• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Опори зовнішнього освітлення та кронштейни до них

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції:Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою.Визначальним є текст, викладений українською мовою

Завершена

730 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 650.00 UAH
Період оскарження: 28.07.2020 13:50 - 09.08.2020 00:00
Вимога
Є відповідь

Оскарження переможця

Номер: 201a0664d43b4274acf76857bb2530c7
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-28-001210-b.c3
Назва: Оскарження переможця
Вимога:
Просимо розглянути звернення, щодо оскарження преможця
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Тендерний комітет комунального підприємства «Міськсвітло» Мелітопольської міської ради Запорізької області розглянув Ваше звернення №27-1 від 27.08.22020 про скасування рішення о визначені переможця у процедурі відкритих торгів за кодом ДК 021:2015 31680000-6 «Електричне приладдя та супутні товари до електричного обладнання» (Опори зовнішнього освітлення та кронштейни до них) за ідентифікатором закупівлі UA-2020-07-28-001210-b учасника ТОВ «Смарт лайт групп» відповідно протоколу засідання тендерного комітету №54 від 18 серпня 2020 року. Повідомляємо про те, що відповідно п.2 Додатку 1 до тендерної документації продукція повинна бути нова, заводського виконання, на яку не минув гарантійний термін зберігання, підтверджена технічною документацією (технічним паспортом) та на яку для підтвердження якості надаються наступні документи: технічна документація – технічний паспорт виробника (копія) на кожний товар або технічна інформація (опис, карта продукта) від виробника, в якій підтверджено всі зазначені параметри технічних вимог, наведених в таб.1 цього додатка. Відповідно до Технічних вимог ( вих. №ТЕН 100820/30 від 10.08.2020 р.) замість Опори металевої восьмигранної оцинкованої для повітряних ліній електропередачі Н=10 м. в комплекті з арматурою фундаменту переможцем запропоновано Сталеву опору зовнішнього освітлення ОВОГ-10 103/220/4 (в комплекті з анкерною основою) виробництва ТОВ «Металогальва». У складі тендерної пропозиції ТОВ «Смарт лайт групп» надано технічний опис (копію) сталевої опори зовнішнього освітлення ОВОГ-10 103/220/4, де у першому абзаці зазначено інформацію щодо граничного згинаючого моменту (В.2.6-163-2010), кгс*(не менше)2300. Таким чином повідомляємо про те, що у діях Замовника не вбачається різне ставлення до учасників, оскільки відсутні однакові помилки, які перелічені у Звернені від ТОВ «КОМПАНІЯ «МІКО». Згідно п2. Додатку 1 Учасник повинен надати підтвердження своїх дилерських повноважень у спосіб визначений Тендерною документацією: - Копію договору про співпрацю з виробником або дилерського сертифікату (сертифікат дистрибьютера) чинний на момент розкриття пропозицій (або інформацію що до пролонгації зазначених документів). Якщо Учасник є виробником, то він надає відповідний підтверджуючий документ (чи його копію). При неможливості надання копії договору про співпрацю чи дилерського сертифікату, Учасник надає в довільній формі інформацію про номер, дату укладання договору з виробником та контактну інформацію з зазначенням відповідальної особи виробника, яка може підтвердити достовірність укладання договору або лист від виробника або офіційного представництва (статус офіційного представника підтвердити копіями відповідних документів) в Україні про співпрацю з Учасником та дотримання гарантійних зобов’язань. Звертаємо вашу увагу на те, що ця вимога передбачає декілька варіантів підтвердження своєї відповідності: Перший варіант – надати копію договору або дилерський сертифікат, другий варіант – надати документ що Учасник є виробником, третій варіант – надати інформацію у довільній формі про договір, четвертий варіант – лист від виробника або офіційного представництва(в довільній формі) про співпрацю з Учасником. На підтвердження дилерських повноважень Переможцем у складі своєї пропозиції було надано сертифікат офіційного дилера ТОВ «СВІТЛОТЕК ТРЕЙД» виданий на Переможця та сертифікат дистриб’ютора від виробника «ZPSO «ROSA» Stanislaw ROSA», Тахи , виданий на офіційного представника ТОВ «СВІТЛОТЕК ТРЕЙД» . Таким чином Переможець надав необхідний документ, а саме – дилерського сертифікату , чинний на момент розкриття пропозиції, що і вимагалось ТД згідно цього пункту 2 частині першій (перший варіант надання документів). Умовами Тендерної документації у п.2 Додатку 1 не передбачається підтвердження гарантійних забов’язань від Учасника. Цей пункт лише вимагає надання інформації про статус Учасника та не несе в собі додаткових вимог по гарантійним забов’язанням. Підкреслювати Дотримання гарантійних забов’язань рекомендовано було тільки При неможливості надання копії договору про співпрацю чи дилерського сертифікату коли Учасник не може підтвердити свій статус, а натомість надає лише інформацію у довільній формі листом від виробника або офіційного представництва. Таким чином Переможець ТОВ «СМАРТ ЛАЙТ ГРУПП» виконав умови цього пункту , підтвердивши свій статус «диллер». До того ж, звернення до Замовника подається Учасником Замовникові, якщо учасника не влаштовують умови тендера чи не зрозумілі причини відхилення його пропозиції, а не в якості оскарження рішень по іншим учасникам.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

Поділ предмету закупівлі на лоти

Номер: f13a91227fc44fa69a3f4b6d621104bd
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-28-001210-b.c2
Назва: Поділ предмету закупівлі на лоти
Вимога:
Доброго дня!!! Відповідно до ч. 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Статтею 3 Закону передбачено, що публічні закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Згідно вимог тендерної документації, предметом закупівлі № UA-2020-07-28-001210-b є товари, які об’єднані в один загальний предмет закупівлі, а саме: Опора металева восьмигранна оцинкована для повітряних ліній електропередачі H=10 метрів в комплекті з арматурою фундаменту, з кронштейном одно-ріжковим 1,5 м оцинкованим; Опора металева восьмигранна оцинкована для повітряних ліній електропередачі H=10 метрів в комплекті з арматурою фундаменту, з кронштейном дво-ріжковим 1,5 м оцинкованим; Опора паркова H=9,4 метри алюмінієва в комплекті з арматурою фундаменту. Як вбачається з Тендерної документації, предметом закупівлі є опори, які різняться за своїми технічними характеристиками та виробляються різними виробниками. Тобто, для участі у закупівлі учасник має надати пропозицію по всім позиціям загального предмету закупівлі. Водночас така умова тендерної документації щодо об’єднання у один предмет закупівлі різних видів опор є очевидно невиправданою, дискримінаційною умовою, обмежуючою конкуренцію та такою, що порушує всі принципи публічних закупівель, передбачених статтею 3 Закону. Порядок визначення предмета закупівлі регламентується Наказом Мінекономрозвитку №708 від 15.04.2020 р. Згідно п. 5 Розділу І Наказу замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої-восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, обсягом, номенклатурою, місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. Статтею 1 п. 39 Закону визначено, що частина предмета закупівлі (лот) - визначена замовником частина товарів, робіт чи послуг, на яку в межах єдиної процедури закупівлі/спрощеної закупівлі учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. На підставі викладеного просимо усунути дискримінаційні умови тендерної документації, що унеможливлюють участь у процедурі закупівлі. Також просимо привести тендерну документацію у відповідність вимогам чинного законодавства (щонайменше з метою усунення умов, що порушують принципи здійснення закупівель згідно зі статтею 3 Закону), а саме шляхом внесення наступних змін до тендерної документації: розділити предмет закупівлі на 2 лоти: Лот 1 - Опора металева восьмигранна оцинкована для повітряних ліній електропередачі H=10 метрів в комплекті з арматурою фундаменту, з кронштейном одно-ріжковим 1,5 м оцинкованим; Опора металева восьмигранна оцинкована для повітряних ліній електропередачі H=10 метрів в комплекті з арматурою фундаменту, з кронштейном дво-ріжковим 1,5 м оцинкованим. Лот 2 - Опора паркова H=9,4 метри алюмінієва в комплекті з арматурою фундаменту.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Доброго дня, шановний Учаснику! Поділ предмета закупівлі на лоти- це право Замовника, а не його обов’язок відповідно Закону «Про публічні закупівлі». Замовник не зобов’язан змінювати умови Тендерної документації тільки виходячи з інтересів та побажань кожного окремого Учасника, його індивідуальних технічних можливостей та особистого бажання. Умовами тендерної документації визначено щодо об’єднання у один лот предмета закупівлі ідентичних за призначенням та місцем поставки товарів.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 13.08.2020 18:00
Вимога
Вирішена

Дискримінаційні вимоги щодо надання зраків продукції

Номер: 1e156cdbc88442308fbe146fca4bdcda
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-28-001210-b.c1
Назва: Дискримінаційні вимоги щодо надання зраків продукції
Вимога:
Доброго дня, шановний Замовнику! Відповідно до Розділу 3 п. 6 Тендерної документації Замовником встановлена така вимога, як обов’язкова наявність зразків запропонованої Учасником продукції: по кожній позиції кожного виробу в кількості 1 шт. та вказано «Тендерна пропозиція, що не відповідає зазначеним вимогам, підлягає відхиленню. Невідповідність запропонованих Учасником товарів встановленим технічним вимогам (Додаток 1 до Документації) розцінюється як невідповідність пропозиції умовам тендерної документації». Вказана вимога ТД є незаконною та дискримінаційною, що підтверджується наступним: 1. У своїх рішеннях АМКУ неодноразово зазначає, що зразки не є складовою тендерної пропозиції учасника у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), отже невідповідність зразків умовам тендерної документації чи їх ненадання не може бути підставою для відхилення Пропозиції учасника відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі». За своєю суттю зразки продукції не є складовою тендерної пропозиції, а отже не можуть братися до уваги при оцінці та розгляді тендерної пропозиції. Окремо також необхідно зауважити, що експертиза (випробування) зразків продукції повинна проводитись у випробувальних лабораторіях чи інших організаціях, акредитованих на право проведення таких робіт. У разі відсутності в Україні випробувальних лабораторій чи інших організацій, акредитованих на право проведення експертизи (випробувань) зразків відповідної продукції, допускається проведення експертизи (випробувань) зразків такої продукції у випробувальних лабораторіях, які мають необхідну технічну компетентність для їх проведення. У Тендерній документації не зазначено можливості проведення дослідження зразків продукції учасників та не визначено суттєвих елементів такого дослідження (як то суб’єкт дослідження, місце проведення, коло учасників такого дослідження). 2. Натомість, відповідно до ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), замовник може вимагати від учасників подання ними ДОКУМЕНТАЛЬНО підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Вимагати подання зразку Закон НЕ ДОЗВОЛЯЄ!!! 3. Закон України «Про публічні закупівлі» встановлює ВИЧЕРПНИЙ перелік підстав для відхилення замовником тендерної пропозиції, серед яких ВІДСУТНЯ ТАКА ПІДСТАВА ЯК НЕНАДАННЯ ЗРАЗКІВ ТОВАРУ. 4. Крім того, встановлення такої вимоги суперечить Закон України «Про публічні закупівлі», оскільки подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. 5. Таким чином, діючим законодавством не передбачено можливість встановлення вимоги про надання зразків продукції, що пропонується до постачання, та можливості проведення дослідження таких зразків. Закон не визначає, що неподання зразків продукції або їх можлива невідповідність є підставою для відхилення тендерної пропозиції. На підставі викладеного, вимагаємо виключити з Тендерної документації вимогу про надання зразків товару як таку, що не відповідає вимогам чинного законодавства України та є дискримінаційною.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Доброго дня, шановний Учаснику! Тендерним комітетом комунального підприємства «Міськсвітло» Мелітопольської міської ради Запорізької області розглянуто та прийнято до уваги вашу Вимогу та найближчим часом буде внесені зміни до Тендерної документації до Розділу 3 п. 6.
Статус вимоги: Задоволено