• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

Мультимедійне обладнання

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українською та/або російською, з урахуванням вимог пункту 7 розділу І тендерної документації

Завершена

423 924.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 44.00 UAH
Період оскарження: 28.07.2020 14:11 - 09.08.2020 00:00
Вимога
Вирішена

Шановний Замовнику!

Номер: cafdc2d9f0ce4f888aeb1162f4dc964a
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-28-005471-c.b2
Назва: Шановний Замовнику!
Вимога:
Мова не йде про відмову надання гарантійного обслуговування в місті Запоріжжя. Ми намагаємося донести, що не всі поламки можна за один день полагодити. Якщо товар не підлягатиме ремонту і потребуватиме заміни, то гарантувати наявність на момент поламки в місті Запоріжжі ідентичної деталі/товару для миттєвого надання на заміну неможливо. Попри те, що закупівля відбувається за особливими умовами в межах публічних закупівель, але вони не можуть суперечити принципам, визначеним іншими законами України, в тому числі і ЗУ "Про захист прав споживачів", що передбачає порядки та розумні строки безоплатного усунення недоліків товару. Тому просимо переглянути Ваше рішення стосовно 24 годин для усунення поламок і збільшити хоча б до 2-3-х днів.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Участнику! Відповідні зміни будуть внесені.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

Умови

Номер: d8730bbdbae24dcdbd4dbfd82d5e8c19
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-28-005471-c.b1
Назва: Умови
Вимога:
Шановний Замовнику! В оприлюдненій тендерній документації Замовником встановлено дискримінаційні вимоги, які значно обмежують коло потенційних учасників, які могли б взяти участь у зазначеній процедурі закупівлі, що в свою чергу не призведе до максимальної економії та ефективності використання коштів,та свідчить про наперед упереджену оцінку тендерних пропозицій учасників. Тендерна документація містить наступну дискримінаційну вимогу: «Постачальник зобов’язаний протягом 24 робочих годин з моменту виклику замовником відремонтувати устаткування, яке підлягає гарантійному обслуговуванню та вийшло з ладу. ». Звертаємо увагу, що не всі гарантійні випадки, які можуть виникнути з товаром, підлягають усуненню/ремонту протягом 24 годин, тож ця вимога не є правомірною. Крім того, для учасників, що знаходяться у віддалених від Замовника містах/областях неможливо так швидко провести підбір та заміну товару, що вийшов в ладу і або не підлягає ремонту, або потребує тривалого ремонту. Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів" у разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством, має право вимагати безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк та при пред'явленні споживачем вимоги про безоплатне усунення недоліків товару вони повинні бути усунуті протягом чотирнадцяти днів з дати його пред'явлення або за згодою сторін в інший строк. Законом передбачено строк усунення недоліків, який не призводить до дискримінації учасників зі всієї території України. Встановлені Замовником в тендерній документації вимоги суперечать принципам публічних закупівель та підпадає під ознаки дискримінації суб’єктів господарювання згідно ст. 31 Господарського кодексу України. Статтею 42 Конституції України встановлено, що держава забезпечує захист конкуренції у підприємницькій діяльності. Не допускаються зловживання монопольним становищем на ринку, неправомірне обмеження конкуренції та недобросовісна конкуренція. Згідно із ч.5 ст.13 Цивільного кодексу України, не допускаються використання цивільних прав з метою неправомірного обмеження конкуренції, зловживання монопольним становищем на ринку, а також недобросовісна конкуренція. Усунення дискримінаційної вимоги сприятиме конкуренції серед учасників та максимальній економії коштів, тож просимо Замовника переглянути строки ремонту обладнання у разі виходу його з ладу у сторону збільшення. Дякуємо!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! Закупівля обладнання проводиться для організації безперервного учбового процесу в освітніх закладах. Тому передбачається обов’язкова наявність сервісного центру Учасника у м. Запоріжжі. Ми не маємо ресурсів та можливості очікувати тривалі гарантійні ремонти та заміни товару по рекламаціях.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 13.08.2020 11:00