• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

85140000-2 Послуги у сфері охорони здоров’я різні 

Юридична особа, що забезпечує потреби держави або територіальної громади. Медико-технічні вимоги в завантаженому файлі Переможець закупівлі для укладання договору повинен надати документи передбачені ст. 41 ЗУ "Про публічні закупівлі" протягом двох робочих днів з дня публікації наміру про укладання договору та оновлену цінову пропозицію за результатом аукціону. В разі надання копій відповідних документів вони мають бути завірені належним чином.

Завершена

1 134 800.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.3% або 2 976.00 UAH
Період оскарження: 28.07.2020 11:58 - 15.08.2020 00:00
Вимога
Вирішена

Вимога надати роз'яснення або внести зміни до ТД

Номер: f1efb76102a248599b5652cf37bc906a
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-28-003585-c.b1
Назва: Вимога надати роз'яснення або внести зміни до ТД
Вимога:
Дана вимога формується на засаді правового та економічного здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади встановлені законом України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 року № 922-VIII із змінами і доповненнями (далі – Закон). Пунктом 4 статті 5 Закону визначено, що одним із принципів здійснення державних закупівель є недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, зокрема, що тендерна документація не повинна містини вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. З огляду на вище викладене надайте будь ласка пояснення до пунктів викладених нижче, або внесіть зміни до тендерної документацій по предмету закупівлі ДК 021:15 (85140000-2) Послуги в сфері охорони здоров’я - UA-2020-07-28-003585-c. 1. Розділ 3 (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) пункт 3.5.5 Вимагається нотаріально завірені копії ліцензії на проведення лабораторних досліджень – (завірені документи нотаріально – це вважається за оригінал і це є дискримінація учасників.) 2. Довідка – (витяг) видана Департаментом інформатизації МВС України надати довідку переможцем: (що містить інформацію станом на дату ,не раніше дня оприлюднення про намір укласти договір про закупівлю в електронній системі закупівель) - не зрозумілий термін дії довідки. 3. Пункт 3.5.14. ( Всі документи які завантажуються в електронну систему закупівель мають бути у вигляді кольорових скан-копій - це є дискримінація учасників. 4. Додаток 3 ( проект договору) - надайте будь ласка пояснення до пунктів договору викладених нижче: 2.1.Учасник повинен надати Замовнику послуги, якість яких відповідає існуючим міжнародним та національним стандартам для відповідної групи послуг. 2.2. Виконавець повинен мати відповідний Дозвіл на надання Послуг відповідно до умов цього Договору. 3.2. Ціна та вартість послуг визначається на підставі «Тарифів (прейскурантів) на роботи і послуги, що виконуються і надаються за плату установами та закладами державної санітарно-епідеміологічної служби», затверджених Постановою КМУ. 5.2. Місце надання послуг: Установи та заклади мікробіологічних лабораторних досліджень у м. Вінниця. 6.3.3. Інші обов’язки: - гарантувати якість надання Послуг відповідно до ДСТУ, ГОСТ на санітарних правил та норм; - своєчасно усувати недоліки у разі надання неякісних Послуг. Надайте будь ласка пояснення, або внесіть зміни до тендерної закупівлі UA-2020-07-28-003585-c.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: В ТД Розділ 3 п.3.5.5. Для підтвердження відсутності підстав відмови в участі у процедурі закупівлі відповідно до п, 5, 6,12,13 ст.17 Закону, учаснику необхідно надати наступні документи: «нотаріально завірену копію акредитаційного сертифікату лабораторії, за її відсутності письмове пояснення причин відсутності сертифікату, що повинно містити посилання на нормативні акти або копію роз'яснення державних органів» змінити словами: «копію акредитаційного сертифікату лабораторії, за її відсутності письмове пояснення причин відсутності сертифікату, що повинно містити посилання на нормативні акти або копію роз'яснення державних органів»; Щодо термінів Довідки (витягу) виданого Департаментом інформатизації МВС України (надати довідку переможцем: що містить інформацію станом на дату ,не раніше дня оприлюднення про намір укласти договір про закупівлю в електронній системі закупівель) змінити в тексті ТД (згідно п.3,5,6 ч.1 ст.17 ЗУ «Про публічні закупівлі») наступного змісту: «що містить інформацію станом не раніше дати, початку процедури відкритих торгів»; Всі документи які завантажуються в електронну систему закупівель мають бути у вигляді кольорових скан-копій – не є дискримінація учасників. В Додатку 3 (проекту договору): - п.2.2. доповнити словами «акредитаційний сертифікат»; - п.3.2. видалити з тексту проекту договору. - п.5.2. місце надання послуг: (Установи та заклади мікробіологічних лабораторних досліджень у м. Вінниця.) замовник має право зазначати як вимогу в ТД посилаючись на п.п.6 п.2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги: Задоволено