-
Спрощена закупівля
-
Однолотова
-
КЕП
Колготи, панчохи, гольфи
Колготи, панчохи, гольфи жіночі
Завершена
23 700.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 237.00 UAH
мін. крок: 1% або 237.00 UAH
Період оскарження:
17.01.2017 16:25 - 20.01.2017 15:00
Вимога
Вирішена
корупційні дії замовника
Номер:
6bd899af672542389286ffd556ca2374
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-01-17-001113-a.b2
Назва:
корупційні дії замовника
Вимога:
детальна інформація в доданому документі
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга (2).pdf 07.02.2017 16:29
Дата подачі:
07.02.2017 16:30
Вирішення:
Відповідь на вимогу/скаргу (ПОВТОРНА)
Статус вимоги:
Задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
08.02.2017 11:32
Підтвердження вирішення:
ПОВТОРНО повідомляємо наступне: у зв’язку з тим, що закупівля UA-2017-01-17-001113-a (ДК 021:2015 «8310000-5 Спідня білизна», а саме: колготи, панчохи, гольфи 441 шт., загальна вартість 23700,00 грн.) не відповідає вимогам частини 1 аб.1 ст.2 ЗУ «Про публічні закупівлі» (надалі –«Закон») – сума закупівлі є меншою ніж 200 тисяч грн., то відповідальні за проведення процедури особи ТВЗК «Київський академічний театр драми і комедії на лівому березі Дніпра», в якості Замовника, (надалі – «Замовник») під час проведення закупівлі керувалися «Порядком здійснення допорогових закупівель» (надалі – «Порядок»), затвердженим Наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 № 35 та Господарчим кодексом України, оскільки Закон не містить переліку принципів, які можна застосовувати на допорогових закупівлях. Використання електронного майданчика на допорогових закупівлях дозволяє замовнику здійснити закупівлю чітко визначеного товару, який 100% задовольняє його та знайти оптимального постачальника саме цього товару у розрізі ціна/умови/якість. Окрім цього, згідно абзацу 3 частини 1 ст. 2 Закону «...Під час здійснення закупівлі товарів... замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом…». Ці принципи викладені у ст.3 цього Закону, а саме: «Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням» Згідно п. 6.3. «Порядку», «під час оголошення Закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі». Оскільки основною метою проведення торгів є забезпечення раціонального та ефективного використання коштів підприємства, сплачені/нараховані суми податку у разі придбання товарів надають підприємству право на податковий кредит зі сплати ПДВ (згідно ст.198 Податкового кодексу України), що в свою чергу економічно вигідніше ніж закупівля товарів без сплати ПДВ. В оголошенні до закупівлі Замовник зазначив, що, у разі подання пропозиції Учасника, який не зареєстрований як платник податку на додану вартість, оцінка пропозиції учасників буде здійснюватися по цінам без урахування ПДВ. Учасник-переможець (ФОП Єремчук Олег Васильович) зареєстрований як платник єдиного податку, його пропозиція була надана без урахування ПДВ та склала 12999,00 грн.. Наступний учасник – ПП «СТЕП ТРЕЙД» – надав пропозицію, яка складає 13000,00 грн. з урахуванням ПДВ. Враховуючи вищенаведене, Замовник, на нашу думку, має індивідуальне право на визначення переможця, пропозиція якого буде для нього (Замовника) найбільш економічно вигідною. Саме у зв’язку з цим була відхилена пропозиція учасника ФОП Єремчук О.В. Стосовно зауваження учасника «яким чином учасник має здогадатись на аукціоні чи інші учасники платники ПДВ» – на наш погляд, це взагалі питання не нашої компетенції. Скоріше всього, це питання до розробників електронної системи закупівель. В подальшому, хотілось б порадити учаснику більш уважніше вивчати вимоги замовників до закупівлі та/або звертатися до замовників з питаннями (за роз’ясненням) під час періоду уточнень.
Скарга
Виконана замовником
корупційні дії замовника
Номер:
860aa84522934c06acee4589106bfd53
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-01-17-001113-a.b1
Назва:
корупційні дії замовника
Скарга:
Замовник виніс рішення про дискваліфікацію, без зазначення посадових осіб, підписів, а також з грубим порушенням українського законодавства в сфері державних закупівель. Детельний опис у вкладеному файлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга(заява) учасника закупівлі 30.01.2017 16:48
- РІШЕННЯ.docx UA-2017-01-17-001113-a.b1.pdf 08.02.2017 15:36
Дата прийняття скарги до розгляду:
30.01.2017 16:48
Вирішення:
Відповідь на Скаргу (Заяву) від 30.01.2017
Статус вимоги:
Відхилено
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
08.02.2017 15:37
Дата виконання рішення Замовником:
31.01.2017 17:54
Коментар замовника щодо усунення порушень:
У відповідь на Скаргу (Заяву) від 30.01.2017 повідомляємо наступне:
у зв’язку з тим, що закупівля UA-2017-01-17-001113-a (ДК 021:2015 «8310000-5 Спідня білизна», а саме: колготи, панчохи, гольфи 441 шт., загальна вартість 23700,00 грн.) не відповідає вимогам частини 1 аб.1 ст.2 ЗУ «Про публічні закупівлі» (надалі –«Закон») – сума закупівлі є меншою ніж 200 тисяч грн., то відповідальні за проведення процедури особи ТВЗК «Київський академічний театр драми і комедії на лівому березі Дніпра», в якості Замовника, (надалі – «Замовник») під час проведення закупівлі керувалися «Порядком здійснення допорогових закупівель» (надалі – «Порядок»), затвердженим Наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 № 35 та Господарчим кодексом України, оскільки Закон не містить переліку принципів, які можна застосовувати на допорогових закупівлях. Використання електронного майданчика на допорогових закупівлях дозволяє замовнику здійснити закупівлю чітко визначеного товару, який 100% задовольняє його та знайти оптимального постачальника саме цього товару у розрізі ціна/умови/якість.
Окрім цього, згідно абзацу 3 частини 1 ст. 2 Закону «...Під час здійснення закупівлі товарів... замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом…». Ці принципи викладені у ст.3 цього Закону, а саме: «Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням»
Згідно п. 6.3. «Порядку», «під час оголошення Закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі».
Оскільки основною метою проведення торгів є забезпечення раціонального та ефективного використання коштів підприємства, сплачені/нараховані суми податку у разі придбання товарів надають підприємству право на податковий кредит зі сплати ПДВ (згідно ст.198 Податкового кодексу України), що в свою чергу економічно вигідніше ніж закупівля товарів без сплати ПДВ.
В оголошенні до закупівлі Замовник зазначив, що, у разі подання пропозиції Учасника, який не зареєстрований як платник податку на додану вартість, оцінка пропозиції учасників буде здійснюватися по цінам без урахування ПДВ.
Учасник-переможець (ФОП Єремчук Олег Васильович) зареєстрований як платник єдиного податку, його пропозиція була надана без урахування ПДВ та склала 12999,00 грн.. Наступний учасник – ПП «СТЕП ТРЕЙД» – надав пропозицію, яка складає 13000,00 грн. з урахуванням ПДВ.
Враховуючи вищенаведене, Замовник, на нашу думку, має індивідуальне право на визначення переможця, пропозиція якого буде для нього (Замовника) найбільш економічно вигідною. Саме у зв’язку з цим була відхилена пропозиція учасника ФОП Єремчук О.В.
Стосовно зауваження учасника «яким чином учасник має здогадатись на аукціоні чи інші учасники платники ПДВ» – на наш погляд, це взагалі питання не нашої компетенції. Скоріше всього, це питання до розробників електронної системи закупівель.
В подальшому, хотілось б порадити учаснику більш уважніше вивчати вимоги замовників до закупівлі та/або звертатися до замовників з питаннями (за роз’ясненням) під час періоду уточнень.
Задовільнена:
Ні