-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Стіл учнівський одномісний 3-5 ростової групи, стілець учнівський одномісний 3-5 ростової групи, стіл учнівський двохмісний 4-6 ростової групи, стілець учнівський двохмісний 4-6 ростової групи, стіл учнівський одномісний 4-6 ростової групи
Відповідно до п. 1 ч. 4 ст. 2 ЗУ "Про публічні закупівлі" тендерна пропозиція повинна готуватися українською мовою
Завершена
847 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 235.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 235.00 UAH
Період оскарження:
28.07.2020 10:45 - 09.08.2020 00:00
Вимога
Є відповідь
Скасувати протокол № 3а, яким була відхилена тендерна пропозицію нашого товариства
Номер:
13895f48275042d8928153ed41ff17cf
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-28-000569-a.c1
Назва:
Скасувати протокол № 3а, яким була відхилена тендерна пропозицію нашого товариства
Вимога:
1.Спростування:
Замовник помилково вважає, що у довідці № 26 від 12.08.2020 р. була відсутня інформація щодо експедиторів транспортних, вантажників, комплектувальників товару- вона наявна.
Додатково для виконання цих торгів було укладено цивільні-правові договори № 02-ЦІІХ від 10.08.2020 р. ; № 01-ЦІІХ від 11.08.2020 р. та № 03-ЦПХ від 11.08.2020 р. з Королевичем М.І., Ніколаєвим О.С. та Зубарем В.В, які згідно цих договорів надають послуги експедиторів транспортних, вантажників, комплектувальників товару.
Фраза Замовника про «Наявність цивільно-правових договорів не заміщують трудових відносин між працівником та роботодавцем та не підтверджують наявність працівників» - суперечить його намаганню вибрати ФОП, в якому в загалі відсутні працівники.
2.Відповідно до п. 2.3. ч. 2 Додатку № 1 до Тендерної документації, учасник повинен був надати документи, що підтверджують наявність працівників відповідної кваліфікаційна мають необхідні знання та досвід та будуть залучені для постачання та обігу предмету закупівлі, що зазначені у п. 2.1. ч. 2 Додатку № 1 до тендерної документації.
Вважаємо наступні вимоги дискримінаційними, такими що не мають жодного відношення для предмету закупівлі, та створюють корупційні переваги для певних учасників, а саме Замовник вимагав надати: Кількість окремо водіїв автотранспортних засобів, окремо експедиторів транспортних та окремо вантажників повинна дорівнювати повідомленій Учасником кількості одиниць транспорту, яким буде здійснюватися перевезення предмету закупівлі, тощо
Проте, Учасник у складі тендерної пропозиції було надано договір транспортного експедирування та зберігання №_У-0042/19 від 30.08.2019 р. на підставі якого був,залучений перевізник - Приватне підприємство «Сантек 77». На підставі зазначеного договору, учасник надав трудові книжки водіїв Слесаря А.М. та Литвиненко В.О. та медичні довідки, які повністю відповідали вимогам тендерної документації.
Підстава відхилення: Однак, трудові книжки водіїв Слесаря А.М та Литвиненко В.О. надані не в повному обсязі, оскільки:
- у трудовій книжці Слесаря А.М. відсутні сторінки з 2 по 19. що унеможливлює підтвердити загальний досвід роботи, зазначений у поясненнях.
- Спростування: Сторінки з 2 по 19 є конфіденційною інформацією, і Замовник якщо хотів отримати таку інформацію мав право звернутися безпосередньо до Приватного підприємства «Сантек 77», яке надає нам послуги на підставі договору транспортного експедирування та зберігання №_У-0042/19 від 30.08.2019 р.
3. Відповідно до п. 2.3. Додатку № 1 до Тендерної документації, учасник повинен був надати документи, що підтверджують наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені для постачання та обігу предмету закупівлі, що зазначені у п. 2.1 ч. 2 Додатку № 1 до тендерної документації.
Учасник у складі тендерної пропозиції було надано договір транспортного експедирування та зберігання №_У-0042/19 від 30.08.2019 р. на підставі якого був залучений перевізник - Приватне підприємство «Сантек 77».
У складі тендерної пропозиції відсутні трудові книжки двох експедиторів транспортних, двох вантажників та двох комплектувальників товару (перша сторінка, сторінка з останнім записом про прийняття на роботу, а також сторінки, що підтверджують загальний досвід роботи, визначений у пункті 2.1 частини 2 цього додатку) та повідомлення про прийняття працівників на роботу.
Спростування цього пункту вже надано у пункті першому.
1. Відповідно до розділу тендерної документації «Перелік критеріїв оцінки та методика оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги кожного критерію», учасник повинен був надати у складі тендерної пропозиції документ, який підтверджує ринкову вартість, яка • відповідає запропонованій ціні за одиницю товару (рівню цін), яі® заявлено в пропозиції (довідка або експертний висновок компетентних органів про кон'юнктуру ринку товару, відповідно до предмету закупівлі), (видана не раніше дати оприлюднення закупівлі).
Вимога Замовника у тендерній документації: учасник повинен був надати у складі тендерної пропозиції документ, який підтверджує ринкову вартість, яка відповідає запропонованій ціні за одиницю товару (рівню цін), яку заявлено в пропозиції (довідка або експертний висновок компетентних органів про кон'юнктуру ринку товару, відповідно до предмету закупівлі). Замовником читко не визначено, яка повинна бути інформація у довідці (окрім ціни), хто її повинен надати, та форма такої довідки.
Законом України на обмежено надачів інформаційних довідок щодо ринкової вартості предмету закупівлі.
Уповноважений орган у сфері публічних закупівель розробив методику визначення очикуваної вартості предмету закупівлі : Узагальнена відповідь Мінекономрозвитку № 3301-04/34980-06 від 20.08.2019 19:48:26 «Щодо розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі» https://me.gov.ua/Files/Download?id=8370bf0a-816a-4507-93af-0bddff77bdad. (додаток №2). Методика ця публічна, та не має обмеження для користувачів.
Інформацію про рівень цін також може надавати Торгово-промислова палата України. За наступною формою заявки: «Харківська торгово-промислова палата Відділ ділової інформації надає інформацію про рівень ___________________________ цін у поточний період часу на ринку _____на наступну продукцію_______» (додаток№1) .
Щодо довідки від Страхової компанії, то - Страхова компанія належить до фінансових установ. Фінансова установа - юридична особа, яка відповідно до чинного законодавства надає одну чи декілька фінансових послуг, а також інші послуги (операції), пов'язані з наданням фінансових послуг, у випадках, прямо визначених законом, та внесена до відповідного реєстру в установленому законом порядку.
Приватне акціонерне товариство “Промислово-страхова компанія” надало страхову гарантію та вивчило предмет закупівлі під час укладання договору добровільного страхування фінансового ризику, що дозволило оцінити рінкові ціни предмету закупівлі та фінансові ризики під час укладання договору про закупівлю.
Тому вважаємо що учасник мав право подати довідку № 1 про кон’юнктуру ринку товарів від 06 серпня 2020 р., що видана ПрАТ «Промислово-страхова компанія» згідно з вимогами Замовника.
Вважаємо що Замовник застосував неправомірні вимоги для отримання інформації про ринкову ціну меблів, та обґрунтував це Законом України «Про оцінку майна, майнових прав та професійну оціночну діяльність в Україні» № 2658-ІІІ від 12.07.2001 р.
У ст. 7 цього Закону передбачені випадки проведення оцінки майна.
Отже, довідка про ринкові ціни предмету закупівлі не підпадає під дію з Закону України «Про оцінку майна, майнових прав та професійну оціночну діяльність в Україні»
Щодо отримання інформації про кон'юнктуру ринку товару, відповідно до предмету закупівлі, то Замовник назвав термін (поняття), дефініція якого не відповідає вимогам тендерної документації щодо ринкову ціну на певну дату, адже:
Кон'юнктура ринку – сукупність умов, які характеризують співвідношення попиту і пропозиції на певні товари й послуги.
Вивчення кон'юнктури ринку передбачає:
• аналіз ціноутворення і збуту;
• визначення ринкового потенціалу і частки ринку;
• розробку короткострокового та довгострокового прогнозу.
Отже, Замовник хотів отримати довідку про ринкову вартість, яка відповідає запропонованій ціні за одиницю товару (рівню цін), яку заявлено в пропозиції, та отримав належну довідку № 1 про кон’юнктуру ринку товарів від 06 серпня 2020 р., що видана ПрАТ «Промислово-страхова компанія». Тому вважаємо безпідставним відхилення нашої пропозиції у цій частині.
У зв’язку з тим, що відсутні порушення та невідповідності у тендерній пропозиції,
ПРОСИМО:
- скасувати протокол № 3а, яким пропозицію нашого товариства було відхилено, та визнати нас переможцями.
Пов'язані документи:
Учасник
- 1-ВимогаСтільці.pdf 26.08.2020 22:09
- відповідь 28.08.2020 11:03
Дата подачі:
26.08.2020 22:09
Вирішення:
Шановний учасник
Щодо першого питання повідомляємо наступне:
Відповідно до п. 2.1. ч. 2 Додатку № 1 до Тендерної документації, учасник повинен був надати інформаційну довідку про наявність працівників (окремо водії автотранспортних засобів, окремо експедитори транспортні, окремо вантажники, окремо комплектувальники товару) відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені для обігу предмету закупівлі.
У складі тендерної пропозиції було надано інформаційну довідку № 26 від 12.08.2020 р., де відсутня інформація щодо експедиторів транспортних, вантажників, комплектувальників товару.
Відповідно до ч. 16 ст. 29 Закону, 18 серпня 2020 р. учаснику було надано можливість виправити зазначену невідповідність. Однак, учасник протягом встановленого Законом строку не виправив невідповідність та надав пояснення, що Королевич М.І. та Зубар В.В. є і вантажниками, і комплектувальниками товарів, і експедиторами транспортними, що залучені на підставі цивільно-правових договорів № 02-ЦПХ від 10.08.2020 р. та № 03-ЦПХ від 11.08.2020 р. Наявність цивільно-правових договорів не заміщують трудових відносин між працівником та роботодавцем та не підтверджують наявність працівників.
Умовами тендерної документації вимагалось підтвердити наявність саме трудових відносин між учасником та його працівниками та/або між перевізником, що залучається учасником та його працівниками. Тобто учасник повинен був надати трудові книжки (перша сторінка, сторінка з останнім записом про прийняття на роботу, а також сторінки, що підтверджують загальний досвід роботи, визначений у пункті 2.1 частини 2 цього додатку) та повідомлення про прийняття працівників на роботу.
Також, у складі тендерної пропозиції були надані наступні трудові книжки:
- Зубарь В.В., що прийнятий на посаду заступника директора;
- Королевич М.І., що прийнятий на посаду директора.
Той факт, що у інформаційній довідці № 26 від 12.08.2020р. зазначено Королевич М.І. та Зубар В.В. є і комплектувальниками товару, транспортними експедиторами, вантажниками не є вірною, оскільки зазначені працівники прийняті на посаду заступника директора та директора підприємства, відповідно до інформації що зазначена у трудових книжках.
Враховуючи вищезазначене, учасник був правомірно відхилений.
Що стосується наступного учасника – фізичної особи-підприємця Мурашко Олени Анатоліївни, то у складі тендерної пропозиції було надано договір транспортного експедирування та зберігання укладеного ТОВ «Транспортно-логістична компанія «СХІД», відповідно до якого учасник залучає необхідну кількість працівників необхідної кваліфікації, що не суперечить ані Закону України «Про Публічні закупівлі », ані вимогам тендерної документації/
Хочемо зазначити, що ТОВ «ІДЗ «Редукціон», також залучає перевізника для виконання умов тендерної документації.
Щодо другого питання повідомляємо наступне:
Відповідно до п. 2.3. ч. 2 Додатку № 1 до Тендерної документації, учасник повинен був надати документи, що підтверджують наявність працівників відповідної кваліфікації,які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені для постачання та обігу предмету закупівлі, що зазначені у п. 2.1. ч. 2 Додатку № 1 до тендерної документації.
Учасник у складі тендерної пропозиції було надано договір транспортного експедирування та зберігання №_У-0042/19 від 30.08.2019 р. на підставі якого був залучений перевізник - Приватне підприємство «Сантек 77». На підставі зазначеного договору, учасник надав трудову книжку водіїв Слесаря А.М. та Литвиненко В.О.
Однак, трудові книжки водіїв Слесаря А.М та Литвиненко В.О. надані не в повному обсязі, оскільки:
- у трудовій книжці Слесаря А.М. відсутні сторінки з 2 по 19, що унеможливлює підтвердити загальний досвід роботи, зазначений у поясненнях.
- у трудовій книжці Литвиненко В.О. відсутні сторінки, що підтверджують записи з п. 1 по 30 (копія трудової книжки в поганій якості, тому неможливо зазначити сторінки), що унеможливлює підтвердити загальний досвід роботи, зазначений у поясненнях.
Трудова книжка водія Слесаря А.М. та Литвиненко В.О. заповнені на російській мові. Згідно з розділом тендерної документації «Мова (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції», документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Переклад повинен бути посвідчений нотаріально. Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд.
Враховуючи вищезазначене, учасник не надав трудові книжки водіїв в повному об’ємі, що підтверджують загальний досвід роботи та відсутній нотаріально посвідчений переклад цих документів.
Хочемо зазначити, що відсутність відповідних сторінок трудових книжок унеможливлює підтвердити загальний досвід роботи, зазначений у довідці про наявність працівників № 26 від 12.08.2020 р., що вимагалось умовами тендерної документації. Посилання на те, що саме ті сторінки трудової книжки, що не були надані учасником у складі тендерної пропозиції є конфіденційною інформацією протирічить Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), оскільки: згідно з абзацом другим частини другої статті 28 Закону, Конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону, і документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону.
Отже, учасник не інформація щодо працівників не є конфіденційною інформацією, оскільки є одним із кваліфікаційних критеріїв, визначених стю 16 Закону.
Також учасником були надані трудові книжки водія Слесаря А.М. та Литвиненко В.О. заповнені на російській мові без відповідного нотаріального посвідченого перекладу. Наявність такої невідповідності у тендерній пропозиції є не тільки порушенням умов тендерної документації, а й абзацу 2 частини другої статті 31 Закону. Однак, учасник цю невідповідність не спростовує.
Щодо третього питання повідомляємо наступне:
3. Відповідно до п. 2.3. Додатку № 1 до Тендерної документації, учасник повинен був надати документи, що підтверджують наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені для постачання та обігу предмету закупівлі, що зазначені у п. 2.1 ч. 2 Додатку № 1 до тендерної документації.
Учасник у складі тендерної пропозиції було надано договір транспортного експедирування та зберігання №_У-0042/19 від 30.08.2019 р. на підставі якого був залучений перевізник - Приватне підприємство «Сантек 77».
У складі тендерної пропозиції відсутні трудові книжки двох експедиторів транспортних, двох вантажників та двох комплектувальників товару (перша сторінка, сторінка з останнім записом про прийняття на роботу, а також сторінки, що підтверджують загальний досвід роботи, визначений у пункті 2.1 частини 2 цього додатку) та повідомлення про прийняття працівників на роботу.
Враховуючи вищезазначене, учасник не надав повідомлення про прийняття працівників на роботу та трудові книжки двох експедиторів транспортних, двох вантажників та двох комплектувальників товару (перша сторінка, сторінка з останнім записом про прийняття на роботу, а також сторінки, що підтверджують загальний досвід роботи, визначений у пункті 2.1 частини 2 цього додатку).
4. Відповідно до розділу тендерної документації «Перелік критеріїв оцінки та методика оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги кожного критерію», учасник повинен був надати у складі тендерної пропозиції документ, який підтверджує ринкову вартість, яка відповідає запропонованій ціні за одиницю товару (рівню цін), яку заявлено в пропозиції (довідка або експертний висновок компетентних органів про кон’юнктуру ринку товару, відповідно до предмету закупівлі), (видана не раніше дати оприлюднення закупівлі).
У складі тендерної пропозиції було надано довідку № 1 про кон’юнктуру ринку товарів від 06 серпня 2020 р., що видана ПрАТ «Промислово-страхова компанія».
Відповідно до ст. 5 Закону України «Про оцінку майна, майнових прав та професійну оціночну діяльність в Україні» № 2658-ІІІ від 12.07.2001 р., суб'єктами оціночної діяльності є:
суб'єкти господарювання - зареєстровані в установленому законодавством порядку фізичні особи - суб'єкти підприємницької діяльності, а також юридичні особи незалежно від їх організаційно-правової форми та форми власності, які здійснюють господарську діяльність, у складі яких працює хоча б один оцінювач, та які отримали сертифікат суб'єкта оціночної діяльності відповідно до цього Закону;
органи державної влади та органи місцевого самоврядування, які отримали повноваження на здійснення оціночної діяльності в процесі виконання функцій з управління та розпорядження державним майном та (або) майном, що є у комунальній власності, та у складі яких працюють оцінювачі.
Тобто, суб’єкт оціночної діяльності (компетентний орган) повинен бути зареєстрований в державному реєстрі оцінювачів та суб‘єктів оціночної діяльності (далі - реєстр).
Однак, у реєстрі відсутня інформація щодо ПрАТ «Промислово-страхова компанія».
Учасник не надав документ, який підтверджує ринкову вартість, яка відповідає запропонованій ціні за одиницю товару (рівню цін), яку заявлено в пропозиції (довідка або експертний висновок компетентних органів про кон’юнктуру ринку товару, відповідно до предмету закупівлі), (видана не раніше дати оприлюднення закупівлі).
Хочемо зазначити, що замовник не вимагав, щоб страхова компанія оцінювала ризики та вартість предмету закупівлі. Умовами тендерної документації вимагалось надати саме документ, який підтверджує вартість товару, що пропонується учасником. Надання суб’єктом господарської діяльності довідку про кон’юнктуру ринку, що не мав на це повноваження не є підставою для прийняття такої довідки Замовником.
Підсумовуючи, учасник ТОВ «ІДЗ «Редукціон» був правомірно відхилений, оскільки не відповідав умовам тендерної документації, не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, та іншим підставам визначених у Законі.
Статус вимоги:
Не задоволено