• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Запасні частини до пасажирських вагонів

Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «про публічні закупівлі» Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «про публічні закупівлі»: 31.08.2020 18:00 Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування)- не застосовується; Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації. Вид закупівлі - процедура закупівлі - для замовників,визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону. Застосовані критерії оцінки - ціна.

Торги не відбулися

128 667.69 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 284.00 UAH
Період оскарження: 29.07.2020 11:52 - 27.08.2020 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога

Номер: ba0124f43b1e4afeb08e343c72eafbc5
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-29-003304-c.b3
Назва: Вимога
Вимога:
Ми вивчили перелік Продукціїї, яка підлягає інспекторському контролю, визначеної відповідно до наказу АТ «Укрзалізниця» від 01.02.2016 №044. СТОП-КРАН 3/4" 163 сб в даному переліку відсутній. У зв'язку з чим просимо видалити з розділу ІІ тендерної документаціїї п. 2.4, а саме: "2.4. Продукція підлягає інспекторському контролю, визначеної відповідно до наказу АТ «Укрзалізниця» від 01.02.2016 №044, учасник повинен надати один з документів, чи їх копії, завірені виробником: а) копію договору про надання послуг з інспекторського контролю продукції відповідно до ДСТУ ГОСТ 32894:2016, укладений з уповноваженою організацією АТ «Укрзалізниця»; або б) копію витягу з договору про надання послуг з інспекторського контролю, який містить першу сторінку, останню сторінку (з підписами), сторінку, яка містить термін дії договору та перелік продукції;"
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Розглянувши Вашу вимогу повідомляємо, що внесення змін до Тендерної документації є недоцільним. Так як СТОП-КРАН 3/4" 163 сб - входить до переліку, при виробництві якої повинен здійснюватися інспекторський контроль, затверджено наказ ПАТ «Укрзалізниця» від 01.02.2016 № 044, а саме пункт 25 (Автогальмове обладнання, у т.ч.: Крани кінцеві та роз’єднувальні всіх типів). Дякуємо за звернення.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 31.08.2020 18:00
Вимога
Відхилено

вимоги щодо тд

Номер: 82fcc21873684722b0467d966199f4ad
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-29-003304-c.a2
Назва: вимоги щодо тд
Вимога:
Наше підприємство являється представником виробника оригінального автогальмівного обладнання та планує прийняти участь у даних торгах. Просимо Вас внести зміни в тендерну документацію, а саме: - пункт 2.3 (Документи щодо підтвердження виконання заданих вимог на продукцію) викласти в наступній редакції "Якщо продукція виготовляється за креслеником згідно з ГОСТ 2.102-68 (за винятком креслеників, які входять в комплект конструкторської документації на машину, механізм, обладнання)надати: - копію кресленика на продукцію. - копію документу про надання права використання даного кресленика у виробництві продукції, що пропонується до постачання виробником, продукція якого пропонується учасником до постачання (якщо виробник не є власником кресленика). Актуальність креслеників на продукцію залізничного призначення повинна бути підтверджена визначеним філією НДКТІ АТ «Укрзалізниця» структурним підрозділом шляхом письмового узгодження та підписом на кресленику уповноваженою особою та містити напис «Погоджено для виробництва на 2020р» .
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Ваша вимога опрацьована, по результатам розгляду встановлена недоцільність внесення зазначених змін. Дякуємо за звернення.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

очікувана вартість

Номер: 1da34bb1c8144cc48854d98f3bc0b72a
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-29-003304-c.b1
Назва: очікувана вартість
Вимога:
Наше підприємство має можливість виготовлення та постачання на Вашу адресу запасних частин до автогальмівного обладнання. На сьогоднішній день очікувана вартість закупівлі продукції значно занижена. Для виготовлення та постачання продукції належної якості, що буде відповідати технічним та якісним характеристикам згідно вимог тендерної документації необхідно збільшити очікувану вартість закупівлі. Просимо переглянути очікувану вартість у бік її збільшення.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Ваша вимога опрацьована. Очікувана вартість сформована за результатом моніторингу ринкових цін. Крім того ЗУ «про публічні закупівлі» не передбачає коригування очікуваної вартості закупівлі. Дякуємо за звернення.
Статус вимоги: Відхилено