-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
20Т-052_43130000-3 – Бурове обладнання (Центратори для обсадних колон)
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська мова. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: відповідно до документації
Торги відмінено
11 221 220.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 112 212.00 UAH
мін. крок: 1% або 112 212.00 UAH
Період оскарження:
28.07.2020 16:44 - 17.09.2020 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Щодо Додатку 3
Номер:
417c87631c0d45a0934838b1fa9369e1
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-28-008727-c.b3
Назва:
Щодо Додатку 3
Вимога:
Звертаємося до мучиників Укргазвидобування які займають свої посади не за своєю волею (а як це ще розуміти?) - можеть досить смішити народ? Чи то вже спеціалісти усі позвільнялися з УГВ ? чи то Зе-Депутати які пройшли курс молодого спеціаліста у Трускавці були направлені ЗеКлоуном в УГВ з метою реформувати-знищити або подолати епоху здорового глузду? Ситуація не зрозуміла...
Спочатку ці вищенаведені мучиники прийняли рішення що сертифікат Q1- міждонародного стандрту інституту АРІ їм не потрібен, потім хотіли прописати в умовах до ТД інший сертифікат який вже втратив чиність у 2019 році тогож інституту АРІ, скоріш за все хтось мудрий такі залишився в УГВ, вирішіли не вносити зміни ... але прописали ціж "спеціанлісти" наступне: Мінімальне відновне навантаження за коефіцієнта зазору 67% - не менше 8363 Н., Питання до вас двоїшники -яким чином ви будете провіряти дану вимогу (відповідає чи ні) і що це таке? і саме головне для чого, якщо прописана марка сталі? (можливо , повторюємо можливо тут мається на увазі це - коефіцієнт концентрації напруги???,) на момент прийняття продукції на складі вантажоотримувача? )))) Тільки не треба заливати, що ви плануєте залучати якийсь там лабораторії, інтетути ітд....це дибілізм! Та на дане залучення потрібно буде проводити інший тендер, який зможе відбутися приблизно у 22 році ))) враховуючи те, що ви вносити зміни на цей тендер по центраторам вже 3 раз, і не факт що це останні зміни ))))
Ціж спецілісти забрали з ТД 20Т-050, та 20Т-51 сертифікат Q1, де він би гарантував хочаб якусь якість цементувального обладнання яке використовується при високих тисках при циментуванні колонн на глубинах до 6000 м, так ні, вони серифікат Q1 забрали.....тобто їм наплювати на те, що може їх (читай державну компанію) спіткати аварії у процесах кріплення, які у свою чергу потягнуть величезні кошти на їх ліквідацію,втрати часу. Марнотрацтво, не розуміння процесів, страшний не профісіоналізм, без характерність - оце характеризує людей які вирішують процеси не тільки закупівель в УГВ. Будують енерго-залежність ...
Прохання, звільняйтесь поки не піздно !
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
08.09.2020 20:50
Вирішення:
Доброго дня!
Шановний учасник, проаналізувавши розміщений текст не можливо зрозуміти суті порушення під час проведення вказаного тендеру, у зв’язку з чим розглянути вимогу на предмет задоволення чи відхилення її не вдається можливим.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
23.09.2020 21:39
Скарга
Розгляд припинено
Скарга на умови тендерної документації
Номер:
9b1a9e5fc32d4931a5060a3af231257c
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-28-008727-c.c2
Назва:
Скарга на умови тендерної документації
Скарга:
Скарга у відповідності до Закону України "Про публічні закупівлі" (на умови тендерної документації у порядку, визначеному статтею 18 Закону України "Про публічні закупівлі"). У ході аналізу вимог тендерної документації, нами було встановлено умови, які є незаконними та такими, що обмежують конкуренцію. Такі умови унеможливлюють нашу участь у торгах, чим порушують наші права та законні інтереси. Просимо орган оскарження зобов'язати замовника внести зміни до ТД. Повний текст скарги з додатками надається у супровідній документації.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга 20.08.2020 17:16
- Скарга Word 20.08.2020 17:16
- Протокол загальних зборів 20.08.2020 17:16
- Наказ 20.08.2020 17:16
- Авторизаційні листи 20.08.2020 17:16
- платіжне доручення 21.08.2020 09:50
- рішення від 25.08.2020 № 15965 + лист Замовнику.pdf 26.08.2020 10:37
- інформація про перенесення розгляду скарги № 13849.pdf 04.09.2020 18:49
- інформація про перенесення розгляду скарги № 14596.pdf 16.09.2020 23:35
- Інформація про резолютивну частину рішення від 18.09.2020 № 17617.pdf 21.09.2020 17:44
- рішення від 18.09.2020 № 17617.pdf 23.09.2020 21:33
- Пояснення по суті скарги 20Т-052.pdf 28.08.2020 14:48
- Пояснення по суті скарги 20Т-052.docx 28.08.2020 14:48
Дата прийняття скарги до розгляду:
20.08.2020 18:19
Дата розгляду скарги:
03.09.2020 17:00
Місце розгляду скарги:
АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
26.08.2020 10:37
Причина:
Замовником відповідно до Закону про публічні закупівлі усунено порушення
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
23.09.2020 21:34
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
23.09.2020 21:34
Вимога
Відхилено
щодо надання сертифікату
Номер:
8087fbaddde64462851fd2d285e891af
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-28-008727-c.c1
Назва:
щодо надання сертифікату
Вимога:
Додатком 2.1 до ТД передбачено - на підтвердження технічних характеристик предмету закупівлі надати завірену підписом та печаткою (за наявності) копію діючого сертифікату щодо наявності на виробництві системи менеджменту якості API Spec Q1. Така вимога до учасників штучно звужує коло потенційних учасників, що порушує п.4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Сертифікація по стандарту Американського інституту нафти API Q1 була розроблена з метою доступу виробників промислового та переробного обладнання на американський ринок. Стандарт представляє собою 100% вимог ISO 9001 плюс близько 20% специфічних вимог. Таким чином дана вимога виключає можливість взяти участь у тендері для певного кола учасників. ПРОСИМО ВНЕСТИ ВІДПОВІДНІ ЗМІНИ ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ та викласти вимогу у наступній редакції: на підтвердження технічних характеристик предмету закупівлі надати завірену підписом та печаткою (за наявності) копію діючого сертифікату щодо наявності на виробництві системи менеджменту якості API Spec Q1 або сертифікат ISO 9001:2015
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
30.07.2020 17:56
Вирішення:
Доброго дня! Вимога наявності сертифікату API Spec Q1 не порушує п.4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Кожен учасник має право поставити товар що виготовлений на виробництві із наявною системою менеджменту якості відповідно API Spec Q1.
Згідно п. 5 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник може вимагати від учасників в тому числі сертифікати що можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі відповідним характеристикам.
Промислово-орієнтований стандарт API Spec Q1 включає в себе, крім вимог, які встановлені до міжнародного стандарту ISO 9001, також специфічні вимоги, що ставляться до нафтогазової галузі. Наявність даної специфікації у компанії свідчить про її відповідність найсучаснішим вимогам нафтогазової індустрії. Даний сертифікат використовують всі провідні нафтогазовидобувні компанії при закупівлі обладнання, що працює в свердловині, а, відповідно, піддається значним навантаженням. Дана умова забезпечує отримання Товариством надійного обладнання і мінімізує потенційні ризики його не спрацювання.
Статус вимоги:
Відхилено