• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

ДК 021:2015: 42120000-6 – Насоси та компресори, (насоси та компресори, 2 лота)

Закупівля здійснюється за рахунок власних коштів ПрАТ «АК «Київводоканал». Категорія: Юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування). Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна з ПДВ. Питома вага цінового критерію – 100 відсотків. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції. українська.

Завершена

3 098 669.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 714.05 UAH
Період оскарження: 27.07.2020 16:48 - 10.08.2020 00:00
Вимога
Є відповідь

Щодо неправомырного визначення ТОВ «ГРОУТ» переможцем процедури закупівлі.

Номер: 130e7eb74e54440486190eebb21d4a37
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-27-003225-b.b2
Назва: Щодо неправомырного визначення ТОВ «ГРОУТ» переможцем процедури закупівлі.
Вимога:
Вимога по процедурі UA-2020-07-27-003225-b Згідно з вимогами ч.3 ст. 33 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі- Закон) звертаємось з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця процедури закупівлі. Вимогами Додатка 4 до тендерної документації встановлені додаткові супроводжувальні документи на товар по Лоту 1 позиції – 3, 5-9, а саме: діючий висновок санітарно-епідеміологічної експертизи щодо можливості застосування насосів в системі питного водопостачання. Переможцем процедури закупівлі – ТОВ «ГРОУТ» у файлі «копії сертифікатів на висновків.pdf» надано висновок санітарно-епідеміологічної експертизи, проте сфера застосування та реалізації об'єкта експертизи визначена як «сільське господарство та промисловість». Всупереч вимогам тендерної документації висновок не містить інформації щодо застосування насосів в системі питного водопостачання. Згідно з Законом України "Про питну воду", питне водопостачання та водовідведення" питна вода - вода, призначена для споживання людиною (водопровідна, фасована, з бюветів, пунктів розливу, шахтних колодязів та каптажів джерел), для використання споживачами для задоволення фізіологічних, санітарно-гігієнічних, побутових та господарських потреб, а також для виробництва продукції, що потребує її використання, склад якої за органолептичними, мікробіологічними, паразитологічними, хімічними, фізичними та радіаційними показниками відповідає гігієнічним вимогам. Згідно з статтею 22 України "Про питну воду" споживачі питної води, послуг з питного водопостачання та водовідведення мають право на забезпечення питною водою, якість якої відповідає державним стандартам, кількість і режим подачі якої визначаються па договірних засадах в обсязі, не меншому від нормативів питного водопостачання. Пунктом 5.10 ДБН В.2.5-74:2013 (державні санітарні норми та правила "Гігієнічні вимоги до води питної, призначеної для споживання людиною") при водопідготовці (обробці), транспорту ванн і та зберіганні питної води слід використовувати обладнання, матеріали, речовини та сполуки (коагулянти, флокулянти, реагенти для знезараження, мийні та дезінфекційні засоби, внутрішні антикорозійні та гідроізоляційні покриття, будівельні матеріали тощо), які мають дозвіл для застосування у цій сфері відповідно до вимог чинного законодавства. Згідно п.7.11 Наказу Міністерства охорони здоров’я N 247 від 09.10.2000 р. (далі-Наказ) взначено, що висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи - це документ встановленої форми, який містить реквізити висновку як документа (назва об'єкта експертизи; назва виробника продукції, розробника документа, країна; назва заявника, країна заявника; сфера застосування об'єкта експертизи (можливий споживач); сфера реалізації (через роздрібну торгівлю, аптечну мережу, для промислового використання, без права реалізації через роздрібну мережу); назва виконавця експертизи, номер протоколу; термін дії висновку; відповідальний за дотримання вимог висновку; примітки, опис ознак об'єкта експертизи тощо. Тим же Наказом визначена форма висновку. Тобто, в наданому висновку встановлюється сфера застосування об'єкта експертизи (можливий споживач) та сфера реалізації, а саме: сільське господарство та промисловість. Таким чином, переможцем наданий висновок на насоси, що не застосовуються в системі питного водопостачання. Враховуючи зазначене, тендерна пропозиція ТОВ «ГРОУТ» повинна бути відхилена на підставі абз.2 п.2 ч.1 ст.31 Закону - тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Ваші дії як замовника щодо визначення ТОВ «ГРОУТ» переможцем процедури закупівлі є порушенням принципів здійснення закупівель, які визначені вимогами ст.5 Закону, а саме відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням. Вимагаємо відмінити рішення щодо визначення ТОВ «ГРОУТ» переможцем процедури закупівлі у строк до 12.00 27.08.2020 та нагадуємо, що маємо право згідно вимог ст.18 Закону оскаржити рішення замовника до АМКУ.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Згідно відповіді структурного підрозділу: згідно до технічних умов, зазначених в діючому висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 07.09.2012р, № 05.03.02-07/88792 (Зміна № 2 технічних умов ТУ У 29.1-00901631-006-2003 « Агрегати електронасосні відцентрові консольні для води») та згідно п.1.1.1 керівництва по експлуатації № 037748 АТЗТ «Херсонський електромеханічний завод» та ТУ У 29.1-0090631-004-2002 «Агрегати електронасосні центробіжні для води ЄЦВ призначені для подачі води зі свердловин з загальною мінералізацією (сухий залишок) не більше 1500 мг/л з водневим показником (рН) від 6,5 до 9,5...». та п.1.1.3 «агрегати можуть бути використані для міського, промислового та сільськогосподарського типу водозабезпечення…» (копія керівництва по експлуатації 037748 на 3 арк.). Відповідно діючий висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи та зазначені в ньому ТУ У, надані ТОВ «ГРОУТ», є документом, що підтверджує інформацію, що насоси ЄЦВ призначені для подачі води.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

стосовно документів

Номер: b001f85cddf34559bab4ce068d6d01dc
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-27-003225-b.b1
Назва: стосовно документів
Вимога:
вимога, детальніше у вкладенні
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: До пункту 1. Враховуючи той факт, що обладнання, зазначене в тендерній пропозиції вартісне та специфічне, не вважаємо за потрібне вносити зміни до ТЗ до пунктів 1, 3-12,16,17, тому що як варіант, один з документів, як пропонує Учасник, не забезпечить повної та досконалої потреби та не буде гарантією постачання якісного обладнання з подальшою його експлуатацією. Відповідні зміни в тендерну документацію (в частині технічні вимоги) вноситись не будуть. До пункту 2. Замовником вимагаються додаткові супроводжувальні документи на товар по Лоту 1 позиції 3, 5-9: «діючий висновок санітарно-епідеміологічної експертизи, щодо можливості застосування насосів в системі питного водопостачання», оскільки насоси будуть використовуватись для постачання питної води. Відповідні зміни в тендерну документацію (в частині технічні вимоги) вноситись не будуть. До пункту 3. Учасник у складі тендерної пропозиції може надати один із документів, що підтверджують якість або відповідність товару, а саме: сертифікат відповідності, сертифікат/паспорт якості, декларація про відповідність або інший документ в якому зазначено інформацію про якість або відповідність товару. При цьому наданий документ має бути виданий уповноваженим (призначеним) органом або виробником товару. При цьому зазначаємо, що запропоновані додаткові документи, а саме: «керівництво/ інструкція» замовнику на стадії тендерної пропозиції не потрібні тому що замовник просить підтвердження технічних та конструкційних характеристик предмета закупівлі, які зазначаються в паспорті/технічному паспорті. Відповідні зміни в тендерну документацію (в частині технічні вимоги) вноситись не будуть.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 14.08.2020 16:01