робимо висновок що різниця між ними суттєва. А відповідно до Цивільного, Господарського кодексів України та Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2005 р. № 668, при укладанні договору підряду на виконання робіт сторонами зазначаються його істотні умови, у тому числі порядок та умови уточнення договірної ціни.
ТОВ « АРСЕНАЛ 2007» у своєї тендерної документації зазначив недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 Закону про публічні закупівлі, тендерна пропозиція учасника:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та повинна бути відхилена згідно ст.31 Закону про публічні закупівлі.
Вважаємо, що Замовник при визначити переможцем процедури відкритих торгів згідно предмету закупівлі Капітальний ремонт покрівлі Жашківської спеціалізованої школи №1 з поглибленим вивченням окремих предметів Жашківської міської ради в м.Жашків Черкаської області (код ДК 021:2015 - 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи) учасника торгів – Товариство з обмеженою відповідальністю « АРСЕНАЛ 2007» з пропозицією 1999000,00 грн.порушив норми чинного законодавства, що є підставою для визнання дій Замовника неправомірними.
Таким чином Замовник: ВІДДІЛ ОСВІТИ ЖАШКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ порушив умови тендерної документації щодо умов проведення публічних закупівель по процедурі закупівлі «ВІДКРИТІ ТОРГИ» по предмету закупівлі Капітальний ремонт покрівлі Жашківської спеціалізованої школи №1 з поглибленим вивченням окремих предметів Жашківської міської ради в м.Жашків Черкаської області (код ДК 021:2015 - 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи) та Закону України про публічні Закупівлі в ч.9 ст. 26 та ч.1 ст.5.
Виходячи з вище викладеного та керуючись положенням ст.18 Закону України « Про публічні закупівлі» та Конституцією України
ПРОСИМО
1. Прийняти до розгляду скаргу ТОВ « БК Будцентр»
2. Прийняти рішення про встановлення порушення процедури закупівлі з боку Замовника в процедурі закупівлі по предмету закупівлі Капітальний ремонт покрівлі Жашківської спеціалізованої школи №1 з поглибленим вивченням окремих предметів Жашківської міської ради в м.Жашків Черкаської області (код ДК 021:2015 - 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи), Ідентифікатор закупівлі UA-2020-07-29-004179-c
3. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення визначити переможцем процедури відкритих торгів згідно предмету закупівлі Капітальний ремонт покрівлі Жашківської спеціалізованої школи №1 з поглибленим вивченням окремих предметів Жашківської міської ради в м.Жашків Черкаської області (код ДК 021:2015 - 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи) учасника торгів – Товариство з обмеженою відповідальністю « АРСЕНАЛ 2007» з пропозицією 1999000,00 грн
4. Додатки:
1 Докази оплати за подання скарги до АМКУ з відміткою про зарахування коштів до державного бюджету.
1. Документи в електронній формі що підтверджують порушення процедури Закупівлі та неправомірність рішення Замовника.
Пов'язані документи:
Учасник
Орган оскарження
- рішення від 31.08.2020 № 16325 + лист Замовнику .pdf 31.08.2020 19:12
- інформація про перенесення розгляду скарги № 14202.pdf 11.09.2020 10:49
- Інформація про резолютивну частину рішення від 23.09.2020 №17908 .pdf 24.09.2020 19:36
- рішення від 23.09.2020 №17908 .pdf 28.09.2020 21:45
- Пояснення по суті скарги 03.09.2020 19:01
- Пояснення по суті скарги 03.09.2020 19:01
- Протокол 05.10.2020 12:20
Дата прийняття скарги до розгляду:
27.08.2020 13:48
Дата розгляду скарги:
09.09.2020 17:00
Місце розгляду скарги:
АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
31.08.2020 19:13
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
28.09.2020 21:45
Дата виконання рішення Замовником:
05.10.2020 12:21
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення Колегії №17908-р/пк-пз від 23.09.2020, скасовано рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "АРСЕНАЛ 2007" переможцем процедури закупівлі- «Капітальний ремонт покрівлі Жашківської спеціалізованої школи №1 з поглибленим вивченням окремих предметів Жашківської міської ради в м.Жашків Черкаської області» - код національного класифікатора України ДК 021:2015 – 45260000-7 - Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи