-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт (заміна вікон) в приміщеннях: 102, 205, 212, 214, 304, актовий зал, коридор майстерні №5 Київського вищого професійного училища деревообробки за адресою: Київ, вул. Деревообробна буд.3 за кодом ДК 021:2015 (CPV) «Єдиний закупівельний словник» – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація
Завершена
353 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 500.00 UAH
мін. крок: 1% або 3 500.00 UAH
Період оскарження:
28.07.2020 18:13 - 09.08.2020 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга на дискваліфікацію
Номер:
564fd7c1a72840f6bb1deb657218c89f
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-28-009505-c.c1
Назва:
Скарга на дискваліфікацію
Скарга:
До: Антимонопольного комітету України
03035, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 45
Скаржник: Товариства з обмеженою відповідальністю «Аркада-Пласт»
код ЄДРПОУ 21662878
місцезнаходження: 08631, Київська обл., Васильківський район, селище міського типу Глеваха,вул. Ботанічна, будинок 15-А,
поштова адреса: 03022, Україна, м. Київ, вул. Козацька буд. 122
електронна пошта: info@arkadaplast.com.ua
Телефон: (044) 501-67-71
Замовник: Київське вище професійне училище деревообробки
код ЄДРПОУ 02544388
Адреса : 01013, м. Київ, вул. Деревообробна, буд. 3
Телефон : (044) 467-70-26; електронна пошта: kvpud@ukr.net
Інформація про закупівлю: ID 43803e7f35784e3ab70d676532faa626
Ідентифікатор закупівлі UA-2020-07-28-009505-c
Дата, коли суб’єкту оскарження стало відомо про неправомірні дії Замовника 19.08.2020 15:27 (дата та час публікації
рішення про дискваліфікацію учасника)
Встановлена дата завершення прийому оскаржень щодо кваліфікації учасника Замовником 30.08.2020 00:00 (дата та час)
Плата за подання скарги -3000,00 гривень
(три тисячі гривень 00 коп.)без ПДВ
Скарга
про порушення Замовником процедури закупівлі
Замовником торгів було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2020-07-28-009505-c. Товариство з обмеженою відповідальністю «Аркада-Пласт» (надалі за текстом - Скаржник) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно тендерної документації (надалі за текстом – ТД) подало тендерну пропозицію.
Предмет закупівлі - Капітальний ремонт (заміна вікон) в приміщеннях: 102, 205, 212, 214, 304, актовий зал, коридор майстерні №5 Київського вищого професійного училища деревообробки за адресою: Київ, вул. Деревообробна буд.3 за кодом ДК 021:2015 (CPV) «Єдиний закупівельний словник» – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація ID: 43803e7f35784e3ab70d676532faa626, що зазначено у оголошенні та тендерній документації.
За результатами розгляду пропозиції Скаржника, Замовником було прийнято рішення про відхилення пропозиції Скаржника (протокол розгляду тендерних пропозицій № 223-2 від 19.08.2020).
Підставою для відхилення зазначено наступне:
«Відповідно до абзацу другого частини першої пункту першого статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства – Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації, а саме: всупереч вимогам пункту 1 Розділу 3 Тендерної документації, де зазначено: «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником) та завантаження файлів у сканованому вигляді придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. Перелік документації, що повинна надатися в складі тендерної пропозиції Учасника: - копія декларації відповідності матеріальнотехнічної бази роботодавця (Учасника) вимогам законодавства з охорони праці (зареєстрованої у територіальному органі Держпраці) на виконання робіт підвищеної небезпеки: «Роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра»», Учасник в складі своєї тендерної пропозиції надав сканкопію Декларації відповідності матеріальнотехнічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, що не відповідає вимогам тендерної документації по змісту. Тобто на вимогу Замовника, викладену в тендерній документації, Учасником в складі тендерної пропозиції не надано сканкопію належним чином оформленої, відповідної до предмету закупівлі декларації відповідності матеріально-технічної бази роботодавця (Учасника) вимогам законодавства з охорони праці. Учасник процедури закупівлі не відповідає вимогам тендерної документації.
В роз’яснення вищенаведеного зазначаємо наступне: Замовник при створенні тендерної документації на зазначений предмет закупівлі керується вимогами чинного законодавства України, в т.ч. вимогами Закону України «Про охорону праці» та вимогами Закону України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності».
Законом України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності» визначено, що декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства – документ, яким суб’єкт господарювання повідомляє адміністратора або представника відповідного дозвільного органу про відповідність своєї матеріально-технічної бази вимогам законодавства. Тобто у такий спосіб суб’єкт господарювання набуває права на провадження певних дій щодо здійснення господарської діяльності або видів господарської діяльності без отримання документа дозвільного характеру.
Частина третя статті 21 Закону України «Про охорону праці» зобов’язує роботодавця одержати дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки.
В той же час частина дев’ята статті 21 Закону України «Про охорону праці» надає можливість роботодавцю набути права на виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатації (застосування) машин, механізмів та устаткування підвищеної небезпеки на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці. Переліки видів робіт, машин, механізмів та устаткування підвищеної небезпеки, виконання або експлуатація (застосування) яких може здійснюватися на підставі такої декларації, встановлюються Кабінетом Міністрів України.
Перелік видів робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці визначено в Додатку 6 до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 № 1107 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 03.03.2020 № 207).
Перелік машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, що експлуатуються (застосовуються) на підставі декларації відповідності матеріальнотехнічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці визначено в Додатку 7 до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 № 1107 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 03.03.2020 № 207).
Форма декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці визначена в Додатку 8 до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 07.02.2018 № 48).
При поданні до дозвільного органу з метою її подальшої реєстрації, суб’єкт господарювання повинен заповнити всі поля необхідною інформацією відповідно до підстрокових коментарів з форми декларації. У строці «Місце виконання робіт підвищеної небезпеки та/або експлуатації (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки» зазначається місце виконання робіт. В Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, наданій в складі тендерної пропозиції Учасника (ТОВ «АРКАДА-ПЛАСТ»), наведена інформація щодо виконання робіт за місцем: «Київська область, Васильківський район, с.м.т. Глеваха, вулиця Ботанічна, будинок 15-А», що не відповідає умовам тендерної документації по предмету закупівлі Замовника – Розділ 1 пункт 4 Тендерної документації по закупівлі: «Капітальний ремонт (заміна вікон) в приміщеннях: 102, 205, 212, 214, 304, актовий зал, коридор майстерні №5 Київського вищого професійного училища деревообробки за адресою: Київ, вул. Деревообробна буд.3 за кодом ДК 021:2015 (CPV) «Єдиний закупівельний словник» – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація» – місце проведення робіт: 01013, м. Київ, вул. Деревообробна, буд. 3»
Скаржник не може погодитися з такими рішеннями та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми ЗУ «Про публічні закупівлі».
Стосовно підстав відхилення повідомляємо наступне.
Законом України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності» визначено, що декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці – документ, яким суб’єкт господарювання повідомляє адміністратора або представника відповідного дозвільного органу про відповідність своєї матеріально-технічної бази вимогам законодавства.
У такий спосіб суб’єкт господарювання набуває права на провадження певних дій щодо здійснення господарської діяльності або видів господарської діяльності без отримання документа дозвільного характеру.
Скаржник зареєстрован за адресою виробничої бази, а саме: 08631, Україна, Київська область, Васильківський район,смт. Глеваха, вул. Ботанічна, 15-А.
Відповідно до потреб господарської діяльності Скаржник має чинний дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, який отримав у встановленому чинним законодавством України порядку, а саме: Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, яка зареєстрована в журналі обліку суб’єктів господарювання у територіальному органі Держпраці від 17 грудня 2018 року №1064-18-32-К.
Таким, чином зважаючи на те, що Скаржник набув права на провадження певних дій щодо здійснення господарської діяльності або видів господарської діяльності у відповідності до чинного законодавства, то вимога Замовника, яка зобов’язує Скаржника у відповідності до тендерної документації отримати та надати Декларацію відповідності матеріальнотехнічної бази вимогам законодавства з питань охорони «за місцем проведення робіт» (Київ, вул. Деревообробна, буд.3) не відповідає вимогам чинного законодавства України.
Твердження Замовника, що «…у складі тендерної пропозиції Учасника (ТОВ «АРКАДА-ПЛАСТ»), наведена інформація щодо виконання робіт за місцем: «Київська область, Васильківський район, с.м.т. Глеваха, вулиця Ботанічна, будинок 15-А», що не відповідає умовам тендерної документації по предмету закупівлі Замовника – Розділ 1 пункт 4 Тендерної документації по закупівлі: «Капітальний ремонт (заміна вікон) в приміщеннях: 102, 205, 212, 214, 304, актовий зал, коридор майстерні №5 Київського вищого професійного училища деревообробки за адресою: Київ, вул. Деревообробна буд.3 за кодом ДК 021:2015 (CPV) «Єдиний закупівельний словник» – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація» – місце проведення робіт: 01013, м. Київ, вул. Деревообробна, буд. 3», - як підстава відхилення тендерної пропозиції, є необгрутованою та такою, що грубо порушує права та інтереси Скаржника.
На підтвердження наведеного вище, Скаржник звернувся за уточненням Листом №94 від 21.02.2020р. до редакції журналу «Охорона праці» та отримав роз’яснення ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ З ПИТАНЬ ОХОРОНИ ПРАЦІ (Лист № 1972/2.1/11-20 від 17.02.2020 р.) де серед іншого зазначено, що: «Подання декларації на кожен об’єкт, на якому виконуються роботи підвищеної небезпеки суб’єктом господарювання, законодавством не вимагається.»
Вважаємо, що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі» як добросовісна конкуренція серед учасників; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; в тому числі необ’єктивно та упереджено оцінив пропозицію Скаржника, адже заявлена пропозиція повністю відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами.
Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення пропозиції Скаржника, що в свою чергу призвело до порушення його майнових прав, чия пропозиція повністю відповідає Вимогам тендерної документації.
Наявність порушених прав також обґрунтовується тим фактом, що Скаржник як Учасник відповідної тендерної процедури реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є досвідченим виробником металопластикових вікон та дверей та працює на ринку з 1998 року.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі:
ID 43803e7f35784e3ab70d676532faa626, Ідентифікатор закупівлі UA-2020-07-28-009505-c.
3. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції ТОВ «Аркада-Пласт» зазначене у протоколі розгляду тендерних пропозицій № 223-2 від 19.08.2020.
4. У разі задоволення скарги, прийняти рішення про повернення сплаченої плати за подання скарги та повернення її суб’єкту оскарження - ТОВ «Аркада-Пласт» за наступними банківськими реквізитами: - UA273805820000026000010311310 а АТ «МІБ» м. Київ. ЄДРПОУ 21662878. ІПН 216628710071
Додатки:
1. Докази оплати за подання скарги з відміткою про зарахування коштів до державного бюджету.
2. Завірена копія Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, яка зареєстрована в журналі обліку суб’єктів господарювання у територіальному органі Держпраці від 17 грудня 2018 року №1064-18-32-К.
3. Завірена копія Листа в редакцію журналу «Охорона праці» № 94 від 21 січня 2020 року.
4. Завірена копія Листа Державної служби України з питань праці № 1972/2.1/11-20 від 17.02.2020р.
З повагою,
Директор ТОВ «Аркада-Пласт» __________________________ В.О. Сахацька
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга 26.08.2020 15:16
- ПЛАТІЖКА за подання скарги 27.08.2020 09:48
- Декларація 27.08.2020 09:48
- Лист р журнал ОХОРОНА ПРАЦІ 94 від 21 01 2020 27.08.2020 09:48
- Лист Державної служби Україїни з питань охорони праці 1972 2 1 11 20 від 17 02 2020 27.08.2020 09:48
- від 28.08.2020 № 16261.pdf 28.08.2020 18:55
- інформація про резулятивну частину рішення від 08.09.2020 № 16883.pdf 09.09.2020 18:17
- рішення від 08.09.2020 № 16883.pdf 11.09.2020 22:26
- Пояснення АМКУ 02.09.2020_2.docx 02.09.2020 21:16
- Пояснення АМКУ 02.09.2020_2.pdf 02.09.2020 22:39
Дата прийняття скарги до розгляду:
26.08.2020 16:19
Дата розгляду скарги:
08.09.2020 12:00
Місце розгляду скарги:
АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
28.08.2020 18:56
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
11.09.2020 22:26
Дата виконання рішення Замовником:
15.09.2020 13:16
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення №16883-р/пк-пз від 08.09.2020 постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель по закупівлі: Капітальний ремонт (заміна вікон) в приміщеннях: 102, 205, 212, 214, 304, актовий зал, коридор майстерні № 5 Київського вищого професійного училища деревообробки за адресою: Київ, вул. Деревообробна, буд. 3 за кодом ДК 021:2015 (CPV) «Єдиний закупівельний словник» – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація, вирішено скасувати попередньо прийняте рішення щодо відхилення пропозиції ТОВ "АРКАДА-ПЛАСТ" по зазначеній закупівлі та визнати ТОВ "АРКАДА-ПЛАСТ" переможцем в закупівлі