• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт багатоквартирного житлового будинку по вул. Глібова, 1 в м. Бориспіль Київської області ДСТУ Б.Д.1.1 - 1:2013 (ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)(джерело фінансування - кошти місцевого бюджету)

найменування - Головне управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Бориспільської міської ради; місцезнаходження - вул. Київський Шлях, 72, м. Бориспіль, 08300; категорія - орган місцевого самоврядування; мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції.

Завершена

1 264 238.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 321.00 UAH
Період оскарження: 29.07.2020 11:42 - 03.08.2020 13:00
Вимога
Відхилено

Скарга на рішення тендерного комітету щодо безпідставної дискваліфікації найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції та неправомірного визнання переможцем ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОЛТЕНІЯ ТРАНС"

Номер: 28e7d8944b194c8e8c23947144e1f1f1
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-29-003162-c.a1
Назва: Скарга на рішення тендерного комітету щодо безпідставної дискваліфікації найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції та неправомірного визнання переможцем ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОЛТЕНІЯ ТРАНС"
Вимога:
Відповідно до інформації розміщеної в електронній системі закупівель ProZorro Головним управлінням житлово-комунального господарства виконавчого комітету Бориспільської міської ради (далі - Замовник) було проведено процедуру закупівлі (ідентифікатор: UA-2020-07-29-003162-c). Предмет закупівлі: Капітальний ремонт багатоквартирного житлового будинку по вул. Глібова, 1 в м. Бориспіль Київської області ДСТУ Б.Д.1.1 – 1:2013 (ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація). Відповідно до протоколу розкриття тендерних пропозицій участь в закупівлі прийняли: 1. ТОВ "ВІАЛОК БІЛД" 2. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОЛТЕНІЯ ТРАНС" Ціна учасника ТОВ "ВІАЛОК БІЛД" була визначена електронною системою закупівель, як найбільш економічно вигідна. Однак, за результатами розгляду, Замовник відхилив пропозицію даного учасника відповідно до частини 13 статті 14 Закону (пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної процедури закупівлі та вимогам до предмета закупівлі) з підстав: учасник не надав письмову згоду на обробку персональних даних, відповідно до Закону України «Про захист персональних даних», осіб, персональні дані яких подаються у складі тендерної пропозиції. ТОВ "ВІАЛОК БІЛД" не погоджується з таким рішенням Замовника, вважеє відхилення його тендерної пропозиції безпедставним танезаконним з наступних підстав: Відповідно до оголошення про про проведення спрощеної закупівлі через електронну систему закупівель, а саме в Розділ ІІ. Встановлено вичерпний перелік документів, які учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції наступні. В п. 18 зазначеного переліку Замовник вимагає надати письмову згоду на обробку персональних даних, відповідно до Закону України «Про захист персональних даних», заповнюється службовою (посадовою) особою учасника, яка уповноважена діяти від імені учасника та має право укладати договір на закупівлю від імені учасника та осіб, персональні дані яких подаються Учасником у складі тендерної пропозиції; В складі тендерної пропозиції ТОВ "ВІАЛОК БІЛД" на виконання вимог Замовниика у файлі «17. Лист-згода обробка рперсональних даних.pdf» було надано довідку складену директором ТОВ "ВІАЛОК БІЛД" Лижиним Г.С. Отже тендерна пропозиція ТОВ "ВІАЛОК БІЛД" відповідає вісім вимогам тендерної документації Замовника та була неправомірно відхилена з наведеної вище підстави. Крім того, Замовник прийняв рішення про визначення переможцем даної процедури закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОЛТЕНІЯ ТРАНС". Ознайомившись з документами останнього, нами було виявлено невідповідність тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОЛТЕНІЯ ТРАНС" умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, в силу імперативних приписів п. 13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі», зобов’язаний був відхилити пропозиції цього учасника, проте всупереч чинному законодавству чомусь не зробив цього. Такий вибірковий підхід Замовника до оцінювання тендерних пропозиції учасників, порушує права нашого підприємства на об’єктивну та неупереджену оцінку тендерних пропозицій та дискредитує систему електронних закупівель в цілому. Замовник повинен був відхилити тендерну пропозицію ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОЛТЕНІЯ ТРАНС" з наступних підстав: 1. Відповідно до умов Оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі п. 2Розділу ІІ учасник повинен підтвердити наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору за предметом закупівлі. Предметом оголошеної спрощеної закупівлі є капітальний ремонт багатоквартирного житлового будинку по вул. Глібова, 1 в м. Бориспіль Київської області ДСТУ Б.Д.1.1 - 1:2013 (ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація). ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОЛТЕНІЯ ТРАНС" на підвердження виконання аналогічного договору надано копію договору № 252-20 від 25.03.2020 року на виконання робіт з капітального ремонту дороги по провулку Козацький в с. Святопетрівське Києво-Святошинського району Київської області. Звертаємо увагу, що за предметом закупівлі договір з виконання робіт капітального ремонту дороги не є договором з виконання робіт капітального ремонту багатоквартирного житлового будинку та містить зовсім інший склад робіт та іншу правову природу. Отже, наданий договір не може бути належним підтвердженням досвіду виконання аналогічного договору саме за предметом закупівлі. Зазначене підтверджується багаторічною практикою Антимонопольного комітету України. Враховуючи наведене, тендерна пропозиція ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОЛТЕНІЯ ТРАНС" не відповідала умовам Замовника. 2. Відповідно до умов Оголошення про проведення спрощеної закупівлі п. 1 Розділу ІІ учасник повинен надати документи, які підтверджують наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій, а саме: Довідка, складена у довільній формі, про наявність обладнання (яке необхідне для виконання умов договору) із зазначенням: власне чи орендоване відповідне обладнання. Для підтвердження зазначеної у довідці інформації про наявність обладнання учасник повинен надати завірена копію оборотно-сальдової відомістю або копію договору/договорів оренди (чи лізингу) обладнання (договір повинен бути чинний на дату подання пропозиції) ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОЛТЕНІЯ ТРАНС" було надано довідку від 05.08.2020 року №05-08/47, яка містить інформацію про те, що учасник планує використовувати орендовану техніку відповідно до договору № 03-74 від 16.03.2020 року про наданння послуг технікою, також учасником надано копію зазаченого договору. Звертаємо увагу, що наданий договір про надання послуг не є договором оренди, як вимагалось умовами закупівлі. Відповідно до ст. 283 Господарського кодексу України за договором оренди одна сторона (орендодавець) передає другій стороні (орендареві) за плату на певний строк у користування майно для здійснення господарської діяльності. Відповідно до пункту 1.2 умов договору № 03-74 від 16.03.2020 року, який укладено між ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОЛТЕНІЯ ТРАНС" та Комінальним підприємством по ремонту і утриманню мостів і шляхів м.Києва «Київшляхміст» (виконавець) про надання послуг, виконавець при наявності вільної від роботи техніки через один день після отримання замовлення розпочкати надання послуг. Таким чином, згідно умов договору надання послуг майно не передається для користування учаснику та учасник не може ним користуватись.Тобто, згідно умов наданого договору послуги надають при наявності вільної техніки, у разі відсутності вільної техніки у виконавця посли надаватись не будуть, що може призвести до неналежного виконання або взагалі невиконання умов договору про закупівлю. Отже, учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОЛТЕНІЯ ТРАНС" не надав договору оренди та не підтвердив наявність матеріально-технічної бази відповідно до умов оголошення про закупівлю. 3. Відповідно до умов оголошення про проведення спрощеної закупівлі п. 2 Розділу ІІ учасник повинен надати документи, які підтверджують наявність в учасника процедури закупівлі відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та надати трудові книжки або накази про прийняття на посади або цивільно-правові угоди на працівників які зазначені у довідці. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОЛТЕНІЯ ТРАНС" надано довідку вих. 05-08/51 від 05.08.2020 року про наявність працівників, які мають необхідін знання та досвід для виконання робіт. В зазначеній довідці міститься інформація щодо виконроба Дахно О.П. На підтвердження переможцем надано договір про виконання інженерних робіт № ОТ 20/03/20 від 20.03.2020 року. Зазначений договір надано не в повному обсязі, відсутні додатки №1 та №2 до договору, які є його невідємною частиною даного договору. Крім того, Додаток 1 до договору містить інформацію найменування та склад послуг, що будуть надаватись відповідно до умов зазначеного договору. Відсутність зазначеної інформації в договорі не підтверджує інформації наданої в довідці щодо виконроба Дахно О.П., що не відповідає умовам закупівлі. Отже, переможець ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОЛТЕНІЯ ТРАНС" не надав документи, що підтверджують наявність працівників, які мають необхідні занання та досвід згідно умов оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі. Враховуючи наведе тендерна пропозиція ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОЛТЕНІЯ ТРАНС" не відповідає не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. Відповідно до частини 13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» 13. Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Замовник при проведенні закупівлі застосував дискримінаційний підхід під час розгляду пропозицій учасників процедури закупівлі, а саме: незаконно відхилив пропозицію ТОВ "ВІАЛОК БІЛД" та визначив переможцем учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОЛТЕНІЯ ТРАНС", пропозиція якого не відповідає умовам закупівлі. Такими діями Замовник порушив основні принципи здійснення закупівель – об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, що дискредитує систему електронних закупівель в цілому. Незаконне відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції та укладення договору з учасником, який запропонував дорожчу ціну виконання робіт призведе до надмірнорного витрачання бюджетних коштів. Виходячи вищезазначене та керуючись ст. 14 Закону України “Про публічні закупівлі” ПРОСИМО: 1. Скасувати рішення про визначеннія переможцем закупівлі ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОЛТЕНІЯ ТРАНС" 2. Скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ВІАЛОК БІЛД". В протилежному випадку, з метою перешкоджання протиправним діям Замовника, ми будемо змушені звернутись з відповідною скаргою до контролюючих та правоохоронних органів.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Згідно вимог тендерної документації учасник у складі своєї пропозиції повинен надати письмову згоду на обробку персональних даних, відповідно до Закону України «Про захист персональних даних», заповнюється службовою (посадовою) особою учасника, яка уповноважена діяти від імені учасника та має право укладати договір на закупівлю від імені учасника та осіб, персональні дані яких подаються Учасником у складі тендерної пропозиції. Учасник – ТОВ «ВІАЛОК БІЛД» подав у складі пропозиції лист-згоду на особу учасника, яка уповноважена діяти від імені учасника та право укладати договір на закупівлю, проте не подав листи-згоди на осіб персональні дані яких зазначені поданому Учасником документі, а саме – Протоколі № 2 від 19 червня 2009 р. 1. Згідно Закону України «Про публічні закупівлі» - предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасником дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосування Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку. Згідно Наказу «Про визначення предмета закупівлі» . Учасником на виконання вимоги щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) надано аналогічний договір, який відповідає предмету даної закупівлі. 2. Оскільки Договір від 16.03.2020 року № 03-74 про надання послуг техніки, надають право учаснику використовувати техніку, яка перелічена у додатку до договору., це фактично підтверджує його спроможність виконувати умови договору про закупівлю, тобто учасник підтвердив наявність матеріально-технічної бази відповідно до умов оголошення про закупівлю.
Статус вимоги: Відхилено