-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Напіввідкрита шафа 1820*2000*360 мм, стіл для вчителя кутовий, стіл комп’ютерний кутовий, шафа напіввідкрита 1820*720*360 мм, шафа відкрита 1820*720*360 мм, шафа навісна, шафа для одягу та взуття, стіл універсальний
Відповідно до п. 1 ч. 4 ст. 2 ЗУ "Про публічні закупівлі" тендерна пропозиція повинна готуватися українською мовою
Завершена
356 200.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 781.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 781.00 UAH
Період оскарження:
28.07.2020 11:05 - 09.08.2020 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга на дії відділу освіти, культури, молоді та спорту Зачепилівської районної державної адміністрації Харківської області (на дії тендерного комітету) щодо прийняття неправомірного рішення (затвердженого Протоколом № 6 від 28.09.2020 р.), що суперечить вимогам статей 5, 29, 31 Закону України «Про Публічні закупівлі (зі змінами)
Номер:
6cb792bb09f04c39b2df39c57435c48c
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-28-000589-b.b3
Назва:
Скарга на дії відділу освіти, культури, молоді та спорту Зачепилівської районної державної адміністрації Харківської області (на дії тендерного комітету) щодо прийняття неправомірного рішення (затвердженого Протоколом № 6 від 28.09.2020 р.), що суперечить вимогам статей 5, 29, 31 Закону України «Про Публічні закупівлі (зі змінами)
Скарга:
Відділ освіти, культури, молоді та спорту Зачепилівської районної державної адміністрації Харківської області (далі - Замовник) 28.07.2020 року. оприлюднило в системі електронних закупівель оголошення про проведення закупівлі товару за процедурою відкриті торги за кодом ДК 021:2015 39120000-9 - Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи (Напіввідкрита шафа 1820*2000*360 мм, стіл для вчителя кутовий, стіл комп’ютерний кутовий, шафа напіввідкрита 1820*720*360 мм, шафа відкрита 1820*720*360 мм, шафа навісна, шафа для одягу та взуття, стіл універсальний), ідентифікатор закупівлі UA-2020-07-28-000589-b (далі - Закупівля).
Відповідно до форми реєстру отриманих тендерних пропозицій (витяг) Таблиця № 1 брали участь в закупівлі три учасники, а саме:
Таблиця № 1
№ з/п УЧАСНИК ПОЧАТКОВА ПРОПОЗИЦІЯ ОСТАТОЧНА ПРОПОЗИЦІЯ
1 Фізична особа підприємець Русанова Людмила Валеріївна 356`000.00
грн. з ПДВ 356`000.00
грн. з ПДВ
2 ТОВ "ІДЗ "Редукціон" 299`900.00
грн. з ПДВ 299`900.00
грн. з ПДВ
3 ФОП Мурашко Олена Анатоліївна 355`300.00
грн. з ПДВ 355`300.00
грн. з ПДВ
Аукціон за вказаною закупівлею відбувся 14.08.2020 року 14:33 год.
За результатами автоматичної оцінки, проведеною електронною системою закупівель, тендерна пропозиція ТОВ "ІДЗ "Редукціон" визначена найбільш економічно вигідною.
За результатами розгляду на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію ТОВ "ІДЗ "Редукціон", замовник прийняв рішення про відповідність тендерної пропозиції ТОВ «ІДЗ «Редукціон» на закупівлю товару за кодом ДК 021:2015 39120000-9 - Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи (Напіввідкрита шафа 1820*2000*360 мм, стіл для вчителя кутовий, стіл комп’ютерний кутовий, шафа напіввідкрита 1820*720*360 мм, шафа відкрита 1820*720*360 мм, шафа навісна, шафа для одягу та взуття, стіл універсальний)та прийняв рішення про намір укласти договір. (затверджене Протоколом № 6 від 28.09.2020 р.).
Фізична особа-підприємець Мурашко Олена Анатоліївна не погоджується з рішенням тендерного комітету замовника, затвердженим протоколом № 6 від 28.09.2020 р. з нижчезазначених підстав:
1. Відповідно до розділу «Мова (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції» Тендерної документації, Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Переклад повинен бути посвідчений нотаріально.
Відповідно пп.. 2.1.,2.3. ч. 2 Додатку № 1 до Тендерної документації, учасник надав трудові книжки водіїв Слесаря А.М. (стор 1., 20, 21) та Литвиненко В.О. (стор. 1) заповнені на російській мові.
Однак, у складі тендерної пропозиції відсутній нотаріально посвідчений переклад з російської мови на українську мову сторінок зазначених документів.
Враховуючи вищезазначене, учасник не надав нотаріально посвідчений переклад з російської мови на українську мову сторінок трудових книжок, що надаються у складі тендерної пропозиції, що вимагалось п. 2.3. ч. 2 Додатку № 1 до Тендерної документації.
Враховуючи вищезазначене, Замовник повинен був відхилити тендерну пропозицію ТОВ «ІДЗ «Редукціон» (далі - Учасник), оскільки тендерна пропозиція викладена іншою мовою, аніж мова, що вимагається тендерною документацією. (п. 2. ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі»)
Враховуючи вищезазначене, не відхиливши учасника з зазначеної підстави, замовник порушив принципи здійснення публічних закупівель та недискримінацію учасників, що визначені ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», спотворив результати процедури закупівлі та порушив право Скаржника на добросовісну конкуренцію серед учасників, недискримінацію учасника, об’єктивну та неупереджену оцінку тендерної пропозиції і внаслідок цього були порушені права та законні інтереси фізичної особи-підприємця Мурашко Олени Анатоліївни.
2. Відповідно до п. 3.7. ч. 3. Додатку № 1 до Тендерної документації, учасник повинен був надати довідку (або інший документ) виданий органами ДПС України про наявність зареєстрованих рахунків в банківських установах, що видана не раніше 14 днів відносно дати розкриття тендерних пропозицій.
У складі тендерної пропозиції було надано довідку (або інший документ) № 19 від 12.08.2020 р., складена самим учасником, а не органами ДПС України, що є порушенням п. 3.7. ч. 3. Додатку № 1 до Тендерної документації.
Враховуючи вищезазначене, учасник не надав довідку (або інший документ) виданий органами ДПС України про наявність зареєстрованих рахунків в банківських установах, що видана не раніше 14 днів відносно дати розкриття тендерних пропозицій., що надаються у складі тендерної пропозиції, що вимагалось п. 2.3. ч. 2 Додатку № 1 до Тендерної документації.
Враховуючи вищезазначене, Замовник повинен був відхилити тендерну пропозицію ТОВ «ІДЗ «Редукціон» (далі - Учасник), оскільки учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону. (п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Враховуючи вищезазначене, не відхиливши учасника з зазначеної підстави, замовник порушив принципи здійснення публічних закупівель та недискримінацію учасників, що визначені ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», спотворив результати процедури закупівлі та порушив право Скаржника на добросовісну конкуренцію серед учасників, недискримінацію учасника, об’єктивну та неупереджену оцінку тендерної пропозиції і внаслідок цього були порушені права та законні інтереси фізичної особи-підприємця Мурашко Олени Анатоліївни.
3. Відповідно до п. 2.1. ч. 2 Додатку № 1 до Тендерної документації, учасник повинен був надати інформаційну довідку про наявність працівників (окремо водії автотранспортних засобів, окремо експедитори транспортні, окремо вантажники, окремо комплектувальники товару) відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені для обігу предмету закупівлі.
З метою усунення невідповідності, учасником були надані пояснення № 52 від 20.08.2020 р., де зазначено, що Ніколаєв Олександр Сергійович є і комплектувальником і вантажником. Однак у складі тендерної пропозиції відсутні трудова книжка, що підтверджує зазначену інформацію та повідомлення про прийняття працівника на роботу, що вимагалось 2.3. ч. 2 Додатку № 1 до Тендерної документації.
Враховуючи вищезазначене, учасник не надав трудову книжку Ніколаєва О.С. та повідомлення про прийняття працівника на роботу, що підтверджувало б, що він є і комплектувальником і вантажником, що вимагалось 2.3. ч. 2 Додатку № 1 до Тендерної документації.
Враховуючи вищезазначене, Замовник повинен був відхилити тендерну пропозицію ТОВ «ІДЗ «Редукціон» (далі - Учасник), оскільки учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону. (п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Враховуючи вищезазначене, не відхиливши учасника з зазначеної підстави, замовник порушив принципи здійснення публічних закупівель та недискримінацію учасників, що визначені ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», спотворив результати процедури закупівлі та порушив право Скаржника на добросовісну конкуренцію серед учасників, недискримінацію учасника, об’єктивну та неупереджену оцінку тендерної пропозиції і внаслідок цього були порушені права та законні інтереси фізичної особи-підприємця Мурашко Олени Анатоліївни.
4. Відповідно до п. 2.1. ч. 2 Додатку № 1 до Тендерної документації, учасник повинен був надати інформаційну довідку про наявність працівників (окремо водії автотранспортних засобів, окремо експедитори транспортні, окремо вантажники, окремо комплектувальники товару) відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені для обігу предмету закупівлі.
У складі тендерної пропозиції ТОВ "ІДЗ "Редукціон" (далі - учасник) було надано інформаційну довідку № 26 від 12.08.2020 р., де відсутня інформація щодо експедиторів транспортних, вантажників, комплектувальників товару.
Відповідно до ч. 16 ст. 29 Закону, 18 серпня 2020 р. учаснику було надано можливість виправити зазначену невідповідність. Однак, учасник протягом встановленого Законом строку не виправив невідповідність та надав пояснення, що Королевич М.І. та Зубар В.В. є і вантажниками, і комплектувальниками товарів, і експедиторами транспортними, що залучені на підставі цивільно-правових договорів № 02-ЦПХ від 10.08.2020 р. та № 03-ЦПХ від 11.08.2020 р. Наявність цивільно-правових договорів не заміщують трудових відносин між працівником та роботодавцем та не підтверджують наявність працівників.
Також у складі тендерної пропозиції були надані наступні трудові книжки:
- Зубарь В.В., що прийнятий на посаду заступника директора;
- Королевич М.І., що прийнятий на посаду директора.
Враховуючи вищезазначене, учасник не надав інформацію щодо двох комплектувальників товару, двох експедиторів транспортних та двох вантажників.
Враховуючи вищезазначене, ТОВ «ІДЗ «Редукціон» не надало інформацію щодо двох комплектувальників товару, двох експедиторів транспортних та двох вантажників, відповідно до п. 2.1. ч. 2 Додатку № 1 до Тендерної документації.
Враховуючи вищезазначене, Замовник повинен був відхилити тендерну пропозицію ТОВ «ІДЗ «Редукціон» (далі - Учасник), оскільки учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону. (п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Враховуючи вищезазначене, не відхиливши учасника з зазначеної підстави, замовник порушив принципи здійснення публічних закупівель та недискримінацію учасників, що визначені ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», спотворив результати процедури закупівлі та порушив право Скаржника на добросовісну конкуренцію серед учасників, недискримінацію учасника, об’єктивну та неупереджену оцінку тендерної пропозиції і внаслідок цього були порушені права та законні інтереси фізичної особи-підприємця Мурашко Олени Анатоліївни.
Враховуючи вищезазначене, тендерна пропозиція ТОВ «ІДЗ «РЕДУКЦІОН» повинна була бути відхилена відповідно до п. 1, п. 2 ч. 1 ст. 31 Закону - учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону, оскільки:
- учасник не надав нотаріально посвідчений переклад з російської мови на українську мову сторінок трудових книжок, що надаються у складі тендерної пропозиції, що вимагалось п. 2.3. ч. 2 Додатку № 1 до Тендерної документації;
- учасник не надав довідку (або інший документ) виданий органами ДПС України про наявність зареєстрованих рахунків в банківських установах, що видана не раніше 14 днів відносно дати розкриття тендерних пропозицій., що надаються у складі тендерної пропозиції, що вимагалось п. 2.3. ч. 2 Додатку № 1 до Тендерної документації.
- учасник не надав трудову книжку Ніколаєва О.С. та повідомлення про прийняття працівника на роботу, що підтверджувало, що він є і комплектувальником і вантажником, що вимагалось 2.3. ч. 2 Додатку № 1 до Тендерної документації.
- учасник не надав інформацію щодо двох комплектувальників товару, двох експедиторів транспортних та двох вантажників, відповідно до п. 2.1. ч. 2 Додатку № 1 до Тендерної документації.
Не відхиливши тендерну пропозицію ТОВ «ІДЗ «РЕДУКЦІОН» з зазначених підстав замовник порушив принципи здійснення публічних закупівель та недискримінацію учасників, що визначені ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», спотворив результати процедури закупівлі та порушив право Скаржника на добросовісну конкуренцію серед учасників, недискримінацію учасника, об’єктивну та неупереджену оцінку тендерної пропозицію і внаслідок цього порушені права та законні інтереси фізичної особи-підприємця Мурашко Олени Анатоліївни.
Враховуючи вищенаведене та керуючись ст. ст. 5, 18, 29, 31, 33 Закону України «Про Публічні закупівлі»:
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Призупинити перебіг строків закупівель, в порядку, в передбаченому ст. 33 Закону України «Про Публічні закупівлі» до прийняття рішення за результатом розгляду цієї скарги.
3. Визнати неправомірними дії Замовника та зобов’язати скасувати рішення тендерного комітету відділу освіти, культури, молоді та спорту Зачепилівської районної державної адміністрації Харківської області про визначення переможця ТОВ «ІДЗ «РЕДУКЦІОН» на закупівлю товару за кодом ДК 021:2015 39120000-9 - Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи (Напіввідкрита шафа 1820*2000*360 мм, стіл для вчителя кутовий, стіл комп’ютерний кутовий, шафа напіввідкрита 1820*720*360 мм, шафа відкрита 1820*720*360 мм, шафа навісна, шафа для одягу та взуття, стіл універсальний) та рішення про намір укласти договір. (затверджене Протоколом № 6 від 28.09.2020 р.).
Додатки:
1. Інформаційна довідка № 26 від 12.08.2020 р. (стор 43, файл «Частина № 1.pdf»).
2. Довідка (або інший документ) № 19 від 12.08.2020 р. (стор. 39-40, файл «Частина №1.pdf»).
3. Пояснення № 52 від 20.08.2020 р. (стор. 10-13, файл «Частина №1.pdf»).
4. Трудові книжки водіїв (файл «ДокументиВОДІЇ САНТЕК77- 20 серпень2020.вер.2».
08.10.2020.р.
Фізична особа-підприємець _____________ О.А. Мурашко
Пов'язані документи:
Учасник
- Частина №1.pdf.p7s 08.10.2020 10:30
- ДоговораЦПХсерп2020_Пояснення.pdf 08.10.2020 10:31
- ДоговораЦПХсерп2020_Пояснення.pdf (1).p7s 08.10.2020 10:31
- Скарга на дії Замовника.pdf 08.10.2020 10:31
- Скарга на дії Замовника.pdf.p7s 08.10.2020 10:31
- ДокументиВОДІЇ САНТЕК77- 20 серпень2020.вер.2.pdf 08.10.2020 10:31
- ДокументиВОДІЇ САНТЕК77- 20 серпень2020.вер.2.pdf.p7s 08.10.2020 10:31
- Частина №1.pdf 08.10.2020 10:31
- Заперечення 09.10.2020 09:25
- пояснення 16.10.2020 13:25
- Рішення від 12.10.2020 № 19101 (+лист Замовнику).pdf 13.10.2020 10:35
- інформація про перенесення розгляду скарги від 21.10.2020 № 16665.pdf 22.10.2020 10:31
- інформація про перенесення розгляду скарги від 02.11.2020 № 17389.pdf 03.11.2020 10:44
- Інформація про резолютивну частину рішення від 05.11.2020 № 20561.pdf 06.11.2020 18:38
- Рішення від 05.11.2020 № 20561.pdf 10.11.2020 23:22
Дата прийняття скарги до розгляду:
08.10.2020 11:17
Дата розгляду скарги:
21.10.2020 17:00
Місце розгляду скарги:
АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
13.10.2020 10:35
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
10.11.2020 23:22
Дата виконання рішення Замовником:
12.11.2020 08:46
Коментар замовника щодо усунення порушень:
рішення органу оскарження виконано протокол № 7 від 12.11.2020 року
Скарга
Виконана замовником
Скасування рішення про відхилення учасника та рішення про вибір переможця закупівлі
Номер:
b39b9ce3a33145d19d53e4e1321bd10e
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-28-000589-b.a2
Назва:
Скасування рішення про відхилення учасника та рішення про вибір переможця закупівлі
Скарга:
1. ТОВ ІДЗ Редукціон надав необхідне підтвердження кваліфікації по персоналу, проте Замовник помилково вважає, що у довідці № 26 від 12.08.2020 р. була відсутня інформація щодо експедиторів транспортних, вантажників, комплектувальників товару- вона наявна.
Додатково для виконання цих торгів було укладено цивільні-правові договори № 02-ЦІІХ від 10.08.2020 р. ; № 01-ЦІІХ від 11.08.2020 р. та № 03-ЦПХ від 11.08.2020 р. з Королевичем М.І., Ніколаєвим О.С. та Зубарем В.В, які згідно цих договорів надають послуги експедиторів транспортних, вантажників, комплектувальників товару.
2. Учасник у складі тендерної пропозиції було надано договір транспортного експедирування та зберігання №_У-0042/19 від 30.08.2019 р. на підставі якого був,залучений перевізник - Приватне підприємство «Сантек 77». На підставі зазначеного договору, учасник надав трудові книжки водіїв Слесаря А.М. та Литвиненко В.О. та медичні довідки, які повністю відповідали вимогам тендерної документації.
Вимога Замовника у тендерній документації: учасник повинен був надати у складі тендерної пропозиції документ, який підтверджує ринкову вартість, яка відповідає запропонованій ціні за одиницю товару (рівню цін), яку заявлено в пропозиції (довідка або експертний висновок компетентних органів про кон'юнктуру ринку товару, відповідно до предмету закупівлі). Замовником читко не визначено, яка повинна бути інформація у довідці (окрім ціни), хто її повинен надати, та форма такої довідки.
Законом України на обмежено надачів інформаційних довідок щодо ринкової вартості предмету закупівлі. Вважаємо що Замовник застосував неправомірні вимоги для отримання інформації про ринкову ціну меблів, та обґрунтував це Законом України «Про оцінку майна, майнових прав та професійну оціночну діяльність в Україні» № 2658-ІІІ від 12.07.2001 р.
Замовник не є фахівцем у фінансах та маркетингу, та не має повноважень визначати яка довідка від якого органу є належна або не відповідає чинному законодавству України. Замовник не звертався до фахівців у галузі права та не має судового рішення про визнання довідки «про ринкову вартість» - недійсною.
Також звертаємо увагу колегії на те що Замовник безпідставно визнав недійсними цивільні-правові договори № 02-ЦІІХ від 10.08.2020 р. ; № 01-ЦІІХ від 11.08.2020 р. та № 03-ЦПХ від 11.08.2020 р. з Королевичем М.І., Ніколаєвим О.С. та Зубарем В.В.. при тому що жодна із сторін цього не визнавала та не має рішення суду стосовно недійсності договорів ЦПХ наданих у складі тендерної пропозиції ТОВ «ІДЗ «Редукціон».
ЩОДО ВИБОРУ ПЕРЕМОЖЦЕМ ФОП МУРАШКО ОЛЕНА АНАТОЛІЇВНА (ІПН 3252105869)
Вважаємо що Замовник помилково визначив переможцем ФОП МУРАШКО ОЛЕНА АНАТОЛІЇВНА (ІПН 3252105869) з наступних підстав:
5.Гарантія не містить договору добровільного страхування
Учасник повинен документально підтвердити проведення оплати банківською установою за договором добровільного страхування фінансового ризику невиконання або неналежного виконання страхувальником вимог тендерної документації щодо надання страхової гарантії.
У Страховій гарантії відсутнє посилання на договір добровільного страхування. Оплата за договір, а не за Страхову гарантію. Страхова гарантія №2020 Ф 1244 від 12.08.2020 р. не є договором добровільного страхування.
6. Надані документи на вантажників, експедиторів транспортних, водіїв підприємства СХІД, з яким у учасника укладено договір не підтверджують кваліфікацію ФОП Мурашко Олена Анатоліївна (ІПН:3252105869). У ФОП Мурашко Олена Анатоліївна (ІПН:3252105869) згідно з фінансовим звітом в загалі відсутні працівники (наймані працівники у ФОП Мурашко О.А. відсутні). Тому вважаємо що не вконані вимоги ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі».
7.Учасник надав договір №08/01/20 від 30.01.2020 р. укладений з ТОВ "ТРАНСПОРТНО-ЛОГІСТИЧНА КОМПАНІЯ "СХІД" (ЄДРПОУ: 34756813) з умовами: «Зберігання Вантажу (обіг Вантажу) здійснюється на складських потужностях (об’єктах) розташованих за адресою: 61108, м. Харків, просп. Академіка Курчатова, 4-б
Учасник не надав додаток до договору на використання складських потужностей або акт на використання потужностей, яким би було підтверджено можливість зберігання товару за адресою: 61108, м. Харків, просп. Академіка Курчатова, 4-б.
8.У ФОП відсутні штатні працівники, а договір №08/01/20 від 30.01.2020 р. укладений з ТОВ "ТРАНСПОРТНО-ЛОГІСТИЧНА КОМПАНІЯ "СХІД" (ЄДРПОУ: 34756813) підтверджує тільки те що ТОВ ТЛК "СХІД" має працівників, а не те що ФОП має працівників які будуть складати, комплектувати меблі які виробило інше підприємство НОВИЙ СТІЛЬ. У договорі №08/01/20 від 30.01.2020 р.
не зазначено, що ТОВ ТЛК "СХІД" буде відправляти своїх працівників за адресою Замовника.
Тому договір з ТОВ "ТРАНСПОРТНО-ЛОГІСТИЧНА КОМПАНІЯ "СХІД" (ЄДРПОУ: 34756813) не підтверджує кваліфікацію - досвід працівників учасника за ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі» ФОП Мурашко Олена Анатоліївна (ІПН:3252105869).
Документи які передбачалися тендерною документацією та відсутні у складі тендерної пропозиції ФОП Мурашко Олена Анатоліївна (ІПН:3252105869:
9.У первинній тендерній пропозиції ФОП Мурашко Олена Анатоліївна (ІПН:3252105869) відсутня Довідка (або інший документ) виданий органами ДПС України про наявність зареєстрованих рахунків в банківських установах, що видана не раніше 14 днів відносно дати розкриття тендерних пропозицій.
10.У ФОП Мурашко Олена Анатоліївна (ІПН:3252105869) відсутній лист-згода з проектом договору про закупівлю, наведеному у Додатку № 6 до Тендерної документації;
11.ФОП Мурашко Олена Анатоліївна (ІПН:3252105869) не надав наступну інформацію: «Учасник гарантує що ціна Товару, який Постачальник планує постачати, визначена з урахуванням податків і зборів (обов’язкових платежів), що сплачуються або мають бути сплачені у країні учасника та замовника, витрат на транспортування, страхування, навантаження, розвантаження, сплату митних тарифів, усіх інших витрат, про що в складі пропозиції подається відповідний лист».
12.У ФОП Мурашко Олена Анатоліївна (ІПН:3252105869) відсутній гарантійний лист щодо своєчасної поставки товару до закладів освіти відділу освіти, культури, молоді та спорту Зачепилівської районної державної адміністрації Харківської області.
У зв’язку з вищенаведеним п.п. 1-4 підтверджують помилку Замовника при відхиленні тендерної пропозиції ТОВ «ІДЗ «Редукціон», а п.п. 5-12 помилковий вибір Замовника переможцем ФОП Мурашко Олена Анатоліївна (ІПН:3252105869).
У зв’язку з тим, що відсутні порушення та невідповідності у тендерній пропозиції ТОВ «ІДЗ «Редукціон», та відповідно є порушення у ФОП Мурашко Олена Анатоліївна (ІПН:3252105869), на підставі положень Закону України «Про публічні закупівлі»,
ПРОСИМО:
- прийняти Скаргу до розгляду;
- зобов’язати Замовника скасувати його рішення про визнання переможцем ФОП Мурашко Олена Анатоліївна (ІПН:3252105869 Протокол №5 від 28.08.2020 року;
- скасувати протокол № 3, яким пропозицію ТОВ «ІДЗ «Редукціон» було відхилено, та зобов’язати Замовника визнати нас переможцями.
Директор ТОВ «ІДЗ «Редукціон» __________________________М.І.Королевич
Пов'язані документи:
Учасник
- СкаргаШафи31082020.pdf 31.08.2020 15:48
- рішенння від 03.09.2020№16588+лист замовнику.pdf 03.09.2020 21:33
- Інформація про перенесення розгляду скарги від 11.09.2020 №14356.pdf 14.09.2020 14:57
- Інформація про резолютивну частину рішення від 2109.2020№17735.pdf 22.09.2020 17:07
- рішення від 21.09.2020 №17735.pdf 24.09.2020 22:25
- Лист-пояснення 08.09.2020 15:34
- Лист-пояснення 08.09.2020 15:36
Дата прийняття скарги до розгляду:
31.08.2020 15:52
Дата розгляду скарги:
11.09.2020 12:00
Місце розгляду скарги:
АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
03.09.2020 21:33
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
24.09.2020 22:26
Дата виконання рішення Замовником:
28.09.2020 13:27
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення органу оскарження виконано, протокол № 6 від 28 вересня 2020 року
Вимога
Є відповідь
Скасування протоколу №3 про відхилення тендерної пропозиції
Номер:
7edcd416c62d4bc69eb63db1d71369b4
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-28-000589-b.c1
Назва:
Скасування протоколу №3 про відхилення тендерної пропозиції
Вимога:
1.Спростування:
Замовник помилково вважає, що у довідці № 26 від 12.08.2020 р. була відсутня інформація щодо експедиторів транспортних, вантажників, комплектувальників товару- вона наявна.
Додатково для виконання цих торгів було укладено цивільні-правові договори № 02-ЦІІХ від 10.08.2020 р. ; № 01-ЦІІХ від 11.08.2020 р. та № 03-ЦПХ від 11.08.2020 р. з Королевичем М.І., Ніколаєвим О.С. та Зубарем В.В, які згідно цих договорів надають послуги експедиторів транспортних, вантажників, комплектувальників товару.
Фраза Замовника про «Наявність цивільно-правових договорів не заміщують трудових відносин між працівником та роботодавцем та не підтверджують наявність працівників» - суперечить його намаганню вибрати ФОП, в якому в загалі відсутні працівники.
2.Відповідно до п. 2.3. ч. 2 Додатку № 1 до Тендерної документації, учасник повинен був надати документи, що підтверджують наявність працівників відповідної кваліфікаційна мають необхідні знання та досвід та будуть залучені для постачання та обігу предмету закупівлі, що зазначені у п. 2.1. ч. 2 Додатку № 1 до тендерної документації.
Вважаємо наступні вимоги дискримінаційними, такими що не мають жодного відношення для предмету закупівлі, та створюють корупційні переваги для певних учасників, а саме Замовник вимагав надати: Кількість окремо водіїв автотранспортних засобів, окремо експедиторів транспортних та окремо вантажників повинна дорівнювати повідомленій Учасником кількості одиниць транспорту, яким буде здійснюватися перевезення предмету закупівлі, тощо
Проте, Учасник у складі тендерної пропозиції було надано договір транспортного експедирування та зберігання №_У-0042/19 від 30.08.2019 р. на підставі якого був,залучений перевізник - Приватне підприємство «Сантек 77». На підставі зазначеного договору, учасник надав трудові книжки водіїв Слесаря А.М. та Литвиненко В.О. та медичні довідки, які повністю відповідали вимогам тендерної документації.
Підстава відхилення: Однак, трудові книжки водіїв Слесаря А.М та Литвиненко В.О. надані не в повному обсязі, оскільки:
- у трудовій книжці Слесаря А.М. відсутні сторінки з 2 по 19. що унеможливлює підтвердити загальний досвід роботи, зазначений у поясненнях.
- Спростування: Сторінки з 2 по 19 є конфіденційною інформацією, і Замовник якщо хотів отримати таку інформацію мав право звернутися безпосередньо до Приватного підприємства «Сантек 77», яке надає нам послуги на підставі договору транспортного експедирування та зберігання №_У-0042/19 від 30.08.2019 р.
3. Відповідно до п. 2.3. Додатку № 1 до Тендерної документації, учасник повинен був надати документи, що підтверджують наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені для постачання та обігу предмету закупівлі, що зазначені у п. 2.1 ч. 2 Додатку № 1 до тендерної документації.
Учасник у складі тендерної пропозиції було надано договір транспортного експедирування та зберігання №_У-0042/19 від 30.08.2019 р. на підставі якого був залучений перевізник - Приватне підприємство «Сантек 77».
У складі тендерної пропозиції відсутні трудові книжки двох експедиторів транспортних, двох вантажників та двох комплектувальників товару (перша сторінка, сторінка з останнім записом про прийняття на роботу, а також сторінки, що підтверджують загальний досвід роботи, визначений у пункті 2.1 частини 2 цього додатку) та повідомлення про прийняття працівників на роботу.
Спростування цього пункту вже надано у пункті першому.
1. Відповідно до розділу тендерної документації «Перелік критеріїв оцінки та методика оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги кожного критерію», учасник повинен був надати у складі тендерної пропозиції документ, який підтверджує ринкову вартість, яка • відповідає запропонованій ціні за одиницю товару (рівню цін), яі® заявлено в пропозиції (довідка або експертний висновок компетентних органів про кон'юнктуру ринку товару, відповідно до предмету закупівлі), (видана не раніше дати оприлюднення закупівлі).
Вимога Замовника у тендерній документації: учасник повинен був надати у складі тендерної пропозиції документ, який підтверджує ринкову вартість, яка відповідає запропонованій ціні за одиницю товару (рівню цін), яку заявлено в пропозиції (довідка або експертний висновок компетентних органів про кон'юнктуру ринку товару, відповідно до предмету закупівлі). Замовником читко не визначено, яка повинна бути інформація у довідці (окрім ціни), хто її повинен надати, та форма такої довідки.
Законом України на обмежено надачів інформаційних довідок щодо ринкової вартості предмету закупівлі.
Уповноважений орган у сфері публічних закупівель розробив методику визначення очикуваної вартості предмету закупівлі : Узагальнена відповідь Мінекономрозвитку № 3301-04/34980-06 від 20.08.2019 19:48:26 «Щодо розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі» https://me.gov.ua/Files/Download?id=8370bf0a-816a-4507-93af-0bddff77bdad. (додаток №2). Методика ця публічна, та не має обмеження для користувачів.
Інформацію про рівень цін також може надавати Торгово-промислова палата України. За наступною формою заявки: «Харківська торгово-промислова палата Відділ ділової інформації надає інформацію про рівень ___________________________ цін у поточний період часу на ринку _____на наступну продукцію_______» (додаток№1) .
Щодо довідки від Страхової компанії, то - Страхова компанія належить до фінансових установ. Фінансова установа - юридична особа, яка відповідно до чинного законодавства надає одну чи декілька фінансових послуг, а також інші послуги (операції), пов'язані з наданням фінансових послуг, у випадках, прямо визначених законом, та внесена до відповідного реєстру в установленому законом порядку.
Приватне акціонерне товариство “Промислово-страхова компанія” надало страхову гарантію та вивчило предмет закупівлі під час укладання договору добровільного страхування фінансового ризику, що дозволило оцінити рінкові ціни предмету закупівлі та фінансові ризики під час укладання договору про закупівлю.
Тому вважаємо що учасник мав право подати довідку № 1 про кон’юнктуру ринку товарів від 06 серпня 2020 р., що видана ПрАТ «Промислово-страхова компанія» згідно з вимогами Замовника.
Вважаємо що Замовник застосував неправомірні вимоги для отримання інформації про ринкову ціну меблів, та обґрунтував це Законом України «Про оцінку майна, майнових прав та професійну оціночну діяльність в Україні» № 2658-ІІІ від 12.07.2001 р.
У ст. 7 цього Закону передбачені випадки проведення оцінки майна.
Отже, довідка про ринкові ціни предмету закупівлі не підпадає під дію з Закону України «Про оцінку майна, майнових прав та професійну оціночну діяльність в Україні»
Щодо отримання інформації про кон'юнктуру ринку товару, відповідно до предмету закупівлі, то Замовник назвав термін (поняття), дефініція якого не відповідає вимогам тендерної документації щодо ринкову ціну на певну дату, адже:
Кон'юнктура ринку – сукупність умов, які характеризують співвідношення попиту і пропозиції на певні товари й послуги.
Вивчення кон'юнктури ринку передбачає:
• аналіз ціноутворення і збуту;
• визначення ринкового потенціалу і частки ринку;
• розробку короткострокового та довгострокового прогнозу.
Отже, Замовник хотів отримати довідку про ринкову вартість, яка відповідає запропонованій ціні за одиницю товару (рівню цін), яку заявлено в пропозиції, та отримав належну довідку № 1 про кон’юнктуру ринку товарів від 06 серпня 2020 р., що видана ПрАТ «Промислово-страхова компанія». Тому вважаємо безпідставним відхилення нашої пропозиції у цій частині.
У зв’язку з тим, що відсутні порушення та невідповідності у тендерній пропозиції,
ПРОСИМО:
- скасувати протокол № 3, яким пропозицію нашого товариства було відхилено, та визнати нас переможцями.
Пов'язані документи:
Учасник
- 2-ВимогаШафа.pdf 26.08.2020 22:06
- відповідь 28.08.2020 11:05
Дата подачі:
26.08.2020 22:06
Вирішення:
Шановний учасник
Щодо першого питання повідомляємо наступне:
Відповідно до п. 2.1. ч. 2 Додатку № 1 до Тендерної документації, учасник повинен був надати інформаційну довідку про наявність працівників (окремо водії автотранспортних засобів, окремо експедитори транспортні, окремо вантажники, окремо комплектувальники товару) відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені для обігу предмету закупівлі.
У складі тендерної пропозиції було надано інформаційну довідку № 26 від 12.08.2020 р., де відсутня інформація щодо експедиторів транспортних, вантажників, комплектувальників товару.
Відповідно до ч. 16 ст. 29 Закону, 18 серпня 2020 р. учаснику було надано можливість виправити зазначену невідповідність. Однак, учасник протягом встановленого Законом строку не виправив невідповідність та надав пояснення, що Королевич М.І. та Зубар В.В. є і вантажниками, і комплектувальниками товарів, і експедиторами транспортними, що залучені на підставі цивільно-правових договорів № 02-ЦПХ від 10.08.2020 р. та № 03-ЦПХ від 11.08.2020 р. Наявність цивільно-правових договорів не заміщують трудових відносин між працівником та роботодавцем та не підтверджують наявність працівників.
Умовами тендерної документації вимагалось підтвердити наявність саме трудових відносин між учасником та його працівниками та/або між перевізником, що залучається учасником та його працівниками. Тобто учасник повинен був надати трудові книжки (перша сторінка, сторінка з останнім записом про прийняття на роботу, а також сторінки, що підтверджують загальний досвід роботи, визначений у пункті 2.1 частини 2 цього додатку) та повідомлення про прийняття працівників на роботу.
Також, у складі тендерної пропозиції були надані наступні трудові книжки:
- Зубарь В.В., що прийнятий на посаду заступника директора;
- Королевич М.І., що прийнятий на посаду директора.
Той факт, що у інформаційній довідці № 26 від 12.08.2020р. зазначено Королевич М.І. та Зубар В.В. є і комплектувальниками товару, транспортними експедиторами, вантажниками не є вірною, оскільки зазначені працівники прийняті на посаду заступника директора та директора підприємства, відповідно до інформації що зазначена у трудових книжках.
Враховуючи вищезазначене, учасник був правомірно відхилений.
Що стосується наступного учасника – фізичної особи-підприємця Мурашко Олени Анатоліївни, то у складі тендерної пропозиції було надано договір транспортного експедирування та зберігання укладеного ТОВ «Транспортно-логістична компанія «СХІД», відповідно до якого учасник залучає необхідну кількість працівників необхідної кваліфікації, що не суперечить ані Закону України «Про Публічні закупівлі », ані вимогам тендерної документації/
Хочемо зазначити, що ТОВ «ІДЗ «Редукціон», також залучає перевізника для виконання умов тендерної документації.
Щодо другого питання повідомляємо наступне:
Відповідно до п. 2.3. ч. 2 Додатку № 1 до Тендерної документації, учасник повинен був надати документи, що підтверджують наявність працівників відповідної кваліфікації,які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені для постачання та обігу предмету закупівлі, що зазначені у п. 2.1. ч. 2 Додатку № 1 до тендерної документації.
Учасник у складі тендерної пропозиції було надано договір транспортного експедирування та зберігання №_У-0042/19 від 30.08.2019 р. на підставі якого був залучений перевізник - Приватне підприємство «Сантек 77». На підставі зазначеного договору, учасник надав трудову книжку водіїв Слесаря А.М. та Литвиненко В.О.
Однак, трудові книжки водіїв Слесаря А.М та Литвиненко В.О. надані не в повному обсязі, оскільки:
- у трудовій книжці Слесаря А.М. відсутні сторінки з 2 по 19, що унеможливлює підтвердити загальний досвід роботи, зазначений у поясненнях.
- у трудовій книжці Литвиненко В.О. відсутні сторінки, що підтверджують записи з п. 1 по 30 (копія трудової книжки в поганій якості, тому неможливо зазначити сторінки), що унеможливлює підтвердити загальний досвід роботи, зазначений у поясненнях.
Трудова книжка водія Слесаря А.М. та Литвиненко В.О. заповнені на російській мові. Згідно з розділом тендерної документації «Мова (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції», документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Переклад повинен бути посвідчений нотаріально. Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд.
Враховуючи вищезазначене, учасник не надав трудові книжки водіїв в повному об’ємі, що підтверджують загальний досвід роботи та відсутній нотаріально посвідчений переклад цих документів.
Хочемо зазначити, що відсутність відповідних сторінок трудових книжок унеможливлює підтвердити загальний досвід роботи, зазначений у довідці про наявність працівників № 26 від 12.08.2020 р., що вимагалось умовами тендерної документації. Посилання на те, що саме ті сторінки трудової книжки, що не були надані учасником у складі тендерної пропозиції є конфіденційною інформацією протирічить Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), оскільки: згідно з абзацом другим частини другої статті 28 Закону, Конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону, і документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону.
Отже, учасник не інформація щодо працівників не є конфіденційною інформацією, оскільки є одним із кваліфікаційних критеріїв, визначених стю 16 Закону.
Також учасником були надані трудові книжки водія Слесаря А.М. та Литвиненко В.О. заповнені на російській мові без відповідного нотаріального посвідченого перекладу. Наявність такої невідповідності у тендерній пропозиції є не тільки порушенням умов тендерної документації, а й абзацу 2 частини другої статті 31 Закону. Однак, учасник цю невідповідність не спростовує.
Щодо третього питання повідомляємо наступне:
3. Відповідно до п. 2.3. Додатку № 1 до Тендерної документації, учасник повинен був надати документи, що підтверджують наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені для постачання та обігу предмету закупівлі, що зазначені у п. 2.1 ч. 2 Додатку № 1 до тендерної документації.
Учасник у складі тендерної пропозиції було надано договір транспортного експедирування та зберігання №_У-0042/19 від 30.08.2019 р. на підставі якого був залучений перевізник - Приватне підприємство «Сантек 77».
У складі тендерної пропозиції відсутні трудові книжки двох експедиторів транспортних, двох вантажників та двох комплектувальників товару (перша сторінка, сторінка з останнім записом про прийняття на роботу, а також сторінки, що підтверджують загальний досвід роботи, визначений у пункті 2.1 частини 2 цього додатку) та повідомлення про прийняття працівників на роботу.
Враховуючи вищезазначене, учасник не надав повідомлення про прийняття працівників на роботу та трудові книжки двох експедиторів транспортних, двох вантажників та двох комплектувальників товару (перша сторінка, сторінка з останнім записом про прийняття на роботу, а також сторінки, що підтверджують загальний досвід роботи, визначений у пункті 2.1 частини 2 цього додатку).
4. Відповідно до розділу тендерної документації «Перелік критеріїв оцінки та методика оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги кожного критерію», учасник повинен був надати у складі тендерної пропозиції документ, який підтверджує ринкову вартість, яка відповідає запропонованій ціні за одиницю товару (рівню цін), яку заявлено в пропозиції (довідка або експертний висновок компетентних органів про кон’юнктуру ринку товару, відповідно до предмету закупівлі), (видана не раніше дати оприлюднення закупівлі).
У складі тендерної пропозиції було надано довідку № 1 про кон’юнктуру ринку товарів від 06 серпня 2020 р., що видана ПрАТ «Промислово-страхова компанія».
Відповідно до ст. 5 Закону України «Про оцінку майна, майнових прав та професійну оціночну діяльність в Україні» № 2658-ІІІ від 12.07.2001 р., суб'єктами оціночної діяльності є:
суб'єкти господарювання - зареєстровані в установленому законодавством порядку фізичні особи - суб'єкти підприємницької діяльності, а також юридичні особи незалежно від їх організаційно-правової форми та форми власності, які здійснюють господарську діяльність, у складі яких працює хоча б один оцінювач, та які отримали сертифікат суб'єкта оціночної діяльності відповідно до цього Закону;
органи державної влади та органи місцевого самоврядування, які отримали повноваження на здійснення оціночної діяльності в процесі виконання функцій з управління та розпорядження державним майном та (або) майном, що є у комунальній власності, та у складі яких працюють оцінювачі.
Тобто, суб’єкт оціночної діяльності (компетентний орган) повинен бути зареєстрований в державному реєстрі оцінювачів та суб‘єктів оціночної діяльності (далі - реєстр).
Однак, у реєстрі відсутня інформація щодо ПрАТ «Промислово-страхова компанія».
Учасник не надав документ, який підтверджує ринкову вартість, яка відповідає запропонованій ціні за одиницю товару (рівню цін), яку заявлено в пропозиції (довідка або експертний висновок компетентних органів про кон’юнктуру ринку товару, відповідно до предмету закупівлі), (видана не раніше дати оприлюднення закупівлі).
Хочемо зазначити, що замовник не вимагав, щоб страхова компанія оцінювала ризики та вартість предмету закупівлі. Умовами тендерної документації вимагалось надати саме документ, який підтверджує вартість товару, що пропонується учасником. Надання суб’єктом господарської діяльності довідку про кон’юнктуру ринку, що не мав на це повноваження не є підставою для прийняття такої довідки Замовником.
Підсумовуючи, учасник ТОВ «ІДЗ «Редукціон» був правомірно відхилений, оскільки не відповідав умовам тендерної документації, не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, та іншим підставам визначених у Законі.
Статус вимоги:
Не задоволено