-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва
Послуги з юридичного консультування ( код за ДК 021:2015 - 79111000-5) Послуги з юридичного представництва ( код за ДК 021:2015 - 79112000-2)
Торги відмінено
75 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 375.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 375.00 UAH
Період оскарження:
29.07.2020 12:28 - 04.08.2020 00:00
Вимога
Вирішена
вимога щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі
Номер:
e8124c791956430b8d1b5bb66af96052
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-29-000906-b.a1
Назва:
вимога щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі
Вимога:
Відповідно до п. 4 ч. 3 ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі» в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 цього Закону, обов’язково зазначаються кількість та місце поставки товарів або обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг.
Після детального вивчення оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі було виявлено, що Замовником не визначено обсягу надання послуг, а лише зазначено граничну дату надання послуг. В даному випадку оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі не відповідає вимогам встановленим Законом України «Про публічні закупівлі».
Фактично за таких умов торгів ціна запропонована учасником – це лише гранична вартість послуг, об’єми яких невідомі.
Отже, відсутність в оголошені детальної інформації про обсяг надання послуг, що закуповуються, практично призводить до ризику обрання переможцем учасника, пропозиція якого в дійсності може не бути найбільш економічно вигідною, та яка встановлює лише граничну вартість договору на послуги, об’єми яких будуть в подальшому замовлені.
Крім того взагалі незрозуміло як Замовник визначив вартість закупівлі не знаючи при цьому обсягу послуг які будуть надаватися.
В зв’язку з вище викладеним та з метою приведення оголошення про проведення спрощеної закупівлі у відповідність до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», просимо внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та визначити обсяг надання послуг.
В разі незадоволення даної вимоги будемо вимушені зверутися до Державної аудиторської служби України для проведення моніторингу даної закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
03.08.2020 21:34
Вирішення:
У відповідь на Вашу вимогу КП УАШ ЖМР повідомляє , що в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі Замовником зазначено інформацію згідно ст.10 та дотримані вимоги відповідно до п. 4 ч. 3 ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі, в т.ч. у частині 2 оголошення вказано:
2.2. Кількість;
2.3. Місце поставки товарів, виконання робіт, надання послуг;
2.4. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг.
Що стосується обсягу послуг по даній закупівлі - він виражається не в годинах, а в конкретних діях, які повинен вчинити Виконавець в інтересах Замовника, перелік яких наведено в Додатку № 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та в Договорі (розділ 1 п 1.2, розділ 2 п.2.1, розділ 4 п.п.4.1.2), але в межах 75000,00 грн. Так як дана сума визначена у фінансовому плані Замовника.
Отже,якщо Виконавець буде надавати певні послуги 5 місяців (з серпня 2020р. по грудень 2020р. включно), то місячна сума , на яку Замовник може отримати юридичний супровід діяльності підприємства буде 15000,00грн( згідно п 6.1, розділу 6 Договору).
Статус вимоги:
Задоволено