• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Дослідницькі послуги (Визначення якості дорожньо-будівельних матеріалів (що застосовуються для асфальтобетону та інше) контроль технологічних параметрів влаштування асфальтобетонних шарів (температурні режими, товщина шарів, режими ущільнення шарів, коефіцієнт ущільнення) при виконанні поточних та середніх ремонтів на об’єктах ШЕУ Солом’янського району м. Києва)

Завершена

87 815.37 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 878.15 UAH
Період оскарження: 28.07.2020 15:43 - 31.07.2020 15:50
Вимога
Відкликано скаржником

Вимога надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності пропозиції КП «Київблагоустрій» умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі UA-2020-07-28-007441-c

Номер: 563949c6a3f046c896435add457a4083
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-28-007441-c.b1
Назва: Вимога надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності пропозиції КП «Київблагоустрій» умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі UA-2020-07-28-007441-c
Вимога:
Шановний замовнику, розглянувши Протокольне рішення уповноваженої особи Фролової Ірини Олегівни від 10.08.2020 року№ С-10/08 (надалі - Рішення) про наявність підстав для відхилення пропозиції комунального підприємства «Київблагоустрій» (надалі – Учасник) у спрощеній закупівлі № UA-2020-07-28-007441-с , за п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII зі змінами (далі - Закон) у зв’язку з тим, що файли документів Учасника, що подані в складі пропозиції, є пошкодженими, які неможливо відкрити для їх розгляду, що не відповідає вимогам п.7 документації спрощеної закупівлі, а саме: Документи що подаються учасником у складі пропозиції електронних закупівель повинні бути належної якості, тобто такі, що доступні для звичайного читання та опрацювання, повно і чітко відображають інформацію та відомості, внесені до відповідного документа, незалежно від змісту інформації, повідомляємо наступне. Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій/пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Пунктом дев’ятим статті 14 Закону встановлено, що пропозиції подаються учасниками після закінчення строку періоду уточнення інформації, зазначеної замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну та інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником. Згідно зі статтею 5 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», електронний документ - документ, інформація в якому зафіксована у вигляді електронних даних, включаючи обов'язкові реквізити документа. Склад та порядок розміщення обов'язкових реквізитів електронних документів визначається законодавством. Електронний документ може бути створений, переданий, збережений і перетворений електронними засобами у візуальну форму. Візуальною формою подання електронного документа є відображення даних, які він містить, електронними засобами або на папері у формі, придатній для приймання його змісту людиною. Відповідно до статті 6 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» для ідентифікації автора електронного документа може використовуватися електронний підпис. Накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа. Відносини, пов’язані з використанням удосконалених та кваліфікованих електронних підписів, регулюються законом України «Про електронні довірчі послуги». Відповідно до Закону України «Про електронні довірчі послуги», оригіналом електронного документа вважається електронний примірник документа з обов'язковими реквізитами, у тому числі з електронним підписом автора або підписом, прирівняним до власноручного підпису (частина перша статті 7 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг»). Комунальним підприємством «Київблагоустрій», як учасником спрощеної закупівлі № UA-2020-07-28-007441-с, через електронну систему закупівель було завантажено повний перелік документів, передбачених оголошенням про проведення закупівлі. Електронні документи було створено саме із врахуванням вимог статті 12 Закону «Про публічні закупівлі» та завершено їх складання шляхом накладення кваліфікованого електронного підпису на кожний документ. Відкрити всі ці документи в будь який час можливо, зокрема, за посиланням https://czo.gov.ua/verify, що є звичайної практикою для електронного документообігу і жодним чином не ускоаднює доступу та не порушує прав замовника на ознайомлення з документами. Надані документи, подані у формі електронного документа, є оригіналами належної якості, тобто такі, що доступні для звичайного читання та опрацювання, повно і чітко відображають інформацію та відомості, внесені до відповідного документа, незалежно від змісту інформації, отже вимоги оголошення Учасником дотримано, підстави для відхилення пропозиції КП «Київблагоустрій» - відсутні. Однак, як стає зрозумілим, інформація викладена вище не була відома уповноваженій особі Фроловій Ірині Олегівні, і можливо тому, нею було винесене неправомірне Рішення. Також, звертаємо вашу увагу на той факт, що 31.07.2020р. о 14:31 год., у відповідності до п. 7 ст. 14 Закону, комунальне підприємство «Київблагоустрій» через електронну систему закупівель, звернулось до комунального підприємства «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Солом’янського району» м. Києва за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі однак, відповіді на нього так і не отримало хоча, п. 7 ст. 14 Закону передбачає, що замовник протягом одного робочого дня з дня оприлюднення звернення за роз’ясненнями, зобов’язаний надати роз’яснення на таке звернення. Отже, під час проведення спрощеної закупівлі № UA-2020-07-28-007441-с комунальним підприємством «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Солом’янського району» м. Києва, як замовником закупівлі, було двічі порушено Закон, що в свою чергу свідчить про неможливість подальшого проведення закупівлі, в іншому випадку може спричинити незаконне використання бюджетних коштів. Враховуючи викладене вище, з метою запобігання порушення Закону, вимагаємо на підставі пп.2 п. 13. ст. 14 Закону, у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель, відмінити спрощену закупівлю № UA-2020-07-28-007441-с.
Пов'язані документи: Учасник
Опис причини скасування: cancelled
Дата скасування: 13.08.2020 11:07