• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги із збирання, перевезення, зберігання, утилізації, знешкодженню небезпечних відходів категорії В

Завершена

60 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 605.00 UAH
Період оскарження: 29.07.2020 09:39 - 03.08.2020 09:43
Вимога
Відхилено

Вимога щодо ліцензування

Номер: 869437bdc2c649f3b2a68a62c1b9aa06
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-29-000904-c.c4
Назва: Вимога щодо ліцензування
Вимога:
1.Найменування Замовника: Комунальне некомерційне підприємство «Міська лікарня №7» Запорізької міської ради Код ЄДРПОУ 35535544. Адреса 69118, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, вул.Привокзальна,9, м.Запоріжжя. 2.Номер закупівлі: UA-2020-07-29-000904-c. Код ДК021: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги із збирання, перевезення, зберігання, утилізації, знешкодженню небезпечних відходів категорії В). 3.Підстави подання вимоги: Замовник під час проведення зазначеної закупівлі порушує основні принципи закупівель, що визначені в Ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції від 19.09.2019 року № 114-IX., порушення ч.5 ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі». 4.Обгрунтування вимоги: Замовник, МНП «Міська лікарня №7» Запорізької міської ради, код ЄДРПОУ 35535544, оголосив в електронній системі «Прозорро» про проведення спрощеної закупівлі UA-2020-07-29-000904-c за предметом послуг: послуги із збирання, перевезення, зберігання, утилізації, знешкодженню небезпечних відходів категорії В. Порядок проведення спрощеної закупівлі регулюється статтею 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі-Закон). У період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі. Ознайомившись з документацією спрощеної закупівлі, ми виявили в ній вимоги, що суперечать чинному законодавству. Пунктом 9 Додатком 2 до документації Замовник визначив наступну вимогу: 9.Ліцензія, видана безпосередньо Учаснику Міністерством екології та природних ресурсів України, або наказ Міністерства екології та природних ресурсів України, про видачу безпосередньо Учаснику ліцензії, на право провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами. Документ обов’яково повинен мати наступні види господарської діяльності: збирання, зберігання, оброблення, утилізація, знешкодження. Документ обов’язково повинен мати всі види відходів, на поводження за якими він виданий, що є предметом цієї закупівлі. Згідно Додатку 3 до документації зазначені небезпечні відходи які підлягають утилізації: № Найменування послуги Од.виміру Орієнтована кількість 1 Матеріали допоміжні зіпсовані або відпрацьовані (відходи, які можуть містити неорганічні, або неорганічні компоненти/медичні відходи (марля, тампони, перев`язка, мед.рукав)) кг 1100,00 2 Прилади медичного призначення інші (у тому числі шприци, термометри, набори для діагностичних аналізів, медичні інструменти, голки використані тощо), що не відповідають установленим вимогам, відповідним чином не марковані, зіпсовані або використані (відходи, які можуть містити неорганічні, або органічні компоненти/медична пластмаса (медичні шприци, системи та ін.)) кг 150,00 3 Послуги по збору та знищенню медичних відходів (тара пластикова дрібна) кг 6,00 4 Тара аптекарська зіпсована або відпрацьована (бій скла технічного, що не підлягає спеціальній обробці) кг 500,00 5 Лампи люмінесцентні та відходи, які містять ртуть, інші зіпсовані або відпрацьовані (лампи люмінесцентні зіпсовані або відпрацьовані) шт 160,00 6 Лампи люмінесцентні та відходи, які містять ртуть, інші зіпсовані або відпрацьовані (термометри ртутні) шт. 3,00 7 Відходи, що утворилися при обсерваційній діяльності, направлений у боротьбі з коронавірусом, а саме: використані медичні маски, халати, рукавички тощо кг 350,00 8 Послуги із збирання та знешкодження бумаги, картону кг 200,00 9 Послуги по збору та знищенню небезпечних відходів (акумулятор) кг 30,00 10 Послуги по збору та знищенню медичних відходів (матраци) кг 18,00 11 Послуги по збору та знищенню формаліна кг 15,00 Більшість відходів складають клінічні та подібні їм відходи (а саме- відходи, що виникають у результаті медичного догляду, ветеринарної чи подібної практики, і відходи, що утворюються у лікарнях або інших закладах під час досліджень, догляду за пацієнтами або при виконанні дослідницьких робіт; відходи виробництва, одержання і застосування фармацевтичних препаратів, за винятком відходів, зазначених у Зеленому переліку відходів). Встановлення Замовником вимоги про наявність у Учасника Ліцензії, яка обов’язково повинна мати наступні види господарської діяльності: збирання, зберігання, оброблення, утилізація, знешкодження на всі види відходів, на поводження за якими вона видана, є дискримінаційною та виключає можливість залучення субпідрядника/співвиконавця на окремі види послуг з використанням потужностей, обладнання та технологій даних суб’єктів господарювання, що суперечить ч.3 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», тим самим звужує коло учасників і порушує права інших учасників на участь в процедурі закупівлі. Вимагаємо привести документацію спрощеної закупівлі у відповідність нормам чинного законодавства і викласти вимогу щодо ліцензування в пункті 9 Додатку 2 до документації в наступній редакції: «9. Ліцензія (або наказ про видачу ліцензії), видана Уповноваженим органом на право провадження господарської діяльності з поводженням із небезпечними відходами, що надає право надання послуг, передбачених предметом закупівлі. У разі залучення до виконання послуг інших суб’єктів господарювання у якості співвиконавця, надати діючий договір про надання послуг з Ліцензією, виданою Уповноваженим органом на поводження з небезпечними відходами, що надає право надання послуг, передбачених предметом закупівлі».
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Розглянувши вимогу Учасника повідомляємо, що норми Закону України "Про відходи" передбачають різні види та способи поводження з відходами, в тому числі: збирання відходів - діяльність, пов'язана з вилученням, накопиченням і розміщенням відходів у спеціально відведених місцях чи об'єктах, включаючи сортування відходів з метою подальшої утилізації чи видалення; зберігання відходів - тимчасове розміщення відходів у спеціально відведених місцях чи об'єктах (до їх утилізації чи видалення); оброблення (перероблення) відходів -здійснення будь-яких технологічних операцій, пов'язаних із зміною фізичних, хімічних чи біологічних властивостей відходів, з метою підготовки їх до екологічно безпечного зберігання, перевезення, утилізації чи видалення; перевезення відходів - транспортування відходів від місць їх утворення або зберігання до місць чи об'єктів оброблення, утилізації чи видалення утилізація відходів - використання відходів як вторинних матеріальних чи енергетичних ресурсів; знешкодження відходів - зменшення чи усунення небезпечності відходів шляхом механічного, фізико-хімічного чи біологічного оброблення. Предметом закупівлі є послуги із збирання, перевезення, зберігання, оброблення, утилізації, знешкодження небезпечних відходів. Замовник зазначає, що порядок поводження з небезпечними медичними відходами визначено Наказом МОЗ №325 від 08.06.2015 "Про затвердження Державних санітарнопротиепідемічних правила і норм щодо поводження з медичними відходами", яким передбачено термічне знешкодження відходів категорії В, С. У зв’язку з цим, а також з метою дотримання основних принципів закріплених згідно статті 5 Закону, а саме з метою розширення кола потенційно можливих учасників та уникнення будь-яких дискримінаційних вимог до учасників під час підготовки Документації Замовником було прийнято рішення про встановлення вимоги щодо надання ліцензії, виданої безпосередньо учаснику Міністерством екології та природних ресурсів України, або наказ Міністерства екології та природних ресурсів України, про видачу безпосередньо Учаснику ліцензії, на право провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами. Документ обов’язково повинен мати наступні види господарської діяльності: збирання, зберігання, оброблення, утилізація, знешкодження. Документ обов’язково повинен мати всі види відходів, на поводження за якими він виданий, що зазначені у додатку 3 Документації, оскільки всі учасники, що мають такі ліцензії мають право надати послуги, що є предметом закупівлі (за умови наявності ще ліцензії на перевезення небезпечних вантажів та небезпечних відходів). Дана вимога не порушує Закону України "Про відходи", підтвердженням чого є Ліцензійний реєстр (поводження з небезпечними відходами), розміщений на офіційному сайті Уповноваженого органу, Міністерства енергетики та захисту довкілля України (реорганізоване Міністерство екології та природніх ресурсів України), де є можливість переглянути інформацію про значну кількість суб’єктів господарювання, які мають відповідні дозвільні документи, а тому жодних порушень під час підготовки Документації Замовником допущено не було.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Порушення ст.5, ч.5 ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі». Не існує нормативно-правового документу, який би обґрунтовував вимогу нагальної потреби видалення відходів 5 разів на тиждень

Номер: a9b68faa63b64fe4b0e5156230a2b12b
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-29-000904-c.c3
Назва: Порушення ст.5, ч.5 ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі». Не існує нормативно-правового документу, який би обґрунтовував вимогу нагальної потреби видалення відходів 5 разів на тиждень
Вимога:
1.Найменування Замовника: Комунальне некомерційне підприємство «Міська лікарня №7» Запорізької міської ради Код ЄДРПОУ 35535544. Адреса 69118, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, вул.Привокзальна,9, м.Запоріжжя. 2.Номер закупівлі: UA-2020-07-29-000904-c. Код ДК021: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги із збирання, перевезення, зберігання, утилізації, знешкодженню небезпечних відходів категорії В). 3.Підстави подання вимоги: Замовник під час проведення зазначеної закупівлі порушує основні принципи закупівель, що визначені в Ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції від 19.09.2019 року № 114-IX., порушення ч.5 ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі». 4.Обгрунтування вимоги: Замовник, МНП «Міська лікарня №7» Запорізької міської ради, код ЄДРПОУ 35535544, оголосив в електронній системі «Прозорро» про проведення спрощеної закупівлі UA-2020-07-29-000904-c за предметом послуг: послуги із збирання, перевезення, зберігання, утилізації, знешкодженню небезпечних відходів категорії В. Порядок проведення спрощеної закупівлі регулюється статтею 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі-Закон). У період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі. Ознайомившись з документацією спрощеної закупівлі, ми виявили в ній вимоги, що суперечать чинному законодавству. Замовник в пункті 2 Додатку 3 до документації «Технічні та загальні вимоги до предмета закупівлі» висунув наступну вимогу: 2. Учасник бере на себе зобов’язання своєчасно вивозити накопичувані відходи не рідше 5 разів на тиждень. (Надати гарантійний лист у довільній формі). Зазначена вимога Замовника про вивіз накопичувальних відходів не рідше 5 разів на тиждень є необґрунтованою, оскільки нормативно-правовою базою щодо поводження з медичними відходами є Наказ МОЗ №325 від 08.06.2015р. «Про затвердження Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами», яким визначено вимоги до зберігання та поводження з небезпечними медичними відходами, яких Замовник повинен дотримуватись, та Закон України «Про відходи». Зазначаємо, що не існує нормативно-правового документу, який би обґрунтовував вимогу нагальної потреби видалення відходів 5 разів на тиждень, яка, вбачається, навмисно прописана Замовником для звуження кола учасників до учасників з Запорізької області та формальної причини для відхилення неугодних учасників. Інформоуємо Вам, що небезпечні клінічні відходи не продукуються в такий кількості навіть великими медичними закладами, щоб виникала нагальна потреба вивозу 5 разів на тиждень. Вивіз відходів здійснюється згідно погодженого з Замовником графіку (орієнтовно декілька разів на місяць) і ніяких нагальних потреб не виникає у медичних закладів на всій території України. В даних діях Замовника вбачається порушення основних принципів закупівель, які визначені ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Згідно ч.5 ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі» Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Враховуючи вищезазначене вимагаємо: 1.Внести зміни в пункт 2 Додатку 3 до документації щодо надання гарантійного листа і викласти зазначений пункт в наступній редакції: 2. Учасник бере на себе зобов’язання своєчасно вивозити накопичувані відходи за заявкою від Замовника (Надати гарантійний лист у довільній формі).
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: КНП «Міська лікарня № 7»ЗМР самостійно визначає потребу у вивезенні медичних відходів 5 разів на тиждень виходячи із наступних підстав : 1. Згідно розділу Х «Вимоги до організації приміщень для зберігання та поводження з відходами» ДЕРЖАВНІ САНІТАРНО-ПРОТИЕПІДЕМІЧНІ ПРАВИЛА І НОРМИ щодо поводження з медичними відходами (Наказ Міністерства охорони здоров’я України 08.06.2015 № 325) встановлені вимоги до приміщень прийому та тимчасового зберігання відходів, що надходять, приміщення обробки відходів, обладнане установками для знезараження відходів категорії В, приміщення мийки та дезінфекції. При невеликих об’ємах можливе тимчасове зберігання відходів, що надходять, та їх знезараження в одному приміщенні. КНП «Міська лікарня № 7» не має можливості обладнати великі приміщення для тимчасового зберігання відходів і технологічно потребує вивезення медичних відходів 5 разів на тиждень. 2. Розпорядженням Головного державного санітарного лікаря України, №7 від 27.03.2020 року КНП «Міська лікарня № 7»ЗМР визначена для госпіталізації пацієнтів з COVІD-19 (SARS-CoV-2) та надає медичну допомогу пацієнтам з підтвердженим діагнозом COVІD-19 (SARS-CoV-2). Враховуючи епідемічну небезпеку медичних відходів, розташування лікувального закладу потреба із вивезення медичних відходів є обгрунтованою. Тиск на Уповноважену особу з вимогами підвлаштувати вимоги лікувального закладу під реальні можливості компанії, яка бажає прийняти участь у торгах вважаємо недопустимими, та такими, що порушують принципи конкуренції. Прийняти участь у закупівлі та надавати Послуги із збирання, перевезення, зберігання, утилізації, знешкодженню небезпечних відходів категорії В мають всі компанії, які відповідають кваліфікаційним вимогам.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Замовник під час проведення зазначеної закупівлі порушує основні принципи закупівель, що визначені в Ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції від 19.09.2019 року № 114-IX., порушення ч.5 ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі».

Номер: 0f9260cf1e41420f9f9f217bbcc9ebb4
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-29-000904-c.c2
Назва: Замовник під час проведення зазначеної закупівлі порушує основні принципи закупівель, що визначені в Ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції від 19.09.2019 року № 114-IX., порушення ч.5 ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Вимога:
1.Найменування Замовника: Комунальне некомерційне підприємство «Міська лікарня №7» Запорізької міської ради Код ЄДРПОУ 35535544. Адреса 69118, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, вул.Привокзальна,9, м.Запоріжжя. 2.Номер закупівлі: UA-2020-07-29-000904-c. Код ДК021: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги із збирання, перевезення, зберігання, утилізації, знешкодженню небезпечних відходів категорії В). 3.Підстави подання вимоги: Замовник під час проведення зазначеної закупівлі порушує основні принципи закупівель, що визначені в Ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції від 19.09.2019 року № 114-IX., порушення ч.5 ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі». 4.Обгрунтування вимоги: Замовник, МНП «Міська лікарня №7» Запорізької міської ради, код ЄДРПОУ 35535544, оголосив в електронній системі «Прозорро» про проведення спрощеної закупівлі UA-2020-07-29-000904-c за предметом послуг: послуги із збирання, перевезення, зберігання, утилізації, знешкодженню небезпечних відходів категорії В. Порядок проведення спрощеної закупівлі регулюється статтею 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі-Закон). У період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі. Ознайомившись з документацією спрощеної закупівлі, ми виявили в ній вимоги, що суперечать чинному законодавству. Замовник в пункті 12 Додатку 2 до документації вимагає надати: - диплом, або сертифікат тощо посадової особи учасника відповідної кваліфікації за фахом «Екологія, охорона навколишнього середовища та збалансоване природокористування»; Вищезазначена вимога є дискримінаційною та такою, що порушує права учасників закупівлі, що визначені в ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», оскільки відсутні нормативно-правові документи, які передбачають обов’язкову наявність диплому або сертифікату посадової особи учасника відповідної кваліфікації за конкретним фахом «Екологія, охорона навколишнього середовища та збалансоване природокористування». Постановою КМУ від 13 липня 2016 року № 446 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами» встановлені кадрові вимоги до провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами», в яких передбачено: «8. Під час здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами згідно з отриманою ліцензією екологічні знання є обов’язковою кваліфікаційною вимогою для посадових осіб (диплом, сертифікат тощо). Ліцензіат повинен мати штатну чисельність спеціалістів (виконавців робіт залежно від видів робіт та рівня забезпечення матеріально-технічної бази) відповідного рівня підготовки та освітньо-кваліфікаційного рівня. 9. Ліцензіат зобов’язаний забезпечити допуск до поводження з небезпечними відходами тільки тих осіб, які пройшли професійну підготовку щодо поводження з небезпечними речовинами, у порядку, визначеному законодавством. Працівники, крім завдань, обов’язків та знань, які передбачено відповідними кваліфікаційними характеристиками, повинні знати, виконувати та додержуватися правил і норм охорони праці, санітарно-гігієнічних вимог та протипожежного захисту, виконувати правила внутрішнього трудового розпорядку, відповідні підготовчі та завершальні роботи на початку і в кінці робочого дня (зміни)» Тобто, чинне законодавство не передбачає під час здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами наявність диплому за конкретним фахом «Екологія, охорона навколишнього середовища та збалансоване природокористування» Достатнім є наявність екологічних знань, що підтверджується дипломом, сертифікатом тощо. Саме наявність екологічних знань у Учасника є гарантією спроможності Учасника надавати екологічно безпечні послуги, що підтверджується дипломом, сертифікатом тощо, а не наявність диплому з конкретною назвою, як вимагає Замовник: «Екологія, охорона навколишнього середовища та збалансоване природокористування». Така вимога свідчить про прописування умов під конкретного учасника, який має працівника з дипломом саме за таким фахом, та порушує права інших учасників, які мають працівників з екологічними знаннями, що підтверджені дипломом, сертифікатом тощо, відповідають вимогам Постанови КМУ від 13 липня 2016 року № 446, але при цьому не відповідають вимогам замовника щодо конкретної назви за фахом диплому, яка прописана в умовах ТД. Жодним нормативно-правовим актом не передбачено наявність диплому, сертифікату тощо за конкретною назвою «Екологія, охорона навколишнього середовища та збалансоване природокористування» під час здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами. Вимога, щодо конкретної назви диплому є дискримінаційною, яка значно звужує коло учасників, які мають намір прийняти участь в закупівлі. Достатнім є наявність у посадових осіб учасника екологічних знань, що підтверджується дипломом, сертифікатом тощо, як передбачено Постановою КМУ від 13 липня 2016 року № 446 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами» . Статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) в редакції від 19.09.2019 року № 114-IX передбачено Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, а саме: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Згідно ч.5 ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі» Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Враховуючи вищезазначене, вимагаємо внести зміни в пункт 12 Додатку 2 до документації щодо надання диплому, сертифікату і прописати вимогу в наступній редакції: - диплом, сертифікат тощо про наявність у посадових осіб учасника екологічних знань (надати копію);
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Розглянувши вимогу Учасника повідомляємо, що вимога про надання учасниками диплому, або сертифікату тощо посадової особи учасника відповідної кваліфікації за фахом «Екологія, охорона навколишнього середовища та збалансоване природокористування» - це гарантія спроможності учасника надавати екологічно безпечні послуги, це забезпечення впевненості в тому, що послуги, які будуть надаватися учасником, відповідають вимогам нормативних актів. При цьому всі технічні, адміністративні та людські чинники, що впливають на процес надання послуг, знаходяться під контролем, проблеми негайно усуваються, а учасник постійно вживає відповідні заходи з поліпшення якості послуг та їх екологічності. Це також гарантія наявності кваліфікованого персоналу. Наявність диплому, або сертифікату тощо посадової особи учасника відповідної кваліфікації за фахом «Екологія, охорона навколишнього середовища та збалансоване природокористування» в учасника підтверджує мінімізацію негативного впливу його діяльності на навколишнє природне середовище, досягнення високого рівня екологічної безпеки процесів виробництва на підприємстві і виконуваних ним послуг. Тому, замовник не вважає дану вимогу дискримінаційну, а такою, що підтверджує відповідність Учасника та його спроможність надати відповідні послуги.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

обмеження дати позитивного відгуку не більше десятиденної давнини відносно дати розкриття пропозицій є дискримінаційною вимогою.

Номер: 7bb3b8bbe5c4475684a6b6943012308f
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-29-000904-c.c1
Назва: обмеження дати позитивного відгуку не більше десятиденної давнини відносно дати розкриття пропозицій є дискримінаційною вимогою.
Вимога:
1.Найменування Замовника: Комунальне некомерційне підприємство «Міська лікарня №7» Запорізької міської ради Код ЄДРПОУ 35535544. Адреса 69118, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, вул.Привокзальна,9, м.Запоріжжя. 2.Номер закупівлі: UA-2020-07-29-000904-c. Код ДК021: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги із збирання, перевезення, зберігання, утилізації, знешкодженню небезпечних відходів категорії В). 3.Підстави подання вимоги: Замовник під час проведення зазначеної закупівлі порушує основні принципи закупівель, що визначені в Ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції від 19.09.2019 року № 114-IX. 4.Обгрунтування вимоги: Замовник, МНП «Міська лікарня №7» Запорізької міської ради, код ЄДРПОУ 35535544, оголосив в електронній системі Прозорро про проведення спрощеної закупівлі UA-2020-07-29-000904-c за предметом послуг: послуги із збирання, перевезення, зберігання, утилізації, знешкодженню небезпечних відходів категорії В. Порядок проведення спрощеної закупівлі регулюється статтею 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі-Закон). У період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі. Ознайомившись з документацією спрощеної закупівлі, ми виявили в ній вимоги, що суперечать чинному законодавству. В частині 8 Додатку 2 до документації спрощеної закупівлі визначені документи, які мають бути надані Учасником для підтвердження кваліфікаційних вимог. Однією із вимог є надання Учасником: 8.Копію аналогічного договору із попереднім Замовником. Аналогічними договорами є договори на виконання послуг, аналогічних до предмету закупівлі строком не більше чим останніх 3-х років. – Разом із копією аналогічного договору учасники зобов’язані надати копію Акту прийому-передачі виконаних послуг чи іншого документу, що підтверджує фактичне виконання послуг за договором та відгук від замовника про належне виконання учасником даного договору (відгук надається на бланку замовника, що містить найменування замовника, із зазначенням дати та номеру договору, на який надано відгук, та інформації про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків, завірений підписом уповноваженої особи замовника, не більше десятиденної давнини відносно дати розкриття пропозицій). Вважаємо вимогу щодо порядку оформлення та надання відгуку дискримінаційною і такою, що обмежує права учасників, що визначені в Ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», щодо прийняття участі в закупівлі за принципом добросовісної конкуренції серед учасників, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, а саме: • обмеження дати позитивного відгуку не більше десятиденної давнини відносно дати розкриття пропозицій є дискримінаційною вимогою, оскільки про наявність досвіду виконання аналогічних договорів свідчить також і відгук, наданий замовником за виконаним договором і раніше, ніж 10 днів до розкриття тендерних пропозицій. Дана вимога є дискримінаційною, обмежує конкуренцію, не дає права прийняти участь в закупівлі учасникам, які мають досвід виконання аналогічних договорів, мають документальне підтвердження виконання таких договорів (акти виконаних послуг) та мають позитивні відгуки від замовників, які надані раніше, ніж за 10 днів до розкриття тендерних пропозицій за даною закупівлею. • обов’язкова вимога надання відгуку на бланку замовника, що містить найменування замовника, на нашу думку також є дискримінаційною, оскільки не всі організації використовують бланк. У разі, якщо відгук складений не на бланку, але містить печатку, підпис уповноваженої особи замовника та інформацію про належне виконання договору, такий відгук також повинен враховуватись як документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного договору. Законом України «Про публічні закупівлі», а саме: п. 3) ч. 2 ст. 16 Закону не встановлено будь-яких обмежень щодо порядку документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору. Відповідно, вимога щодо надання відгуку про належне виконання умов договору не більше десятиденної давнини відносно дати розкриття пропозицій та обов’язково на бланку є дискримінаційною та недоцільною. Така вимога ускладнює підготовку тендерної документації та звужує коло учасників до тих, які тільки-но отримали відгук. Замовник не завжди погоджується про надання повторного відгуку про належне виконання договору, мотивуючи це тим, що відгук було вже надано. Враховуючи вищезазначене, вимагаємо усунути дискримінаційні вимоги щодо підтвердження досвіду виконання аналогічного договору і викласти вимогу в наступній редакції: 8.Копію аналогічного договору із попереднім Замовником. Аналогічними договорами є договори на виконання послуг, аналогічних до предмету закупівлі строком не більше чим останніх 3-х років. – Разом із копією аналогічного договору учасники зобов’язані надати копію Акту прийому-передачі виконаних послуг чи іншого документу, що підтверджує фактичне виконання послуг за договором та відгук від замовника про належне виконання учасником даного договору
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Розглянувши вимогу Учасника повідомляємо, що відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та вказує в тендерній документації про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям. Також зазначаємо, що вимоги тендерної документації та перелік документів, якими Учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та дотримуючись законодавства в цілому. Вимога щодо підтвердження учасниками досвіду виконання аналогічних договорів відгуком, складеним на бланку не більше десятиденної давнини відносно дати розкриття пропозицій від кожного контрагента(ів) (замовника(ів), інформація по якому (яких) відображена учасником в Довідці, за встановленими Замовником вимогами, дає можливість допустити до участі в закупівлі учасників, які виконували аналогічні договори з дотриманням графіку надання послуг, в яких були відсутні факти виявлення недоліків щодо якості надання послуг та відсутні з боку замовника претензії, позови тощо щодо порушення учасником умов договору. Така вимога надає Замовнику захист від недобросовісних Учасників, які надають неякісні послуги та несвоєчасно. Тому, замовник не вважає дану вимогу дискримінаційну, а такою, що підтверджує відповідність Учасника та його спроможність надати відповідні послуги.
Статус вимоги: Відхилено