• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Черевики

Торги не відбулися

1 341 651.35 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 708.26 UAH
Період оскарження: 27.07.2020 17:02 - 20.08.2020 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга щодо дискримінаційних та таких, що не відповідають законодавству України умов у тендерній документації.

Номер: 7e1f5c3b092d498e9cf337333f7c75bc
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-27-007201-c.a3
Назва: Скарга щодо дискримінаційних та таких, що не відповідають законодавству України умов у тендерній документації.
Скарга:
Наявність у тендерній доекументації дискримінаційних умов, які обмежують конкуренцію.
Дата розгляду скарги: 19.08.2020 17:00
Місце розгляду скарги: АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 10.08.2020 19:47
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 07.09.2020 20:24
Дата виконання рішення Замовником: 14.09.2020 18:01
Коментар замовника щодо усунення порушень: Замовник згоден з рішенням Колегії та виконує це рішення шляхом внесення змін до тендерної документації з метою усунення порушень, викладених у мотивувальній частині рішення.
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " ДІМ ВЗУТТЯ " Б. НІКОЛАС", Дмитро Омеляненко +380953857817 d.omelianenko@krok.zt.ua
Вимога
Вирішена

черевики з високими берцями

Номер: 2f10946b8afb469e910fad560bb7a3d3
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-27-007201-c.c2
Назва: черевики з високими берцями
Вимога:
Станом на сьогодні, за інформацією від ДНДІ МВС України технічний опис до Черевиків з високими берцями ТО 1881.40108578 – 600:2020 – відсутній. Еталон-зразок – Черевиків з високими берцями ТО 1881.40108578 – 600:2020 – відсутній. Розроблення детального технічного опису та пошиття еталона-зразка не було, так як даний вид взуття не включений в план закупівель. Технічний опис до Черевиків з високими берцями ТО 1881.40108578 – 600:2020, який розміщений у закупівлі замовника, взятий вами з технічого опису до Черевиків демізесонних ТЕХНІЧНИЙ ОПИС ТО 1881.40108578 – 602:2020. Вимагаємо виключити з закупівлі Черевики з високими берцями, так як технічний опис не розроблений ДНДІ МВС України та привести тендерну документацію у відповідність.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: При створенні технічних вимог до предмету закупівлі, вказаного у додатку 2.1 додатку 2 до тендерної документації, який містить технічні характеристики Черевиків з високими берцями, був помилково вказаний напис «ТЕХНІЧНИЙ ОПИС ТО 1881.40108578 – 600:2020», який в дійсності не існує. У зв’язку з цим, внесені зміни до додатків 2 і 2.1 тендерної документації «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі». Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» кожен замовник самостійно формує власний план закупівель на поточний рік на підставі наявної потреби. Замовник цієї закупівлі, УПО Запорізької області, є окремою юридичною особою, яка самостійно веде власну господарську діяльність. Замовник не має інформації про формування плану закупівель Національною поліцією України та про терміни розробки детального технічного опису та пошиття зразка-еталона на даний тип взуття. При цьому, замовник зобов’язаний виконувати керівні документи Департаменту поліції охорони щодо забезпечення атестованого особового складу поліції охорони одностроєм відповідно затверджених норм належності. Норми належності однострою поліцейських затверджені наказом МВС України від 04.06.202 № 434, одним з яких є Черевики з високими берцями. Предмет цієї закупівлі – формене взуття для поліцейських, перш за все, повинно відповідати описам, затвердженим постановою КМУ «Про однострій поліцейських» від 30.09.2015 № 823 (зі змінами від 18.12.2019 № 1055) та умовам тендерної документації, а саме: технічним вимогам, викладеним у додатках 2.1-2.3 додатку 2 до тендерної документації, які розроблені відповідно до вказаної постанови КМУ. Технічний опис на Черевики з високими берцями відрізняється від технічного опису на Черевики демісезонні лише наявністю берців, усі інші параметри цього типу взуття влаштовують замовника. Тому, замовник вважає, що відсутність затвердженого технічного опису на Черевики з високими берцями та відповідного зразка-еталону не є перепоною для проведення закупівлі даного типу взуття.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

П.12.1. Розділу 12 Додаток 2 (2.1-2.6) до тендерної документації ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ

Номер: 324268f63db44fb6bcc7460cfee5d318
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-27-007201-c.c1
Назва: П.12.1. Розділу 12 Додаток 2 (2.1-2.6) до тендерної документації ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ
Вимога:
Вимагаємо або виключити цей пункт або подовжити дію гарантійного ремонту одиниць товару протягом гарантійного строку обслуговування до 3-х діб: З огляду на той факт, що Замовник вимагає від Учасника, який не розташований у м. Запоріжжі, вчиняти дії у продовж 12 годин (гарантійний ремонт), а у випадку, якщо учасник здійснює ремонт довше, ніж 12 годин, то повинен негайно надати товар на заміну тому, який знаходиться в ремонті. Така умова унеможливлює участь постачальників з інших міст та регіонів країни, що призводить до значного зменшення конкуренції та легшого відбору необхідного постачальника. Такі вимоги є дискримінаційними по відношенню учасників, які не є особами, що розташовані в Запорізькому регіоні, а цей факт в свою чергу свідчить про те, що Замовник закупівлі, всупереч діючому законодавству, включив до вимог тендерної документації дискримінаційні, суб’єктивні та штучні обмеження, які настільки очевидні, що дозволяють стверджувати, що вже на етапі формування тендерної документації має місце змова між Замовником тендеру та одним із учасників процедури, під якого були виписані умови тендерної документації, які є дискримінаційними по відношенню до інших учасників в тому числі й до нас, що дозволить дискваліфікувати Заявника цієї вимоги. Така умова унеможливлює участь постачальників з інших міст та регіонів країни, що призводить до значного зменшення конкуренції та легшого відбору необхідного постачальника. Рекомендуємо звернути увагу на рішення АМКУ № 3111-р/пк-пз від 22.05.2017 р., за № 12125-р/пк-пз від 27.11.2018 року. Міністерство економічного розвитку і торгівлі України в своєму листі від 07.02.2017 р. № 3302-06/3812-06 підтверджує той факт, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: У примітках до п. 12 «Вимоги щодо гарантійних зобов’язань» додатку 2 до тендерної документації «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» зазначено, що у разі відсутності власного центру обслуговування у м. Запоріжжя учасник надає письмове підтвердження від орендованого обслуговуючого центру на погодження з умовами обслуговування, викладеними в документах на цю закупівлю. Тобто, учасник, який не розташований у м. Запоріжжі, але бажає взяти участь у торгах, може орендувати у м. Запоріжжя приміщення сервісного центру (або укласти угоду про співпрацю з відповідним центром чи майстернею у м. Запоріжжі, тощо) щоб мати змогу оперативно здійснювати гарантійне обслуговування поставленого ним взуття відповідно до умов тендерної документації. Необхідність здійснення гарантійного обслуговування у стислі строки викликана тим, що співробітники поліції охорони, відповідно до Закону України «Про Національну поліцію», мають бути готовими для несення служби цілодобово та у випадках виникнення непередбачуваної події або іншої нештатної ситуації заступати на чергування у будь-який час дня і ночі у справному та укомплектованому обмундируванні, частиною якого є спеціалізоване взуття. У разі виходу з ладу неякісного товару, поставленого учасником, співробітники поліції охорони будуть неготові для несення служби та не зможуть бути задіяними на чергування через відсутність справного взуття, яке є невід ємною частиною екіпірування поліцейського (співробітника поліції охорони). Збільшення строків на ремонт взуття не дозволить замовнику підтримувати 100-відсоткову готовність особового складу до виконання обов’язків, покладених державою, по забезпеченню правопорядку та захисту майна юридичних осіб та громадян відповідно до Закону. Така ситуація не може бути допущена у теперішній непростий час, який вимагає від органів поліції бути завжди готовими до екстреного реагування у разі настання будь-яких надзвичайних подій. На підставі вищевикладеного, замовник вважає, що надане обґрунтування є цілком достатнім для встановлення такого гарантійного зобов’язання, тому таке гарантійне зобов’язання не є вимогою, яка звужує коло учасників і обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників, а навпаки переслідує мету забезпечити захист інтересів замовника від недобросовісних учасників та отримання неякісного товару.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 14.09.2020 18:04