• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Єдиний закупівельний словник: ДК 021:2015 – 33140000-3 Медичні матеріали (Вата 100,0 (НК 024:2019 58232); Лейкопластир 2смх5м котушка (НК 024:2019 34831); Контейнер для біологічного матеріалу з кришкою 125мл, стерильний (НК 024 2019 10944); Гель для УЗД (НК 024:2019: 58735) Шприц 1,0 інсуліновий НК 024:2019 38501)

Місце знаходження замовника - м. Рівне, вул. В'ячеслава Чорновола, буд. 79, 33028. Категорія - 3. Підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України "Про Публічні закупівлі". Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. У разі надання Учасником будь - яких документів, складених іншою мовою, ніж українська мова, вони повинні бути перекладені на українську мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою.

Завершена

17 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 170.00 UAH
Період оскарження: 29.07.2020 11:20 - 04.08.2020 11:17
Вимога
Відхилено

Скасування гарантійного листа

Номер: 59608427c987475595c7a9a42a63164c
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-29-002691-c.c1
Назва: Скасування гарантійного листа
Вимога:
Шановний замовнику! Прохання видалити з тендерної документації пункт про надання гарантійних листів виробником. Відповідно до ч.4 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» принципами здійснення закупівель в тому числі є максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідно до частини 3 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Дана вимога є дискримінаційною та призводить до звуження кола потенційних учасників та не забезпечує добросовісну конкуренцію, що може суттєво вплинути на рівень цін, ефективність проведення процедури закупівлі та прямо суперечить засадам здійснення публічних закупівель, бо призводить до відсутності фактичної конкуренції серед учасників та до здорожчання предмету закупівлі. Всі прекрасно розуміють, що дана вимога є просто тлумачення вимоги про надання гарантійного листа від виробника на своєчасне постачання товару. Згідно законодавства України, у разі підписання договору про закупівлю між учасником та замовником, виробник не несе жодної відповідальності за договорними відносинами. Дії Замовника в частині встановлення таких вимог порушують принципи здійснення закупівель – недискримінація учасників, та вимоги частини четвертої статті 22 Закону, згідно з якою тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Враховуючи наведене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації в цій частині, а саме видалити з тендерної документації будь які тлумачення щодо надання гарантійних листів від виробника чи уповноважених представників.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня. Що стосується ознаки "Дискримінаційності" у зазначеній нами вимозі, варто повідомити, що відповідно до Постанови Верховного суду від 15 серпня 2019 року у справі №826/10895/15, встановлено, що вимоги документації замовника про необхідність надання оригіналів гарантійних листів не є дискримінаційними, оскільки дискримінація передбачає створення нерівних умов для конкретної особи або групи осіб серед інших. Якщо ж така вимога поширюється не лише на одного учасника або ж на конкретну групу суб'єктів господарювання, а на всіх потенційних учасників закупівлі, і є обов'язковою до виконання не кимось конкретно, а всіма суб'єктами господарювання, які виявили бажання прийняти участь у закупівлі, така вимога не є дискримнаційною. Аналогічний підхід застосовано Верховним судом також, і у постанові від 13 червня 2018 року у справі № 826/987/16. Така вимога замовника, спрямована на отримання товарів належної якості, з необхідним терміном придатності та у встановлений строк. Лист від виробника є гарантією, що учасник зможе забезпечити всі необхідні умови постачання товару замовникові.
Статус вимоги: Відхилено