• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

43830000-0 Електричні інструменти.

Завершена

35 697.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 356.97 UAH
Період оскарження: 29.07.2020 10:33 - 03.08.2020 17:00
Вимога
Вирішена

дискримінаційна вимога

Номер: ef8eea316cfa47109808402da430af99
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-29-001766-c.c1
Назва: дискримінаційна вимога
Вимога:
Вважаємо вимогу : " 8.1. Постачальник повинен мати Сервісний центр в м. Запоріжжя, або мати Договір на обслуговування даної техніки з Сервісним центром розташованим м. Запоріжжя. Копію договору надати." - дискримінаційною, оскільки це значно звужує коло учасників. Стандартна практика з продажу та обслуговування техніки - Виробник формує мережу дилерів та підписує договори на обслуговування своєї техніки в містах України ( в т.ч. і вЗапоріжжі), про що повідомляє в гарантіних талонах та на своєму сайті. Вимагаємо переформулювати вимогу в наступному вигляді :" В м. Запоріжжі має бути сервісний центр , який обслуговує запропоновану Постачальником техніку, адреса якого є в наявності в гарантійному талоні або на сайті виробника. Надати копію гарантіного талону або посилання на сайт виробника"
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Передбачається закупка товару походження країн ЕС. Виробники країн ЕС свої сайти, зазвичай, мають на іноземній мові. Сайт не є документом. На території України Виробників не має. Продукцію продають представники Виробника, які мають дилерські та інші договори. Сервісні центри м. Запоріжжя в цих договорах не прописані. А якщо прописані, то надайте копію закривши комерційну інформацію. Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», вимога Замовника 8.1. документації спрощеної/допорогової закупівлі направлена на максимальну економію та ефективність. Тобто, в даному випадку на відповідальність Постачальника за товар, який він постачає, протягом гарантійного та післягарантійного терміну. Вимоги/скарги на умови закупівлі не мають підстав та не відповідають дійсності.
Статус вимоги: Не задоволено
Задовільнена: Ні