-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
«РОЗСАДНИЦЬКА ПРОДУКЦІЯ» (Придбання кущів та дерев для озеленення міста)
Завершена
600 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 000.00 UAH
Період оскарження:
28.07.2020 14:19 - 09.08.2020 00:00
Скарга
Відхилено
Оскарження дій Замовника, які порушують норми Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер:
f5f361630490493e937256e03d6b2e54
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-28-005649-c.b4
Назва:
Оскарження дій Замовника, які порушують норми Закону України "Про публічні закупівлі"
Скарга:
Оскарження дій Замовника, які порушують норми Закону України "Про публічні закупівлі"
Пов'язані документи:
Учасник
- Акт _2 про перевірку _1_.pdf 14.10.2020 09:25
- видаткова накладна.pdf 14.10.2020 09:25
- Протокол _57 відхилення.pdf 14.10.2020 09:25
- Скарга ирпень 2.doc 14.10.2020 09:25
- sign.p7s 14.10.2020 09:33
- Додаток до скарги.doc 22.10.2020 09:58
- рішення від 16.10.2020 №19369 + лист Замовнику.pdf 16.10.2020 21:45
- Інформація про резолютивну частину рішення від 28.10.2020 №20116.pdf 29.10.2020 18:42
- рішення від 28.10.2020 №20116.pdf 02.11.2020 21:14
- Фото с перевірки наталіс.rar 20.10.2020 12:43
- Скріншон екрану глорія тет.jpg 20.10.2020 12:43
- Таблиця перевірки Глорія - Тет.pdf 20.10.2020 12:43
- Таблиця перевірки наталіс.pdf 20.10.2020 12:43
- Тендерна документація (нова редакція).docx 20.10.2020 12:43
- Тендерна документація з додатками.pdf 20.10.2020 12:43
- фото с перевірки глорія Тет.rar 20.10.2020 12:43
- Акт перевірки № 2 Глорія Тет.pdf 20.10.2020 12:43
- акт перевірки №3 наталіс.pdf 20.10.2020 12:43
- Акт про не допуск.pdf 20.10.2020 12:43
- Відповідь на запит № 20-29 06-16308-пз.docx 20.10.2020 12:43
- Відповідь на скаргу.pdf 20.10.2020 12:43
- Додаток 1 Перелік документів для підтвердження відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону..docx 20.10.2020 12:44
- Додаток 2 для підтвердження кваліфікаційним критеріям.docx 20.10.2020 12:44
- Додаток 3 Форма тендерної пропозиції.doc 20.10.2020 12:44
- Додаток 4 Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики.doc 20.10.2020 12:44
- Додаток 5 Проект договору.doc 20.10.2020 12:44
- Додаток 6 Лист згода.docx 20.10.2020 12:44
- Додаток 7 ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ.docx 20.10.2020 12:44
- конверт від глорія тет.pdf 20.10.2020 12:44
- лист від глорія тет.pdf 20.10.2020 12:44
- Лист повідомлення 778.pdf 20.10.2020 12:44
- Лист повідомлення 782.pdf 20.10.2020 12:44
- лист повідомлення 805.pdf 20.10.2020 12:44
- Лист повідомлення Наталіс.pdf 20.10.2020 12:44
- Наказ №1 про командіровку.pdf 20.10.2020 12:44
- наказ №2 про командіровку.pdf 20.10.2020 12:44
- пояснення по скарзі.pdf 20.10.2020 12:44
- Пояснення по скарзі_1603171850.docx 20.10.2020 12:44
- Протокол розгляду 58.pdf 20.10.2020 12:44
- Протокол 53.pdf 20.10.2020 12:44
- протокол 55 продовження ПП Глорія ТЕТ.pdf 20.10.2020 12:44
- Протокол № 56 розгляду.pdf 20.10.2020 12:44
- Протокол №57 відхилення.pdf 20.10.2020 12:44
- Протокол визначення переможця 59.pdf 20.10.2020 12:44
- Протокол затвердження ТД.pdf 20.10.2020 12:44
- фото с перевірки глорія Тет1.rar 20.10.2020 15:43
Дата прийняття скарги до розгляду:
14.10.2020 09:31
Дата розгляду скарги:
28.10.2020 12:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
16.10.2020 21:46
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
02.11.2020 21:14
Скарга
Виконана замовником
Оскарження порушень чинного законодавства
Номер:
cb763dea94bf48a48ca6c241a4cb2ead
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-28-005649-c.c3
Назва:
Оскарження порушень чинного законодавства
Скарга:
Оскарження порушень Закону України "Про публічні Закупівлі"
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга ирпень.doc 22.08.2020 11:09
- протокол розгляду 2 кущі дерева _1_.docx 22.08.2020 11:09
- протокол виначення переможця кущі і дерева.docx 22.08.2020 11:09
- протокол відхилення_розгляду_ кущі і дерева _1_.docx 22.08.2020 11:09
- Додаток 4 Інформація про необхідні технічні_ якісні та кількісні характеристики _4_.doc 22.08.2020 11:09
- Гарантійні листи.pdf 22.08.2020 11:09
- Додаткові пояснення до скарги ирпень.doc 01.09.2020 11:46
- Додаткові пояснення до скарги ирпень.doc 01.09.2020 11:50
- sign.p7s 01.09.2020 11:56
- додаток 4.pdf 27.08.2020 11:19
- протокол розгляду відхилення.pdf 27.08.2020 11:19
- пояснення на скаргу.pdf 27.08.2020 11:19
- Тендерна документація (нова редакція).docx 31.08.2020 15:51
- Додаток 2 для підтвердження кваліфікаційним критеріям.docx 31.08.2020 15:51
- Додаток 3 Форма тендерної пропозиції.doc 31.08.2020 15:51
- Додаток 4 Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики.doc 31.08.2020 15:51
- Додаток 5 Проект договору.doc 31.08.2020 15:51
- Додаток 6 Лист згода.docx 31.08.2020 15:51
- Додаток 7 ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ.docx 31.08.2020 15:51
- Оголошення кущі та дерева.docx 31.08.2020 15:51
- Пояснення на скаргу.doc 31.08.2020 15:51
- протокол виначення переможця кущі і дерева.docx 31.08.2020 15:51
- протокол відхилення(розгляду) кущі і дерева.docx 31.08.2020 15:51
- протокол розгляду 2 кущі дерева.docx 31.08.2020 15:51
- Додаткові пояснення.pdf 31.08.2020 15:51
- Пояснення до скарги 1.pdf 31.08.2020 15:51
- Протокол відхилення.pdf 31.08.2020 15:51
- Протокол затвердження ТД.pdf 31.08.2020 15:51
- Протокол переможця.pdf 31.08.2020 15:51
- Протокол розгляду пропозицій.pdf 31.08.2020 15:51
- Тендерна документація з додатками.pdf 31.08.2020 15:51
- Додаткові Пояснення по скарзі_2.docx 31.08.2020 15:52
- Додаток 1 Перелік документів для підтвердження відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону..docx 31.08.2020 15:52
- протокол 53 відміна рішень дерева.docx 21.09.2020 15:30
- рішення від 27.08.2020 № 16159+ лист Замовнику.pdf 27.08.2020 21:30
- Інформація про перенесення розгляду скарги №13900.pdf 07.09.2020 21:18
- Інформація про резолютивну частину рішення від 15.09.2020 №17377 .pdf 16.09.2020 18:47
- рішення про виправлення описки від 16.09.2020 №17393.pdf 16.09.2020 20:23
- рішення від 15.09.2020 №17377 .pdf 18.09.2020 22:42
Дата прийняття скарги до розгляду:
22.08.2020 11:10
Дата розгляду скарги:
04.09.2020 12:00
Місце розгляду скарги:
АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
27.08.2020 21:30
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
18.09.2020 22:43
Дата виконання рішення Замовником:
21.09.2020 15:30
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення №17377-р/пк-пз від 15.09.2020 р. КП "Управління благоустрою міста" ІМР Київської обл. вирішило скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ПП «Глорія-ТЕТ» та рішення про визначення ТОВ «Розсадник рослин «НАТАЛІС» переможцем процедури відкритих торгів по предмету закупівлі «Розсадницька продукція» (Придбання кущів та дерев для озеленення міста)», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA -2020-07-28-005649-c
Вимога
Відхилено
Вимога про приведення ТЗ до єдиного стандарту
Номер:
bfccdfbf3af041889eda4ecf0f00d3de
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-28-005649-c.c2
Назва:
Вимога про приведення ТЗ до єдиного стандарту
Вимога:
Технічне завдання прописане під єдиного постачальника садовий центр "Наталіс", вимоги до посадкового матеріалу не відповідають стандартам професійної спільноти: https://drive.google.com/file/d/1q9FZz4-t543YQa7N6kTBR1bvS8aLbtrI/view. Вимагаємо привести ТЗ до єдиних стандартів професійної спільноти: https://drive.google.com/file/d/1q9FZz4-t543YQa7N6kTBR1bvS8aLbtrI/view. Якщо корупційні органи зацікавлені боротися з корупцією, можу надати більш детальну інформацію, мій телефон +380502463103 Разумовський Володимир
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
30.07.2020 12:52
Вирішення:
Доброго дня. Замовником розглянуто вимогу закупівлі UA-2020-07-28-005649-c (далі – Вимога).
"Стандарти на садивний матеріал декоративних і плодових рослин, рекомендовані в Україні" (далі - Стандарти), на недотримання яких Ви посилаєтесь, не є нормативно-правовим актом використання та дотримання норм якого є обов'язковим на території України органами державної влади або органами місцевого самоврядування. Крім того, звертаємо Вашу увагу на те, що відповідно до розділу 1 Стандартів дані Стандарти не є обов'язковими для виконання всіма учасниками ринку. Отже, Ваше твердження щодо необхідності дотримання замовником Стандартів під час здійснення даної закупівлі є такими, що не відповідають дійсності.
Відповідно до ч. 1 ст. 24 Закону України "Про публічні закупівлі" фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Із тексту Вашої вимоги, на жаль, неможливо встановити, які саме порушення, на Вашу думку, допущені замовником під час проведення тендеру та вимагають усунення. Додатково повідомляємо, що порядок оскарження процедури закупівлі передбачений ст. 18 Закону.
Жодних ознак порушення в частині складання Замовником тендерної документації та/або порядку оприлюднення інформації щодо поточної процедури закупівлі Вами не зазначено.
Враховуючи викладене, у Замовника відсутні правові підстави для відміни торгів.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Наявність 100 % товару та фото рослин
Номер:
10d21c0173d642f48145bb6ab54a8999
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-28-005649-c.b1
Назва:
Наявність 100 % товару та фото рослин
Вимога:
Доброго дня. Згідно Додатку 4 ТД, п. 9. Замовник вимагає "У складі тендерної пропозиції «Учасник » надає фото всіх рослин, які зазначені в даній документації закупівлі з зображенням запропонованого товару ( усіх видових назв)".
Згідно п. 13 "Посадковий матеріал у повному обсязі, належній кількості та стані має бути в наявності на території виробничих потужностей постачальника в період розкриття тендерних пропозицій і до підписання угоди".
Вимога про 100% наявність товару є дискримінаційною, і учасник не зобов’язаний мати в наявності 100% товару, та зробити фото всіх рослин які зазначені даною ТД, на етапі подання пропозицій, не є можливим. Таким чином вимога про фото всіх рослин які зазначені в даній документації, є дискримінаційною та обмежує коло потенційних постачальників.
ЗУ «Про публічні закупівлі» не передбачає умови про 100% наявність посадкового матеріалу, на етапі подання пропозицій, а практика Антимонопольного комітету неодноразово підкреслювала дискримінаційність вимоги про 100% наявність товару.
Дані вимоги є дискримінаційними та мають бути вилучені з ТД.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
29.07.2020 10:07
Вирішення:
Замовником розглянуто вимогу Учасника закупівлі UA-2020-07-28-005649-c (далі – Вимога), відповідно до якої Учасник закупівлі вимагає виключити вимогу встановлену Замовником щодо надання у складі тендерної пропозиції фото всіх рослин, які зазначені в даній документації закупівлі з зображенням запропонованого товару (усіх видових назв) та наявності на території виробничих потужностей постачальника в період розкриття тендерних пропозицій і до підписання угоди посадкового матеріалу в повному обсязі, належній кількості та стані.
Замовник вважає, що дана вимога є необґрунтованою та не підлягає задоволенню з наступних підстав.
Враховуючи положення п.31 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), тендерна документація розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель та повинна містити перелік складових, визначених п.2 ч.2 ст. 22 Закону, зокрема один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Відповідно до ч.1 та ч.2 ст.16 Закону, Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, а саме:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими Учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеним критеріям, встановленим у тендерній документації, визначається Замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи із специфіки предмета закупівлі з урахуванням дотриманням принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, закріплених у ст.5 Закону.
Згідно ст. 5 Закону встановлює наступні принципи здійснення публічних закупівель, покликані забезпечити недискримінацію учасників:
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
2. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
3. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до ч.1 ст.12 Закону встановлено, що електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам.
Головною ознакою, за якою можна віднести умови до дискримінаційних – це негативні наслідки, зумовлені такими умовами, які обмежують конкуренцію та дискримінацію Учасників. Тобто, Замовник встановлює такі вимоги до Учасника торгів або до предмета закупівлі, які є надмірними або занадто деталізованими у порівнянні з вимогами, які звичайно висуваються та вважаються об'єктивно необхідними для успішного виконання договору про закупівлю.
Замовником було дотримано вимоги Закону шляхом оголошення процедури закупівлі та оприлюднення тендерної документації на веб-порталі Уповноваженого органу тим самим Замовник забезпечив вільний доступ всіх учасників до інформації про закупівлю та забезпечив рівність умов участі вітчизняних та іноземних учасників всіх форм власності та оргазіційно – правової форми.
Відповідно до ч.3 ст. 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Однією з таких умов є надання у складі тендерної пропозиції фото всіх рослин, які зазначені в даній документації закупівлі з зображенням запропонованого товару (усіх видових назв) та наявності на території виробничих потужностей постачальника в період розкриття тендерних пропозицій і до підписання угоди посадкового матеріалу в повному обсязі, належній кількості та стані.
Дана вимога є обов’язковою у зв’язку з тим, що Замовник виконує роботи по посадці розсадницької продукції згідно затверджених планів виконання робіт. З метою виконання вказаних робіт Замовник повинен бути впевнений в тому, що поставка буде здійснена у строки зазначені в тендерній документації та товар, що є предметом пропозиції Учасника, відповідає якісним, кількісним та технічним характеристикам предмету закупівлі. Несвоєчасне виконання Замовником робіт по посадці розсадницької продукції призведе до значних фінансових та інших ризиків для Змовника. Існування даної вимоги в тендерній документації жодним чином не створює передумови для безпосереднього впливання на остаточну стадію процедури закупівлі, адже кінцевий результат залежить виключно від об’єктивної оцінки.
Враховуючи специфіку предмета закупівлі, його обсяг та інші чинники, про які мова йтиме нижче, Замовник бажає, щоб поставку здійснював суб’єкт, який відповідає всім вимогам чинного законодавства та всім встановленим Замовником вимогам ТД. Саме такі умови забезпечать організаційну, фінансову та інші види безпеки Змовника і сааме тому в тендерній документації прописана відповідна вимога щодо наявності на території виробничих потужностей постачальника в період розкриття тендерних пропозицій і до підписання угоди посадкового матеріалу в повному обсязі, належній кількості та стані та фото всіх рослин, які зазначені в даній документації закупівлі з зображенням запропонованого товару (усіх видових назв).
Замовник вважає, що відповідність Учасника зазначеній вимозі тендерної документації є ознакою компетентності, дисциплінованості, та передумовою своєчасної поставки якісних товарів Учасником і, в свою чергу, на думку Замовника, збільшує вірогідність відповідності предмета закупівлі його інтересам та захисту прав Замовника від невиконання чи неналежного виконання договірних зобов’язань Учасника перед Замовником та у подальшому убезпечення Замовника від судових спорів щодо некомпетентності Учасника у виконанні аналогічних договорів тощо.
Саме тому, Замовник вважає за необхідне дотримуватись найактуальніших вимог та стандартів для забезпечення отримання найкращого предмета закупівлі із усіх запропонованих та в жодному разі не встановлює жодних дискримінаційних вимог до Учасників.
Додатково звертаємо Вашу увагу, що предметом поставки у даному випадку є рослини. Об’єктивні характеристики рослин, як об’єкту поставки, зокрема їх природня висока вразливість та залежність від погодних, кліматичних умов, процесу акліматизації тощо, суттєво вирізняють такий об’єкт поставки з-поміж будь-яких інших. Відповідно і вимоги Замовника до поставки рослин мають бути продумані Замовником більш ретельно, аніж щодо поставки будь-якого іншого об’єкту матеріального світу, що менше схильний до псування, знищення та іншого негативного впливу тощо.
Відтак, інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі у даному випадку складена з урахуванням об’єктивних властивостей рослин, як об’єкту поставки, а також з урахуванням не лише законодавства України у сфері публічних закупівель, а й законодавства, що регулює відносини у сфері охорони, використання та відтворення рослинного світу.
Абзацом 4 частини 1 статті 3 Закону України «Про рослинний світ» визначено, що акліматизація - пристосування (адаптація) виду до нових умов існування у зв'язку зі штучним його переселенням.
Абзацом 6 частини 1 статті 3 Закону України «Про рослинний світ» визначено, що об'єкти рослинного світу - дикорослі та інші несільськогосподарського призначення судинні рослини, мохоподібні, водорості, лишайники, а також гриби на всіх стадіях розвитку та утворені ними природні угруповання.
Статтею 5 Закону України «Про рослинний світ» (серед іншого) визначено, що під час здійснення діяльності, яка впливає на стан охорони, використання та відтворення рослинного світу, необхідно дотримуватися вимог щодо збереження природної просторової, ценотичної різноманітності об'єктів рослинного світу, вимог щодо збереження умов місцезростання дикорослих рослин і природних рослинних угруповань, науково обґрунтованого, невиснажливого використання природних рослинних ресурсів, здійснення заходів щодо запобігання негативному впливу господарської діяльності на рослинний світ, захисту від шкідників і хвороб, здійснення заходів щодо відтворення об'єктів рослинного світу. Вказані вимоги враховуються під час розробки проектів законодавчих актів, загальнодержавних, міждержавних, регіональних програм та здійснення заходів з охорони, використання та відтворення рослинного світу.
У відповідності до статті 25 Закону України «Про рослинний світ» охорона рослинного світу передбачає здійснення комплексу заходів, спрямованих на збереження просторової, видової, популяційної та ценотичної різноманітності і цілісності об'єктів рослинного світу, охорону умов їх місцезростання, збереження від знищення, пошкодження, захист від шкідників і хвороб, а також невиснажливе використання. Охорона рослинного світу здійснюється центральними та місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, власниками та користувачами (в тому числі орендарями) земельних ділянок, на яких знаходяться об'єкти рослинного світу, а також користувачами природних рослинних ресурсів.
Статтею 26 Закону України «Про рослинний світ» визначено, що охорона рослинного світу забезпечується (серед іншого): встановленням правил і норм охорони, використання та відтворення об'єктів рослинного світу; здійсненням оцінки впливу на довкілля та інших заходів з метою запобігання загибелі об'єктів рослинного світу в результаті господарської діяльності; здійсненням інших заходів і встановленням законодавством інших вимог щодо охорони рослинного світу.
З огляду на вищенаведене, акцентуємо Вашу увагу на тому, що деталізація інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (у тому числі, але не виключно щодо пунктів 9 та 13 Додатку 4 до ТД, об’єктивність котрих необґрунтовано викликала Ваші сумніви), в жодному випадку не є дискримінацією окремих постачальників. Така деталізація є прямим наслідком бажання Замовника у повній мірі забезпечити додержання законодавства України, що регулює відносини у сфері охорони, використання та відтворення рослинного світу.
Крім того, окрім озвучених Вами у скарзі пунктів 9 та 13 Додатку 4 до тендерної документації, у даному додатку міститься також пункт 8, у відповідності до вимог котрого «посадковий матеріал повинен бути районований до місцевих кліматичних умов та знаходитись в розсаднику на території України не менше 6 (шести) місяців».
Замовник не вбачає обставин, за яких Постачальник об’єктивно не може забезпечити надання Замовникові фото рослин, що будуть об’єктом поставки за умов що такі рослини належним чином акліматизовані та перебували на території України не менше 6 (шести) місяців. Такого періоду цілком достатньо для здійснення фотозйомки та виготовлення відповідних фотографій, надання їх зацікавленим суб’єктам (Постачальником Замовникові, якщо Постачальник є власником товару або Власником Постачальникові для подальшої передачі Замовникові, якщо постачальник власником такого товару не є). Крім того, для здійснення відповідного процесу фотозйомки та виготовлення фото, передачі їх зацікавленим суб’єктами достатньо навіть часу, відведеного на прийом пропозицій публічної закупівлі.
Крім того, слід зважати і на особливості законодавства у сфері поставки товарів.
У відповідності до статті 658 Цивільного кодексу України право продажу товару, крім випадків примусового продажу та інших випадків, встановлених законом, належить власникові товару. Якщо продавець товару не є його власником, покупець набуває право власності лише у випадку, якщо власник не має права вимагати його повернення.
У відповідності до статті 673 Цивільного кодексу України (серед іншого) продавець повинен передати покупцеві товар, якість якого відповідає умовам договору купівлі-продажу. Якщо законом встановлено вимоги щодо якості товару, продавець зобов'язаний передати покупцеві товар, який відповідає цим вимогам. Продавець і покупець можуть домовитися про передання товару підвищеної якості порівняно з вимогами, встановленими законом.
У відповідності до статті 679 Цивільного кодексу України !!! ПРОДАВЕЦЬ ВІДПОВІДАЄ ЗА НЕДОЛІКИ ТОВАРУ, ЯКЩО ПОКУПЕЦЬ ДОВЕДЕ, ЩО ВОНИ ВИНИКЛИ ДО ПЕРЕДАННЯ ТОВАРУ ПОКУПЦЕВІ АБО З ПРИЧИН, ЯКІ ІСНУВАЛИ ДО ЦЬОГО МОМЕНТУ !!!. Якщо продавцем надані гарантії щодо якості товару, продавець відповідає за його недоліки, якщо він не доведе, що вони виникли після його передання покупцеві внаслідок порушення покупцем правил користування чи зберігання товару, дій третіх осіб, випадку або непереборної сили.
У відповідності до частин 2, 4 статті 265 Господарського кодексу України договір поставки укладається на розсуд сторін або відповідно до державного замовлення. Сторони для визначення умов договорів поставки мають право використовувати відомі міжнародні звичаї, рекомендації, правила між нар. органів та організацій, якщо це не заборонено прямо або у виключній формі ГКУ, законами України.
У відповідності до частин 1 статті 265 Господарського кодексу України якість товарів, що поставляються, повинна відповідати стандартам, технічним умовам, іншій технічній документації, яка встановлює вимоги до їх якості, або зразкам (еталонам), якщо сторони не визначать у договорі більш високі вимоги до якості товарів.
Фотографії та можливість огляду огляду товару на виробничих потужностях, де він знаходиться на території України є всього лиш допоміжними заходами у забезпеченні НАЛЕЖНОЇ, СВОЄЧАСНОЇ ТА БЕЗПЕЧНОЇ для Замовника поставки рослин з огляду на вимоги чинного законодавства у сфері поставки товарів, охорони, захисту та відтворення рослин. Саме факти фото доказів стану рослин та можливість їх реального огляду є єдиноможливими заходами, що убезпечать Замовника від поставки неякісного товару, товару з недоліками, несвоєчасної поставки товару тощо.
На підставі викладеного вище, приходимо до висновку, що будь-які дискримінаційні умови у тендерній документації відсутні, а вимога Учасника не підлягає задоволенню у повному обсязі.
Статус вимоги:
Відхилено