• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Технічний нагляд за виконанням робіт по об'єкту: Капітальний ремонт будівлі ДНЗ №60 по вул. Театральна, 25/1 у м. Миколаєві. Коригування (ДК 021:2015: 71247000-1 - Нагляд за будівельними роботами)

Категорія замовника - органи місцевого самоврядування (головний розпорядник бюджетних коштів) Критерії оцінки - 100% ціна. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі зазначені в додатку 3 до вимог до предмета закупівлі

Торги відмінено

193 974.08 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 969.87 UAH
Період оскарження: 28.07.2020 10:21 - 03.08.2020 10:00
Вимога
Є відповідь

щодо працівників відповідної кваліфікації

Номер: d90d5059d1f04ccd850d20b1e5c2b058
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-28-001658-c.a4
Назва: щодо працівників відповідної кваліфікації
Вимога:
В тендерній документації (п.п.6.1. п.6 р. 3) Замовник вимагає наступне: В складі пропозиції обов’язково надається підтвердження того, що інженер з технічного нагляду не мав перерви в роботі за фахом понад три роки та підвищував кваліфікацію відповідно до законодавства не рідше ніж один раз на п'ять років, на всіх осіб, зазначених в довідці. Така вимога до учасників штучно звужує коло потенційних учасників, що порушує п.4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» й взагалі є втручанням в кадрову політику Учасника. Теоретично в штаті Учасника може бути фахівець, який мав перерву в роботі за фахом понад три роки (знаходився у відпустці по догляду за дитиною до 3-х років) але при цьому підвищував кваліфікацію відповідно до законодавства не рідше ніж один раз на п'ять років. Та у разі слідування Вашим вимогам Учасник взагалі не повинен розглядати такого фахівця, як потенційного інженера з технагляду. Обрання того, чи іншого штатного працівника Учасника для проведення технічного нагляду об’єктів є виключною прерогативою роботодавця-Учасника. Просимо внести відповідні зміни до тендерної документації та виключити дану вимогу.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до статті 17 Закону України "Про архітектурну діяльність" строк дії кваліфікаційного сертифіката для осіб, які не мають перерви в роботі за фахом понад три роки та підвищують кваліфікацію відповідно до законодавства не рідше, ніж один раз на п'ять років, не обмежується. Отже, вимога обгрунтована та відповідає чинному законодавству.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

аналогічний договір

Номер: 85eec3401cc94d84935f1a5de2da94ad
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-28-001658-c.c3
Назва: аналогічний договір
Вимога:
В тендерній документації (п.п.6.2. п.6 р. 3) Замовник вимагає наступне: якщо Учасник є юридичною особою, в складі пропозиції необхідно надати підтвердження, що саме інженер з технічного нагляду, який вказаний в Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, виконував технічний нагляд за роботами на об’єкті, вказаними в аналогічному договорі. Така вимога до учасників штучно звужує коло потенційних учасників, що порушує п.4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі». З урахуванням відповіді на першу вимогу ВДРУГЕ ПРОСИМО внести відповідні зміни до тендерної документації та виключити дану вимогу (тобто не пов’язувати факт виконання аналогічного договору з конкретним працівником, зазначеним в Довідці про наявність працівників). Дійсно фактично технагляд проводиться конкретним інженером, який в свою чергу не є учасником закупівлі, а є штатним працівником Учасника-юридичної особи. У разі перемоги, договір буде укладено з Учасником-юридичною особою. Досвід роботи інженера підтверджує безпосередньо Учасник, якому він відомий, надаючи довідку про наявність працівників ВІДПОВІДНОЇ КВАЛІФІКАЦІЇ та відповідні сертифікати працівника. Крім того відгук контрагента підтверджує виконання аналогічного договору з Учасником, а не конкретним інженером Учасника.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: На дане питання раніше замовником вже було надано відповідь.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

аналогічний договір

Номер: 2208a3ceb0c54457a77d9fb8993fb611
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-28-001658-c.b2
Назва: аналогічний договір
Вимога:
В тендерній документації (п.п.6.2. п.6 р. 3) Замовник вимагає наступне: якщо Учасник є юридичною особою, в складі пропозиції необхідно надати підтвердження, що саме інженер з технічного нагляду, який вказаний в Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, виконував технічний нагляд за роботами на об’єкті, вказаними в аналогічному договорі. Така вимога до учасників штучно звужує коло потенційних учасників, що порушує п.4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Обрання того, чи іншого штатного працівника Учасника для проведення технічного нагляду об’єктів є виключною прерогативою роботодавця-Учасника. З об’єктивних причин інженер з технічного нагляду, який вказаний в Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, міг не виконувати технічний нагляд за роботами на об’єкті, вказаними в аналогічному договорі, але це жодним чином не ставить під сумнів ані його кваліфікацію та професійні навички. Просимо внести відповідні зміни до тендерної документації та виключити дану вимогу.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Дана вимога не суперечить Закону України «Про публічні закупівлі». У замовника виникає питання: яким чином Учасник-юридична особа може підтвердити виконання аналогічного договору з технічного нагляду, який проводився саме інженером з технічного нагляду, а не підприємством взагалі, в разі надання в складі пропозиції інформації про іншого інженера з технічного нагляду, досвід роботи якого невідомий?
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

аналогічний договір

Номер: a1094a5168624ec1a2164dcd03744fe6
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-28-001658-c.b1
Назва: аналогічний договір
Вимога:
В тендерній документації (п.п.6.2. п.6 р. 3) на підтвердження виконання аналогічного договору Замовник вимагає надання договору/договорів предметом яких є технічний нагляд за виконанням робіт з нове будівництво та/або реконструкція та/або реставрація та/або капітальний ремонт будівель об’єктів освіти та/або будівель охорони здоров’я та/або адміністративних будівель, об’єкт будівництва повинен бути за класом наслідків не нижче класу наслідків об’єкта будівництва, який є предметом закупівлі. Однак тендерна документація не містить інформації щодо класу наслідків об’єкта будівництва, який є предметом закупівлі. Прошу внести відповідні зміни в тендерну документацію.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Не має підстав вносити зміни до вимог до предмету закупівлі, оскільки у відкритому доступі на PROZORRO міститься закупівля на виконання робіт по об’єкту: Капітальний ремонт будівлі ДНЗ №60 по вул. Театральна, 25/1 у м. Миколаєві, де в тендерній документації оприлюднено експертний звіт із чітким зазначенням класу наслідків СС2.
Статус вимоги: Задоволено