-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги зі встановлення протипожежного устаткування (встановлення пожежної сигналізації, системи централізованого пожежного спостереження, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією).
Завершена
1 395 864.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 14 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 14 000.00 UAH
Період оскарження:
29.07.2020 11:04 - 10.08.2020 00:00
Скарга
Відхилено
Щодо необгрунтованого обрання переможця процедури закупівлі!
Номер:
a9601ead4a3940f5b3c1065d5fec4b45
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-29-002363-c.b10
Назва:
Щодо необгрунтованого обрання переможця процедури закупівлі!
Скарга:
Документи додаються
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.docx 01.09.2020 17:09
- СКАРГА.pdf 01.09.2020 17:09
- рішення від 04.09.2020 № 16659+ лист Замовнику.pdf 04.09.2020 20:17
- Інформація про резолютивну частину рішення від 14.09.2020 №17232 .pdf 15.09.2020 17:27
- рішення від 14.09.2020 №17232 .pdf 17.09.2020 21:27
- Відповідь АМКУ.docx 09.09.2020 10:17
- Відповідь АМКУ.pdf 09.09.2020 10:17
Дата прийняття скарги до розгляду:
01.09.2020 18:03
Дата розгляду скарги:
14.09.2020 17:00
Місце розгляду скарги:
АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
04.09.2020 20:17
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
17.09.2020 21:27
Вимога
Є відповідь
На незаконне та необгрунтоване рышення щодо выдхилення учасника
Номер:
d1d4993243ab4d70a383983a85858f0e
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-29-002363-c.b9
Назва:
На незаконне та необгрунтоване рышення щодо выдхилення учасника
Вимога:
За результатами проведення електронного аукціону відкритих торгів за предметом закупівлі: код згідно основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник": 51700000-9 - Послуги зі встановлення протипожежного устаткування (встановлення пожежної сигналізації, системи централізованого пожежного спостереження, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією), ТОВ КОНТРОЛЬ-БЕЗПЕКА” надано найбільш економічно вигідну пропозицію,
Так, рішенням Замовника викладеним у протоколі розгляду тендерних пропозицій №10 від 21.08.2020 року зазначену пропозицію незаконно та необгрунтовано відхилено з наступних підстав.
Пунктом 16 додатку 2 до тендерної документації визначено, що розрахунок вартості Послуг відповідно до вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» - Кошторисна документація в програмному комплексі АВК – 5 (3.5.0) або у програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації, завірена підписом інженера-кошторисника у складі: Договірна ціна; Локальний кошторис; Відомість ресурсів до локального кошторису; Розрахунок загально-виробничих витрат до локального кошторису, (Кошторисна документація з розрахунками відповідно до Технічних (якісних) вимог (Додаток №4) та має відповідати ціни пропозиції). Надається в програмному комплексі з інформаційною моделлю та в текстовому форматі.
Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 №710, відповідно до абзацу дванадцятого пункту 11 частини першої статті 9 Закону України "Про публічні закупівлі", затверджено перелік формальних помилок, яким визначено, що подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції в форматі, що відрізняється від формату, який вимагається замовником у тендерній документації, при цьому такий формат документа забезпечує можливість його перегляду.
Разом з цим, ТОВ “КОНТРОЛЬ-БЕЗПЕКА” у складі тендерної пропозиції подано кошторисну документацію завірену підписом уповноваженої особи та інженером-кошторисником, яка придатна для перегляду.
Крім того, Замовником зазначено, що у тендерній пропозиції учасника невірно зазначено цифру тендерної пропозиції поданої до початку аукціону. Так, посилання Замовника на абз.1 п.3 ст.23 Закону України “Про публічні закупівлі”, як підстави для відхилення пропозиції є необгрунтованим, у зв’язку із тим, що зазначеними положеннями визначено наступне: “Технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками.” Посилання Замовника на порушення п.16 додатку №2 тендерної документації, також жодним чином не стосується змісту тендерної пропозиції поданої учасником у вигляді сканованого документу, оскільки у кошторисних документах поданих учасником, а саме у зведеному кошторисному розрахунку вартості об'єкта будівництва визначено ціну, що відповідає ціні тендерної пропозиції поданої в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну.
Так, учасником ТОВ “КОНТРОЛЬ-БЕЗПЕКА” за результатами аукціону знижено ціну, таким чином у тендерній пропозиції, поданій у сканованому вигляді до початку аукціону не міститься актуальних даних щодо ціни пропозиції, а відхилення пропозиції учасника на зазначеній підставі є порушення принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, а саме принципу максимальної економії, ефективності та пропорційність.
Крім того, у протоколі розгляду тендерних пропозицій №10 від 21.08.2020 року замовником зазначено, що дефектні акти та локальні кошториси (розділ 1,2) в складі тендерної пропозиції не відповідають технічному завданню документації, без зазначення конкретних положень, що свідчать про невідповідність технічному завданню, що не позбавляє учасника можливості об’єктивно оцінити підстави відхилення.
Так, замовником у документації зазначено про неТОВ “КОНТРОЛЬ-БЕЗПЕКА” у складі тендерної пропозиції надано завірені копії сертифікатів на обладнання, що буде встановлено, в тому числі сертифікат на компоненти системи пожежної сигналізації “ОМЕГА”. Замовником не зазначено у тендерній документації необхідність надання сертифікату на кожну позицію зазначену у технічній специфікації.
Так, замовником в порушення вимог статті 29 Закону України “Про публічні закупівлі” не надано не розміщенно повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей виявлених у тендерній пропозиції учасника ТОВ “КОНТРОЛЬ-БЕЗПЕКА” в електронній системі закупівель та позбавлено учасника можливості їх виправити, у встановлений Замовником строк.
Враховуючи викладене, вимагаємо скасувати рішення щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ “КОНТРОЛЬ-БЕЗПЕКА”викладене у протоколі розгляду тендерних пропозицій №10 від 21.08.2020 року та повторно розглянути тендерну пропозиції.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга на протокол №10.pdf 25.08.2020 19:11
Дата подачі:
25.08.2020 19:23
Вирішення:
Шановний Учасник!
Щодо Вашого звернення від 25.08.2020 року №UA-2020-07-29-002363-c.b9 , керуючись ч.3 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) повідомляю наступне.
Відповідно до вимог ст. 5 Закону, закупівля здійснена за такими принципами:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія, ефективність та пропорційність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
- об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до оголошення про заплановану закупівлю від 29.07.2020 року №UA-2020-07-29-002363-c Замовником відповідно до вимог чинного законодавства було розглянуто пропозицію Вашого підприємства, що оформлено належним чином протоколом розгляду пропозицій від 21.08.2020 року №10. У вищезазначеному протоколі зазначено невідповідність учасника кваліфікаційним критеріям та невідповідність пропозиції умовам та вимогам тендерної документації.
1) Кошторисна документація в програмному комплексі АВК – 5 (3.5.0) або у програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації, вимагалась Замовником не для перегляду, а для перевірки вірності розрахунків - основних показників, коефіцієнтів, елементів тощо. Тому посилання на формальні помилки у даному випадку не може бути застосовано. При цьому зауважую, що ТОВ «КОНТРОЛЬ-БЕЗПЕКА», як учасник торгів, маючи можливість звернення до Замовника щодо надання роз’яснень або внесення змін щодо цього пункту тендерної документації до Замовника в період уточнення не звертався.
2) дефектні акти та локальні кошториси (розділ 1,2) в складі тендерної пропозиції не відповідають технічному завданню документації:
пропозиція ТОВ «КОНТРОЛЬ-БЕЗПЕКА» містить файл «Кошторисна документація.pdf”, сторінки 15-16 цього файлу «Дефектні акти» на систему пожежної сигналізації, систему централізованого пожежного спостереження та систему оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей не відповідають дефектним актам, які надані Замовником у складі тендерної документації та є вихідними даними (див. Додаток №4 тендерної документації) – кількість та перелік приладів, що мають бути встановлені не співпадає.
пропозиція ТОВ «КОНТРОЛЬ-БЕЗПЕКА» містить файл «Кошторисна документація.pdf”, сторінки 21-27 цього файлу «Локальні кошториси на будівельні роботи» на систему пожежної сигналізації, систему централізованого пожежного спостереження та систему оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей не відповідають дефектним актам, які надані Замовником у складі тендерної документації та є вихідними даними (див. Додаток №4 тендерної документації) – кількість та перелік приладів, що мають бути встановлені не співпадає.
3) Замовником зазначено у тендерній документації необхідність надання у складі тендерної пропозиції копій сертифікатів на обладнання, що буде встановлено. Це пункт тендерної документації передбачає надання копій сертифікатів на кожну позицію обладнання та не може тлумачитися Учасником інакше. Так, будівельні вироби та вогнезахисні матеріалів, продукції аварійно-рятувальна та протипожежного призначення, спеціальна техніка й обладнання, що застосовуються для запобігання пожежам та їх гасіння, ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій, а також продукція, до якої встановлено вимоги пожежної та техногенної безпеки, засоби індивідуального захисту, елементи систем пожежної сигналізації, оповіщення та автоматичних установок пожежогасіння підлягають сертифікації або підтвердження відповідності. Крім цього, Постанова Кабінету Міністрів України № 852 від 23.11.2016 року передбачає, зокрема, під час провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення обов’язок ліцензіата використовувати системи та засоби протипожежного призначення, а також вироби та продукцію, яка має сертифікат відповідності. При цьому зауважую, що ТОВ «КОНТРОЛЬ-БЕЗПЕКА», як учасник торгів, маючи можливість звернення до Замовника щодо надання роз’яснень або внесення змін щодо цього пункту тендерної документації до Замовника в період уточнення не звертався. Тендерна пропозиція ТОВ «КОНТРОЛЬ-БЕЗПЕКА» містить завірені копії сертифікатів на лише на частину обладнання, що передбачається до встановлено.
4) Замовником жодним чином не порушено вимоги статті 29 Закону, бо не у всіх документах може виправляти помилки, це стосується лише деяких документів – Учасник може усунути невідповідності в інформації та/або документах:
- що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
- на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Враховуючи вищевикладене, оцінка пропозиції проведена Замовником у відповідності до чинного законодавства - рішенням та дії Замовника не є такими, що порушують права та інтереси ТОВ «КОНТРОЛЬ-БЕЗПЕКА», також ці дії порушують норми Закону.
Статус вимоги:
Відхилено
Скарга
Скасована
На незаконне та необгрунтоване рышення замовника щодо выдхилення тендерноъ пропозицыъ
Номер:
c18858d584b241a690fb028a4b6a5b51
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-29-002363-c.b8
Назва:
На незаконне та необгрунтоване рышення замовника щодо выдхилення тендерноъ пропозицыъ
Скарга:
За результатами проведення електронного аукціону відкритих торгів за предметом закупівлі: код згідно основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник": 51700000-9 - Послуги зі встановлення протипожежного устаткування (встановлення пожежної сигналізації, системи централізованого пожежного спостереження, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією), ТОВ КОНТРОЛЬ-БЕЗПЕКА” надано найбільш економічно вигідну пропозицію,
Так, рішенням Замовника викладеним у протоколі розгляду тендерних пропозицій №10 від 21.08.2020 року зазначену пропозицію незаконно та необгрунтовано відхилено з наступних підстав.
Пунктом 16 додатку 2 до тендерної документації визначено, що розрахунок вартості Послуг відповідно до вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» - Кошторисна документація в програмному комплексі АВК – 5 (3.5.0) або у програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації, завірена підписом інженера-кошторисника у складі: Договірна ціна; Локальний кошторис; Відомість ресурсів до локального кошторису; Розрахунок загально-виробничих витрат до локального кошторису, (Кошторисна документація з розрахунками відповідно до Технічних (якісних) вимог (Додаток №4) та має відповідати ціни пропозиції). Надається в програмному комплексі з інформаційною моделлю та в текстовому форматі.
Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 №710, відповідно до абзацу дванадцятого пункту 11 частини першої статті 9 Закону України "Про публічні закупівлі", затверджено перелік формальних помилок, яким визначено, що подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції в форматі, що відрізняється від формату, який вимагається замовником у тендерній документації, при цьому такий формат документа забезпечує можливість його перегляду.
Разом з цим, ТОВ “КОНТРОЛЬ-БЕЗПЕКА” у складі тендерної пропозиції подано кошторисну документацію завірену підписом уповноваженої особи та інженером-кошторисником, яка придатна для перегляду.
Крім того, Замовником зазначено, що у тендерній пропозиції учасника невірно зазначено цифру тендерної пропозиції поданої до початку аукціону. Так, посилання Замовника на абз.1 п.3 ст.23 Закону України “Про публічні закупівлі”, як підстави для відхилення пропозиції є необгрунтованим, у зв’язку із тим, що зазначеними положеннями визначено наступне: “Технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками.” Посилання Замовника на порушення п.16 додатку №2 тендерної документації, також жодним чином не стосується змісту тендерної пропозиції поданої учасником у вигляді сканованого документу, оскільки у кошторисних документах поданих учасником, а саме у зведеному кошторисному розрахунку вартості об'єкта будівництва визначено ціну, що відповідає ціні тендерної пропозиції поданої в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну.
Так, учасником ТОВ “КОНТРОЛЬ-БЕЗПЕКА” за результатами аукціону знижено ціну, таким чином у тендерній пропозиції, поданій у сканованому вигляді до початку аукціону не міститься актуальних даних щодо ціни пропозиції, а відхилення пропозиції учасника на зазначеній підставі є порушення принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, а саме принципу максимальної економії, ефективності та пропорційність.
Крім того, у протоколі розгляду тендерних пропозицій №10 від 21.08.2020 року замовником зазначено, що дефектні акти та локальні кошториси (розділ 1,2) в складі тендерної пропозиції не відповідають технічному завданню документації, без зазначення конкретних положень, що свідчать про невідповідність технічному завданню, що не позбавляє учасника можливості об’єктивно оцінити підстави відхилення.
Так, замовником у документації зазначено про неТОВ “КОНТРОЛЬ-БЕЗПЕКА” у складі тендерної пропозиції надано завірені копії сертифікатів на обладнання, що буде встановлено, в тому числі сертифікат на компоненти системи пожежної сигналізації “ОМЕГА”. Замовником не зазначено у тендерній документації необхідність надання сертифікату на кожну позицію зазначену у технічній специфікації.
Так, замовником в порушення вимог статті 29 Закону України “Про публічні закупівлі” не надано не розміщенно повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей виявлених у тендерній пропозиції учасника ТОВ “КОНТРОЛЬ-БЕЗПЕКА” в електронній системі закупівель та позбавлено учасника можливості їх виправити, у встановлений Замовником строк.
Враховуючи викладене, вимагаємо скасувати рішення щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ “КОНТРОЛЬ-БЕЗПЕКА”викладене у протоколі розгляду тендерних пропозицій №10 від 21.08.2020 року та повторно розглянути тендерну пропозиції.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Причина:
Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування:
25.08.2020 19:09
Вимога
Вирішена
ЩОДО Правил експлуатації електрозахисних засобів
Номер:
aad3650a00d9418e999c1d0c87818c4c
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-29-002363-c.a7
Назва:
ЩОДО Правил експлуатації електрозахисних засобів
Вимога:
Шановний замовнику!
У Формі 2 (Довідка про працівників відповідної кваліфікації), Додатку 1 до Тендерної Документації міститься вимога щодо надання сканованої копії з протоколів перевірки знань з охорони праці, а саме з – Правил експлуатації електрозахисних засобів.
Наказом Міністерства праці та соціальної політики № 253 від 05.06.2001 затверджено НПАОП 40.1-1.07-01. Правила експлуатації електрозахисних засобів (далі – Правила).
Так, Розділом 1 Правил затверджено: «Правила експлуатації електрозахисних засобів (далі – Правила) поширюються на електрозахисні засоби, які експлуатуються в електроустановках».
Електрозахисні засоби (ЕЗЗ) – переносні або перевізні вироби, що служать для захисту людей, що працюють з електроустановками, від ураження електричним струмом, дії електричної дуги і електромагнітних полів.
Закон України «Про ринок електричної енергії» від 13.04.2017 № 2019-VIII у п 32 ч.1 ст.1 закріплює наступне положення: «електроустановка – комплекс взаємопов’язаних устаткування і споруд, що призначаються для виробництва або перетворення, передачі, розподілу чи споживання електричної енергії».
Так, при здійсненні монтажу СПС/СО проводяться роботи зі струмом до 42В в приміщенні з безпечними умовами (в тому числі це стосується й об’єкту, на якому проводитимуться роботи за даною процедурою закупівлі). Уражаючих факторів такого струму для людей немає, тому таку систему назвати «електроустановка» не можна.
Звертаємо увагу на те, що сама система СПС/СО та проект такої системи не містить силового підключення контрольно-розподільчого приладу «централі» до силової мережі 220В. Разом з тим, силове підключення здійснюється на окремих технічних умовах та окремої проектної документації та не має жодного відношення до монтажу СПС/СО.
Отже, Учаснику не зрозуміло, яким чином навчання працівників з даних Правил пов’язано з предметом даної процедури закупівлі - Послуги зі встановлення протипожежного устаткування (встановлення пожежної сигналізації, системи централізованого пожежного спостереження, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією). Коли при наданні таких послуг, виконавці здійснюють роботи лише з напругою до 42В.
Керуючись вищенаведеним, вимагаємо внести зміни до Тендерної документації, які є дискримінаційними та порушують принципи здійснення публічних закупівель. Дана вимога Замовника обмежує коло учасників, адже проходження працівниками навчання з Правил не є обов’язковою для здійснення ліцензованої господарської діяльності (Постанова Кабінету Міністрів України № 852 від 23.11.2016).
Пов'язані документи:
Замовник
- протокол9.doc 05.08.2020 09:01
Дата подачі:
03.08.2020 15:37
Вирішення:
Доброго дня. Ваша вимога розглянута - будуть внесені зміни до тендерної докумунтації.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Довідка про працівників відповідної кваліфікації
Номер:
5823c25d3fb845128ff30d9102b1d36d
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-29-002363-c.a6
Назва:
Довідка про працівників відповідної кваліфікації
Вимога:
Шановний замовнику!
У Формі 2 (Довідка про працівників відповідної кваліфікації), Додатку 1 до Тендерної Документації міститься вимога щодо надання сканованої копії з протоколів перевірки знань з охорони праці, а саме з – Правил експлуатації електрозахисних засобів.
Наказом Міністерства праці та соціальної політики № 253 від 05.06.2001 затверджено НПАОП 40.1-1.07-01. Правила експлуатації електрозахисних засобів (далі – Правила).
Так, Розділом 1 Правил затверджено: «Правила експлуатації електрозахисних засобів (далі – Правила) поширюються на електрозахисні засоби, які експлуатуються в електроустановках».
Електрозахисні засоби (ЕЗЗ) – переносні або перевізні вироби, що служать для захисту людей, що працюють з електроустановками, від ураження електричним струмом, дії електричної дуги і електромагнітних полів.
Закон України «Про ринок електричної енергії» від 13.04.2017 № 2019-VIII у п 32 ч.1 ст.1 закріплює наступне положення: «електроустановка – комплекс взаємопов’язаних устаткування і споруд, що призначаються для виробництва або перетворення, передачі, розподілу чи споживання електричної енергії».
Так, при здійсненні монтажу СПС/СО проводяться роботи зі струмом до 42В в приміщенні з безпечними умовами (в тому числі це стосується й об’єкту, на якому проводитимуться роботи за даною процедурою закупівлі). Уражаючих факторів такого струму для людей немає, тому таку систему назвати «електроустановка» не можна.
Звертаємо увагу на те, що сама система СПС/СО та проект такої системи не містить силового підключення контрольно-розподільчого приладу «централі» до силової мережі 220В. Разом з тим, силове підключення здійснюється на окремих технічних умовах та окремої проектної документації та не має жодного відношення до монтажу СПС/СО.
Отже, Учаснику не зрозуміло, яким чином навчання працівників з даних Правил пов’язано з предметом даної процедури закупівлі - Послуги зі встановлення протипожежного устаткування (встановлення пожежної сигналізації, системи централізованого пожежного спостереження, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією). Коли при наданні таких послуг, виконавці здійснюють роботи лише з напругою до 42В.
Керуючись вищенаведеним, вимагаємо внести зміни до Тендерної документації, які є дискримінаційними та порушують принципи здійснення публічних закупівель. Дана вимога Замовника обмежує коло учасників, адже проходження працівниками навчання з Правил не є обов’язковою для здійснення ліцензованої господарської діяльності (Постанова Кабінету Міністрів України № 852 від 23.11.2016).
Пов'язані документи:
Замовник
- протокол9.doc 05.08.2020 09:02
Дата подачі:
03.08.2020 15:27
Вирішення:
Доброго дня. Ваша вимога розглянута - будуть внесені зміни до тендерної докумунтації.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Копія сертифікату від заводу-виробника обладнання ОМЕГА
Номер:
d47c9552330449baaf1dc122442269da
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-29-002363-c.a5
Назва:
Копія сертифікату від заводу-виробника обладнання ОМЕГА
Вимога:
Шановний замовнику!
Відповідно до Додатку 2 до тендерної документації (ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЩО МАЄ НАДАТИ УЧАСНИК) Замовником визначено однією з кваліфікаційних вимог до Учасника – Копія сертифікату від заводу-виробника обладнання ОМЕГА.
Учаснику не зрозуміло, чому саме сертифікат заводу-виробника обладнання ОМЕГА, адже, якісне навчання з монтажу та пусконаладжувальних робіт СПС/СО можуть проводити й інші заводи-виробники, наприклад ТЗОВ НВП «ЕЛЕКТРОПРИЛАД», ТОВ «Тірас-12» тощо.
Обґрунтування даного пункту Проектом з виконання таких робіт, а саме Дефектним актом (який є частиною даної тендерної документації) виключається, адже Замовником зазначено: «Всі посилання на торговельну марку, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент».
Отже, з вищенаведеного вбачається, що Замовник не обґрунтував необхідність такого сертифікату від заводу-виробника обладнання саме від ОМЕГА, та ще й сам собі протирічить у частині: «Всі посилання на торговельну марку, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент».
Вимога Замовником такого сертифікату від заводу-виробника обладнання ОМЕГА, вважається дискримінаційною, так як отримання Ліцензії суб’єктом господарювання відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 23.11.2016 № 852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення», вважається, що такий суб’єкт господарювання має достатню кваліфікацію для виконання таких робіт. Наявність сертифікату від заводу-виробника обладнання ОМЕГА є необов’язковою згідно з Законодавством України та обмежує коло учасників, які можуть перемогти у даній процедурі Закупівлі.
Вимагаємо внести зміни до Тендерної документації. Або видалити вищезазначену вимогу, або вжити значення «або еквівалент» для уникнення порушення Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:
Замовник
- протокол9.doc 05.08.2020 09:02
Дата подачі:
03.08.2020 15:26
Вирішення:
Доброго дня. Ваша вимога розглянута - будуть внесені зміни до тендерної докумунтації.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
перевірка знань з - Правил охорони електричних мереж
Номер:
dd921df225994bd9bdc50a396f0d1a76
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-29-002363-c.c4
Назва:
перевірка знань з - Правил охорони електричних мереж
Вимога:
Шановний замовнику!
У Формі 2 (Довідка про працівників відповідної кваліфікації), Додатку 1 до Тендерної Документації міститься вимога щодо надання сканованої копії з протоколів перевірки знань з охорони праці, а саме з – Правил охорони електричних мереж.
Постановою Кабінету Міністрів України № 209 від 04.03.1997 затверджено Правила охорони електричних мереж» (далі – Правила). Так, у пункті 1 Правил зазначено: «використовуються у разі проектування, будівництва та експлуатації електричних мереж, а також під час виконання робіт або провадження іншої діяльності поблизу електричних мереж». Разом з тим, Правила зазначають: «Електричними мережами, які підлягають охороні згідно з правилами, вважаються трансформаторні підстанції, розподільні пункти і пристрої, струмоводи, повітряні лінії електропередачі, підземні і підводні кабельні лінії електропередачі та споруди, які до них належать»
Разом з тим предметом даної процедури закупівлі є - Послуги зі встановлення протипожежного устаткування (встановлення пожежної сигналізації, системи централізованого пожежного спостереження, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією).
Враховуючи той факт, що «Пожежна сигналізація – це комплекс пристроїв для виявлення осередків пожежі. Головним завданням автоматичної пожежної сигналізації є раннє виявлення та оповіщення про появу вогню, а при необхідності - запуск усіх передбачених засобів для її ліквідації та евакуації людей». Яким чином Правила охорони електричних мереж відносяться до встановлення пожежної сигналізації, якщо при монтажі СПС/СО не здійснюють роботи з електричними мережами?
Отже, враховуючи вищевикладене зазначаємо, що вимога Замовника щодо надання сканованої копії з протоколів перевірки знань з охорони праці, а саме з – Правил охорони електричних мереж є такою, що порушує п.4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», адже Учасник відповідно до власного виду діяльності не зобов’язаний навчати своїх співробітників Правилам охорони електричних мереж, які по-перше не відносяться до видів діяльності Учасника, а по-друге жодним чином не стосуються предмету даної процедури закупівлі.
Така вимога Замовника значно зменшує коло потенційних учасників, які не проходили таке навчання, та є дискримінаційною.
Вимагаємо внести зміни до Тендерної документації.
Пов'язані документи:
Замовник
- протокол9.doc 05.08.2020 09:03
Дата подачі:
03.08.2020 10:36
Вирішення:
Доброго дня. Ваша вимога розглянута - будуть внесені зміни до тендерної докумунтації.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
щодо Правил користування електричною енергією
Номер:
ddeeba644bc64fc382a0c4ad0fb0ef66
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-29-002363-c.c3
Назва:
щодо Правил користування електричною енергією
Вимога:
У Формі 2 (Довідка про працівників відповідної кваліфікації), Додатку 1 до Тендерної Документації міститься вимога щодо надання сканованої копії з протоколів перевірки знань з охорони праці, а саме з – Правил користування електричною енергією.
Зазначаємо, що Постанова Національної комісії з питань регулювання електроенергетики № 28 від 31.07.1996, якою затверджено Правила користування електричною енергією – втратила чинність.
Натомість затверджено Постанову НКРЄКП «Про затвердження Правил роздрібного ринку електричної енергії» (далі – Правила) № 312 від 14.03.2018. Так, у Розділі 1 Правил закріплено: «Ці Правила регулюють взаємовідносини, які виникають під час купівлі-продажу електричної енергії між електропостачальником (електропостачальниками) та споживачем (для власного споживання), а також їх взаємовідносини з іншими учасниками роздрібного ринку електричної енергії, визначеними цими Правилами. Учасниками роздрібного ринку є: електропостачальники, оператор системи передачі, оператори систем розподілу, у тому числі оператори малих систем розподілу, споживачі, основні споживачі, субспоживачі, виробники електричної енергії, які підпадають під визначення розподіленої генерації, та інші учасники ринку, які надають послуги, пов’язані з постачанням електричної енергії споживачу з метою використання ним електричної енергії на власні потреби».
Проходження навчання з даних Правил працівниками Учасника не має місце бути, адже Учасник не є постачальником електроенергії, а тим паче таке навчання не відноситься ніяким чином до предмету закупівлі.
Складається враження, що Замовник включив будь-які вимоги до Учасника, які нічим не обґрунтовано, та більше того не відносяться до предмету закупівлі.
Така вимога Замовника є суто дискримінаційною та порушує права Учасника. З огляду на вищевикладене вимагаємо внести зміни до тендерної документації.
Пов'язані документи:
Замовник
- протокол9.doc 05.08.2020 09:03
Дата подачі:
03.08.2020 10:28
Вирішення:
Доброго дня. Ваша вимога розглянута - будуть внесені зміни до тендерної докумунтації.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
щодо Правил улаштування електроустановок
Номер:
08e671ba0554498abe499b5bb23c7667
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-29-002363-c.c2
Назва:
щодо Правил улаштування електроустановок
Вимога:
Шановний замовнику!
У Формі 2 (Довідка про працівників відповідної кваліфікації), Додатку 1 до Тендерної Документації міститься вимога щодо надання сканованої копії з протоколів перевірки знань з охорони праці, а саме з – Правил улаштування електроустановок.
Наказом Міністерства палива та енергетики України від 25.07.2006 № 258 затверджено Правила улаштування електроустановок (далі – Правила). Так, у п. 1.1 Правил зазначено: «Ці Правила встановлюють основні організаційні й технічні вимоги до експлуатації електроустановок та електрообладнання (далі – електроустановки) споживачів і направлені на забезпечення надійної, безпечної та раціональної експлуатації електроустановок. Правила поширюються на діючі електроустановки на напругу до 150 кВ включно, які належать суб’єктам господарювання - споживачам електроенергії незалежно від форм власності та відомчої належності, що використовують електричну енергію для забезпечення власних потреб на підставі договору, а також населення, яке на правах власності має електроустановки на напругу понад 1 кВ. Правила поширюються також на населення, яке є власниками електроустановок на напругу до 1 кВ, в частині вимірювання опору ізоляції електропроводки».
Закон України «Про ринок електричної енергії» від 13.04.2017 № 2019-VIII у п 32 ч.1 ст.1 закріплює наступне положення: «електроустановка – комплекс взаємопов’язаних устаткування і споруд, що призначаються для виробництва або перетворення, передачі, розподілу чи споживання електричної енергії».
Предмет даної процедури закупівлі є : «Послуги зі встановлення протипожежного устаткування (встановлення пожежної сигналізації, системи централізованого пожежного спостереження, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією)», який жодним чином не пов'язаний з виконанням робіт в електроустановках, а про напругу до 150 кВ взагалі не може бути мови, адже при встановлення пожежної сигналізації, системи централізованого пожежного спостереження, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією працівники працюють з напругою до 42В.
Разом з тим, зазначаємо, що послуги, які закуповуються замовником, здійснюються на основі Ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, отримання якої передбачено Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення (Постанова КМУ від 23.11.2016 № 852).
Враховуючи вищезазначене, повідомляємо, що дана вимога Замовника є необґрунтованою до предмету даної процедури закупівлі та дискримінаційною, тобто такою, що обмежує коло потенційних переможців процедури закупівлі. Учасники, що провадять господарську діяльність з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення повинні підтверджувати свою кваліфікацію, документами, що відповідають їх виду діяльності, а обслуговування електроустановок – є кардинально іншим видом діяльності. Вимагаємо внести зміни до тендерної документації.
Пов'язані документи:
Замовник
- протокол9.doc 05.08.2020 09:03
Дата подачі:
03.08.2020 10:24
Вирішення:
Доброго дня. Ваша вимога розглянута - будуть внесені зміни до тендерної докумунтації.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відкликано скаржником
щодо кількості працівників відповідної кваліфікації
Номер:
ae97a0f1717041c78a7d0b0bd807ba8e
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-29-002363-c.c1
Назва:
щодо кількості працівників відповідної кваліфікації
Вимога:
Шановний замовнику!
Додаток 1 до Тендерної Документації містить умову щодо кількості працівників – виконавців робіт: «Довідка у довільній формі за підписом уповноваженої особи, що містить інформацію про персонал Учасника згідно форми 2, а саме: (не менше 4-ох працівників) для виконання робіт відповідно до Технічного завдання за наведеною нижче формою (Таблиця 2), а саме:
- електромонтера охоронно-пожежної сигналізації (електромонтера з ремонту та обслуговування електроустаткування, електромонтера з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв'язку, монтажника радіоелектронної апаратури та приладів) – не менше 2-х працівників ;
- налагоджувальника приладів апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник КВП та автоматики) – не менше 1 працівника;
- керівник робіт - не менше 1 працівника».
Вимога щодо наявності 4-рьох працівників – виконавців робіт не є обґрунтованою, та є дискримінаційною. Адже, відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України № 852 від 23.11.2016 для виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень - кількість виконавців таких робіт повинна становити не менше двох осіб – не враховуючи керівника.
Отже, виходячи з вищенаведеного, дана вимога є дискримінаційною по відношенню до Учасника, який є суб’єктом господарювання, що має Ліцензію ДСНС України, та відповідає всім вимогам для виконання робіт за даною процедурою закупівлі, адже не може розраховувати на перемогу у даній процедурі закупівлі.
Нам не зрозуміло, з яких підстав Замовником висунуто дану вимогу, так як процедура закупівлі передбачає виконання лише однієї послуги.
Вимагаємо внести зміни до Тендерної документації відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України № 852 від 23.11.2016. Не усунення Замовником даного порушення залишає право за Учасником звернутися до органу оскарження.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
31.07.2020 10:59
Опис причини скасування:
технічна помилка
Дата скасування:
03.08.2020 15:35