ДК 021:2015, код 03210000-6 – Зернові культури та картопля (картопля). Категорія Замовника: відповідно до пункту 3 частини 4 статті 2 Закону: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої цієї статті, а саме: юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 цієї частини) та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності однієї з таких ознак: юридична особа є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів; органи державної влади чи органи місцевого самоврядування або інші замовники володіють більшістю голосів у вищому органі управління юридичної особи; у статутному капіталі юридичної особи державна або комунальна частка акцій (часток, паїв) перевищує 50 відсотків. Місцезнаходження: 19400, Черкаська обл., Корсунь-Шевченківський район, м. Корсунь-Шевченківський, вул. Благовісна, будинок 75. Мова складання документів - українська.
Завершена
100 000.00UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 500.00 UAH
Період оскарження:28.07.2020 18:07 - 03.08.2020 10:00
Вимога
Вирішена
тендерна пропозиція не відповідає тендерній документації
Номер:7c4f6cf1824c4a0c8c9fc358e4b7d618
Пов'язана кваліфікація:ФОП "КАЛАШНИК МИКОЛА ПЕТРОВИЧ", UA-EDR 2222626173
Ідентифікатор запиту:UA-2020-07-28-009478-c.a5
Назва:тендерна пропозиція не відповідає тендерній документації
Вимога:
-згідно додатку 2 учасник повинен надати документ що засвідчує наявністьу у учасника процедури закупівлі можливість здійснювати діяльність із реалізації продуктів харчування до якого відноситься предмет закупівлі згідно затверджених КВЕД-2010 з посиланням на відомості що містяться у Єдиному Державному Реєстрі юридичних осіб фізичних осіб-підприємців та громадських формувань Даний документ відсутній ----ФОП КАЛАШНИК М П в своїй пропозиції надає гарантійний лист про достовірність поданої інформації що суперечитьдругому гарантійноиу листу стосовно гарантування порядку формування своєї цінової пропозиції за середньо ринковими цінами Ціна в 18грн\кг картоплі на сьогодні нічим не обгрунтована
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:13.08.2020 16:23
Вирішення:Учасником-переможцем надано лист про гарантування своєї цінової пропозиції в рамках середньоринкової на вказаний товар. Ні Замовник, ні Ви як скаржник не володіє переконливими доказами та експертизами, що можуть довести факт завищення ціни на товар учасника-переможця. З огляду на вказане, пропозиція учасника була оголошена переможцем закупівлі правомірно. В свою чергу варто звернути увагу, що втричі менша Ваша ціна пропозиції за очікувану вартість також не сприймається Замовником як аномально низька, хоча супніви в її рентабельності присутні. Але вказані сумніви не можуть бути і не є підставою прийнятого рішення щодо результатів розгляду Вас як учасника закупівлі
Статус вимоги:Відхилено
Задовільнена:Ні
declined
0
resolved
Вимога
Відхилено
незаконне відхилення пропозиції
Номер:96d9e562824f43639ea1b0febd8967d3
Пов'язана кваліфікація:ФОП "РУДЕНКО МИКОЛА ІВАНОВИЧ", UA-EDR 2165716177
Ідентифікатор запиту:UA-2020-07-28-009478-c.a4
Назва:незаконне відхилення пропозиції
Вимога:
12.08.20р уповноваженою особою Замовника була відхиена пропозиція ФОП Руденко М І знаступних причин- 1Не надав в складі тендерної пропозиції посвідчення та протокол або його витяг про перевірку знань з питань охорони праці на нього особисто ,видане уповноваженим на те галузевим навчальним центром Уважно вивчивши відповідь Замовника на вимогу ФОП Цибалієв В Я дозвольте частково з Замовником не погодитись Стаття 18 Закону про охорону праці наказ Дуржнаглядохоронпраці України №15 від 26. 01. 2005р спрямовує на реалізацію в Україні системи безперервного навчання з питань охорони праці посадових осіб та інших працівників, надання домедичної допомоги потерпілим від нещасних випадків і правил поведінки в разі виникнення аварій Вимоги типового положення є обовязковими для виконання усіма центральними, місцевими органами виконавчої влади ,органами місцевого самоврядування ,бюджетними установами та субєктами господарювання \далі-підприємства\ незалежно від форм власності та видів діяльності Підприємство -це юридична особа яка має свій Статут керівника працівників Виходячи з цьго цей наказ регулює взаємовідносини з охрони праці та техніки безпеки в колективі підприємства та не стосується ФОП який працює самостійно. ФОП в якого є найомні працівники зобовязаний пройти навчання з охорони праці та техніки безпеки \ВУЗ, технікум ,галузевий навчальний центр\для подальшого кваліфікованого навчання\проведення системи інструктажів\ свого персоналу Вимога замовника, що до наявності в водія ,вантажника, експедитора посвідчення та інших документів з провірки знань з охорони праці виданих галузевим навчальним центром являється непрвомірним Згідно Закону про охорону праці на підприємстві діє система інструктажів які під підпис в спеціальному журналі проводять навчені керівнии підрозділів Я особисто отримав базові знання з охорони праці та техніки безпеки навчаючись в Харківському СГІ та контролював їх дотримання працюючи головним спеціалістом в сільському господрстві де кожен день проводились транспортні та погрузочні роботи Між іншим ФОП без найманців не ставиться на облік в Фонд соціального страхування, а також відсутні покарання з боку контролюючих органів Якщо я не правюий вкажіть правові акти згідно яких ФОП самозавйнятий, без найманої праці, маючи базові знання з охорони праці та техніки безпеки повинен проходити навчання в ПТУ 2 Іншою підставою невідповності умовам закупівлі є відсутність аналгічних договорів, що відповідають умовам тендерної документації Мною в тендерній пропозиції поміщений договір №66 від 300720р з КУ Пугачівський ПНІ на закупку картоплі в кількості 4000 кг по ціні 7.5 грн\кг на суму 30000грн. Цей договір успішно виконаний про що свідчить лист-відгук в якому є посилання на закупівлю UA-2020-07-28-009478-c Це свідчить що даний договір укладений з контрагентом за результатами проведення конкурсного відбору
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:13.08.2020 15:16
Вирішення:Обгрунтування причин відхилення Вашої пропозиції детально описані у протоколі розгляду. Питання охорони праці стосується всіх без винятку субєктів господарювання. Частиною 2 статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі" встановлено: "Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах". Відтак знаходження Вас як учасника у правовому статусі ФОП не робить виключень для виконання вимог за тендерною документацією. Що стосується документального підтвердження публічності укладання аналогічного договору, то саме Довідка про аналогічні договори не містить вказаної інформації. Відгук є документом, що складений контрагентом, а не учасником.
Статус вимоги:Відхилено
declined
declined
Вимога
Відхилено
Про непровомірну дискваліфікацію учасника
Номер:1ac11c126bbd44618bfedb2038f93cd0
Пов'язана кваліфікація:ФОП Циблієва Любов Вікторівна, UA-EDR 2421912261
Ідентифікатор запиту:UA-2020-07-28-009478-c.b3
Назва:Про непровомірну дискваліфікацію учасника
Вимога:
Відповідно до ч.3 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі - Закон) я, як учасник процедурі закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважаю недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій.
Шановна уповноважена особа Альона Вікторівна!
З вашого протоколу щодо прийняття рішення незрозуміло які органі чи організації уповноважені покладати на мене, як фізичної особі – підприємця, ці функції, а саме : водія, вантажника та/або експедитора ?
Фізична особа – підприємець Циблієва Л.В, є само занятою особою та не має нанятих працівників та не виконує функції водія, вантажника та/або експедитора, на що у складі тендерної документації мається лист-пояснення щодо найманих працівників по те що Фізична особа-підприємець Циблієва Любов Вікторівна , згідно п.п.14.1.226 п.14.1 ст.14 Податкового кодексу України є само занятою особою, що має право здійснювати свою діяльність і самостійно, найманих працівників (водія,вантажника та/або експедитора) не маю.
Тому вимога тендерної пропозиції мати посвідчення та протоколи про перевірку знань з питань охорони праці на кожного працівника учасника, що виконує функції: водія,вантажника та/або експедитора, для фізичних осіб – підприємців без найманих працівників не застосовується.
Відповідно до ст.18 Закону України « Про охорону праці » навчання з питань охорони праці потрібні працівникам, зайнятих на роботах з підвищеною небезпекою або там, де є потреба у професійному доборі...
Також, звертаю Вашу увагу , що згідно з наказом Держнаглядохоронпраці України від 26.01.2005 року № 15 та зареєстровану в Міністерстві юстиції України від 15.02.2005року за № 232/10512, водії, вантажники, та/або експедиторі не входять в перелік робіт з підвищеною небезпекою, тому посвідчення та протоколі або витяги про перевірку знань з питань охорони праці не потрібні.
Таким чином Ваша вимога щодо наявності у водіїв, вантажників та/або експедиторів посвідчень та протоколів або витягів про перевірку знань з питань охорони праці є дискримінаційною по відношенню до інших суб’єктів господарювання.
Також незрозуміло, яким чином відсутність протоколів або витягів про перевірку знань з питань охорони праці впливає на зміст тендерної пропозиції? Де це вимога прописана у ст.16 Закону України « Про публічні закупівлі» ?
Статтею 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом максимальної економії, ефективності та пропорційності
Де ваша економія, якщо ви відхиляєте 2 найбільш вигідні пропозиції по надуманим вами причинам , з різницею понад 52000 грн. від пропозиції, об’явленною вами найбільш вигідною? Де тут вигода до Державного бюджету?
Також статтею 5 Закону принципами здійснення публічних закупівель є : недискримінації учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Дії Замовника в частині встановлення У Документації наведених вище вимог у спосіб, наведений вище, порушують вимоги статті 5 , якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Учасника, пов’язані з його участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель передбачені ст.5 Закону.
Також Фізична особа-підприємець Циблієва Любов Вікторівна залишає за собою право подальшого оскарження дискваліфікації та нагадує про відповідальність членів тендерного комітету замовника та уповноваженої особі за перевитрати коштів підприємств форм державної та комунальної власності, передбаченою Законами України .
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:13.08.2020 12:58
Вирішення:Шановна Циблієва Любов Вікторівна. Перед тим як акцентувати на статусу саймозайнятої особи, Ви визначіться який правовий статус у Вас в цій закупівлі: Ви є фізичною особою-підприємцем, чи прцівником КНП "ЧОПТД ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ". Оскільки за результатами ЕЦП/КЕП Вашого підпису встанволено, що підпис на пропозиції Вами проставлявся не як ФОП, а як працівником КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕРКАСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ПРОТИТУБЕРКУЛЬОЗНИЙ ДИСПАНСЕР ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ", ЄДРПОУ 02005603. Останнє ставить взагалі під сумнів як достовірність підписаної інформації уповноваженою особою так і джерело походження товару, який за занадто привабливими цінами без зрозумілого джерела походження Ви готові запропонувати. Що стосується розгляду Вашої тендерної пропозиції, то прийняте рішення цілком і повністю відповідає вимогам за тендерною документацією і принципам закупівлі, за якими Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах - частина 2 статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі". Статус ФОП не робить переваги перед іншими суб’єктами господарювання.
Статус вимоги:Відхилено
declined
declined
Вимога
Відкликано скаржником
противозаконне призначення переможця
Номер:d6f9edc3092d4f92b154df98a6a6169a
Пов'язана кваліфікація:ФОП "КАЛАШНИК МИКОЛА ПЕТРОВИЧ", UA-EDR 2222626173
Ідентифікатор запиту:UA-2020-07-28-009478-c.a2
Назва:
противозаконне призначення переможця
Вимога:
перщ за все уповноважена особа я хочу вас запитати яке моральне право ви маєте так розпоряджатись бюджетними коштами приймати пропозицію яка більше ніж у 2 рази вища і являється аномально високою---18грн\кг, вас повинно б зацікавити які затрати запланував ФОП Калашник в цю ціну Однією з причин моєї дискваліфікації
відсутність документально підтвердженого аналогічного договору, що договори укладені з контрагентами не були за результатами проведення конкурсного відбору а також не здійснено посилання на публічне розміщення інформації про укладений аналогічний договір Все це не так Аналогічний договір з Пугачівським ПНІ 66 від
30. 07. 2020 успішно виконано по ціні 7,5 грн\кг Оголошення закупівлі відображено в листі- відгуку--UA-2020-07-17-004265-c .Ця інформація є в тендерній документації але вона чомусь залишилась не поміченою уповноваженою особою НЕ ЗРОЗУМІЛО ЯК МОЖНА ЗАЙМАТИ ТАКУ ПОСАДУ І НЕ ОРІЄНТУВАТИСЬ В ЦІНАХ ЧИ МОЖЕ ТАК ПОТРІБНО
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:12.08.2020 23:18
Опис причини скасування:НЕ ПОВНА ПОТРІБНО ДОПОВНИТИ
Дата скасування:12.08.2020 23:40
cancelled
Вимога
Вирішена
Шановний Замовнику! Пояснить , яким чином ваша вимога щодо наявності у водіїв, вантажників та/або експедиторів посвідчень та протоколів або витягів про перевірку знань з питань охорони праці впливає на зміст тендерної пропозиції? Де це вимога прописана у Статті 16 Закону України « Про публічні закупівлі»
Номер:66c8bc3e4c0d481cb9302f3eb38c8cad
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2020-07-28-009478-c.a1
Назва:Шановний Замовнику! Пояснить , яким чином ваша вимога щодо наявності у водіїв, вантажників та/або експедиторів посвідчень та протоколів або витягів про перевірку знань з питань охорони праці впливає на зміст тендерної пропозиції? Де це вимога прописана у Статті 16 Закону України « Про публічні закупівлі»
Вимога:
Шановний Замовнику! Пояснить , яким чином ваша вимога щодо наявності у водіїв, вантажників та/або експедиторів посвідчень та протоколів або витягів про перевірку знань з питань охорони праці впливає на зміст тендерної пропозиції? Де це вимога прописана у Статті 16 Закону України « Про публічні закупівлі»
Також, звертаю Вашу увагу , що згідно з наказом Держнаглядохоронпраці України від 26.01.2005 року № 15 та зареєстровану в Міністерстві юстиції України від 15.02.2005року за № 232/10512, водії, вантажники, та/або експедиторі не входять в перелік робіт з підвищеною небезпекою, тому посвідчення та протоколі або витяги про перевірку знань з питань охорони праці не потрібні.
Таким чином Ваша вимога щодо наявності у водіїв, вантажників та/або експедиторів посвідчень та протоколів або витягів про перевірку знань з питань охорони праці є дискримінаційною по відношенню до інших суб’єктів господарювання.
Вирішення:Доводи Потенційного учасника закупівлі є нічим іншим ніж надуманим припущенням, та не може братися за підставу для внесення змін до тендерної документації.
Статус вимоги:Відхилено
Дата виконання рішення Замовником:03.08.2020 15:44
Підтвердження вирішення:01 серпня 2020 року о 20 год 54 хв потенційним учасником процедури закупівлі через систему електронних закупівель подано вимогу (Номер вимоги: UA-2020-07-28-009478-c.a).
Частиною 7 статті 14 Закону встановлено: «У період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі.
Усі звернення за роз’ясненнями, звернення з вимогою щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника.
Замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі.
У разі внесення змін до оголошення про проведення спрощеної закупівлі строк для подання пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель не менше ніж на два робочі дні.
Замовник має право з власної ініціативи внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та/або вимог до предмета закупівлі, але до початку строку подання пропозицій. Зміни, що вносяться замовником, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції документів.».
Що стосується залишеної вимоги учасника про нібито дискримінаційність наступної вимоги: «тендерна пропозиція учасника має містити посвідчення та протокол або його витяг про перевірку знань з питань охорони праці на кожного працівника учасника, що виконує функції: водія, вантажника та/або експедитора, видане уповноваженим на те галузевим навчальним центром, де містяться відомості про проходження та знання вказаними особами відповідних знань принаймні з НПАОП 0.00-1.62-12, НПАОП 0.00-1.75-15. Остання перевірка знань особи повинна бути не раніше ніж 2019 року.».
Не можу погодитись із таким надуманим твердженням учасника з огляду на наступне:
Згідно зі ст. 1 Закону України «Про охорону праці», охорона праці – це система правових, соціально-економічних, організаційно-технічних, санітарно-гігієнічних і лікувально-профілактичних заходів та засобів, спрямованих на збереження життя, здоров'я і працездатності людини у процесі трудової діяльності.
Статтею 2 Закону України «Про охорону праці» передбачено: «Дія цього Закону поширюється на всіх юридичних та фізичних осіб, які відповідно до законодавства використовують найману працю, та на всіх працюючих».
Відповідно до статті 18 Закону України «Про охорону праці» працівники під час прийняття на роботу і в процесі роботи повинні проходити за рахунок роботодавця інструктаж, навчання з питань охорони праці, з надання першої медичної допомоги потерпілим від нещасних випадків і правил поведінки у разі виникнення аварії.
Статтею 13 Закону України «Про охорону праці» задекларовано наступну вимогу:
«Роботодавець зобов'язаний створити на робочому місці в кожному структурному підрозділі умови праці відповідно до нормативно-правових актів, а також забезпечити додержання вимог законодавства щодо прав працівників у галузі охорони праці.
З цією метою роботодавець забезпечує функціонування системи управління охороною праці, а саме:
створює відповідні служби і призначає посадових осіб, які забезпечують вирішення конкретних питань охорони праці, затверджує інструкції про їх обов'язки, права та відповідальність за виконання покладених на них функцій, а також контролює їх додержання …»
Основним нормативним актом, що регламентує порядок та види навчання, а також форми перевірки знань з охорони праці є НПАОП 0.00-4.12-05 “Типове положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці”. Даний нормативний документ спрямований на реалізацію в Україні системи безперервного навчання з питань охорони праці, яке проводиться з працівниками в процесі трудової діяльності.
Вимоги Типового положення є обов’язковими для виконання усіма центральними і місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, бюджетними установами та суб’єктами господарської діяльності незалежно від форми власності та видів діяльності.
Нагляд за дотриманням даного Типового положення здійснюють органи державного нагляду за охороною праці, а контроль служби охорони праці центральних та місцевих органів виконавчої влади, місцевого самоврядування та підприємств.
Посадові особи, діяльність яких пов’язана з організацією безпечного ведення робіт, під час прийняття на роботу і періодично, один раз на три роки, проходять навчання, а також перевірку знань з питань охорони праці. У разі виявлення у працівників, у тому числі посадових осіб, незадовільних знань з питань охорони праці, вони повинні у місячний строк пройти повторне навчання і перевірку знань.
Працівники, які не пройшли навчання, інструктаж і перевірку знань з питань охорони праці, до роботи не допускаються.
Відповідальність за організацію та здійснення інструктажів, навчання та перевірки знань з питань охорони праці покладається на роботодавця.
З огляду на все вказане вище, чинним законодавством передбачено вимогу до суб’єкта господарювання, який зобов’язаний мати належним чином підготовлений персонал або відповідального/уповноваженого працівника, що володіє достатніми знаннями у сфері безпеки праці, в т.ч. охорони праці, інакше відсутність такого працівника може бути як причиною нещасного випадку на виробництві так і підставою для зупинки роботи суб’єкта господарювання.
З огляду на вказане вище, вважаємо оскарження вказаних вимог за тендерною документацією надуманим та необґрунтованим. Наявність вказаного працівника, що володіє знаннями в сфері охорони праці, узгоджується з положеннями законодавства, відповідає принципам закупівель та не обмежує участь відповідальних суб’єктів госпоарювання за безпеку як своїх працівників так і споживачів, що обслуговуються.
Окрім цього, учасником-скаржником недоведено факт неможливості забезпечити навчання свого працівника про охорону праці, а відтак підтвердження проходження навчання та перевірку знань щодо законів та нормативно-правових актів у сфері охорони праці та пожежної безпеки.
Аналогічної позиції і Орган оскарження, який своїм рішенням від 18.09.2019 року №13208 відмовив у задоволенні скарги Товариства з обмеженою відповідальністю "ЧЕРНІГІВГАЗ ЗБУТ" від 27.08.2019р. №14704-Сл-24028-0819 (номер скарги UA-2019-08-15-000763-a.a6 в ЦБД системі електронних торгів «Prozorro» за адресою www.prozorro.gov.ua) (надалі – Скарга) щодо порушення законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі відкриті торги за предметом – «ДК 021:2015, код 09120000-6 - Газове паливо (Природний газ)» (номер закупівлі UA-2019-08-15-000763-a)) (надалі – Процедура закупівлі) Комунальним некомерційним підприємством «Чернігівська центральна районна лікарня» Чернігівської районної ради Чернігівської області з аналогічного питання.
Отже, усі доводи Потенційного учасника закупівлі є нічим іншим ніж надуманим припущенням, та не може братися за підставу для внесення змін до тендерної документації.