• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

09110000-3 Тверде паливо

Завершена

250 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 250.00 UAH
Період оскарження: 28.07.2020 10:03 - 09.08.2020 00:00
Вимога
Відхилено

дискримінація учасників торгів

Номер: 0bc0e98ebac24725add7c6b32c01b8f7
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-28-001312-c.c2
Назва: дискримінація учасників торгів
Вимога:
Згідно ч.2 ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Всупереч ч.2 ст. 19 Конституції України Тендерна документація містить деякі вимоги, які не відповідають діючому законодавству і порушують права потенційних учасників процедури закупівлі. Згідно з ч.2 ст.16 Цивільного кодексу України до способів захисту цивільних прав та інтересів відноситься, зокрема, - припинення дії, яка порушує право. Тому, керуючись п.1 ст. 24 Закону України «Про публічні Закупівлі», звертаємося до Замовника з вимогою усунути наявні порушення процедури закупівлі, а саме: в п.7.5 додатку №1 до Тендерної документації Замовник вимагає від учасників надати :7.5. Інформаційна довідка в довільній формі про осіб відповідальних за поставку товару (вказати посаду, номери контактних телефонів). Для особи яка відповідальна за поставку надати документи що підтверджують проходження періодичного навчання із охорони праці та правил пожежної безпеки, правил надання домедичної підготовки потерпілим. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дана вимога суперечить п.4 ст.5, п.4 ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі». Вимогаємо видалити з п.7.5 Додатку 1 ТД наступне(Для особи яка відповідальна за поставку надати документи що підтверджують проходження періодичного навчання із охорони праці та правил пожежної безпеки, правил надання домедичної підготовки потерпілим.), та вказати на підставі якого нормативного документа Замовник це вимогає?
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику, відповідно ст.22 ЗУ "Про публічні закупівлі" Тендерна документація може містити іншу інформацію яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Законодавство про охорону праці поширюється на всіх юридичних та фізичних осіб, які відповідно до законодавства використовують найману працю, та на всіх працюючих згідно Закону України «Про охорону праці». Відповідно до вимог ст. 18 Закону України «Про охорону праці» встановлено вимоги щодо організації навчання і перевірки знань з питань охорони праці посадових осіб та інших працівників. Визначення осіб відповідальних за поставку не є компетенцією Замовника та не дискримінує ніяким чином учасників не надаючи якихось обмежень при визначенні чи розумінні значення поняття відповідальності чи відповідальної особи у тендерній документації, яке насамперед повинно відбуватися на рівні самого учасника як потенційного постачальника якщо розуміння відповідальності процесу співпраці присутнє і є невід’ємною його складовою, а більш за все умовою замовника при укладанні договору і взяття на себе бюджетних зобов’язань перед державою за доцільне використання бюджетних коштів. Підтвердження проходження періодичного навчання для відповідальної особи із охорони праці та правил пожежної безпеки не є незаконним і таким, що обмежує коло потенційних учасників. Тим більш, що відповідно до ч. 4.1. ДСТУ 7146:2010, за ступенем впливу на організм людини вугілля належить до малонебезпечних речовин III та IV класів небезпечності фіброгенної дії. Не зрозуміло в чому скаржник вбачає дискримінацію. Тим паче є позитивна практика розгляду скарг АМКУ з цього питання яка не визнає таку вимогу дискримінаційною. Протизаконність та дискримінація в діях Замовника відсутня.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

дискримінаційна вимога у Тендерній документації

Номер: a4ddb71a6a574200abb481e29646369c
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-28-001312-c.c1
Назва: дискримінаційна вимога у Тендерній документації
Вимога:
Шановний Замовник , Згідно ч.2 ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Ви вимагаєте у Додатку №1 до Тендерної документації п.7.3. Оригінал сертифікату якості та протоколу випробувань на марку вугілля, визначену цією тендерною документацією, виданий незалежною лабораторією на ім'я учасника торгів (не лабораторіями на вугледобувних підприємствах та шахтах) в цьому році, яка акредитована національним агентством по акредитації України відповідно до вимог стандарту ISO 17025 або іншого стандарту та яка має право проводити відповідні аналізи, щодо якісних показників вугілля визначеного в цій документації, причому дані показники якості повинні відповідати вимогам Замовника щодо якісних показників вугілля. Також, додатково у складі своєї пропозиції учасник повинен надати копію договору між лабораторією та учасником торгів, дійсного на весь період дії договору поставки вугілля, що буде укладений за результатами даної процедури закупівлі та скан-копію атестату про акредитацію відповідної лабораторії. Вважаємо, що дана вимога є дискримінаційною , та порушує п.4 ст.5 Закону України "Про публічні закупівлі» . Чому саме ці документи на вашу думку характеризують якість вугілля? Відповідно до ДСТУ 7146:2010 п.7 ПРАВИЛА ПРИЙМАННЯ ВУГІЛЛЯ: 7.1 Приймає вугілля ВТК виробника відповідно до ГОСТ 1137 та цього стандарту. 7.2 Вугілля приймають і постачають партіями. Порядок і періодичність випробовування установлюють згідно з ДСТУ 4096. 7.3 Партію вугілля вважають прийнятою до відправлення, якщо від неї відібрано об’єднану товарну пробу згідно з ДСТУ 4096 та оформлено посвідчення якості. 7.4 У посвідченні якості зазначають: — назву підприємства-виробника; — назву продукції (марку вугілля, розмір кусків вугілля); — назву споживача та дату відправлення; — номер і дату договору про постачання; — номери вагонів або інших транспортних засобів; — масу нетто; — результати аналізування або підтвердження відповідності якості вугілля вимогам цього стандарту; — позначення цього стандарту. Відповідно до п. 4 ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі» зазначено: 4) інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби); Вимагаємо Вас видалити дискримінаційні вимогу щодо якості вугілля, та внести зміни до п.7.3 Додатку 1 ТД, а саме: 7.3 Оригінал посвідчення про якість вугілля, або сертифікату якості , або протоколу випробувань на марку вугілля, визначену цією тендерною документацією, видані вуглехімічною лабораторією на ім'я учасника торгів не раніш 2019р., яка акредитована національним агентством по акредитації України відповідно до вимог стандарту ISO 17025, або іншою вуглехімічною лабораторією яка має відповідно до вимог ДСТУ ISO 10012:2005 свідоцтво про визнання вимірювальних можливостей лабораторії відповідними державними органами, та яка має право проводити відповідні аналізи, щодо якісних показників вугілля визначеного в цій документації, причому дані показники якості повинні відповідати вимогам Замовника щодо якісних показників вугілля.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний учаснику, в свою чергу відповідно ст.22 ЗУ "Про публічні закупівлі" Тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі,а також може містити іншу інформацію яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Відповідно до зазначених нормативів та ДСТУ повідомляємо про те, що Замовником не порушені вимоги відповідних ДСТУ, а фізико-хімічні та технічні параметри використані з урахуванням технічних характеристик обладнання для опалення. Зазначена Замовником вимога «надати Оригінал сертифікату якості та протоколу випробувань на марку вугілля, визначену цією тендерною документацією, виданий незалежною лабораторією на ім'я учасника торгів (не лабораторіями на вугледобувних підприємствах та шахтах) в цьому році, яка акредитована національним агентством по акредитації України відповідно до вимог стандарту ISO 17025 або іншого стандарту та яка має право проводити відповідні аналізи» ніяким чином не створює дискримінації для учасників ринку. В свою чергу зі свого боку Вимога скаржника в цьому питанні є незаконною та такою, що створює тиск на Замовника встановлювати ті вимоги щодо документів якості які підходять під існуючи документи окремого учасника, а не ті які вимагаються Замовником для придбання вугілля зазначеної в тендерній документації якості яка враховувалась при розрахунках нормативних обсягів споживання теплової енергії на опалення структурних підрозділів (філій/амбулаторій) Замовника та при визначенні розміру фінансування закупівлі вугілля не заниженої, а саме визначеної високої якості, що також було враховано при складанні бюджету закупівлі, а також задля забезпечення дотримання норм безпеки та безперебійного процесу доставки якісного товару в місця призначення протягом всього опалювального періоду.
Статус вимоги: Відхилено