-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Руйнування та знесення будівель і земляні роботи
ДК 021:2015: 45110000-1 Руйнування та знесення будівель і земляні роботи (звільнення земельної ділянки загальною площею 0,0625 га від будівельних матеріалів, що знаходиться за адресою: вул. Галицька, м. Рогатин, Івано-Франківська обл., згідно виконавчого провадження № 61348545 від 21.02.2020)
Завершена
377 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 3 770.00 UAH
мін. крок: 1% або 3 770.00 UAH
Період оскарження:
27.07.2020 17:26 - 30.07.2020 18:00
Вимога
Вирішена
Не правомірне визначення переможця
Номер:
976ecbb29d5d4eba84026ac64ffc2d45
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-27-007490-c.c3
Назва:
Не правомірне визначення переможця
Вимога:
Помилки ТОВ Галбуд-ІФ
Згідно п. 3 ч. 1 ст. 1 Закону аномально низька ціна тендерної пропозиції (далі - аномально низька ціна) - ціна найбільш економічно вигідної пропозиції за результатами аукціону, яка є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону, та/або є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону. Аномально низька ціна визначається електронною системою закупівель автоматично за умови наявності не менше двох учасників, які подали свої тендерні пропозиції щодо предмета закупівлі або його частини (лота).
Якщо порахувати тоді виходить що середньоарифметичного значення ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону, становить 330500грн, тоді виходить що учасник переможець занизив свою ціну відносно середньоарифметичного значення ціни на 55%
Тим самим учасник переможець ТОВ Галбуд-ІФ порушив п. 3 ч. 1 ст. 1 Закону аномально низька ціна тендерної пропозиції
Тому просимо не зволікати у дискваліфікації даного учасника переможця ТОВ Галбуд-ІФ - , та перейти до розгляду наступного учасника.
Пов'язані документи:
Учасник
Замовник
- протокол 37_01.pdf 17.08.2020 19:06
Дата подачі:
13.08.2020 20:51
Вирішення:
Відповідно до п.3 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» аномально низька ціна тендерної пропозиції (далі - аномально низька ціна) - ціна/приведена ціна найбільш економічно вигідної пропозиції за результатами аукціону, яка є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону, та/або є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону. Аномально низька ціна визначається електронною системою закупівель автоматично за умови наявності не менше двох учасників, які подали свої тендерні пропозиції щодо предмета закупівлі або його частини (лота).
Електронною системою закупівель не було визначено, що учасник ТОВ «Галбуд-ІФ» подав аномально низьку ціну щодо предмета закупівлі.
Враховуючи викладене, підстав стверджувати, що учасник ТОВ «Галбуд-ІФ» подав у своїй пропозиції аномально низьку ціну не має.
Відповідно до абзацу 2 ч.20 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» рішення та дії замовника можуть бути оскаржені учасником спрощеної закупівлі у судовому порядку.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Відхилено
Невідповідність документів переможця вимогам оголошення
Номер:
6b646b88d0ee4ed9b6e21d5448d104dd
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-27-007490-c.c2
Назва:
Невідповідність документів переможця вимогам оголошення
Вимога:
Для подання скарги до Антимонопольного Комітету України просимо надати роз’яснення:
Згідно п.11 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» : Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною.
В оголошенні про проведення закупівлі через систему електронних торгів, на закупівлю робіт: Руйнування та знесення будівель і земляні роботи (звільнення земельної ділянки загальною площею 0,0625 га від будівельних матеріалів, що знаходиться за адресою: вул. Галицька, м. Рогатин, Івано-Франківська обл., згідно виконавчого провадження № 61348545 від 21.02.2020) код ДК 021:2015: 45110000-1., Замовником було встановлено наступні критерії:
Згідно п.4 «Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження.»: Замовник вимагає від учасника надати документи в електронному вигляді в форматі PDF.
В формі цінової пропозиції, згідно п.3 вказано, що вона також подається в сканованом вигляді в форматі PDF.
Учасник ТОВ Галбуд-ІФ надав всі документи своєї пропозиції, в тому числі форму цінової пропозиції в форматі JPG, що не відповідає вимогам Замовника та не є машинозчитувальним форматом.
Надайте будь ласка відповідь: яким чином визнання переможцем торгів учасника, пропозиція якого не відповідає вимогам оголошення про проведення закупівлі через систему електронних торгів, на закупівлю робіт, не є порушенням статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі»:
Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Пов'язані документи:
Замовник
- протокол 36_01.pdf 17.08.2020 19:04
Дата подачі:
13.08.2020 15:45
Вирішення:
В оголошенні вказано, що документи повинні бути надані Учасником, до моменту початку аукціону, в електронному вигляді у форматі *PDF та містити розбірливі зображення. Дана вимога Замовником вказана з міркування того, що на електронному майданчику можливі ситуації, коли документи Учасників подані в іншому форматі (не в *PDF) можуть не відкриватися або не завантажуватися, у такому випадку, якщо документ, який поданий в іншому форматі, не відкривається чи не завантажується Замовник відхиляє таку пропозицію з підстав, що документ не можливо завантажити, оскільки він поданий в іншому форматі (не в *PDF).
У пропозиції Учасника ТОВ «Галбуд-ІФ» більшість документів подано у інших форматах (не в *PDF), однак всі документи відкриваються та завантажуються, зображення в даних документах чітке, так як формат в якому подано документ не впливає на його зміст, тому підстав для відхилення пропозиції учасника ТОВ «Галбуд-ІФ» з даного приводу не має.
Враховуючи викладене, підстав стверджувати, що під час кваліфікації Учасника ТОВ «Галбуд-ІФ» було порушено статтю 5 Закону України «Про публічні закупівлі» не має.
Відповідно до абзацу 2 ч.20 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» рішення та дії замовника можуть бути оскаржені учасником спрощеної закупівлі у судовому порядку.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Не правомірне вирішення переможця
Номер:
1f234b6dc5d94ce7bc8c06909960924d
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-27-007490-c.c1
Назва:
Не правомірне вирішення переможця
Вимога:
Помилки ТОВ Галбуд-ІФ
Стаття 5. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
2. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
3. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
1. Учасник переможець в договірній ціні не бере адміністративні витрати , а це є порушення розрахунку договірної ціни.
- розрахунок цiни тендерної пропозицii (договiрна цiна, локальний кошторис з розрахунком договiрної цiни) виконаний вiдповiдпо дo .Державлtого стандарту України ДCTY Б.Л.i.1- 1 :2013 "Правила визначення вартостi будiвництва" прийнятих наказом Miністерстваa регiонального розвитку, булiвництва та житлово-комунального господарства Украiни вiд 05 липня 2013 року Nr 293 (далi - ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013), а також державних булiвельних норм України з урахуванням змiн та доповнень, вiдповiлно до перелiку та об'смiв робiт технiчного завдання, до цiни тендерної пропозицii (локального кошторису, локального кошторису з розрахунком договiрної цiни) мають бути подані з підтверджуючі розрахунки ]за статтями витрат договірної ціни у відповідності до Державних стандартів та будівельних норм з урахуванням змін та доповнень.
До розрахунку входить розрахунок: прибутку , адмінвитрат , заробітної плати, машин і механізмів, загально виробничих витрат перевезення робітників .
2.Розрахунок заробітної плати .
ЛИСТ
від 31 січня 2019 року N 78
Директорам філій
ДП "Укрдержбудекспертиза"
(за списком)
ДП "Укрдержбудекспертиза" надсилає інформацію щодо кошторисної заробітної плати, яка враховується при визначенні вартості будівництва.
Відповідно до наказу Мінрегіону від 20 жовтня 2016 року № 281 "Про затвердження Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об'єктів" (зареєстровано в Мін'юсті 11.11.2016 за № 1469/29599) та враховуючи дані Держстату щодо середньомісячної заробітної плати за видом економічної діяльності "Будівництво" за період з початку року у 2019 році і прогнозний індекс споживчих цін на 2020 рік відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 15.05.2019року №555 розмір кошторисної заробітної плати при визначенні вартості будівництва на стадії розроблення проектної документації має бути не нижче ніж 9954.78 грн. (де: 9356.00 гривень середньо місячна зарплата в будівництві за 2019рік- дані Держстату, 106.4 відсотків - індекс споживчих цін).
Ми хочемо Вам Замовнику пояснити про те , що учасники:
1.ТОВ Галбуд-ІФ - 148`500.00
ТОВ Галбуд-ІФ- учасник не може бути переможцями , по причині заниження ціни у 2,5 рази
Якщо Замовник не звернув увагу на таке заниження , то ми постараємось пояснити чому саме не може даний учасник бути переможцями.
Ми Вам показали листа , що заробітна плата у 2020р при розрахунку береться не нижче 9954,78грн, це для того щоб було звідкілля платити пенсію пенсіонерам.
Якщо при розрахунку локального кошторису ми примінемо мінімальну розрахункову заробітну плату тобто 9954,78грн., то на виході ми получемо суму по кошторису 266876грн.
Менша сума не получається по причині , що в даному кошторисі не має жодних матеріальних затрат , а тільки заробітна плата тому опустивши ціну нижче з даного розрахунку 9954,78грн не може бути переможцем.
3. Тепер розглянемо технічне завдання п. 11
Перевезення ґрунту до 15 км т 1312,6
Учасник не прийшов до висновку , що даний грунт 1312,6т, щоб перевезти, потрібно ще напевно перевезти врахувавши його погрузку і включити в розцінку погрузку , якщо розглянути розцінку Учасник таке не зробив, тому получається заниження в договірній ціні ще до аукціону у нього занижена ціна .
Щоб перевірити правильність застосування розрахункованої заробітної плати , адмінвитрати (взагалі відсутні) потрібно було подати правильно договірну ціну з усіма розрахунками.
Не має розрахунку прибутку, адмінвитрат , заробітної плати, машин і механізмів,
В загально виробничих затратах не враховано 1,5% військового збору , його ніхто не відміняв.
Пропозиція повинна містити загальну вартість предмету закупівлі поданій учасником через систему електронних закупівель до початку аукціону. Ціни вказуються з урахуванням податків і Пропозиція повинна містити загальну вартість предмету закупівлі поданій учасником через систему електронних закупівель до початку аукціону. Ціни вказуються з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, вартість будівельних матеріалів, транспортних витрат, навантажувально-розвантажувальних робіт.
вартість будівельних матеріалів, транспортних витрат, навантажувально-розвантажувальних робіт.
В переможця учасника не враховано збори, що сплачуються або мають бути сплачені
приходимо до висновку що в учасника переможця ТОВ Галбуд-ІФ - є більш вагомі помилки і достатньо причин для дискваліфікації даного учасника .
Тому просимо не зволікати у дискваліфікації даного учасника переможця ТОВ Галбуд-ІФ - , та перейти до розгляду наступного учасника.
З ПОВАГОЮ…
Дата подачі:
13.08.2020 00:49
Вирішення:
Пропозиція Учасника ТОВ «Галбуд-ІФ» подана відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та відповідає умовам до кваліфікації учасників, які були визначені Замовником в оголошенні про закупівлю та вимогам до предмета закупівлі. Учасником ТОВ «Галбуд-ІФ» в складі своєї пропозиції надано в електронному вигляді всі необхідні документи визначені в оголошенні про закупівлю. Враховуючи викладене, підстав для відхилення пропозиції ТОВ «Галбуд-ІФ» не має.
Відповідно до абзацу 2 ч.20 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» рішення та дії замовника можуть бути оскаржені учасником спрощеної закупівлі у судовому порядку.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні